هزینه میکرودرم چقدر است

هزینه میکرودرم چقدر است ؟ و پاسخ به تمام سوالاتی که درباره روش جوانسازی میکرودرم وجود دارد

هزینه میکرودرم چقدر است

هزینه میکرودرم چقدر است ؟ این سوالی است که به طور مکرر از مرکز زیبایی برکه پرسیده می شود.  اما سوالات خیلی مهم تری در این میان مغفول می مانند.سوالاتی از جمله :

  • آیا روش میکرودرم برای نوع پوست من مناسبه ؟
  • آیا این روش برای پوستم خطری به همراه داره ؟
  • دوره بهبود و نقاهت میکرودرم چه مدت طول می کشه ؟
  • بعد از میکرودرم چه مراقبت هایی باید در پیش بگیرم ؟

خب تمام این سوالات خیلی خیلی مهم هستند و باید به تمام این ها پاسخ داد. علاوه بر این هزینه های این روش درمانی هم مهم است و باید با بودجه ی شما تطابق داشته باشد.اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که هزینه ی میکرودرم به نسبت معجزه ای که می کند و هم چنین مزایای آن به نسبت معقول و به صرفه است

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که با در اختیار داشتن بهترین متخصصین و پزشکان ، کلیه خدمان میکرودرم ابریژن را به شما عزیزان ارائه کند.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین تعرفه قیمت ها اینجا را کلیک کنید.

اما پیش از هر چیزی بهتر است با این روش جوان سازی پوست به خوبی آشنا شویم .پس اگر تصمیم به انجام این درمان دارید با ما همراه شوید.

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه کار می کند ؟

میکرودرم ابریژن یک نوع روش جوانسازی پوست است که از پوست لایه برداری می کند.

شیوه ی کار این درمان به این صورت است که کریستال های بسیار ریزی را روی سطح پوست می دمد و سپس با یک نوع مکنده ی قوی این کریستال ها را از روی پوست می زداید و به این ترتیب عملیات لایه برداری پوست انجام می شود.(هزینه میکرودرم چقدر است )

همان گونه که احتمالا می دانید ؛ این روش غیر تهاجمی است ( به این معنی که هیچ گونه سوزنی به پوست شما وارد نمی شود و یا این که برشی روی آن صورت نمی گیرد ) و به همین خاطر می توان تضمین داد که کل این عملیات برای بیمار بدون درد خواهد بود.

میکرودرم ابریژن برای پوست هایی که به خاطر افزایش سن دچار چین و چروک و افتادگی شده اند بسیار مفید است و ظاهری فوق العاده به فرد می بخشد

هزینه میکرودرم چقدر است
هزینه میکرودرم چقدر است

مراقبت بعد از میکرودرم

به روش  جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن ، درمان ” سه سوته ” می گویند.چرا که دوره نقاهت و بهبودی آن خیلی کوتاه است و تقریبا بلافاصله بعد از جلسه ی درمانی خود می توانید به زندگی و امور روزمره خود بازگردید.

اما باز هم بهتر است احتیاط هایی در پیش بگیرید که خطر عوارض جانبی را تا جای ممکن کاهش دهید .

از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب کنید ، چرا که پوست لایه برداری شده شما ، بیش از هر زمان دیگری نسبت به نور آفتاب حساس است و ممکن است دچار سوزش یا قرمزی شوید

(هزینه میکرودرم چقدر است )

اگر ناچارید که در طول روز بیرون از منزل باشید توصیه ما به شما این است که از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید تا اثر نور خورشید را تا جایی ممکن کاهش دهد

نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که از مصرف لوازم آرایشی بر روی پوست لایه برداری شده ی  تا چندین روز خود خودداری کنید.

نکته ی اصلی و کلیدی در مراقبت بعد از میکرودرم این است که پوست خود را تا جای ممکن مرطوب نگه دارید.چرا که عملیات لایه برداری منجر به پوسته پوسته شدن می شود و شما می توانید با استفاده از کرم های مرطوب کننده و اب رسان ، از خشکی پوست خود جلوگیری کنید

پماد میکرودرم

پمادهای مختلفی در بازار وجود دارند که تحت عنوان پماد میکرودرم فروخته می شوند.اما نکته ای که باید در نظر داشت این است که مصرف این نوع کرم ها باید به صورت مداوم باشد و ممکن است برای کسب نتیجه مدت زیادی را ناچار به صبر کردن شوید.

علاوه بر این مارک های تقلبی بسیاری وجود دارند که نه تنها موجب بهبود ظاهر پوست نمی شوند بلکه با لایه برداری فراوان از پوست، موجب خشکی و خارش آن نیز می شوند.(هزینه میکرودرم چقدر است )

به همین علت توصیه ما به شما این است که به جای مصرف پمادهای میکرودرم در خانه ، این روش را در یک مرکز معتبر امتحان کنید و از نتایج آن شگفت زده شوید

هزینه پاکسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم که با نام پاکسازی پوست نیز شناخته می شود ، به نسبت دیگر روش های جوانسازی پوست، هزینه ی به صرفه تر و معقول تری دارد.شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره اینجا را کلیک کنید.

هزینه میکرودرم چقدر است
هزینه میکرودرم چقدر است

کی میکرودرم انجام داده

شاید وقتی که این سوال را از اطرافیان خود بپرسید ، پاسخ آن ها شما را شگفت زده کند. آمار و ارقام نشان می دهد که افراد زیادی این روش جوانسازی پوست را امتحان کرده و میزان رضایت در آن ها نیز بالاست.

(هزینه میکرودرم چقدر است )

کافیست سری به چت روم های وب سایت های معتبری مثل نی نی سایت بزنید تا با انبوه واکنش مثبت افراد نسبت به این روش درمانی مواجه شوید.

این روش به علت فاکتورهای زیاد به شدت مورد استقبال افراد مختلف قرار گرفته است :

دوره نقاهت بسیار کوتاه به نسبت دیگر روش های درمانی مانند لیزر و میکرونیدلینگ

  • بدون درد بودن این روش
  • عوارض جانبی بسیار کم
  • نتایج شگفت انگیز و خیره کننده در بهبود ظاهر پوست
  • مناسب در رفع چین و چروک های خفیف
  • موثر در برطرف کردن و کم رنگ کردن اسکارهای آکنه ای
  • قیمت مناسب

میکرودرم بهتر است یا هیدرودرم

پاسخ به این پرسش نیز می تواند به فاکتورهای مختلفی مرتبط باشد.این فاکتورها ممکن است شامل موارد زیر باشند :

  • نوع و رنگ پوست شما
  • عارضه ی پوستی که به آن مبتلا هستید
  • هزینه ای که می خواهید برای جوانسازی پوست خود بپردازید

تفاوتی که در این دو روش وجود دارد این است که میکرودرم لایه برداری می کند اما هیدرودرم بااستفاده از آب و اکسیژن عملیات آب رسانی به پوست را انجام می دهد.( هزینه میکرودرم چقدر است )

هزینه میکرودرم چقدر است
هزینه میکرودرم چقدر است

هر دو این روش ها بسیار مناسب و موثر هستند و تفاوت آن ها تنها در نوع مکانیزمی است که برای جوان سازی به کار می برند.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

2.9 7 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
M
M
4 years ago

سلام میخواستم بپرسم من روی بازو و پشتم جای جوش دارم. برای از بین بردن چه کار باید بکنم؟؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  M

سلام دوست عزیز
روش هایی در این خصوص وجود دارد که موثر می باشد. جهت اتخاذ راهکار مناسب، ابتدا نیاز به ویزیت و بررسی پوست می باشد. در صورت تمایل از طریق منوی تماس با مراکز، می توانید با مرکز مدنظر خود تماس بگیرد تا همکاران راهنماییتان کنند.