هزینه لیفت پلک

هزینه لیفت پلک با جراحی(بلفاروپلاستی) و بدون جراحی!

هزینه لیفت پلک

هزینه لیفت پلک

هیچ چیز بدتر از این نیست که به تدریج زیبایی و درشتی چشم های خودمان را از دست بدهیم! اما متاسفانه این کاری است که پیری با ما می کند. حتما شما هم افرادی میانسال و پیر در خانواده ی خود دارید که به طور مداوم از افتادگی پلک و کاهش دید خود شکایت دارند. خب راستش را بخواهید آن ها کاملا حق دارند که شکایت کنند. چرا که افتادگی پلک علاوه بر نابود کردن زیبایی چشم، دید فرد را هم کاهش می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته نکته ای که باید بدانید این است که خیلی وقت ها بروز این مشکل به خاطر افزایش سن و پیری نیست. بلکه برخی افراد به خاطر ژنتیک و ساختار کلی چهره، زودتر از دیگران دچار افتادگی پلک می شوند. یا حتی ممکن است با این مشکل به دنیا آمده باشند.

هزینه لیفت پلک
هزینه لیفت پلک

حالا یکی از اصلی ترین سوالاتی که درباره ی این مشکل وجود دارد این است که اگر بخواهیم افتادگی پلک را درمان چقدر هزینه بر خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال معمولاً باید گفت که هزینه لیفت پلک به نوع درمانی که به کار می گیرید بستگی دارد. روش ها و راهکارهای زیادی برای رفع افتادگی پلک وجود دارد. از پروسیجرهای خیلی ارزان و به صرفه ای گرفته تا درمان های گران و جراحی! در هر صورت باید قبل از هر چیزی با پزشک خود مشورت کنید و معاینه شوید. بعد از آن بهترین درمان برای شما انتخاب خواهد شد.

در ادامه تصمیم داریم راجع به رایج ترین روش های رفع افتادگی پلک و قیمت آن ها صحبت کنیم. توصیه می کنیم حتما خواندن این متن را ادامه دهید.

جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

تا همین چند سال پیش بهترین و رایج ترین روش لیفت پلک، جراحی های سنتی پلک بود. اما در حال حاضر با وجود جراحی های کم خطرتر و بی دردسرتری مانند بلفاروپلاستی، دیگر کمتر پزشک یا بیماری وجود دارد که تمایل داشته باشد روش های زیبایی قدیمی را امتحان کند.

در طول جراحی بلفاروپلاستی، پزشک جراح از داخل پلک، برش هایی می زند و چربی و پوست اضافه ی پلک را خارج می کند. برعکس جراحی های قدیمی که برش ها از بیرون پلک زده می شد و عوارض زیادی به همراه داشت، با عمل جراحی بلفاروپلاستی نیازی نیست نگران جای زخم و بخیه های خود باشید.

جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)
جراحی پلک ( بلفاروپلاستی)

گرچه بلفاروپلاستی راهکاری دائمی برای لیفت پلک می باشد اما باید در نظر داشته باشید که با افزایش سن، پوست و چربی های ما مدام در حال تغییر است. به همین خاطر است که عموم پزشکان و جراحان اعتقاد دارند که دوام و ماندگاری نتایج حاصل از بلفاروپلاستی تا 12 سال خواهد بود.

هزینه لیفت پلک

هزینه جراحی بلفاروپلاستی نیز بستگی به چندین فاکتور دارد. مهم ترین عامل تعیین قیمت، دستمزد جراح یا پزشکتان است. طبعاً هرچه با تجربه تر و ماهرتر باشد، احتمالاً هزینه های شما نیز بالاتر خواهد رفت. شدت و وخامت خود عارضه ( افتادگی پلک) نیز در تعیین قیمت موثر است. در نهایت باید بگوییم که بدون بررسی و معاینه ی بیشتر نمی توان رقم مشخص و یکسانی را برای عمل جراحی بلفاروپلاستی در نظر گرفت.

عوارض جراحی پلک خطرناک است ؟

جراحی پلک بلفاروپلاستی، گرچه نسبت به متدها و تکنیک های قدیمی تر جراحی پلک، بسیار بی خطرتر و ایمن تر است، اما باز هم باید بدانید که احتمال بروز برخی عوارض جانبی دور از انتظار نیست. عوارضی مانند:

  • عفونت و خونریزی
  • خشکی و التهاب چشم
  • بستن چشم با دشواری یا دیگر مشکلات پلک
  • زخم ها و اسکارهای قابل مشاهده
  • اسیب زدن به عضلات چشم
  • بی رنگی پوست
  • نیاز به جراحی دوباره
  • تاری دید موقت یا ندرتاً از دست دادن بینایی
  • خطرات مربوط به بیهوشی مانند واکنش نشان دادن نسبت به بیهوشی یا لخته شدن خون

هزینه لیفت پلک

برای این که از بروز هرکدام از این عوارض جلوگیری کنید، بهترین راه این است که حتما تمام جزئیات مربوط به سلامت و سابقه ی بیماری خود را در اختیار پزشک و جراحتان بگذارید.

راه های جایگزین لیفت پلک با جراحی

حالا که با بحث جراحی لیفت پلک به خوبی آشنا شدید، مسئله ی مهم دیگری مطرح می شود. جراحی تنها انتخاب شما برای لیفت پلک نیست!!

در حال حاضر با وجود پیشرفت خیره کننده علوم پزشکی زیبایی، راهکارهای لیفت پلک بدون جراحی تنوع خیلی زیادی دارند. این روش ها چندین مزیت دارند:

اول این که قیمت خیلی پایین تری نسبت به جراحی پلک و بلفاروپلاستی دارند. در وهله ی بعد عوارض جانبی ناشی از جراحی را هم ندارند.

به این ترتیب طبیعی است که خیلی از افراد به سمت لیفت پلک بدون جراحی گرایش پیدا می کنند. اجازه بدهید که نگاه دقیق تری به این روش ها بیندازیم. با ما همراه باشید.

لیفت پلک با نخ

شاید برایتان عجیب باشد که امروزه با نخ، برای لیفت اعضای مختلف صورت استفاده می شود اما این کاملاً واقعیت دارد. لیفت پلک با نخ، از روش هایی رایجی است که برای رفع افتادگی پلک استفاده می شود. در این تکنیک، از نخ های خاصی با جنس مخصوص استفاده می شود.

هزینه لیفت پلک

این نخ ها عموما از جنسی ساخته می شود که برای بدن فرد حساسیت به همراه نداشته باشد. علاوه بر این هزینه لیفت پلک با نخ بسیار ارزان تر از جراحی بلفاروپلاستی است. به همین دلیل خیلی ها برای رفع مشکلات پلک خود، از این روش استفاده می کنند.

لیفت پلک با نخ
لیفت پلک با نخ

نکات مهم : 1- این روش کاملا موقتی است و تا زمانی که نخ ها جذب بدن شوند، دوام خواهد داشت. 2- در صورتی که از نخ هایی با جنس نامرغوب استفاده شود، احتمال عفونت و التهاب دور از انتظار نخواهد بود.3- قیمت لیفت پلک با نخ حدوداً از 300 الی 800 هزار تومان خواهد بود.

لیفت پلک با پلاسماجت ( پلکسر پلک)

استفاده از گاز پلاسما، انقلابی را در متدهای زیبایی ایجاد کرد. برای رفع افتادگی پلک با این روش، از روش تصعید استفاده می شود. به این صورت که چربی ها و پوست اضافه پلک ها با استفاده از گاز پلاسما، تصعید می شوند.

هزینه لیفت پلک

هزینه لیفت پلک با پلاسما، بسیار ارزان تر از جراحی بلفاروپلاستی خواهد بود. در مراکز مختلف، این پروسیجر با قیمتی از حدود 300 هزار تومان تا 1 میلیون تومان انجام می شود.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این روش به دست آورید، توصیه می کنیم مقاله پلکسر پلک را مطالعه کنید.

قیمت جراحی پلک پایین

جراحی پلک فقط بر روی پلک بالا انجام نمی شود بلکه برای رفع پف و چربی های پلک پایینی نیز می توان از بلفاروپلاستی استفاده کرد.

خوشبختانه در مرکز زیبایی و لیزر شریعتی، تمامی این خدمات با قیمت های بسیار به صرفه و خوبی ارائه می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و هم چنین اخذ نوبت از مرکز، به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

مترجم و محقق: ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments