هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس |چند مزیت بوتاکس ایرانی که نمیگذارند شما بدانید!

هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس

یادم می آید که چند سال پیش در یک مجله، درباره سم بوتولینوم مطالعه می کردم. در مطلبی که چاپ شده بود، این نکته توجهم را جلب کرد که یک کیلوگرم از سم بوتولینوم برای کشتن تمام ساکنین کره زمین کافیست . هم چنین ذکر کرده بودند که یکی از اصلی ترین راه های مسمومیت با سم بوتولینوم، عدم جوشاندن کنسرو است. شیوه ی مرگ با این سم ترسناک هم به این صورت بود که تمام عضلات بدن شما فلج می شد و دیگر قادر به عملکرد صحیح نبودند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

خب این واقعیت ها به قدری ترسناک بود که وقتی فهمیدم بوتاکس، از سم بوتولینوم نوع A مشتق شده است، وحشتم از این ماده ی زیبایی چندین برابر شد.

هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

اما بعدها که مطالعات بیشتری راجع به این ماده داشتم و چندین تجربه تزریق بوتاکس را سر گذراندم، متوجه شدم که به هیچ وجه جای نگرانی نیست. در حقیقت بوتاکس، سم غیر فعال شده ی بوتولینوم است اما همان کارکرد فلج شدگی را برای عضلات به همراه دارد. با این تفاوت بزرگ که این بار در جهت مصارف درمانی و زیبایی به کار می رود.

اما هنوز هم چیزهای زیادی برای نگرانی وجود دارد. به عنوان مثال، خیلی از افراد وقتی که می خواهند یک پروسیجر زیبایی مانند تزریق بوتاکس را انجام دهند؛ قبل از هر چیزی به فکر هزینه آن می افتند! خب طبیعی هم هست. بیشتر ما دلمان می خواهد که خدمات ارزان قیمتی دریاف کنیم.

هزینه تزریق بوتاکس

اما در کل باید بگوییم که هزینه تزریق بوتاکس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. از محل تزریق گرفته تا مهارت پزشک زیبایی! اما اگر می خواهید مرکزی را به شما معرفی کنیم که بهترین خدمات و ارزان ترین ها را به شما ارائه کند، احتمالاً به جای کاملاً درستی آمده اید:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، یکی از بهترین مراکزی است که خدمات تزریق بوتاکس را ارائه می کند. سال ها فعالیت در این زمینه و بهره بردن از بهترین پزشکان زیبایی تهران، باعث شده که بیشترین میزان رضایت مراجعه کنندگان خود را داشته باشیم. کافیست نام تهران اسکین را در اینترنت جستجو کنید تا با صدها نظر و کامنت عزیزانی مواجه شوید که با مراجعه به مرکز ما، بهترین خدمات را دریافت کرده اند. اگر شما هم می خواهید که تزریق بوتاکس را امتحان کنید و در انتخاب مرکز خود سردرگم مانده اید، توصیه می کنیم به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
هزینه تزریق بوتاکس
هزینه تزریق بوتاکس

قیمت بوتاکس خط خنده

محور اصلی بحث ما در این مطلب، هزینه تزریق بوتاکس به نواحی مختلف صورت است. به همین خاطر از بحث چگونگی انجام این درمان می گذریم و در این قسمت به سراغ قیمت بوتاکس خط خنده می رویم. گرچه تزریق بوتاکس برای رفع خط خنده به اندازه ی تزریق فیلر رایج نیست اما باز هم طرفداران خاص خودش را دارد.

هزینه تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس خط خنده از تزریق فیلر یا چربی به خط خنده ارزان تر است. به همین خاطر خیلی ها ترجیح می دهند این روش را امتحان کنند. اما نکته ی خیلی مهمی در این میان وجود دارد:

به هیچ وجه نباید تزریق بوتاکس خط خنده را به دست یک پزشک ناوارد و تازه کار بسپارید. چرا که خط خنده به عضلات تکلم ما خیلی نزدیک است و با یک تزریق اشتباه احتمال دارد که اختلالاتی در شیوه ی حرف زدن ما به وجود بیاید. به همین خاطر است که عموما پزشکان ترجیح می دهند این ریسک را نکنند و از فیلر برای رفع خط خنده استفاده نمایند.

هزینه تزریق بوتاکس

دکتر جی. اسپنسر، فوق تخصص زیبایی و رئیس دانشگاه مریلند، درباره تزریق بوتاکس خط خنده در وب سایت معتبر WEbMd این گونه گفته:

فقط حرفه ای ترین پزشک ها اجازه ی تزریق بوتاکس خط خنده را دارند. تازه کارها بهتر است به تزریق فیلر راضی باشند. سلامت فرد از هر فاکتور قیمت یا زیبایی دیگری مهم تر است.

نظر چنین پزشک برجسته ای درباره تزریق بوتاکس خط خنده این گونه است. پس بهتر است به آن اعتماد کنیم و فریب تبلیغات واهی یا قیمت های ارزان را نخوریم.

در ادامه تصمیم داریم درباره یکی از بهترین برندهای بوتاکس صحبت کنیم که به دلایل زیادی ناشناس مانده و خیلی ها دلشان نمی خواهد که آن را معروف کنند. با ما همراه باشید.

بوتاکس ارزان قیمت

اگر هم چنان نگران قیمت تزریق بوتاکس هستید و فکر می کنید از عهده ی پرداخت آن برنمی آیید، ما توصیه ی جذاب دیگری برایتان داریم:

هزینه تزریق بوتاکس

به جای استفاده از برندهای تقلبی چینی که به طرز مشکوکی ارزان هستند، پیشنهاد می کنیم برند ایرانی بوتاکس؛ یعنی مسپورت را امتحان کنید. تزریق بوتاکس مصپورت هم مانند دیگر برندهای بوتاک است. اما چندین تقاوت اصلی و عمده دارد:

قیمت بوتاکس مصپورت در قیاس با برندهای خارجی مانند دیسپورت بسیار ارزان تر است.

کیفیت و مرغوبیت برند مسپورت با دیگر مارک های خارجی برابری می کند.

تاییدیه سازمان غذا و دارو را دارد.

سال ها استفاده از آن اثبات کرده که تزریق بوتاکس ایرانی هیچ گونه عوارضی ندارد.

تمام این ها باعث شده که خیلی از وارد کنندگان مواد بوتاکس خارجی، چندان روی خوشی به بوتاکس ایرانی نشان ندهند.

بوتاکس ارزان قیمت
بوتاکس ارزان قیمت

قیمت بوتاکس ایرانی

اما قیمت بوتاکس ایرانی همان طور که گفتیم، بسیار منصفانه و به صرفه است. اما نباید فراموش کنید که قیمت تزریق بوتاکس به عوامل زیادی بستگی دارد:

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت بوتاکس، این است که به چند واحد تزریق نیاز دارید. طبعاً هر چه میزان تزریق بالاتر باشد، هزینه تزریق بوتاکس هم بالاتر می رود.

شدت و وخامت عارضه نیز در تعیین قیمت بوتاکس بی تاثیر نیست.

مهارت و تخصص پزشک نیز از دیگر فاکتورهای تعیین هزینه ی تزریق بوتاکس است. اگر می بینید که برخی پزشکان هزینه های خیلی کمی به عنوان دستمزد دریافت می کنند؛ دو حالت بیشتر ندارد: یا پزشک نیستند یا این که تازه کار می باشند.

در نهایت این که باید بگوییم قیمت بوتاکس ایرانی بسته به محل تزریق ممکن است به صورت میانگین از 400 الی 1500 باشند.

ماندگاری بوتاکس ایرانی

مهم ترین سوالی که بیشتر مراجعه کنندگان درباره برند ایرانی بوتاکس دارند، این است که آیا بوتاکس مصپورت ماندگاری و و دوام خوبی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ماندگاری برند مصپورت نیز به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال:

سوخت و ساز بدن شما در ماندگاری بوتاکس اثر گذار است. هرچه سوخت و ساز بدن فرد بیشتر باشد، مواد بوتاکس زودتر تجزیه شده و در نتیجه ماندگاری آن کمتر خواهد شد.

محل زندگی و آب و هوای جغرافیایی نیز در دوام بوتاکس موثر است. بوتاکس در هوای گرم ماندگاری کمتری دارد.

در نهایت باید بگوییم که بوتاکس ایرانی مصپورت از ماندگاری خوب و بسیار قابل قبولی برخوردار است و به همین خاطر میان مردم و پزشکان محبوبیت خیلی زیادی دارد.

بنابراین  توصیه می کنیم، کلیشه های ذهنی تان درباره محصولات ایرانی ار کنار بگذارید و یک بار آن را امتحان کنید.

محقق: ناصری

لینک مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments