نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

قبل از شروع یک سری از جلسات لیزر موهای زائد چند چیز وجود دارد که همه باید بدانند.  ما چند مورد مهم را برای شما فهرست کرده ایم که قبل از لیزر موهای زائد از آنها اطلاع داشته باشید.   به طوری که با آگاهی از این موارد می توانید برای درمان خود آماده شوید و به نتایج مورد نظر خود دست یابید.

اگر برای لیزر موهای زائد به مرکز لیزر برکه مراجعه می کنید ،  لازم است بدانید که در این کلینیک برای لیزر موهای زائد خانم ها از اپراتور خانم و برای لیزر آقایان از اپراتور مرد استفاده می کند.  دستگاه لیزر اسکلپیون ساخت 2018 جدید ترین دستگاه لیزر است و این قابلیت را دارد که هنگام استفاده بر روی آن سلفون کشیده می شود.  در نتیجه هیچگونه آلودگی به پوست کاربر منتقل نخواهد شد.  مزیت دیگر این لیزر از بین بردن همه موها حتی موهای کرک مانند است.  بنابراین پس از لیزر هیچ مویی باقی نمی ماند و ناحیه تحت درمان یک دست و نرم و صاف است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

برخی از خدمات مرکز لیزر برکه

مرکز لیزر برکه خدمات زیر را با قیمت های مناسب و با نظارت پزشکان با تجربه انجام می دهد.  برای اطلاع از قیمت ها اینجا کلیک کنید.

  • حذف موهای زائد برای انواع پوست و مو ؛
  • درمان آکنه و اسکار آکنه ؛
  • از بین بردن موهای زیر پوستی ؛
  • جوان سازی و روشن سازی پوست ؛

  

1-لیزر موهای زائد چگونه کار می کند

در حالی که ما دوست داریم ادعا کنیم که لیزر نوعی جادو است ، واقعیت این است که  لیزر موهای زائد علم است! به عبارت ساده لیزر درمانی به این صورت است : در مورد انواع پوست های روشن تر، لیزر زیبایی – پزشکی پرتو متمرکز نور را به طور مستقیم به رنگدانه فولیکول های موی شما انتقال می دهد. برای  پوست های تیره تر، لیزر جذب عروق خونی می شود که فولیکول مو را تغذیه می کنند.

در هر دو روش لیزر رشد مو را متوقف می کند.   حذف موهای زائد توسط لیزر به عنوان یک روش زیبایی شناخته می شود و به همین علت از طریق مقررات سختگیرانه کنترل می شود. قبل از گرفتن وقت در مورد معتبر بودن کلینیک و واجد شرایط بودن متخصصین و تجهیزات تحقیق کنید.

 

2-اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

اگر از دو هفته قبل از جلسه لیزر درمانی در معرض آفتاب قرار داشته اید ، ما نمی توانیم شما را درمان کنیم.  لیزر رنگدانه های پوست شما را می سوزاند. این به این معنی است که اگر شما آفتاب سوختگی دارید یا حتی فقط برنزه کرده اید ، ممکن است لازم باشد تاریخ جلسات را به عقب بیندازید.  اگر وقت زیادی را در کنار ساحل می گذرانید ، ممکن است بخواهید در طول ماه های زمستان لیزر درمانی خود شروع کنید تا از بروز هر گونه ناراحتی جلوگیری کنید.

 

3-برنزه کردن پوست 

اگر پوست خود را برنزه کرده اید ، ما نمی توانیم لیزر موهای زائد برای شما انجام دهیم.   بهتر است با رنگ و روی پریده برای جلسات لیزر درمانی حاضر شوید اما برنزه نباشید.  تا بتوانیم درمان شما را آغاز کنیم.

 

4- اپیلاسیون نکنید ، شیو کنید 

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

برای لیزر موهای زائد ، ریشه مو باید در فولیکول وجود داشته باشد تا لیزر بتواند آن را شناسایی کند.   به همین دلیل از اپیلاسیون ، استفاده از کرم های موبر یا چیزهایی که ممکن است به فولیکول مو آسیب برساند ، استفاده نکنید.

به جای آن منطقه تحت درمان را 12 تا 14 ساعت قبل از جلسه لیزر موهای زائد شیو کنید.  هنگام لیزر موهای زائد ، موهای محل درمان نباید بلند باشند. زیرا این امر خطر ابتلا به سوختگی را به همراه می آورد.

 

5-از مرطوب کننده استفاده نکنید

روزی که وقت لیزر موهای زائد دارید ، مطمئن شوید که پوست تان کاملاً طبیعی و تمیز است.  از هیچ گونه فراورده های آرایشی و زیبایی استفاده نکنید.  هنگامی که به کلینیک لیزر درمنی می روید حتی دئودورات و کرم مرطوب کننده  نیز مصرف نکنید.   به مدت 24 ساعت پس از جلسه لیزر درمانی نیز از این محصولات استفاده نکنید مگر با تجویز پزشک.

 

 6-با مشاور خود روراست باشید

لیزر موهای زائد یک درمان زیبایی است و به همین دلیل شما باید احساس راحتی خیال و آرامش کنید. تکنسین های واجد شرایط  ما فقط از تجهیزات مدرن استفاده می کنند و قبل از شروع درمان ، با یکی از تکنسین های ما مشاوره دوستانه ای برای ارزیابی نوع پوست و موی خود دریافت خواهید کرد.

شما باید در مورد هر گونه درمان های قبلی یا داروهایی که قبلاً مصرف کرده اید به مشاور خود اطلاعاتی بدهید.   درمان هایی که اخیراً برای پوست صورت خود انجام داده اید ، در انتخاب لیزر مناسب برای حذف موهای زائد تأثیر خواهد داشت.

 

7- انتظارات واقعی داشته باشید

نکاتی در مورد لیزر موهای زائد که باید بدانید اما پزشکان به شما نمی گویند!

برای دیدن نتایج باید صبور باشید.  پس از یک مورد جلسه لیزر موهای زائد انتظار دیدن نتیجه را نداشته باشید.  پس از تکمیل برنامه های لیزر درمان خود ، می توانید انتظار نتایج بلند مدت را داشته باشید!

همچنین لازم است در نظر داشته باشید که هیچ کلینیک لیزر درمانی نمی تواند ادعا کند که موها را به طور 100 درصد از بین می برد.  زیرا برخی از موها به علل هورمونی و دیگر عوامل بیولوژیکی که می توانند از فردی به فرد متفاوت باشد تحت تأثیر قرار می گیرند و دوباره رشد می کنند.  مشاوره با ما  به تعیین نتیجه بلند مدت شما کمک خواهد کرد.

 

8- جلسات درمانی خود را کامل کنید  

برای دریافت بهترین نتایج ، اطمینان حاصل کنید که هر 4 هفته یک بار و یا در فواصل زمانی توصیه شده توسط تکنسین لیزر به کلینیک لیزر درمانی مراجعه کنید.  مدت زمان درمان شما به طور چشمگیری بر نتایج حاصل از الگوهای رشد مو تأثیر می گذارد.  بنابراین توصیه ما این است  که به جای جلسات های پراکنده ، دوره درمان لیزر موهای زائد را طبق برنامه ریزی کلینیک در نظر بگیرید.

 

 9-از محصولات توصیه شده استفاده کنید

مناطق تحت درمان با لیزر موهای زائد ممکن است پس از درمان شبیه به آفتاب سوختگی باشند.  استفاده از یک محصول مراقبت از پوست و کمپرس سرد باعث کاهش ناراحتی و تورم منطقه تحت درمان می شود.

از استفاده از محصولات آرایشی به منطقه تحت درمان خودداری کنید و از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید اجتناب کنید.   در موارد نادر ممکن است عوارض جانبی مانند تاول مشاهده شود.

به منظور جلوگیری از تغییر رنگ و یا آفتاب سوختگی از کرم های ضد آفتاب با SPF 50+  در منطقه درمان شده استفاده کنید.  به یاد داشته باشید پوست خود را به مدت 48 ساعت پس از درمان در مقابل نور خورشید قرار ندهید.  زیرا پوست شما پس از لیزر درمانی بسیار حساس است.

 

10-از ورزش و دوش گرم اجتناب کنید

ورزش و دوش آب گرم هر دو دمای بدن شما را افزایش می دهد. سپس باعث می شود که  بدن شما عرق کند و زمینه هایی برای رشد باکتری ها ایجاد می کند.  این امر می تواند منجر به عفونت یا موهای زیر پوستی شود.  بنابراین توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از درمان لیزر موهای زائد و قبل از انجام هر گونه فعالیتی که ممکن است دمای بدن شما را افزایش دهد و به فولیکول های مو آسیب برساند ، دوش نگیرید و ورزش نکنید.

اکنون که شما یک درک اولیه در مورد اینکه چگونه لیزر کار می کند و آنچه که قبل و بعد از درمان باید انجام دهید ، دارید ، آماده باشید و برای  مشاوره و گرفتن وقت با ما تماس بگیرید.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie    

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments