هزینه فیشیال صورت

هزینه فیشیال صورت در بهترین مرکز زیبایی چقدر است؟

هزینه فیشیال صورت

اگر حس می کنید که شادابی و طراوت پوست صورت خودتان را از دست دادید، یا احساس می کنید پوستتان به خاطر مصرف طولانی مدت از مواد آرایشی دیگر آن سرزندگی سابق را ندارد، وقتش رسیده که فیشیال صورت انجام دهید. فیشیال پروسیجری است که می تواند با پاکسازی عمیق، طراوت و شادابی را به صورت شما باز گرداند. اما برای این پاکسازی چقدر باید هزینه کنید؟ هزینه فیشیال صورت در تهران چقدر است؟

در این مقاله با تهران اسکین همراه باشید تا به طور کامل با هزینه فیشیال در بهترین مراکز زیبایی تهران آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه فیشیال صورت
هزینه فیشیال صورت

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال در حقیقت یک پاکسازی چند مرحله ای پوست صورت است. زمانی که فیشیال انجام می دهید سلول های مرده پوست برداشته می شوند. سلول هایی که مدت هاست با مواد آرایشی مختلف و آلودگی های شهری، در واقع بیمار شده اند. با لایه برداری این سلول های مرده،  پوست شما طراوت و شادابی پوست یک نوزاد را پیدا می کند. اما لایه برداری تنها بخش فیشیال صورت نیست.

مراحل فیشیال صورت

زمانیکه فیشیال صورت انجام می دهید چند پروسه روی پوست شما انجام می شود. به صورت پیشفرض، فیشیال شامل مراحل زیر است:

تمرکز ما در این مقاله بیشتر روی هزینه فیشیال صورت است. برای آشنایی کامل با مراحل فیشیال صورت بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

هزینه فیشیال صورت
هزینه فیشیال صورت

فواید فیشیال صورت

فیشیال می تواند مزیت ها و فواید زیادی برای شما داشته باشد. از جمله :

  • از بین بردن لایه سلول های مرده روی پوست
  • بهبود جریان خون زیر پوست صورت
  • کاهش استرس (بسیاری از افراد فقط برای آرامبخشی فیشیال انجام می دهند)
  • تولید کلاژن و جوانسازی پوست صورت
  • پیشگیری و کاهش چین و چروک های صورت
  • از بین بردن جوش های زیر پوستی
  • بهبود گودی و چین و چروک اطراف چشم
  • کمک به جذب بهتر مواد تقویتی توسط پوست
  • سم زادیی پوست صورت

پاکسازی صورت با دستگاه فیشیال

فیشیال صورت مثل میکرونیدلینگ یا میکرودرم نیست که با یک دستگاه انجام شود. بلکه لایه برداری در این پروسیجر می تواند با دستگاه های مختلفی انجام بگیرد. بسیاری از مراکز هستند لایه برداری فیشیال را با همین دستگاه ها انجام می دهند، اما بهترین مراکز، از بهترین دستگاه ها برای لایه برداری پوست شما استفاده می کنند. بنابراین وقتی به مرکزی مراجعه می کنید حتما بپرسید که فیشیال را با چه دستگاهی برای شما انجام می دهند.

هزینه فیشیال صورت

بهترین مرکز فیشیال صورت در تهران

بهترین مراکز فیشیال در تهران آنهایی هستند که علاوه بر استفاده از بهترین دستگاه ها، بهترین ماسک ها و بهترین متخصصین، هزینه فیشیال صورت منطقی و معقولی را به شما پیشنهاد می کنند. وقتی می خواهید برای پاکسازی صورت و فیشیال مرکزی را انتخاب کنید، حتما سعی داشته باشید که پیش از مراجعه، با آن مرکز تماس بگیرید و از جزئیات کارشان سوال بپرسید.

مرکز زیبایی شمال تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز زیبایی در تهران، سابقه ای طولانی در انجام انواع پروسیجرهای زیبایی دارد و از بهترین دستگاه ها و متخصصین برخوردار است. دستگاهی که این مجموعه برای لایه برداری پوست در فیشیال از آن استفاده می کند، دستگاه فوق العاده با کیفیت فیس آپ است، که علاوه بر لایه برداری، روی لیفت عضلات افتاده صورت شما هم اثرگذار است. علاوه بر آن، این مرکز از بهترین و با کیفیت ترین ماسک های صورت برای جوانسازی و پاکسازی صورت استفاده می کند و بهترین متخصصان برای ماساژ پوست در مرحله آخر فیشیال را در اختیار دارد.

هزینه فیشیال صورت
هزینه فیشیال صورت

قیمت فیشیال صورت چقدره؟

دقت داشته باشید که فیشیال صورت یک پروسیجر چند مرحله ای است. بسته به شرایط پوستی که دارید و میل و سلیقه خودتان، می توانید از تمام مراحل یا از بخشی از آنها استفاده کنید.

طبیعتا این موضوع روی قیمت نهایی فیشیال تأثیر می گذارد. بگذارید یک مثال بزنیم.

فیشیال عملی است که بهتر است حداقل هر دو ماه یکبار (اگه نه زودتر!) آن را انجام دهید. افرادی که به خوبی از پوست صورت خود مراقبت می کنند و مرتب برای فیشیال به مرکز زیبایی مراجعه دارند، نیازی ندارند تا هر بار کل مراحل را طی کنند. به صورت کلی، هرچقدر دفعات مراجعه شما بیشتر باشد، به مراحل کمتری نیاز دارید. خیلی از افراد هستند که تنها به پاکسازی، بخاردهی و استخراج نیاز دارند. پس طبیعی است که هزینه فیشیال صورت برای این دسته از افراد کمتر خواهد بود.

هزینه فیشیال صورت 1401

بسته به پکیجی که (تعداد و کیفیت مراحل) دریافت می کنید، هزینه فیشیال صورت تفاوت دارد. به عنوان مثال، تعرفه قیمتی مرکز زیبایی شمال تهران در سال 1401، بین 250 تا 850 هزار تومان (و بالای یک میلیون تومان برای پکیج VIP) است. این بستگی به مراحل، نوع فیشیال و همچنین مواد و ماسک هایی دارد که در طول پروسه برای پاکسازی و جوانسازی پوست شما مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که می بینید فیشیال صورت پروسیجر بسیار به صرفه ای است.

اگر اولین باری است که فیشیال می کنید یا مدت های طولانی از آخرین جلسه فیشیال شما گذشته، احتمالا به پکیج های جدی تر نیاز دارید. اما طی جلسات ماهانه بعدی نیازی به تمام مراحل نیست و می توانید از پکیج های ارزانقیمت تر بهره ببرید.

عوارض فیشیال صورت

 فیشیال یک روش غیر تهاجمی است که کمترین خطرات را برای شما به همراه دارد. اصولا همین ایمنی بالاست که باعث محبوبیت روزافزون فیشیال شده است. با این حال اگر مرکز مطمئنی را انتخاب نکنید شانس بروز عوارض هم بالا می رود. چنانچه فیشیال صورت را یک فرد غیر متخصص انجام دهد و از دستگاه های نامناسب استفاده کند شانس بروز عوارض زیر زیاد می شود:

  • قرمزی و التهاب پوست
  • زخم شدن پوست
  • بیرون زدن جوش های صورت
  • خشکی و خارش پوست
هزینه فیشیال صورت
هزینه فیشیال صورت

اندکی قرمزی و التهاب پوست، بعد از فیشیال طبیعی است. اما این قرمزی حداکثر تا 12 یا 24 ساعت بعد از بین می رود. این التهاب تنها زمانی جزو عوارض دسته بندی می شود که مدت طولانی روی صورت شما باقی بماند.

تا زمانی که به یک مرکز خوب و معتبر مراجعه می کنید، نیازی نیست نگران بروز عوارض جانبی باشید.

جمع بندی

در میان تمام روش های مراقبت از پوست، هیچکدام به اندازه فیشیال پوست صورت جامع و همه جانبه نیستند. شما می توانید با انجام مراحل فیشیال تمام مشکلات پوستی خود اعم از جوش، آکنه، ترک های پوستی، چین و چروک های خفیف، جای زخم، تیرگی و غیره را برطرف نمایید. از طرف دیگر هزینه فیشیال صورت در قیاس با دیگر روش های درمانی پوست کاملا به صرفه و اقتصادی است.

برای مطالعه بیشتر

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments