نت برگ بلفاروپلاستی

نت برگ بلفاروپلاستی بخریم یا تخفیف های واقعی در یک مرکز معتبر؟!

نت برگ بلفاروپلاستی 

نت برگ بلفاروپلاستی 

حتما شما هم راجع به وب سایت های تخفیف شنیده اید. حتی شاید خودتان هم از این جور جاها بن های تخفیف خریداری کرده باشید! احتمالاً قبل از این که بخواهیم درباره این تخفیف ها با شما صحبت کنیم، خودتان به خوبی همه چیز را راجع به آن ها بدانید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما در این مطلب می خواهیم حقایقی پنهان درباره بن های تخفیف اینترنتی برای شما بگوییم که احتمالاً تا به حال کسی برایتان نگفته است.

مراکز زیبایی زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارند که کار انتخاب را برای ما سخت تر می سازند. اما شاید نکته ی مهم تر این باشد که تعدد مراکز زیبایی کار را برای خود آن ها سخت تر می کند و به این ترتیب تبلیغات بحث مهمی در روند کاری آن ها خواهد شد.

به عنوان مثال جراحی پلک یکی از مهم ترین درمان های زیبایی است که اصولاً محبوبیت زیادی هم میان افراد دارد. به همین خاطر است که خیلی ها به دنبال نت برگ بلفاروپلاستی یا تخفیف های این چنینی می گردند.

نت برگ بلفاروپلاستی 
نت برگ بلفاروپلاستی

اما آن چه که نمی دانید این است که بیشتر تعاریفی که در مورد این مراکز می شنوید و می خوانید، بخش بزرگی از روند تبلیغاتی آن هاست!

احتمالاً شما هم با آن دسته بن هایی مواجه شده اید که مثلا چنین تبلیغی نوشته اند :

نت برگ بلفاروپلاستی ، فقط 1 میلیون تومان!

اما همین که به صفحه ی تبلیغاتی آن ها وارد شوید، می بینید که این مبلغ صرفاً مربوط به دستمزد خود پزشک یا بخش دیگری از خدمات آن هاست و برای دیگر بخش های عمل جراحی بلفاروپلاستی ، هزینه های جداگانه ای دریافت می شود.

این معضل اصلی تمام بن های تخفیفی اینترنتی است. مسئله صرفاً به تیتر این تبلیغات برمی گردد. شما با دیدن قیمت 1 میلیون تومان، ترغیب می شوید که صفحه را باز کنید، اما خیالتان را از همین جا آسوده کنیم : قرار نیست خدمات کامل جراحی بلفاروپلاستی را با قیمت 1 میلیون تومان دریافت کنید .

نت برگ بلفاروپلاستی 

جراحی پلک بالا نت برگ تهران

توصیه ای که به شما دارید این است که در ابتدا بدانید قیمت جراحی بلفاروپلاستی چقدر است تا به این ترتیب بتوانید در مواجه با این دسته از تخفیفات، منطقی تر فکر کنید.

جراحی پلک بالا نت برگ تهران
جراحی پلک بالا نت برگ تهران

در کل هزینه های عمل بلفاروپلاستی شامل موارد زیر خواهد شد :

هزینه آزمایشات قبل از عمل بلفاروپلاستی( شامل عکس برداری از پلک و دیگر آزمایشات مورد نظر )

هزینه بیهوشی ( بسته به نوع بیهوشی شما ممکن است هزینه ی آن متفاوت باشد )

هزینه ی لباس های عمل ( هر بیماری باید لباس عمل مخصوص به خود، کاور تخت و دمپایی داشته باشد که یک بار مصرف بوده و بعد از آن دور ریخته می شوند و هزینه ی آن نیز بر عهده ی بیمار است)

دستمزد جراح ( بیشترین میزان هزینه ی عمل بلفاروپلاستی به این فاکتور برمی گردد)

همان گونه که می بینید این 4 فاکتور، در تعیین قیمت نهایی جراحی پلک ، اثرگذار هستند. شما می توانید بررسی کنید که آیا رقم هایی که به شما ارائه می شود، با توجه به این هزینه ها، منطقی است یا خیر!

نت برگ بلفاروپلاستی 

نکته ی خیلی مهم : مواقع زیادی پیش آمده است که هزینه ی جراحی پلک بالا، بسیار ارزان تر از قیمت بازار است. معمولاً احتمال دارد که این تفاوت قیمت به خاطر دستمزد پایین جراح باشد. اما باید بدانید که هیچ جراح ماهری قیمت پایینی ندارد. در حقیقت جراح ها و متخصصین تازه کار که سابقه کاری زیادی ندارند، با پایین آوردن قیمت های خود تلاش دارند تا مراجعه کنندگان بیشتری را به مطب ها و کلینیک های خود جذب کنند. اما باید بدانید که جراحی بلفاروپلاستی، عملی دقیق و حساس است که نباید به دستان هر تازه کاری سپرد!

جراحی پلک بالا نت برگ تهران
جراحی پلک بالا نت برگ تهران

هزینه درمان افتادگی پلک بدون جراحی

خبر خوش اینجاست که جراحی بلفاروپلاستی تنها راهکار موجود برای رفع افتادگی پلک نیست! بلکه خیلی مواقع از روش های دیگری استفاده می شود که در آنها از تیغ جراحی و بیهوشی عمومی خبری نیست!

نت برگ بلفاروپلاستی 

در مقالات پیشین راجع به این روش ها مفصل صحبت کرده ایم. در این مطلب تصمیم داریم به شما بگوییم که هر کدام از این روش ها به شکل حدودی چه قیمتی دارند :

هزینه لیفت پلک با نخ : این روش از محبوب ترین شیوه های لیفت پلک است که در قیاس با بلفاروپلاستی، قیمت کاملا به صرفه ای دارد. هزینه ی آن نیز به جنس نخ و مهارت پزشکتان بستگی دارد. اما به شما اطمینان می دهیم که رقم بالایی نخواهد بود

هزینه لیفت پلک با لیزر: لیزرها نیز توانسته اند جایگزین خیلی خوبی برای جراحی بلفاروپلاستی باشند. اما شاید دلیل اصلی محبوبیت آن ها قیمت پایین تر و هم چنین عدم نیاز به بیهوشی آن ها باشد. لیزر بدون این که جای زخم ناشی از برش بر جای بگذارد، می تواند همان عملکرد بلفروپلاستی سنتی را داشته باشد. بیشتر مواقع این عمل در مطب خود پزشک انجام می شود و نیازی به بستری شدن ندارد. قیمت آن نیز با توجه به وخامت عارضه و دستمزد پزشک تعیین می شود.

هزینه درمان افتادگی پلک بدون جراحی
هزینه درمان افتادگی پلک بدون جراحی

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره جراحی افتادگی پلک با لیزر به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

نت برگ بلفاروپلاستی 

جراحی رفع افتادگی پلک

بعد از تمان نکاتی که راجع به نت برگ بلفاروپلاستی و تخفیف های جذابی که برای این جراحی ارائه می شود، انتخاب مرکزی معتبر و حرفه ای جهت انجام جراحی افتادگی پلک کار ساده تری خواهد بود.

تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که قیمت های پایین همواره نشان از وجود یک معضل خواهد بود. بلفاروپلاستی یا هر کدام از دیگر روش های درمان افتادگی پلک ، قیمت های مشخصی دارند و تنها تفاوت آن ها در دستمزد پزشک جراح است.

در صورتی که به دنبال یک مرکز معتبر و حرفه ای برای انجام جراحی پلک هستید و از جستجو خسته شده اید، توصیه می کنیم مرکز برکه را در نظر داشته باشید. در این مرکز به مناسبت های مختلف ، تخفیف هایی واقعی ارائه می شود و می توانید با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این تخفیف ها و اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما مشاوره  داشته باشید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین 

گردآورنده : ندا ناصری

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments