نظرات مردم درباره پیکرتراشی و تزریق چربی

نظرات مردم درباره پیکرتراشی، روانشناسی و احساس افراد بعد از عمل

نظرات مردم درباره پیکرتراشی، فیلم پیکرتراشی بدون جراحی

لاغری لیپوست

سلام به شما کاربر یا مهمان تهران اسکین، خوش آمدید

اگر قصد پیکرتراشی با بهترین نتیجه ممکن و کمترین عارضه رو دارین، اطلاعات متن زیر کمک خوبی ست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پیکرتراشی چیست؟

” سلام. من یه کاربر هم وطن هستم. گاهی از شنیدن اینهمه کلمه شبیه به هم گیج میشم. عبارت هایی مثل پیکرتراشی، لیپوساکشن اولتراسوند، لیپوماتیک، لیپولیزر، لیپوست…؛ اینا چه فرقی با هم دارن؟ کدومشون بهتر و کم درد تره؟”

سلام دوست عزیز.

منظور از پیکرتراشی تغییر شکل اندام به کمک برداشت چربی از قسمت هایی از بدن و یا انتقال همان چربی به قسمت های دیگر هست. برای مثال،میشه بهترین چربی اضافه ی شکم، پهلو، ران، ساق پا و باسن رو برداشت و بعد از خالص سازی و جداسازی برای تزریق به گودی باسن، پشت دست، ساق پا، گونه، زیر چشم و …به کار برد.

این چربی اضافه رو میشه به روش های مختلفی از بدن برداشت کرد. خودِ کلمه ی پیکرتراشی (body sculpture) یه اصطلاح عمومی هست با مفهوم زیبایی اندام یا تناسب اندام.
اینکه میگیم “لیپوساکشن،” منظورمون یه روش یا یه تکنیک خاص نیست. لیپوساکشن بیشتر یه تعمیم و به معنی مکش یا استخراج چربی هست. لیپوساکشن چند تا تکنیک داره که از گذشته تا الان به روز رسانی شدن. یکی دوتا تکنیک های لیپوساکشن قدیمی هم که پرضرر بودن کنار گذاشته شدن.

برای جواب به کل سوال تون ادامه متن رو بخونین.

پشت پرده ی پیکرتراشی لاغری مدرن

پیکرتراشی بدن، چه با جراحی و چه بدون جراحی، یک هنر سخت است که فقط یک متخصص تمام عیار از پس آن بر می آید. دنیای واقعی و پشت پرده ی پیکرتراشی با آنچه در تبلیغات می بینیم و می شنویم کاملا متفاوت است. در تبلیغات از زیبایی ایده آل بدن یک خانم یا آقا به واسطه ی پیکرتراشی به دست یک پزشک مشهور و فلان دستگاه در اسرع وقت می گویند؛ اما در واقعیت، بحث های داغی درباره ی تمام فرآیند پیکرتراشی از صفر تا صد ایمنی و عوارض در کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد: از تضاد بین زیبایی و سلامت بدن و کاندیدتاتوری گرفته تا شاخص توده بدنی، سبک زندگی، ژنتیک بیمار، مراقبت های قبل و بعد از عمل، انواع دستگاه ها و تکنیک ها، عوارض و موارد ممنوعه، و تجربیات و گزارش های واقعی مردم و خود پزشکان.

نظرات مردم درباره پیکرتراشی: تبادل نظر لیپوماتیک و لیپوست

لینک کامل ترین ترین مقاله توضیح لاغری با لیپوست

لینک فرق لیپوماتیک با لیپوست

بگذارید مختصری درباره لیپوست و لیپوماتیک توضیح بدیم اما لینک های بالا کامل هستن:

لیپوست جدیدترین و بهترین روش پیکرتراشی لیپوساکشن هست که با دستگاه پیشرفته لیپوست کار می کنه. چربی اضافه به طور یکنواخت و همگن برداش میشه. به عبارتی، در روش های قبلی چربی کم و زیاد می شد و بعد از عمل ناهمواری ایجاد می شد اما در لیپوست تعادل در برداشت یکنواختِ چربی، برای مثال از شکم، رعایت میشه. سلول های چربی برداشت شده در لیپوست زنده و پویا هستن و برای تزریق (بعد از خالص سازی) مناسبن.

لیپوماتیک شباهت زیادی با لیپوست داره اما فرق اساسی ش اینه که برای برداشت چربی در حجم زیاد مناسب نیست (لیپوست بهتره) و عوارض ایجاد می کنه.

مراکزی هستن که اصلا پیش شرط های لیپوماتیک و لیپوست رو رعایت نمی کنن. یکی از این پیش شرط ها اندازه گیری شاخص توده بدنی هست که اگر زیاده از حد باشد فرد کاندید مناسبی برای عمل نیست (چه جراحی و چه غیرجراحی). برای مثال، به گواه تصویر زیر، این عمل اصلا مناسب افراد دارای اضافه وزن زیاد نیست اما انجام شده و عوارض به جا گذاشته:

نظرات مردم درباره پیکرتراشی نی نی سایت

نظرات مردم درباره پیکرتراشی: لیپوست چیست؟

لینک مقاله جامع دستگاه لیپوست

لینک معرفی شده خیلی جامع هست اما خلاصه ی لیپوست:

لیپوست بهترین و جدیدترین روش تناسب هست که برای افراد سالمی که اضافه وزن زیاد ندارن و هدفشون کاهش وزن جدی نیست مناسبه. در لیپوست ماده بی حسی یکنواخت تزریق میشه و چربی اضافه هم یکنواخت برداشت میشه. این یکنواختی اثر عجیبی روی زیبایی پوست بعد از عمل داره.

دستگاه لیپوست یک سری مزایا داره که دستگاه های دیگه لیپوساکشن ندارن.

  1. دست جراح لرزش نداره. در نتیجه، دقت عمل بیشتره. به عبارتی، نقاط برداشت از بافت پیوستگی چربی دقیق مشخصه و نقاط سالم آسیب نمی بینن.
  2. درد و خونریزی حداقل هست.
  3. نیازی به کمپرسور هوا و پمپ مکش نیست چون این تجهیزات جانبی در دستگاه های قبلی سبب فشار اضافه به بدن میشدن و عوارض داشتن.
  4. دمای محلول بی حسی تومی سنت با دمای بدن سازگاره
  5. سرعت برداشت چربی و قدرت این دستگاه 4 مرتبه از دستگاه های دیگه کاربردی تر هست.
  6. و غیره.

فیلم مزایای لاغری لیپوست از مرکز برکه

مرکز پیکرتراشی برکه با حضور دکتر متخصص جراحی پلاستیک مجرب از دستگاه لیپوست بهره می برد
( عمل در بیمارستان و با امکانات کامل)انجام می شود.

اینستاگرام برکه: berkelyzerr

عوارض لیپوست: عوارض لیپوست شکم و پهلو

برای جلوگیری از عوارض لیپوست، سن متقاضی اگه کمتر از 55 سال باشه بهتره. عوارض هماتوم، آمبولی چربی و آمبولی لخته خون در پاها یا خونریزی زمانی پیش میاد که 1. فرد کاندید مناسبی برای عمل نباشه (برای مثال، اضافه وزن زیاد، مشکل اختلالات انعقادی یا لنفاوی یا قلبی-عروقی)، 2. مرکز اعتبار و مهارت کافی نداره یا دستگاه ایمن و سالم نیست یا عمل بیش از سه ساعت و نیم طول میکشه، 3. مراقبت های قبل، حین و بعد از جراحی لیپوست رعایت نشه.

دستگاه لیپوست با حداقل خونریزی و درد همراهه.

فیلم مراقبت بعد از لیپوست، مراقبت بعد از پیکرتراشی

برای دیدن انواع فیلم ویدئو پوست مو لیزر و جوانسازی کلیک کنید.

بهترین دکتر پیکر تراشی در تهران

تجهیزات پزشکی زیبایی، از جمله دستگاه های پیکرتراشی و لیپوساکشن، دایم به روز رسانی میشن؛ و شرکت های سازنده یا خدماتی این تجهیزات رو به سرعت وارد بازار و روانه ی مراکز پزشکی، کلینیک ها و بیمارستان ها می کنن.

پزشکان متخصص و متعهد به روال معمول کار با دستگاه ها رو خوب آموزش میبینن و علم پیکرتراشی و لیپوساکشن خود شون رو به روز رسانی می کنن. این دسته پزشکان به حفظ سلامت بیمار اهمیت میدن و حتما قبل از عمل آزمایشات خون، سلامت سیستم لنفاوی، قبل و عروق و غیره رو انجام میدن.

در این میان، افرادی هستن که بدون تخصص لازم اقدام به عمل پیکرتراشی لاغری می کنن و سلامت و جان بیمار رو به خطر می ندازن. و  البته در مراکز معتبر از این دسته افراد استقبال نمیشه.

مرکز پیکرتراشی لاغری برکه در شمال تهران هرگز سراغ دسته دوم نمی رود و شهرت خود را با افراد غیرمتخصص به خطر نمی اندازد. اعتقاد برکه بر این است که می توان با راستی و انصاف، مشاوره درست، اولویت حفظ سلامت متقاضی، استفاده از بهترین متخصصین و دستگاه ها، و کادر مجرب سال های سال به نیکی در قلب مردم ماندگار بود.


بیشتر بخوانید:

نظرات مردم درباره پیکرتراشی: روانشناسی تغییر شکل بدن

یکی از کتاب های خیلی جالب انتشارات معروف روتلج Routledge درباره ی تاریخ تغییر شکل بدن در طی چند قرن از گذشته تاکنون هست.

عنوان کتاب:   Reshaping the Female Body: the Dilemma of Cosmetic Surgery

در این کتاب به جنبه های اجتماعی و روانشناختی جراحی پلاستیک زیبایی و تغییر شکل بدن پرداخته می شود.

سالیانه صدها هزار نفر در ایالات متحده آمریکا عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک می کنند. این عمل ها در کنار فواید و مضراتی که دارند نشان دهنده ی تغییرات نگرش های فرهنگی و اجتماعی به شکل بدن زن و مرد در گذر زمان نیز می باشند. البته تلاش برای تغییر شکل بدن مربوط به زمانه مدرن نمی باشد. در گذشته، برای مثال اروپای غربی در قرن هجدهم، ظاهر زن و مرد اشرافی تفاوت چندانی نداشت: هر دو خانم و آقا پودر سنگینی به صورت می زدند، کلاه گیس می گذاشتند، لب ها را رنگی می کردند، و کفش پاشنه بلند می پوشیدند!

در قرن نوزده، مردان مانند زنان به ظاهر خود اهمیت نمی دادند و مد پوشاک بیشتر برای زنان خودنمایی می کرد. از انقلاب فرانسه به بعد بود که نگرش اشرافی گری در پوشش کنار گذاشته شد و ترند زیبایی زنانه تغییر کرد.

نظرات مردم درباره ی پیکرتراشی: روانشناسی

در قرن بیستم و بیست و یکم زنان رفته رفته به تغییر شکل بدن خود با جراحی پلاستیک و لیپوساکشن علاقه نشان دادند. برای مثال، دختر خانم های آفریقایی تباری که در هلند ساکن بودند بینی پهنشان را جراحی می کردند. هلندی های همسایه آن ها را تمسخر می کردند و همین اعتماد به نفسشان را پایین آورده بود.

در زمانه کنونی نیز خانم هایی تحت تاثیر فرهنگ سکسی قرار گرفته و برای برجسته کردن سینه های کوچک یا پر کردن گودی باسن خود به تزریق چربی یا ژل روی آورده اند. به قول دختری، “هر زمان که میبینم هم سنم با بازوانش موهای خود را از پیشانی اش کنار می زند حسودی ام می شود. سینه های او حالت لیفت و برجسته هستند و این زیبایی اش را دوچندان می کند اما مال من کوچک هستند و به چشم نمی آیند.”

البته این عمل ها فقط جنبه زیبایی ندارند بلکه برای بعضی ها واقعا لازم است اما برای افرادی هم غیرضروری هستند.

حرف آخر: زنان بعد از عمل حس دیگری راجع به بدن خود دارند و اگر پزشک متخصص نباشد چه بسا شکل بدن زشت تر شود و تحقیرکننده تر!

اما با ابداع دستگاه های پیکرتراشی مدرن و عمل توسط پزشکان بسیار مجرب، نه تنها از عوارض در امان می مانیم بلکه زیبایی مطلوب به دست خواهد آمد.

 مرکز لیزر و زیبایی برکه آماده پاسخگویی به سوالات شما 

درباره ی پیکرتراشی و لیزر پوست و مو می باشد.

 لینک صفحه ی تماس با ما: پیکرتراشی بدون جراحی 


اینستاگرام برکه: BERKELYZERR

دلتان شاد و رنگین

م. اکبری زاده: عضو دپارتمان پژوهشی سایت تهران اسکین

نکته: مطالب علمی فوق از کتب و سایت های معتبر تخصصی درج شده.

 

 

 

 

 

4.5 6 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Sh.r
Sh.r
3 years ago

ایا در دوران شیردهی میشه لیپوماتیک انجام داد من دیابت دارم وانسولین مصرف میکنم کم کاری تیرویید وکبد چرب هم دارم وچون متابولیسم بدنم خیلی پایینه سوخت گلوکزمم کمه برای همین میخوام هرچه سریعتر اضافه وزنم رو از بین ببرم

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Sh.r

سلام دوست عزیز
مواردی که ذکر کردید قبل از جراحی پیکرتراشی بررسی می شود و گاهی می تواند مانع جراحی گردد.
توصیه می شود در این زمینه توسط پزشک معاینه شوید.
در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با مراکز با یکی از مراکز تهران تماس بگیرید و تایم مشاوره با پزشک رزرو کنید.