هزینه هر جلسه میکرودرم

هزینه هر جلسه میکرودرم | همه چیز را درباره روش میکرودرم ابریژن بدانید

هزینه هر جلسه میکرودرم

هزینه هر جلسه میکرودرم ممکن است به نسبت مرکزی که انتخاب می کنید و هم چنین مهارت پزشکتان متفاوت باشد.شما می توانید جهت تماس با مرکز زیبایی برکه و اطلاع از هزینه هر جلسه میکرودرم اینجا را کلیک کنید

اما پیش از هر چیزی باید به این سوال پاسخ داد که اصولا روش میکرودرم چیست و مزایا و منافع آن چه هستند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرودرم یک نوع روش لایه برداری است که در مطب پزشک انجام می شود .این روش پوست زخم ها و اسکارها را تازه کرده و موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین می شود و به این ترتیب ظاهر بسیار جوان تر و بهتری به شما خواهد بخشید

میکرودرم برای عارضه های مختلف پوستی از جمله اسکارها، جای جوش، جای زخم ، سوختگی ها و لکه های پوستی به کار می رود.

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم

امروزه روش های مختلفی برای پاکسازی پوست به کار می رود ، اما یکی از بهترین این روش ها ، روش میکرودرم است که با لایه برداری از سطح پوست ، موجب می شود که پوست کنونی و پیر شما از بین رفته  و لایه جوان تر و سالم تر پوست شما نمایان شود.هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم ممکن است بسته به ناحیه ای که پاکسازی می کنید ، متفاوت باشد.

میکرودرم چکار میکنه

میکرودرم یک روش بسیار محبوب درمانی است اما قبل از این که میکرودرم ابریژن را انجام دهید ، خوب است که از نتیجه ی کاری که می خواهید انجام دهید با خبر باشید و هم چنین بسیار حائز اهمیت است که میکرودرم چه کاری را می تواند انجام دهد و چه کاری را نمی تواند.

به این ترتیب انتظارات شما واقع گرایانه خواهند شد و انتظار نخواهید داشت که ناگهان 20 سال جوان تر شوید.

هر روش درمانی برای جوان سازی پوست گرچه نتایج فوق العاده ای به همراه دارد اما باید بدانید که این اثرات همیشگی نیست و باید به طور مرتب آن ها را تجدید کنید.

میکرودرم چه کاری می تواند برای پوستتان انجام دهد ؟

به علت این که این روش عمیقا لایه برداری می کند ، میکرودرم ابریژن تناژ رنگی و هم چنین بافت پوست را بهتر می کند.حتی اگر یک بار این روش درمانی را امتحان کنید متوجه خواهید شد که پوست شما نرم تر شده و به طرز قابل توجهی روشن تر و سالم تر به نظر می رسد.(هزینه هر جلسه میکرودرم )

اگر چندین جلسه درمانی را انجام داده اید (که مسئله ای است که به شدت توصیه می شود ) ،پس متوجه تغییر ظاهری و رنگی پوست خود شده اید.

هم چنین ممکن است متوجه شوید که پوستتان صاف تر شده و چین و چروک های شما هم محو تر شده اند.

هزینه هر جلسه میکرودرم
هزینه هر جلسه میکرودرم

میکرودرم ابریژن هم چنین به شما کمک می کند که با آسیب های پوستی ناشی از قرار گفتن در معرض آفتاب نیز مبارزه کنید

اگرچه برای آن دسته از افرادی که التهاب یا آکنه خیلی شدید دارند، میکرودرم ابریژن تاثیر چندانی ندارد اما چندین جلسه درمانی می تواند به آن ها کمک کند که از بدتر شدن آن ها جلوگیری به عمل آمده و هم چنین تا حدودی آکنه ها را خفیف تر کنند.

هم چنین منافذ بزرگ پوستی را کوچک تر کرده و در نتیجه میزان چربی پوست نیز کاهش پیدا می کند.

برای بعضی از افراد ، میکرودرم ابریژن می تواند موجب سبک شدن التهاب ناشی از هایپرپیگمنتیشن یا آکنه های تیره ای شود که پس از بهبود جای جوش بر جای می مانند.

میکرودرم ابریژن چه کاری را نمی تواند برایتان انجام دهد ؟

میکرودرم ابریژن درمانی معجزه گر نیست اگرچه باید بپذیرید که روند پیری چیزی نیست که بتوان جلوی آن را گرفت و به همین دلیل نمی توان کار چندانی برای پوستتان کرد.

بهتر است همه چیز را الان بدایند تا این که کلی پول برای این روش درمانی هزینه کنید و در نهایت متوجه بشوید که نتایج مورد علاقه تان را به دست نیاورده اید.

در ابتدا ، بدانید که میکرودرم ابریژن نمی تواند آکنه های کیستیک را درمان کند.در طول میکرودرم ابریژن ،گرده های سبک کریستال روی پوست دمیده می شوند و سپس با یک وسیله از روی پوست برداشته خواهند شد.

این روش درمانی می تواند موجب شود که آکنه های ملتهب ،ظاهری خیلی بدتری داشته باشند.(هزینه هر جلسه میکرودرم)

آکنه های شدید را باید توسط یک درماتولوژیست و متخصص پوست درمان کرد

(هزینه هر جلسه میکرودرم)

میکرودرم ابریژن اسکارهای آکنه ای را نیز درمان نمی کند ، هم چنین تاثیری نیز بر روی زخم های کلوئیدی نیز نخواهد گذاشت و چه بسا آن ها را بدتر کند.

در عوض میکرودرم ابریژن ، متخصص مرکز برکه می تواند روش های درمانی دیگری را به شما توصیه کند که نتایج بسیار بهتری برای عارضه های پوستی خود به دست آورید

اگر از میکرودرم ابریژن به عنوان یک درمان ضد پیری استفاده می کنید ، بهتر است از همان ابتدا بدانید که این روش به طور کامل چین و چروک های شما را بر طرف نخواهد کرد و چین های عمیق تر را درمان نخواهد کرد.

کار دیگری که میکرودرم نمی تواند انجام دهد این است که پوست شل شده را سفت و محکم کند.

به خاطر داشته باشید که این روش ، تنها یک روش لایه برداری جدید و پیشرفته است.

پیش از درمان

به خاطر داشته باشید که تنها با یک جلسه درمانی نمی توان تمام منافع درمانی را کسب کرد.گرچه بعد از جلسه اول میکرودرم ابریژن پوست شما خیلی نرم تر و صاف تر خواهد شد،اما برای این که نتیجه کامل آن را مشاهده کنید نیاز به چندین جلسه درمانی است

میکرودرم در بارداری

هورمون های بارداری تقریبا تمام بخش های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد مخصوصا پوست را.

افزایش حساسیت و هم چنین حبس مایعات دو تا از بزرگترین چیزهایی است که زنان در طول بارداری از آن شکایت می کنند.

به دلیل همین حساسیت ، پوست زنان در طول بارداری ممکن است نسبت به میکرودرم ابریژن واکنش ناگواری از خود نشان دهند و دچار زخم و لکه شوند. (هزینه هر جلسه میکرودرم)

علاوه بر این به خاطر مشکل حبس مایعات در طول دوره ی بارداری، دوره بهبود این روند درمانی نیز بیشتر طول خواهد کشید و به همین علت توصیه می شود که این روش را در دوران بارداری خود انجام ندهید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments