5 تا از بهترین درمان های زیبایی برای زنان بالای 40 ساله | لیفت گردن نفرتی تی با بوتاکس

همه چیز درباره لیزر درمانی در جوانسازی

لیزر درمانی زیبایی

لیزردرمانی

لیزردرمانی، درمانی برای کاهش چین و چروک صورت و بی نظمی پوستی، مانند لکه و یا جای جوش است. در این روش پرتوهای کوتاه ضربان دار ومتمرکز نور را در پوست نامنظم هدایت می کند و لایه به لایه از پوست را بر می دارد. این روش لازابراسیون (lasabrasion)، پوست لیزر، و یا تبخیر لیزری نامیده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه کسانی باید لیزر درمانی کنند؟

چنانچه دارای خطوط ریز و یا چین و چروک در اطراف چشم ، دهان، وپیشانی ، ویا زخم های کم عمق از آکنه، پوست سفت پس از کشیدن پوست صورت هستید، پس شما کاندید مناسبی برای لیزردرمانی هستید.

ولیکن اگر آکنه ، پوست بسیار تیره،و یا کشیدگی پوست(پس از زایمان) دارید ،این روش برای شما توصیه نمی شود. قبل از لیزردرمانی، از مناسب بودن این روش برای درمان با مشاوره با پزشکتان اطمینان پیدا کنید.

لیزردرمانی چگونه کارمی کند؟

غالبا دو نوع لیزر در لیزردرمانی استفاده می شود: دی اکسید کربن (CO2) و اربیم. هردو نوع لیزر سلول های آسیب دیده پوست را در لایه سطحی پوست تبخیر می کنند.

لیزردرمانی به روش دی اکسید کربن (CO2)

این روش برای درمان مسائل پوستی همچون چین و چروک، جای زخم، زگیل، غدد چربی بزرگ در بینی، و دیگر شرایط استفاده می شود. جدیدترین نسخه از لیزر CO2،CO2 Fractionated فرکشنال/ شکنش است که استفاده می کند از انرژی نور بسیار کوتاه پالس (ultrapulse) و یا پرتوهای مداوم نورتا در الگوهای پویشی، لایه نازکی از پوست را با حداقل آسیب حرارتی حذف کند. بهبودی 2 هفته طول می کشد.

لیزردرمانی به روش اربیم

لیزراربیم طوری طراحی شده است تا سطحوح پوست، خطوط متوسط وعمیق چین و چروک بر روی صورت، دست، گردن، یا قفسه سینه را از بین ببرد. یکی از مزایای لیزردرمانی اربیم ، سوزاندن بافت های کمتر در اطراف محل لیزر است. این لیزر باعث عوارض جانبی کمتری است – مانند تورم، کبودی، و قرمزی – بنابراین زمان بهبودی باید سریع تر از لیزردرمانی CO2 باشد. در بعضی موارد، بهبود تنها یک هفته طول کشیده است، بنابراین از پزشک زمان احتمالی بهبودتان را جویا شوید. چنانچه پوستتان تیره است، لیزردرمانی اربیم ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد. است.

آماده شدن برای لیزردرمانی

در ابتدا با یک جراح پلاستیک و یا متخصص پوست مشاوره کنید تا مناسب بودن این روش درمانی برای شما را تایید کنند. اطمینان پیدا کنید که پزشک انتخابی برای لیزر درمانی، دارای تخصص و مدرک پزشکی مربوطه باشد. پزشک پس از بررسی تاریخچه پزشکی، سلامت فعلی، و نتایج مورد نظر، نوع لیزر درمانی را برای شما تعیین می کند.

اگر دچار زخم سرد یا تاول تب اطراف دهان خود هستید حتما به پزشک اطلاع دهید چراکه لیزر باعث جوش و اکنه خواهد شد.

اگر تصمیم به درمان با لیزر گرفتید، پزشک مصرف هر دارو یا مکملی که بر لخته شدن خون تاثیر بگذارد را به مدت 10 روز قبل از عمل جراحی منع کند- مانند: آسپرین، ایبوپروفن، یا ویتامین E.

اگر سیگار می کشید، شما باید به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل آن را متوقف شود. سیگار کشیدن می تواند بهبود را طولانی کند.

پزشک ممکن است قبل از لیزر درمانی برای جلوگیری از عفونت های باکتریایی آنتی بیوتیک و همچنین یک داروی ضد ویروسی برای مستعدان به زخم های سرد و یا تاول تب تجویز کند.

جوانتر به نظر رسیدن

انتظار چه چیزهایی را در طول درمان داشته باشیم

به طور کلی، لیزردرمانی یک روش سرپایی است، به این معنی که اقامت شبانه در بیمارستان نیاز نیست.

ممکن است پزشک چین و چروک های اطراف چشم ، دهان، پیشانی، و یا کل صورت را درمان کند. برای درمان مناطق کوچک، پزشک از بی حسی موضعی استفاده می کند. پزشک ممکن است آرام بخش نیز اشتفاده کند. در لیزر کل صورت بیهوشی عمومی خواهید داشت.

اگر دکتر تنها بخش هایی از صورت را لیزر کند، در حدود 30 تا 45 دقیقه و درمان کامل صورت دو ساعت طول می کشد.

در پایان لیزردرمانی، پزشک منطقه تحت درمان را پانسمان می کند. پس از 24 ساعت، منطقه تحت درمان چهار تا پنج بار در روز تمیز می شود. سپس برای جلوگیری از دلمه و پوسته پوسته شدن پوست باید از پماد، مانند ژل پترولیوم، استفاده کنید. این مرافبت از زخم برای جلوگیری از دلمه بستن است تا 20 تا 21 روز پس از درمان بهبود یابد.

تورم پوست پس از لیزردرمانی امری طبیعی است. پزشک ممکن است برای تورم اطراف چشم استروئید تجویز کند. در هنگام خواب با استفاده از بالش اضافی و بالاتر بودن سر این تورم را التیام داد. در 24 تا 48 ساعت اول پس از لیزردرمانی، قرار دادن کیسه یخ روی ناحیه تحت درمان به کاهش تورم کمک می کند.

12 تا 72 ساعت پس از لیزر درمانی، خارش یا سوزش خواهید داشت. پنج تا هفت روز پس از لیزردرمانی، پوست شما خشک و پوسته پوسته خواهد شد. زمانیکه پوست کمی بهبود می یابد، می توانید با استفاده از مواد آرایشی بدون روغن و گیاهی قرمزی پوستتان را بپوشانید. این قرمزی معمولا دو تا سه ماه بعد محو خواهد شد. اما ممکن است شش ماه طول بکشد تا این قرمزی به طور کامل ناپدید شود. به طور کلی ،در افراد با پوست روشن محو شدن قرمزی بیشتر طول می کشد.

احتمالا متوجه خواهید شد که بعد از لیزر درمانی، برای مدتی پوست شما سبک تر و روشن تر است. این بسیار مهم است که در این زمان برای محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش B و ماوراء بنفش ، از کرم های ضد آفتاب چندسان استفاده کنید. در هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب، نوعی که مناسب پوست صورت با SPF 30 یا بالاتر را در نظر بگیرید. همچنین در معرض آفتاب قرار نگیرید ، به ویژه بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر. استفاده از کلاه با لبه گسترده، پوست را از نور شدید خورشید محافظت می کند.

همچنین مهم است که پوست جدید را به خوبی مرطوب نگه دارید. اگر از رتین A و یا محصولات اسید گلیکولیک استفاده می کردید، شش هفته پس لیزر درمانی قادر به استفاده مجدد آنها هستید.

افرادی که پوست تیره تر دارند،تجمع رنگدانه ایی بیشتری در بافت هایشان خواهند داشت.استفاده از یک سفید کننده قبل و بعد از لیزر درمانی، و همچنین اجتناب از نور خورشید با استفاده از کرم های ضد آفتاب چند سان، ممکن است این حالت را کمتر کند.

عوارض لیزر درمانی

اگر چه لیزر درمانی پوست جدید و عالی تولید نمی کند، می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد. خطرات بالقوه این روش عبارتند از:

  • سوختگی و یا دیگر صدمات ناشی از حرارت لیزر
  • ایجاد زخم
  • تغییرات در رنگ پوست، از جمله مناطق دارای پوست تیره تر و یا روشن تر
  • سر باز کردن زخم های سرد و یا تبخال زدن
  • عفونت های باکتریایی

میلیا (Milia)، برجستگی کوچک سفید رنگ، ممکن است در مناطق تحت درمان با لیزر به وجود آیند که با مراجعه به پزشک معالج درمان خواهند شد.

 

 

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه لیزر موهای زائد

درمان تغییر رنگ ناشی از لیزر موی زائد

با دستگاه پیشرفته دایود با تکنولوژی سوپرانوی آمریکا نسل جدید

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 95 درصد اینجا کلیک کنید

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments