هایفوتراپی بازیگران هالیوود

مقایسه هایفوتراپی با آراف فرکشنال میکرونیدلینگ: اولویت با کدامیک؟

هایفوتراپی بهتره یا آراف فرکشنال؟

هایفوتراپی روش ضد پیری برای سلبریتی ها

سلام به جمع صمیمی زیبایی پسندها؛ کارشناس مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی هستم.

” به دنبال یک روش خوب برای لیفت و سفت سازی صورت بودم. اینترنت سرچ کردم و دیدم تنوع روش های جوانسازی پوست زیاد هست: از لیزر گرفته تا پلاسماتراپی، هایفو، فرکشنال دی اکسید کربن، و آر اف فرکشنال سوزنی و الی آخر. راستش گیج شدم متوجه نشدم از بین اینهمه روش، کدامیک برای لیفت و سفت سازی پوست صورت و گردنم مناسب ترند.
در نهایت، به پیشنهاد یکی از دوستان به یکی از مراکز پوست برای مشاوره رایگان رفتیم. آنجا بود که متوجه شدم، بستگی به آنالیز پوست، تست حساسیت و نظر پزشک، می توانم از یکی از روش های هایفوتراپی یا آر اف فرکشنال یا ترکیبی از هر دو استفاده کنم.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هایفوتراپی-آر اف فرکشنال، کدوم بهتره؟

حرف های شقایق، یکی از مراجعین را از مرکز لیزر، جوانسازی و زیبایی پوست شریعتی شنیدم و آن ها را برای شما نوشتم. مشاوره رایگان گزینه خوبی ست؛ البته به شرط اینکه اطلاعات درستی دریافت کنیم.

آیا می دانید هم هایفوتراپی خیلی محبوبیت دارد و هم آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ؟ در این صورت، فکر می کنید برای جوانسازی پوست شما کدامیک مناسب ترند؟ چه تفاوت هایی بین این دوست؟ کاربردهای خاص هر یک کدام است؟ برای پاسخ، با ما همراه باشید.

 میزان جوابدهی با آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ

بهترین دستگاه غیرلیزری دستگاه زیبایی و جوانسازی آر.اف فرکشنال رادیوفرکانسی میکرونیدلینگ

دوستان خوب، هایفوتراپی و رادیوفرکانسی فرکشنال هر دو یک هدف را دنبال می کنند. با این حال، انتخاب هایفو یا آر اف به نتایج مورد نظرشما بستگی دارد. چند تفاوت اصلی این دو را در متن زیر می گوییم. بگذارید از رادیوفرکانسی شروع کنیم:

رادیوفرکانسی شبیه لیزر می ماند و بیش از سه میلی متر در عمق بافت های زیر پوست نفوذ نمی کند. کارش این است که کلاژن های تنبل را بیدار کرده و به جنب و جوش وادار می کند. کلاژن همان پروتئین مهم جوانی در پوست ست. با گرمای آر اف، پوست فورا حالت سفت به خود می گیرد. میکرونیدلینگ هم همان تکنیک سوزنی ست: سوزن های یکبار مصرفی سر دستگاه آر اف وصل است تا امواج را راحت تر به زیر پوست هدایت کنند.

آر اف فرکشنال در عمق زیاد اثر گرمایی خود را از دست می دهد و بنابراین  از نظر اثربخشی محدودیت دارد. برای کسب نتیجه عالی، بهتر است بین ۶ تا ۸ جلسه در ماه تکرار کنید. سپس، برای حفظ اثرات آن، یکی دو جلسه در کل سال را تکرار کنید. همین و بس.

میزان جوابدهی و ایمنی با هایفوتراپی

اولتراپی یا هایفوتراپی صورت و گردن

اکنون به سراغ هایفوتراپی می رویم:

هایفو لیزر نیست؛ بلکه امواج مافوق صوت است. هایفوتراپی تکنیک جدیدتری ست و در عمق های بیشتری (حتی تا عضله) در زیر پوست نفوذ می کند. هایفو نیز مانند آر اف برای سفت سازی پوست عالیست.

اما هایفو تراپی نسبت به آر اف فرکشنال از قورت نفوذ بالاتری برخوردار هست. برای همین، در تحریک کلاژن سازی بازدهی بیشتری دارد. کلاژن سازی ظرف سه ماه پس از هایفو شروع می شود. جالب است بدانید که فقط یک جلسه برای این کار کفایت می کند. پوست شما بعد از سه ماه درخشندگی و شفافیت خاصی پیدا می کند.

فراموش نکنیم که هایفوتراپی نسبت به آر اف فرکشنال ایمنی بالاتری دارد (آنقدرها تهاجمی نیست و هیچ گونه آسیب جدی به پوست نمی زند).

یک سوال: اگر جوابدهی هایفو بهتر است، چرا رادیوفرکانسی فرکشنال هنوز هم محبوبیت دارد؟

جواب: ۱. به علت هزینه پایین تر آن نسبت به هایفو و ۲. به علت اینکه بعضی پوست ها حساسند و مقاومت کمتری دارند و چون امواج آر اف نفوذ کمتری در عمق پوست دارند، احتمال بروز واکنش و حساسیت در آن ها کمتر است.

مقایسه ی هزینه و قیمت هایفوتراپی با رادیوفرکانسی فرکشنال

هزینه رادیوفرکانسی فرکشنال نسبت به هایفوتراپی کمتر است اما اثربخشی هایفوتراپی بیشتر است. البته فراموش نکنیم که بعضی پوست ها با آر اف فرکشنال احساس راحتی بیشتری دارند. در کل، اگر طالب نتیجه گیری خوب با هزینه معمولی هستید، می توانید آر اف فرکشنال را انتخاب کنید.

چند تصویر از تغییرات پوست در جلسات هایفوتراپی

لیفت و سفت سازی پوست با هایفوتراپی
    لیفت و سفت سازی پوست پس از یک جلسه هایفوتراپی

لینک ۵ علت مهم محبوبیت هایفوتراپی در جهان؛ اینجا کلیک کنید.

عکس هایفوتراپی گردنهایفوتراپی گردن در بهترین مرکز تخصصی

مقایسه جراحی لیفت صورت با هایفوتراپی-آر اف فرکشنال سوزنی

شاید از خود بپرسید که چرا هنوز هم خیلی ها برای لیفت صورت عمل جراحی می کنند؟ بازیگران هالیوودی مانند نیکول کیدمن و خواننده پاپ مدونا هم جراحی لیفت کرده و زیبا مانده اند. یک نکته مهم: سن این بازیگران بالاست و آن ها چاره ای جز جراحی نداشته اند. اما برای خانم های زیر پنجاه سال، جراحی لزومی ندارد. می توان با هایفو هم به نتیجه دلخواه رسید و هم از عوارض تیغ جراحی در امان ماند.

جراحی لیفت صورت ماندگارتر است اما عوارض زیادی دارد. بازیگران هالیوود ثروتمندند و دغدغه ی خرج کردن برای یک جراحی لیفت دیگر در چند سال بعد را ندارند. به علاوه، خیلی از بازیگران معروف زن و مرد ایرانی، آمریکایی، اروپایی و آسیایی با همین روش های غیرتهاجمی مانند هایفوتراپی جوانتر شده اند. خیلی ها از تیغ جراحی و عوارضی چون عفونت و بی حسی دایمی می ترسند و هایفو یا رادیوفرکانسی را ترجیح می دهند.

چند بار تمدید آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ یا دو بار تمدید هایفوتراپی به دردسرهای جراحی لیفت پوست می ارزد!

هایفوتراپی یا آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ؟

نکته مهم: آناتومی و واکنش های پوست از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است. تنها یک پزشک متخصص است که تشخیص می دهد چه روش جوانسازی ای برای شما مناسب تر است. به علاوه، اغلب روش های جوانسازی برای افراد نزدیک به شصت و خورده ای تا هفتاد سال به بالا آنچنان نتیجه نمی دهند. برای همین، از روش های جراحی برای جوانسازی پوست این افراد استفاده می شود.

دوستان عزیز، لینک های زیر از پربازدیدترین های سایت در مدت کوتاهی بوده اند:

بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران

.

 اطلاعات جامع هایفوتراپی: درمان کیست رحمی

 

دلتان رنگین و خوش باشید.

مریم اکبری زاده

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments