بهترین مرکز برای دریافت خدمات پاکسازی پوست در ساری اینجاست!

پاکسازی پوست در ساری

پاکسازی پوست در ساری

پاک کردن پوستمان از غبارهای محیطی و آلودگی های پیرامونمان ، به اندازه ی نفس کشیدن حیاتی و مهم است!
البته اگر به پوست خودتان اهمیت می دهید و دلتان نمی خواهد که نشانه ها و علائم پیری زودهنگام روی پوستتان ظاهر شوند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما احتمالاً خودتان نیز می دانید که شستن صورت با آب و صابون خالی نمی تواند پوستمان را کاملاً پاک و تمیز کند. برخی مواقع این گرد و غبارها تا به حدی در داخل پوست نفوذ می کنند که هزار و یک مشکل دیگر به وجود می آورند و به سادگی نمی توان آن ها را از بین برد!

به همین خاطر توصیه ی اکید ما به شما این است که پاکسازی صورت با روش ها و متدهای علمی را نیز در برنامه ی ماهانه تان بگنجانید!

پاکسازی پوست در ساری
پاکسازی پوست در ساری

خوشبختانه مجموعه ی تهران اسکین برای تک تک افراد کشور برنامه ای دارد.به خصوص برای ساروی های عزیز!

تهران اسکین افتخار دارد که یکی از بهترین مراکز پزشکی برای پاکسازی در ساری را به شما عزیزان معرفی کند.شما می توانید کلیه ی خدمات جوانسازی ، لایه برداری و پاکسازی را در این مرکز دریافت نمایید.کافیست روی این لینک  کلیک کرده و مستقیماً با بهترین مرکز پوست در ساری ارتباط برقرار کنید.

پاکسازی سطحی پوست با کرم های موضعی!

هروقت که صحبت از پاکسازی سطحی پوست می شود، همه ناخودآگاه به یاد کرم های موضعی می افتیم!

در حال حاضر به قدری تنوع این محصولات زیاد شده که تقریباً می توان از هر ماده و محصولی کرم های لایه بردار تهیه کرد.به عنوان مثال حتما با ماسک های لایه بردار ذغالی و کرم های شِن آشنایی دارید.

اما در صورتی که عارضه ی پوستی شما وخیم باشد یا این که آلودگی ها تا عمق زیادی از پوستتان نفوذ کرده باشد، دیگر نمی توان از این کرم ها انتظار داشت که تاثیر زیادی داشته باشند.

معمولا برای پاکسازی سطحی پوست می توان از این کرم ها استفاده کرد.اما برای نفوذ عمیق تر به روش ها و تکنیک های علمی تری مثل میکرودرم ابریژن یا میکرونیدلینگ نیاز است.

در ادامه به جنبه های بیشتری از مزیت های متنوع پاکسازی پوست با دستگاه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پاکسازی سطحی پوست با کرم های موضعی!
پاکسازی سطحی پوست با کرم های موضعی!

چرا پاکسازی پوست با دستگاه را توصیه می کنیم؟

اصولاً یکی از بهترین دستگاه هایی که برای پاکسازی پوست به کار می رود، میکرودرم ابریژن است. این دستگاه مزیت های فوق العاده ای دارد که همین مسئله دلیل موجهی شده است که مجموعه ی تهران اسکین همواره آن را به عنوان یکی از بهترین راه های پاکسازی صورت توصیه کند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که مردم هم نسبت به میکرودرم ابریژن اقبال خوبی نشان می دهند ، کاهش میزان چین و چروک های پوستی است که احتمالاً به دلایلی مثل روند طبیعی افزایش سن، استرس، آفتاب سوختگی و …رخ می دهند.

یک تحقیق کوچک نشان داده است که زنانی که به مدت 6 هفته ، 6 بار از درمان میکرودرم ابریژن استفاده کرده اند، درخشش پوستشان بیشتر شده و حالت پژمردگی و خستگی آن کم شده است.

علاوه بر این ، میزان چین و چروک های پوستشان نیز کاهش پیدا کرده است.

گرچه میکرودرم ابریژن برای برخی افراد عملکرد خیلی خوبی دارد ، اما ممکن است تجربیات هرکسی متفاوت باشد.مکان چروک ها و هم چنین تعداد جلسات درمانی شما مشخص می کند که تا چه حد نتایج موثری خواهید گرفت.

اگر می خواهید که نتیجه ی بهتری از درمان حاصل شود، توصیه می کنیم که در کنار میکرودرم ابریژن از کرم های مرطوب کننده و تغذیه رسان نیز استفاده کنید.

درمان نقطه های ناشی از پیری و لکه های رنگی

برخی افراد از میکرودرم ابریژن برای درمان هایپرپیگمنتیشن نیز استفاده می کنند.این عارضه ممکن است به ملاسما یا هرگونه نقطه های تیره تر از پوست اشاره داشته باشد.

افرادی که از میکرودرم ابریژن به همراه لیزر درمانی استفاده می کنند، نتیجه ی خیلی بهتری خواهند گرفت و رنگ پوست آن ها نیز بهبود پیدا می کند.

درمان نقطه های ناشی از پیری و لکه های رنگی
درمان نقطه های ناشی از پیری و لکه های رنگی
نکته ی خیلی مهم : البته لازم به ذکر است که برای درمان هایپرپیگمنتیشن شاید به درمان های دیگری غیر از میکرودرم ابریژن هم احتیاج داشته باشید.ویتامین C موضعی و لیزر درمانی هم برخی مواقع به همراه میکرودرم توصیه می شوند.

خبر خوش این جاست که بعد از دو جلسه میکرودرم درمانی می توانید نتیجه ی فوق العاده ی آن را در رفع چین و چروک ها، پاکسازی و لایه برداری از پوست مشاهده کنید.

کوچک کردن منافذ بزرگ پوست و جوش های سرسیاه

در صورتی که آکنه ی فعال و التهاب پوستی دارید که شامل جوش های سرسیاه هم می شود، میکرودرم ابریژن را توصیه نمی کنیم.اما در صورتی که به طور مرتب جوش سرسیاه می زنید شاید میکرودرم ابریژن بتواند در بستن منافذ باز پوست به شما کمک کند.

به خاطر داشته باشید که میکرودرم ابریژن حتما باید توسط یک درماتولوژیست ( متخصص پوست) انجام شود. در ادامه بیشتر به اهمیت این موضوع خواهیم پرداخت.

تاثیر پاکسازی پوست در آرایشگاه چقدر است؟

متاسفانه در حال حاضر خیلی از سالن های زیبایی در تهران و شهرستان اقدام به انجام میکرودرم ابریژن می کنند. حتی کار به جایی رسیده است که افراد بدون مشورت با یک پزشک متخصص اقدام به خرید دستگاه خانگی میکرودرم می کنند.

اما بهتر است بدانید علاوه بر بی تاثیر بودن این گونه درمان ها، ممکن است عوارض جانبی هم گریبان گیر شما شود.

یک سالن دار و آرایشگاه شناخت دقیقی از آناتومی پوستی ندارد. او دقیقا نمی داند که باید برای کدام نواحی از پوست پاکسازی را انجام دهد و عمق لایه برداری را نمی شناسد.

تاثیر پاکسازی پوست در آرایشگاه چقدر است؟
تاثیر پاکسازی پوست در آرایشگاه چقدر است؟

به همین خاطر ممکن است با یک تصمیم اشتباه ، عارضه های پوستی تان بیشتر شود. علاوه بر این ، یک آرایشگاه هر چقدر که تمیز هم باشد، باز هم به علت مصارف و خدمات مختلفی که در آن جا ارائه می شود، ممکن است به تمیزی و بهداشت یک مرکز تخصصی پوست و کلینیک پزشکی نباشد.

میکرودرم در ساری

حالا که از بحث عدم تاثیر پاکسازی در سالن های آرایشی گذشتیم، جا دارد که از بهترین مرکزی که میکرودرم را در ساری انجام می دهد ، یادی کنیم.

مرکز پیشنهادی تهران اسکین در ساری ، یکی از بهترین مطب های پوست در استان مازندران می باشد و مفتخر است که کلیه خدمات میکرودرم ، میکرونیدلینگ ، لیزر فرکشنال و دیگر راه های جوانسازی پوست را به شما عزیزان ارائه کند.

بهترین متخصص پوست در ساری کیست؟

در این مرکز ، یکی از بهترین پزشکان و متخصصین پوست ساری حضور دارد که با سال ها تجربه و مهارت در زمینه ی درمان های پوستی ، افتخار دارد که در خدمت شما باشد.

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده ی رزومه ی کاری و آدرس این مرکز اینجا را کلیک کنید.

مترجم و گردآورنده : ندا ناصری

منبع

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments