هایفو بهتره یا تزریق ژل و چربی؟

هایفو بهتره یا تزریق ژل؟ هایفو بهتر است یا تزریق چربی؟

هایفو بهتره یا تزریق ژل؟

هایفو بهتره یا تزریق ژل و چربی؟

سلام و در این روزها سلامت باشید.

به تجربه مردم، کاربران و پزشکان، هایفو بهتره یا تزریق ژل یا چربی یا میکرونیدلینگ یا مزو و ….؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا می دونین کدوم روش برای شما بهتر جواب میده؟

متن زیر به سوال های مهم شما درباره ی مقایسه ی بین سه چیز هست:

هایفو بهتره یا تزریق ژل؟

هایفو بهتره یا تزریق چربی؟

هایفو بهتره یا تزریق ژل یا چربی: مقایسه این سه تا با هم؟

انتخاب تزریق ژل؟ تزریق چربی یا هایفو؟

شاید شمام مثل من تصمیم به جوانسازی صورت گرفته باشین و نمی دونین هایفو بهتره یا تزریق ژل و یا هایفو بهتره یا تزریق چربی. بهتره نقاط مشترک و تفاوت های این سه تا روش رو بدونیم و این سوال ها رو بپرسیم:

آیا گودی زیر چشم دارم؟

آیا گونه هام افتاده و خالی شده؟

آیا دور لبها و دهان خطوط ناخوشایند دارم؟

سنم بین سی تا چهل و خوردی ساله هست و دیگه واقعا به جوانسازی نیاز دارم.

ممکنه با یه جلسه هایفو تمام مشکلاتم حل شه؟ یعنی همه مشکلات بالا با این سه تا روش حل میشن؟

متن زیر به سوال های مهم شما درباره ی مقایسه ی هایفو با تزریق ژل و تزریق چربی پاسخ میده. در پایان متن، یه خلاصه مفید از مقایسه این سه تا روش رو نوشتیم.

خوشحال میشیم اگه لحظاتی با ما باشین.

جوانسازی پوست صورت-دور چشم-گردن

چین و چروک ها و گودی زیر چشم و خطوط لبخند و فک و گردن وقتی ظاهر میشن که حجم چربی زیرپوستی کمتر و کمتر میشه.

تزریق چربی و تزریق فیلر دو روش تثبیت شده برای پر کردن حجم های خالی پوست هستن، به خصوص ژل اسید هیالورونیک دابل کراس که این روزا طرفدار زیاد پیدا کرده. فیلر به معنی پرکننده حجم های خالی هست.

اما خیلی مهمه که تفاوت تزریق ژل و تزریق چربی رو بدونیم و مطمئن بشیم که کدوم با شرایط فیزیکی و پوست ما مناسب هست و کدوم نیست.

چند تا از نقاط مثبت و منفی تزریق فیلر اسید هیالورونیک (ژل) و تزریق چربی رو بدونیم:

تجربه تزریق چربی

تجربه تزریق چربی خوب و بد

“دوستم محبوب از اون خانومایی هست که خیلی به تیپ و هیکلش میرسه. حتی بچه شم تا سه ماه بیشتر شیر نداد! چهار ماه بعد از زایمانش رفت یه مرکز هردم بیلی و چربی اضافه پهلوها و شکمش رو آب کرد. از همون چربی برای لیفت گونه استفاده شد. خب اولش نتیجه خیلی اوکی بود اما…
بعد از مدتی، محبوب خانوم یهویی و مکرر ضعف عجیبی می گرفت؛ حسابی بیمار شد و کارش به بستری توی بیمارستان کشید. بعدا متوجه شد که پزشک مجرب نبوده و چند تا دردسر بزرگ براش درست شده بود:

1. موقع برداشت چربی، یه سری عروق و اعصاب در محل مکش چربی آسیب دیده بودن.
2. قانون حفظ تعادل بین آب، مایعات، خون و چربی ضروری بدن با مواد دفع شده چندان رعایت نشده و بدنش حسابی دچار کم آبی و کم خونی شده بود.

3. مشکل دیگه این بود که یه سری داروهایی مصرف میکرد که با برداشت و تزریق چربی تداخل داشتن.

4. به علاوه، دوستم به محلول بی حسی حساسیت نشون داده بود.

5. چربی تزریقی از قبل خوب خالص سازی نشده بوده!

مزایا و معایب تزریق چربی

چربی از بدن خودمون گرفته میشه و به گودی ها و نقاط خالی پوست صورت، باسن، زیر چشم، گونه، و غیره تزریق میشه. منتها، برداشت و تزریق به همین سادگی نیست! تزریق چربی حتما باید به دست متخصص مجرب، آشنا با آناتومی بافت چربی و واکنش بدن شما انجام شه.

مزایای تزریق یا پیوند و انتقال چربی به پوست صورت عبارتن از:

  1. چربی ای که از بدن برداشت و خالص سازی میشه یه فیلر طبیعی و بدون عوارض هست.
  2. این چربی سلول های بنیادین داره. یعنی، این سلول ها از خاصیت جوانساز کننده برخوردان چون بعد از مدتی یه سری پروتئین های کلاژنی و الاستینی ازشون ساخته میشه. برای همینه که بعد از تزریق چربی چند ماهی باید صبر کنین تا نتایج ظاهر شن.
  3. هیچ قرص یا داروی چاقی و لاغری موضعی صورت نداریم و تبلیغات ماهواره دروغه! تنها راه، برداشت چربی موضعی از یه جایی از بدن مثل شکم و پهلوها و تزریق موضعی به صورت هست،.
    نکته: افرادی که شاخص توده بدنیشون نرماله (بین 18 تا 25) ولی تناسب اندام کافی ندارن برای آب کردن چربی اضافه به روش لیپوساکشن (لیپوست) مناسب ان.
  4. کاشت پروتز برای حجیم کردن لب ها، گونه و غیره ممکنه برا بعضیا خوشایند نباشه و عوارض داشته باشه. در عوضش، تزریق چربی یه روش ایمن و بی خطره.
  5. ظاهر صورت بعد از تزریق چربی طبیعی تر از پروتز هست؛ و مواد چربی تزریقی توسط بدن پس زده نمیشه چون از جنس خود بدن هست.

6 تا از معایب و عوارض تزریق چربی

برداشت چربی در حجم کم مشکل خاصی ایجاد نمی کنه اما در حجم های زیادتر دقت می خواد. در کل، اگه تزریق چربی زیر نظر متخصص مجرب انجام شه و مراقبت های قبل و بعد رعایت شه نتیجه خوبی داره.

بعضی عیوب تزریق چربی عبارتن از:

1. حساسیت بدن شما به ماده بیحسی به خصوص به لیدوکائین

2. کبودی و تورم که در مقایسه با تزریق ژل بیشتره اما همه افراد این دو تا عارضه رو یکسان تجربه نمی کنن

3. ایجاد زخم های کوچک

3. ترمیم سخت تر در صورت اشتباه یا نارضایتی از تزریق و ایجاد غیریکنواختی در سطح پوست

4. جذب زودهنگام چربی در صورت سوخت و ساز بالای بدن یا انجام ورزش های پرتعرق

5. آمبولی چربی اگه اشتباهی داخل رگ خونی تزریق شه! آمبولی یعنی لخته شدن

6. ماندگاری موقت و نیاز به تمدید

تجربه کاربر از هایفوتراپی

“من برا لیفت تمام صورتم از هایفو کمک گرفتم. بعد از سه ماه نتیجه فوق العاده بود. موقع هایفو درد خاصی نداشتم فقط یه مقدار حس سوزن سوزن شدن بود که دکتر میگفت نشونه خوبی از شروع اثرات هایفو برا سفت سازی و کلاژن سازی زیر پوست هست. برا من حدود یکسال ماندگاری داشت و فقط م یه جلسه انجام دادم و بس. بعد یکسال باز تمدید کردم.

البته یه مقدار کبودی داشتم و جای هایفو تا چند روزی روی صورتم معلوم بود ولی رفع شد.

نکته: اگه پوستتون خیلی حساس هست یا اینکه شلی و افتادگی پوست شما بیش از حده هایفو نکنین. هایفو برا شلی ملایم تا متوسط جواب میده برا بیشترش باید چند بار تمدید کنین.
چرا پوست حساس هایفو نکنه بهتره؟ برای اینه که عمق نفوذ امواج هایفو در لایه های زیرین پوست زیادتره و ممکنه پوست حساس آسیب ببینه یا عوارض ایجاد شه.”


مزایای هایفوتراپی

هایفو معروفه به نخبه ی سفت سازی پوست، و رفع شلی و افتادگی. با امواج مافوق صوت کار می کنه، هیچگونه زخم و برشی نداره.

هایفو برای جوانسازی و لیفت صورت کاربرد داره. به علاوه ی،

  1. رفع چین و چروک های عمیق پوست
  2. لیفت گونه، ابرو و پلک ها، لیفت گردن
  3. آب کردن چربی اضافه ی غبغب و پوست
  4. در کل، هایفو برای سفت سازی پوست شل و افتاده (30 سال به بالا و در حد ملایم تا متوسط) و رفع چین و چروک های عمیق صورت حرف اول رو می زنه. دقت هایفو در هدف گیری بافت مشکل دار خیلی بالاست و هیچ آسیبی به بافت سالم پهلویی وارد نمیشه

ایمنی هایفوتراپی:
هایفو در مقایسه با بسیاری از روش های جوانسازی دیگه عوارض نداره مگه کمی کبودی و تورم موقتی دو هفته ای. در واقع، در مورد ایمنی هایفو زیاد تحقیق کردن و ایمنی ش ثابت شده.

هایفو بهتر است یا تزریق چربی؟

هایفو بهتره یا تزریق چربی

تزریق چربی یه جاهایی با هایفو اشتراک داره اما از نظر کاربرد، یه تفاوت هایی با هایفو داره:

تزریق چربی یه جور فیلر یعنی پرکننده ی حجم های توخالی پوست و صورت هست. در واقع، برای پر کردن گونه، لب ها، جوانسازی دور و زیر چشم، پر کردن خط لبخند و غیره می تونین چربی تزریق کنین. تزریق چربی در یه پروسه ی چند ماهه می تونه به جوانسازی و لیفت و زاویه سازی صورت کمک کنه.

نکته: چون چربی از خود بدن گرفته میشه، محتوی سلول های بنیادین هست که به تولید سلول های بافت چربی جایگزین کمک می کنن.

اما هایفو یه روش سریع برا رفع شلی و افتادگی پوست و رفع چین و چروک های عمیق پوست هست و به فرآیند کلاژن سازی، یعنی رویش پوست جدید و جوان کمک می کنه.

تزریق چربی رو باید چندین جلسه تکرار کنین تا نتیجه بگیرین اما هایفو با یه جلسه در سال اثراتش رو نشون میده.

دوستان عزیز، اگه خواستین روی لینکهای وسط متن کلیک کنین، شیفت با کلیک رو بگیرین تا لینک صفحه جدید باز شه و این صفحه بمونه.

نکته مهم: تزریق چربی نهایت دقت و مهارت رو می خواد. اینکه چه مقدار حجم چربی از بدن برداشت شه و به کجاهای صورت در چه عمقی تزریق شه خیلی مهمه. خالص سازی چربی برداشت شده هم خیلی مهمه چون باید از ناخالصی ها پاکسازی شه. بنابراین، انتخاب بهترین مرکز تزریق چربی رو بهتون توصیه می کنیم.


تزریق ژل بهتره یا تزریق چربی؟

فیلرها یا پرکننده های پوستی مثل ژل ها یه عالمه کابرد دارن. بهترین ژل ها دو تا ماده اصلی و سازگار با پوست دارن: بعضیشون از ماده اسید هیالورونیک و بعضی دیگه از ماده کلسیم هیدروکسیل آپاتید تشکیل شدن. این مواد به طور طبیعی در پوست و استخوان (و در بافت همبند، مفصل و غضروف و مایع اطراف چشم ها) ساخته میشن، و به شرط تزریق درست، عوارض خاصی ندارن.

مهمترین کابرد ژل ها پر کردن نقاط و حجم های از دست رفته ی پوست و صورت و رفع چین و چروک های سطحی تا متوسط هست. برای مثال، خطوط خنده و دور چشم ها، خطوط گوشه دهان، خط اخم و پر کردن لب ها، گونه ها، …

نکته: مشکل اخم یه سری افراد با بوتاکس خوب حل نمیشه و از تزریق ژل به صورت ترکیب با بوتاکس کمک گرفته میشه.

ژل های جدید خاصیت آبرسانی دارن. یه سری شون خاصیت نرم کنندگی دارن (برای تزریق به لب ها) و یه سری دیگه خاصیت سخت کنندگی (برای پر کردن گونه ها).

دو نکته مهم مقایسه تزریق چربی و تزریق ژل

از نظر ایمنی، تزریق چربی ایمن تر و از نظر هزینه گرون تر هست. البته تزریق چربی مهارت بالایی می خواد؛ تعیین مقدار مکش یا برداشت چربی، مقدار محلولی که به مایع زیرپوستی برای برداشت چربی تزریق میشه و انتخاب منطقه بافت پیوستگی چربی برای هر شخص خیلی اهمیت داره.

نکته: برای حجیم کردن لب ها، تزریق ژل بهتر از چربی جواب میده و ماندگاری بیشتری داره.

ماندگاری تزریق ژل

یک واقعیت: هر چه دوام ژل بیشتر باشه، احتمال بروز عارضه بیشتره. هر چند این مشکل تا حدی با ژل های کراس لینک دابل پروسس (برای ماندگاری) حل شده اما عوارض دور از انتظار نیست.  چون بدن همه افراد واکنش یکسانی به تزریق ژل های مختلف نشون نمیده، عوارض برای همه یکسان اتفاق نمی افتن.


مقایسه هایفوتراپی و تزریق ژل

سوال: نهایتا هایفو بهتره یا تزریق ژل؟

هایفو یه سری اشتراک با تزریق ژل داره و یه سری تفاوت. بیشترین کاربرد ژل پر کردن حجم های خالی صورت هست. بیشترین کاربرد هایفو رفع شلی و افتادگی پوست و رفع چین و چروک های عمیق (البته در حد ملایم تا متوسط) هست.

نکته: اگه چین و چروک صورت شما زیاده با یه بار هایفو نتیجه نمیگیرین. می تونین از تزریق بهترین مارک ژل های مرغوب کمک بگیرین.

با یه جلسه هایفوتراپی و گذشت سه ماه، نتایج فوق العاده ای نصیبتون میشه و تا یکسال خیالتون از بابت تمدید راحته.

تزریق ژل: ممکنه در سال دو سه بار به تمدید نیاز پیدا کنین مگه اینکه از ژل های چند ساله با دوام بیشتر استفاده کنین.

آیا هایفو بهتره یا تزریق ژل؟

خلاصه: ماندگاری هایفو بالاتره و ایمن تره. هایفو رو برای رفع شلی و افتادگی پوست انتخاب کنین و تزریق ژل رو برای پر کردن گودی ها و حجم های خالی در صورت.
اگه چین و چروکتون خیلی عمیقه، تزریق ژل مرغوب کمک می کنه  و اگه اهل تزریق ژل نیستین همون هایفو رو چند جلسه تکرار کنین. برای اونایی که وضع پیری پوستشون خرابه و سنشون از شصت به بالاست، جراحی لیفت صورت رو توصیه می کنیم.

توصیه: چرا بگیم هایفو بهتره یا تزریق ژل! ترکیبی استفاده کنین. هم ژل تزریق کنین و هم هایفوتراپی کنین. البته جلساتشون جداگانه هست که دکتر تعیین می کنه.

بهترین مرکز تزریق ژل-بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

دوستان عزیز، مرکز لیزر و زیبایی شریعتی در تهران چندین ساله که در زمینه تزریق بهترین مارک های ژل، بوتاکس و انواع روش های جوانسازی فعالیت می کنه. این مرکز از پزشکان فوق تخصص ماهر و خوش رو بهره منده. کادر شریعتی بسیار خوش اخلاق و متعهد و دلسوز هستن. قیمت ها و تخفیف ها بسیار مقرون به صرفه و (در عین کیفیت بالای کار) حتی پایین تر از مراکز دیگه هست.

برای اینکه بدونین برای شما هایفو بهتره یا تزریق ژل، لینک پایین رو کلیک کنین.

لینک تماس با بهترین مرکز تزریق فیلر-هایفوتراپی-تزریق چربی


مقایسه هایفو-تزریق ژل-تزریق چربی

خلاصه متن بالا:

هایفو بهتره یا تزریق ژل-هایفو بهتره یا تزریق چربی؟

اگه نتیجه سریع و ایمن برای لیفت صورت و رفع شلی و افتادگی پوست می خواهید، هایفوتراپی رو پیشنهاد می کنیم.

اگه پر کردن حجم های خالی صورت رو نیاز دارین، تزریق ژل یا چربی رو توصیه می کنیم.

اگه شلی و افتادگی و چین و چروک های پوست شما زیاده، روش های ترکیبی هایفو و تزریق ژل رو انجام بدین.

نکته: تزریق چربی رو حتما در یه مرکز درست حسابی انجام بدین. درسته که چربی از بدن خودمونه، میزان تزریق، نقاط و عمق تزریق و نحوه ی آماده سازی چربی خالص اهمیت زیادی داره و متخصص کاربلد می خواد.

لینک تماس با بهترین مرکز تزریق فیلر-هایفوتراپی-تزریق چربی


هایفو بهتره یا تزریق ژل-هایفو بهتره یا پی آر پی

بیشتر بدانید:

تزریق چربی بهتره یا پی آر پی؟

پی آر پی چیه؟

prp یعنی پلاسمای پر از پلاکت خون. توضیحات زیر از متن خدمات پی آر پی تهران اسکین گرفته شده.

پیری بر مغز استخوان و سلول های خونی اثر می گذارد. مقدار چربی در مغز استخوان با چربی بالا می رود. که به معنی مغزاستخوان کمتر برای تولید سلول های کاربردی بدن است. در نتیجه، سلول های خونی مسوول جوان ماندن و شادابی ما تحلیل می روند. اکنون سوال زیر مطرح می شود.

سوال: آیا پلاسمای خون پر از پلاکت را می توان برای جوانسازی به کار برد؟

پاسخ: بله. پلاسمای خون غنی از پلاکت برای جوانسازی PRP نام دارد. PRP به صورت جداگانه از خون بدن فرد گرفته می شود. پس از طی یک سری مراحل جداسازی، پلاسمای حاوی پلاکت دوباره به نقاط خاصی از بدن همان فرد تزریق می شود.

لینک مقاله جامع پی آر پی و مغز استخوان و سلول بنیادی

 

source

 

 

 

3.5 2 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
فرشتن
فرشتن
1 year ago

در جوانسازی صورت پی آرپی بهتره یا هایفو تراپی؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  فرشتن

سلام دوست عزیز در حال حاضر روش های متنوعی جهت جوانسازی صورت وجود دارد که متناسب با سن و شرایط پوست، توسط پزشک اتخاذ می گردد. باید در نظر داشت که میزان جوانسازی و ماندگاری این روش ها با یکدیگر متفاوت می باشد و از طرفی لزوما هر روشی برای هر شخصی مناسب نیست. بنابراین بهتر است پوست شما ابتدا توسط پزشک بررسی گردد تا بهترین راهکار اتخاذ گردد. در مرکز زیبایی برکه، کلیه ایام هفته مشاوره با پزشک رایگان می باشد. در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با مراکز، با مرکز شماره یک تهران تماس بگیرید تا همکاران… بیشتر بخونید