میکرونیدلینگ عمیق

میکرونیدلینگ عمیق و کارکرد آن بر روی پوست : هر آن چه که باید بدانید

میکرونیدلینگ عمیق

میکرونیدلینگ عمیق چیست ؟ آیا تا به حال از خودتان سوال کرده اید که روش زیبایی میکرونیدلینگ با آن سوزن های تیز ، تا چه حد عمیق باید در پوست شما نفوذ کند تا بهتر جواب بگیرید ؟

میکرونیدلینگ عمیق پوست از طریق یک سری از سوزن های تیز از جنس الماس انجام می شود ، که در پوست فرو رفته و سوراخ های خیلی ریزی روی آن ایجاد می کند و از این طریق واکنش طبیعی پوست را برای تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

میکرونیدلینگ عمیق
میکرونیدلینگ عمیق

در ادامه تصمیم داریم به برخی نکاتی بپردازیم که بهتر است پیش از انجام روش میکرونیدلینگ آن ها را بدانید.

مرکز زیبایی برکه مفتخر است که کلیه خدمات جوانسازی پوست را (میکرودرم، میکرونیدلینگ و هیدرودرم) به شما عزیزان و همراهان همیشگی اارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت اینجا را کلیک کنید.

روش میکرونیدلینگ بسیار سریع و بدون درد است

آیا میکرونیدلینگ درد دارد ؟ پس از این که کرم بی حسی به داخل پوست شما نفوذ کرد، به مدت نیم ساعت ، تعدادی از سوزن ها به شکل مداوم به داخل پوست شما نفوذ خواهند کرد و اگر بخواهیم صادق باشیم ، واقعا پروسه و عملیات ساده و بی درد سری به حساب می آید.

پس اگر بخواهیم به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم ، باید بگوییم که خیر ؛ هیچ گونه دردی ندارد اما به هرحال احساس خوبی هم ندارد.

دردی که در طول این درمان ممکن است برایتان پیش می اید بسیار کم و قابل تحمل است و تنها 20 دقیقه به طول می انجامد.

اگر واقع گرا باشیم ،کل درد تنها 5 دقیقه طول می کشد و در انتهای این عملیات هیچ دردی نخواهد بود.

پیشانی،خط رویش موها و خط آرواره ،بیشاز دیگر نقاط نسبت به درد حساس هستند و برای دیگر نواحی مانند گونه ها به زحمت درد را می توان احساس نمود.

پس از میکرونیدلینگ، عملیات با زدن یک نوع سرم و آب رسانی به پوست به اتمام خواهد رسید که واقعا احساس بی نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.حتی پس از این که کِرِم بی حسی پس از چند ساعت اثر خود را روی پوست از دست می دهد باز هم انگار نه انگار که بارها و بارها پوست شما با سوزن ها تیز سوراخ شده است چرا که هیچ دردی نخواهید داشت. گرچه به نظر ترسناک می آید اما واقعا هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد.

قرمزی بعد از میکرونیدلینگ

چیز فوق العاده ای که درباره این روش درمانی وجود دارد این است که نیازی به هیچ گونه زمان استراحتی و دوره نقاهتی ندارد.پس از درمان ممکن است اندکی دچار قرمزی شوید و یا این که نقاط ریز خون آلودی روی پوست شما باقی بماند اما واقعا نیازی به هیچ گونه دوره نقاهت و استراحتی ندارد ،به همین علت بیشتر افراد اندکی دچار قرمزی خواهند شد اما به هیچ وجه جدی نیست و پس از مدتی از بین خواهد رفت.

چند ساعت پس از درمان ، شما تقریبا به طور کامل بهبود پیدا خواهید کرد و می توانید به شرایط عادی خود بازگردید و روز بعد از آن نیز می توانید به سر کار خود برگشته و مراقبت های طبیعی از پوست خود را ادامه دهید

میکرونیدلینگ عمیق
میکرونیدلینگ عمیق

قرمزی که پس از درمان میکرونیدلینگ بر روی پوست خود مشاهده می کنید ، یکی از عوارض جانبی طبیعی سوزن هایی است که به پوست شما وارد می شوند و زخم هایی را ایجاد می کنند.

شاید از دیدن این قرمزی ها اندکی شوکه و وحشت زده شوید اما به هیچ وجه جای نگرانی نیست به علت این که بعد از یک ساعت از بین خواهند رفت.

معجزه میکرونیدلینگ

اگر بخواهیم صادق باشیم ، درخشش و روشنی پوست یکی از منافعی است که بیشتر افراد از انجام روش میکرونیدلینگ انتظار دارند. صبح روز پس از انجام روش میکرونیدلینگ وقتی که از خواب بیدار شوید ، می توانید اثرات معجزه آسای آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید. پوست شما به شدت شفاف و روشن خواهد بود و این اثر میکرونیدلینگ عمیق است

تعجب خواهید کرد که ببینید پوستتان تا چه حد نرم تر شده و اندازه منافذ پوستتان ، کوچک شده اند.توصیه میکنیم اگر پوست خشکی دارید ، برای این که این اثرات را مداوم کنید ، هر روز صبح، از یک نوع روغن آب رسان پوست استفاده کنید تا ظاهر درخشان تری داشته باشید.

توصیه دیگری که برای شما داریم این است که پس از انجام این شیوه ی درمانی مراقبت های خود را از پوستتان دو چندان کنید. از لوازم آرایشی و محصولات با کیفیت استفاده کنید تا هنگامی که پوستتان به طور کامل بهبود پیدا کند.

خارش بعد از میکرونیدلینگ

اگر پوست خیلی حساسی دارید ممکن است دچار این عارضه پس از انجام میکرونیدلینگ شوید.اما بعد از روز دوم، ممکن است واقعا دچار خارش و التهاب پوستی گردید.البته غیرقابل تحمل نیست اما خب چیز ناخوشایندی خواهد بود. برای رفع این مشکل پیش از این که بخوابید ، از کرم های کورتیزون استفاده کنید.هم چنین ممکن است اثرات سوزن ها را ( به خصوص روی پیشانی) روی پوست خود مشاهده کنید

میکرونیدلینگ عمیق
میکرونیدلینگ عمیق

در روز چهارم پس از انجام میکرونیدلینگ، خارش تقریبا از بین خواهد رفت.اثرات ناشی از سوزن ها نیز یک روز بعد برطرف خواهند شد.

این عوارض جانبی عادی هستند و پس از چند روز به طور کلی رفع خواهند شد.

ضدآفتاب بعد از میکرونیدلینگ

نکته ای که باید بعد از جلسات میکرونیدلینگ رعایت کنید ، این است که اگر ناچار شدید که در معرض آفتاب قرار بگیرید ، حتما و لزوما از ضدآفتاب استفاده کنید.

بعد از انجام میکرونیدلینگ ، میزان جذب پوست شما به شدت بالا خواهد رفت. وقتی که نرم کننده یا مرطوب کننده به پوست خود می زنید ، خواهید دید که میزان جذب آن تا چه حد خواهد بود.

کرم ترمیم کننده بعد از میکرونیدلینگ

کرم های ترمیم کننده ای نیز وجود دارند که ممکن است پزشک شما برایتان تجویز کرده باشد. به خاطر داشته باشید که این کرم ها را به دقت و در زمان بندی مشخصی (عموما صبح و شب) استفاده کنید تا نتایج حاصل از میکرونیدلینگ دوام بیشتری داشته باشند.

برخی از این کرم ها (مانند ژل آلوئه ورا) به خاطر قرمزی و التهابی است که احتمالا بعد از جلسه ی درمانی خود خواهید داشت.برای تسکین این قرمزی و التهابات ، از این کرم ها استفاده کنید تا عوارض جانبی میکرونیدلینگ هرچه سریع تر برطرف شود.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

مرکز زیبایی برکه

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments