بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در غرب تهران

راهنمای جامع لیزر موهای زائد و 6 مورد از مهمترین نکات

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که مدام در مورد موهای زائد بدن شان خیال پردازی می کنند، احتمالا بسیاری از روش های مختلف رفع موهای زائد، از جمله استفاده از موچین، شیو کردن، اپیلاسیون، وکس و غیره را نیز امتحان کرده اید.

اما مشکل اینجاست که در بیشتر این موارد، تنها برای مدت زمان کوتاهی از شر موهای زائد خود خلاص می شوید و موها مجددا رشد پیدا می کنند. بدتر از هر چیز این که هنگامی که وکس یا اپیلاسیون می کنید، موهای زائد ضعیف و نازک تر می شوند و جهت خارج شدن به پوست آسیب می رسانند. همین امر منجر به برگشتن مو به داخل پوست و رشد موهای زیر پوستی نیز می گردد. موهای زیر پوستی می توانند موجب عفونت، خارش های بی امان و قرمزی سطح پوست شوند و در یک کلام، به هیچ وجه ظاهر خوشایندی ندارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ما برای مشکل شما یک راه حل دائمی داریم و آن چیزی نیست جز: لیزر موهای زائد. این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا نسبت به لیزر موهای زائد یک آگاهی کلی کسب کنید و متوجه شوید که آیا این روش درمان برای شما مناسب است یا خیر.

 

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

در ابتدا لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد، یک روش یا یافته جدید نیست. در واقع، درمان لیزر موهای زائد از اواسط دهه 90 میلادی شکل گرفت. اما پیشرفت های تکنولوژی و تحقیقات مستمر در این زمینه، اثربخشی و امنیت لیزر را بیشتر از همیشه افزایش داد و این درمان را به جایگاهی که امروز قرار دارد، رسانده است.

در این روش، جهت از بین بردن موثرتر موهای زائد، لیزر، فولیکول هایی که موجب رشد مو می شوند را تخریب می کند. فولیکول های مو توسط نور لیزر با پالسی مشخص و انرژی متمرکز مورد هدف قرار می گیرند. رنگ دانه موجود در فولیکول های مو، جذب نور لیزر شده و همین امر منجر به از بین رفتن مو می گردد. از آن جایی که فولیکول های مو دیگر قادر به ادامه رشد و حیات نیستند، در نهایت موجب حذف دائمی موهای زائد می شود.

لیزر موهای زائد، یک درمان تقریبا بدون درد است. اما ممکن است حین انجام این فرایند موجب ناراحتی شما شود که البته در مقایسه با وکس یا پیلاسیون بسیار ناچیز است.

 

کجا می توان خدمات لیزر موهای زائد را دریافت کرد؟

پلاتینیوم
لیزر سوپرانو

چنانچه در صدد هستید، موهای زائد خود را لیزر کنید، باید زمانی را جهت تحقیق و تفحص در خصوص مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند، کنید. در صورتی که مرکز مورد نظر را یافتید، با دقت دستگاه ها و تجهیزات لیزر آن را مورد بررسی قرار دهید. توصیه ما این است که به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر معتبر بودن به دستگاه های جدید و پیشرفته مانند پلاتینیوم مجهز باشند؛ زیرا این دستگاه ها معمولا ایمن تر و موثر تر هستند. لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزر در فرایند لیزر موهای زائد دائمی برای انواع پوست و مو با رنگ های مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به TEC (سیستم خنک کننده بسیار قوی) برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.

درباره لیزر پلاتینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همچنین لازم است به کلینیک یا سالنی مراجعه کنید که توسط یک متخصص مجرب و کارکنانی با صلاحیت و توانایی در امر لیزر در آن جا مشغول به کار باشند. مراجعه به یک مرکز معتبر تاثیر مستقیمی بر نتیجه لیزر موهای زائد دارد و می تواند به طور چشمگیری بروز عوارض و پیامدها را به حداقل برساند.

فهرست بهترین و معتبرترین مراکز لیزر موهای زائد را در اینجا مشاهده کنید.

 

لیزر موهای زائد در تهران اسکین

بهترین مرکز لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

تهران اسکین، به عنوان معتبر ترین مرکز ارائه دهنده خدمات لیزر، پوست، مو و زیبایی شناخته می شود و کلینیک های ما همیشه جزء اولین انتخاب افراد بوده اند. یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موجود، یعنی پلاتینیوم را مرکز تخصصی لیزر بوشهر داراست. از مزایای لیزر پلاتینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
  • کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگه داشتن پوست برای مدت طولانی تر
  • عمق نفوذ بالا درپوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • به کارگیری جنبه های ایمنی گوناگون برروی دستگاه برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشتن از روی پوست

خوشبخانه تهران اسکین این امکان را در اختیار همه هموطنان قرار داده تا بتوانند در شهر خود از خدمات لیزر و زیبایی برخوردار شوند. چنانچه در تهران و یا سایر شهرهای دیگر زندگی می کنید، فهرست تمام مراکز معتبر لیزر ایران را در اینجا مشاهده کنید.

 

مشاوره درمان لیزر موهای زائد

تست پچ
مشاوره قبل از لیزر

پیش از هر گونه اقدام برای لیزر موهای زائد، ابتدا باید سالن یا کلینیک منتخب، شما را برای انجام مشاوره دعوت کند. این مشاوره، کاملا رایگان است، اما مشاهده شده برخی از مراکز اقدام با اخذ وجه از مراجعه کننده می کنند. در طی جلسه مشاوره، متخصص به شرح کامل فرایند درمان لیزر می پردازد تا شما طمینان حاصل کنید که از لیزر موهای زائد چه انتظاراتی دارید. در این جلسه همچنین از شما یک تست پچ گرفته می شود تا متخصص مطمئن شود که شما کاندید مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد هستید یا خیر.

در طول جلسه مشاوره، متخصص شرح خواهد داد که درمان موثر لیزر موهای زائد، مسلتزم شرکت در چندین جلسه متعدد است. این بدان خاطر است که مو در یک چرخه خاص رشد می یابد و این امکان وجود ندارد که در اولین جلسه، فولیکول های مو از بین بروند. تعداد جلسات برای هر فرد متفاوت است، اما معمولا بین 4 تا 6 جلسه کافی خواهد بود. جلسات باید جدا از هم و با یک ماه فاصله برگزار شوند.

متخصص همچنین برای تان توضیح می دهد که پیش از شروع اولین جلسه لیزر موهای زائد باید موهای ناحیه درمان را به طور کامل شیو کنید. پوست باید کاملا صاف و قابل لمس باشد. این کار موجب می شود درمان لیزر به طور موثرتری صورت گیرد.

لطفا توجه داشته باشید در صورتی که باردار هستید یا از یکی از موارد زیر رنج می برید، نمی توانید تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گیرید:

برخی از داروها و درمان های گیاهی نیز می توانند موجب افزایش حساسیت به نوری که از لیزر ساطع می شود، گردند.

 

مراقبت و نگهداری

لیزر موهای زائد پا

خوشبختانه لیزر موهای زائد، پس از یک دوره درمان کامل به هیچ نگهداری و مراقبتی نیاز ندارد. با انجام یک دوره درمان لیزر، برای یک عمر می توانید از مزایای آن که پوستی صاف و بدون مو است، لذت ببرید. اما در برخی موارد لازم است جهت بقای این مزایا، یک الی دو بار در جلسات سالانه لیزر شرکت کنید.

 

نکاتی در خصوص استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد خانگی

دستگاه لیزر خانگی

اگر بخواهیم یک پند تخصصی و صادقانه به شما بدهیم، اینست که تا جایی که می توانید از این دستگاه ها اجتناب کنید. دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی می توانند بسیار خطرناک باشند، زیرا ممکن است شما با خودتان بسیار سختگیرانه تر رفتار کنید. ممکن است به پوست تان فشار وارد سازید، یا جهت رسیدن به نتیجه سریع تر چندین پالس در مناطقی که قبلا درمان کرده اید بزنید (که می تواند موجب وارد آمدن آسیب های جدی به پوست و عواقب طولانی مدت شود). بله، ممکن است هزینه درمان لیزر موهای زائد در کلینیک بیشتر تمام شود، اما دست کم این اطمینان را دارید که از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها استفاده می کنید و درمان توسط متخصصینی انجام می شود که دقیقا می دانند دستگاه را بر اساس هر نوع پوست و مو چگونه تنظیم کنند.

شاد و سلامت باشید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع برای مطالعه بیشتر …

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments