لیزر موهای زائد

ناگفته های لیزر موهای زائد برای درمان موهای ضخیم زیر چانه

ناگفته های لیزر موهای زائد برای درمان موهای ضخیم زیر چانه 

ناگفته های لیزر موهای زائد برای موهای ضخیم زیر چانه

آیا لیزر موهای زائد برای حذف موهای چانه زنان  توصیه می شود؟ بله سازمان FDA  لیزر موهای زائد برای کاهش دائمی موها را  تأیید کرده است و از نور پالسی برای غیرفعال کردن فولیکول مو استفاده می کند.

کاندیداهای مناسب برای لیزر موهای زائد چانه

البته این فقط زنان نیستند که از موهای چانه خود ناراحت هستند. بسیاری از مردان نیز از این موها خسته شده اند.  اصلاح هر روزه می تواند خسته کننده باشد و هزینه خرید تیغ و فوم واقعاً زیاد است.  بسیاری از مردان ، مانند زنان با استفاده از لیزر موهای زائد چانه روش های متداول و سنتی را کنار می گذارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین کاندیداها برای لیزر درمانی کسانی هستند که پوست روشن و موهای تیره و ضخیم بر روی چانه خود دارند. در غیر این صورت اکثر لیزرهای موجود در بازار در افرادی که دارای رنگ پوست تیره ای هستند و موهای نازک و روشن دارند به خوبی کار نمی کند و به ملانین پوست حمله می کند.  و ممکن است پوست دچار آسیب دیدگی بشود.

آنچه باید درباره لیزر موهای زائد چانه خود بدانید

آنچه باید درباره لیزر موهای زائد چانه خود بدانید

عواملی که در لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد مؤثر هستند عبارتند از :

رنگ موهای صورت  

حتی اگر موهای روی سر شما به طور طبیعی تیره باشند ، ممکن است موهای صورت شما اینطور نباشند.  استفاده از لیزر های رایج  یک گزینه مناسب برای زنانی است که موهای تیره بر روی چانه خود دارند.  در مورد از بین بردن موهای زیر چانه به رنگ روشن  کار حذف موها با لیزرهای رایج به خوبی پیش نخواهد رفت و بهتر است از لیزر هایی که بر روی موهای روشن کار می کنند برای این منظور استفاده شود.

خطر افزایش موهای چانه

لیزر و  IPL  که توسط نور پالسی شدید کار می کند ،  ممکن است باعث تحریک رشد موهای پنهان صورت زنان بشود. این بدان معنا نیست که این کار صورت خواهد گرفت بلکه ما می گوییم که امکان آن وجود دارد.

هزینه لیزر موهای زائد چانه

چانه یک منطقه نسبتاً کوچک برای درمان است. بنابراین قیمت آن برای درمان کمتر از مناطق دیگر است. از بین بردن موهای زائد زیر چانه به چندین جلسه درمان نیاز دارید که لازم است برای آن هزینه پرداخت کنید اما در نظر داشته باشید که درمان با  لیزر دائمی است و شما برای مدت های طولانی از این موهای زائد راحت می شوید.

مزایای استفاده از لیزر نسبت به روش های دیگر حذف مو

مزایای استفاده از لیزر نسبت به روش های دیگر حذف مو

لیزر موهای زائد در افراد واجد شرایط باعث می شود نتایج بلند مدت به دست بیاید. و دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر برای از بین بردن موهای ناخواسته زیر چانه نداشته باشید.  هزینه استفاده از لیزر حذف موهای زائد ممکن است در ابتدا گران باشد ، اما شما در آینده دیگر نیازی به خرید تیغ و کرم های موبر و بند انداختن و وکس کردن و آرایشگاه رفتن نخواهید داشت.

البته چانه منطقه حساسی است و ممکن است لیزر موهای این ناحیه دردناک تر از قسمت های دیگر صورت و بدن باشد. و لازم است که شما قبل از تصمیم گیری در مورد لیزر این نکته را هم در نظر داشته باشید.

سعی کنید در مورد نتایج واقع بین باشید و همیشه به یاد داشته باشید که حذف موهای زائد چانه توسط لیزر و هر منطقه دیگری هرگز به عنوان “حذف دائمی” نیست  بلکه از بین بردن طولانی مدت یا  کاهش دائمی  موهای زائد است.

تعداد جلسات حذف لیزر برای موهای زائد چانه

تعداد جلسات لیزر بستگی به نوع و رنگ پوست و موهای چانه شما دارد

تعداد درمان هایی که شما نیاز دارید مانند تعداد جلسات حذف موهای صورت با لیزر است. تعیین تعداد جلسات لیزر بستگی به نوع و رنگ پوست شما و نوع و رنگ موهای چانه شما دارد. پزشک توصیه های لازم در مورد تعداد جلسات درمانی برای رسیدن به نتایج بلند مدت را به شما خواهد کرد. با این حال ،  ممکن است متوجه شوید که به منظور پیشرفت درمان ، نیاز به افزایش تعداد جلسات لیزر داشته باشید.

همچنین ممکن است پس از جلسات اولیه متوجه شوید که به تعداد جلسات کمتری برای کاهش میزان موهای زائد خود نیاز دارید.

مدت زمان درمان برای هر جلسه به دلیل  کوچک بودن منطقه تحت درمان بسیار کوتاه است.  همچنین لازم است بدانید که درمان های تکراری در آینده به منظور حفظ نتایج در دراز مدت مورد نیاز خواهد بود.


لینک منبع

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments