درم ابریژن

میکرودرم چیست؟ رفع اسکار آکنه و روزاسه با روش میکرودرم ابریژن

میکرودرم چیست؟ رفع اسکار آکنه و روزاسه با روش میکرودرم ابریژن

رفع اسکار آکنه و روزاسه با روش میکرودرم ابریژن

میکرودرم چیست؟ میکرودرم یک روش غیر شیمیایی و غیر تهاجمی است که با استفاده از اسپری کردن میکرو کریستال ها برای حذف لایه های بیرونی پوست از آن استفاده می شود.  در روش میکرودرم سلول های مرده و خشک از بین می روند و  پوست شما جوان تر و سالم تر  نشان داده می دهد.

میکرودرم ابریژن همچنین باعث تولید لایه های زیرین پوستی با سطوح بیشتری از کلاژن و الاستین می شود. که ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد.  نتیجه میکرودرم بسیار شفاف تر از درم ابریژن است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درم ابریژن  یک روش پر قدرت تر برای درمان خطوط عمیق تر صورت ، آسیب های شدید ناشی از نور خورشید خورشید و اسکار ها می باشد.

پوست شما هر روز در معرض عوامل محیطی قرار می گیرد. در طول سال ها ، اشعه های خورشید ، آلودگی و دیگر عوامل به پوست شما آسیب می رسانند. درمان با روش میکرودرم ابریژن می تواند به کاهش یا از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز که به نام  “پا  کلاغی ” شناخته می شوند ، لکه های پیری ، جای زخم و آکنه و کک و مک که ممکن است در طول زمان بر روی پوست ظاهر شود ، کمک می کند.

 

چه کسانی نامزد مناسبی برای میکرودرم هستند؟

بیماران با خطوط چهره اندک یا چین و چروک های ریز،  لکه های ناشی از بالا رفتن سن ، آسیب های خورشید ، رنگدانه های ناهموار ، منافذ مسدود شده ، مشکلات بافت پوست یا زخم های جزئی نامزد خوبی برای میکرودرم ابریژن هستند.

بیماران مبتلا به روزاسه یا آکنه نیز ممکن است از درمان های میکرودرم ابریژن بهره مند شوند. اسپری ملایم از میکرو کریستال ها می تواند نواقص و مشکلات پوستی را با از بین بردن لایه بالایی سلول های مرده  و آسیب دیده پوست از بین ببرد. و یا آنها را بهبود بخشد.  نتیجه کار این است که شما صاحب پوستی جدید و تازه و شاداب خواهید شد.

 

میکرودرم ابریژن برای درمان آکنه

میکرودرم ابریژن برای درمان آکنه

روش درمان با میکرودرم ابریژن می تواند برای درمان آکنه و زخم های که علل آکنه است ، مورد استفاده قرار بگیرد. درمان مشکلات پوستی با میکرودرم ابریژن می تواند باعث کاهش زخم های سطحی شود. ممکن است این روش برای زخم های آکنه عمیق تر قادر به ارائه نتایج مطلوب نباشد.  زخم های عمیق به طور معمول می توانند با درم ابریژن و یا لایه برداری شیمیایی آکنه درمان بشوند

بیماران مبتلا به آکنه فعال همچنین ممکن است از درمان های میکرودم ابریژن بهره مند شوند. زیرا پوست را پوسته پوسته می کند و چربی و منافذ پوست را از بین می برد. التبه توجه داشته باشید که سایش پوست با کریستال و حذف سلول های پوستی می تواند آکنه را تشدید کند. با این حال، مشاوره با متخصص پوست و یا جراح زیبایی توصیه می شود تا تعیین کنند که آیا بیمار مبتلا به آکنه  می تواند به طور موثر با میکرودرم ابریژن درمان شود یا خیر.

 

میکرودرم ابریژن برای درمان روزاسه

میکرودرم ابریژن برای درمان روزاسه

روزاسه یک التهاب مزمن پوستی است که با قرمزی ، برجستگی عروق خونی ، تورم و و بثوراتی شبیه به آکنه همراه است.  از میکرودرم ابریژن می توان به منظور کاهش قرمزی مرتبط با روزاسه استفاده کرد. با این حال قبل از تصمیم گیری برای درمان با متخصص پوست یا جراح زیبایی مشورت کنید. زیرا ممکن است میکرودرم تأثیر منفی بر روزاسه داشته باشد.

 

چه کسانی نباید میکرودرم ابریژن انجام دهند؟

میکرودرم ابریژن برای افراد مبتلا به زخم های عمیق ، کلوئیدهای فعال ، ضایعات ناشناخته ، شیوع اخیر هرپس ، زگیل های صورت ، آکنه فعال (مراحل 3 و 4) ، اختلال سیستم ایمنی بدن یا دیابت ناپایدار توصیه نمی شود.

زنان باردار نباید میکرودرم ابریژن را انجام بدهند.  افرادی که به تازگی از لایه برداری های شیمیایی استفاده کرده اند ، یا تزریق کلاژن داشته اند ، قبل از شروع این درمان باید دو تا سه هفته منتظر بمانند.

همچنین از برنزه کردن پوست و اپیلاسیون از چند هفته پیش از میکرودرم اجتناب کنید.  افراد مبتلا به زخم های عمیق ، چروک های صورت یا سایر نقایص پوستی متوسط ​​تا شدید باید یک درمان قوی تر از قبیل لایه برداری  شیمیایی ، درم ابریژن و یا لیزر جوان سازی پوست انجام دهند.

 

نامزدهای ایده آل برای میکرودرم

نامزدهای ایده آل برای میکرودرم  بزرگسالان سالم هستند. که مشکلات نسبتاً جزئی پوستی دارند و یا در انتظار نتایج بی نظیر نیستند.  این افراد باید انتظارات واقع بینانه ای از آنچه این پروسه می تواند برای شان انجام دهد ، داشته باشند.

از آنجایی که میکرودرم ابریژن یک روش درمان ملایم و غیر تهاجمی است که نمی تواند شلی پوست را درمان کند.  و یا چروک های عمیق صورت را از بین ببرد ،  این مشکلات را باید با روش هایی مانند لیفت صورت ،  لیزر پوست صورت و ترماژ پوست اصلاح کرد.

 

هزینه درم ابریژن

هزینه میکرو درم ابریژن بستگی به عواملی مانند نیازهای بیمار، تعداد جلسات درمانی ، هزینه درمان پزشک و منطقه جغرافیایی که در آن درمان اعمال می شود ، دارد. هزینه این روش  ارزان تر از برخی از دیگر گزینه های موجود برای جوان سازی صورت ، به ویژه روش های جراحی لیفت صورت می باشد.

 

مزایای روش میکرودرم چیست؟

 

مزایای روش میکرودرم چیست؟

  • میکرو درم ابریژن یک روش بی خطر ، غیر جراحی ، و کوتاه مدت است که مزایای زیادی را به همراه می آورد.
  • خطوط ظریف چهره ، چین و چروک ها و نشانه های دیگر پیری با این روش کاهش پیدا می کند و یا از بین می رود.
  • ظاهر زخم های آکنه و زخم های خفیف دیگر بهبود پیدا می کند. و پوست شما شاداب و تازه و خوش رنگ می شود.

 

عوارض جانبی روش میکرودرم چیست؟

این کار تقریباً بدون هیچگونه عوارض جانبی انجام می شود. و از آنجا که در این روش برای درمان پوست از کریستال های غیر آلرژیک استفاده می شود ، این یک درمان عالی برای پوست هایی است که به مواد شیمیایی حساس هستند.

بعضی از افراد ممکن است بعد از میکرودرم ابریژن دچار التهاب اندک پوست شوند. از آنجایی که سابقه سلامت افراد با یکدیگر متفاوت می باشد ، مزایا و عوارض جانبی این روش باید بر اساس نیاز های افراد مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا پروسه میکرودرم دردناک است؟

روش میکرودرم ابریژن برای از بین بردن  سلول های مرده سطح پوست دردناک نیست.  این درمان می تواند احساس خستگی جزئی را به علت استفاده از کریستال های ساینده میکرودرم ابریژن ایجاد کند. که لایه های قدیمی و آسیب دیده پوستی را از بین می برد.

بعضی از بیماران این احساس را به تجربه ماساژ صورت تشبیه  کرده اند. پس از درمان ، لایه جدید پوست از پوست قبلی حساس تر است و نیاز به حفاظت بیشتری در مقابل نور خورشید دارد. پس از میکرودرم شما نباید احساس ناراحتی کنید. اما در مورد استفاده از  کرم های ضد آفتاب  باید مراقب باشید.

با استفاده از کرم های مرطوب کننده به منظور آب رسانی و  آرام کردن پوست نیز می توانید از هر گونه تحریک بالقوه جلوگیری کنید. یک متخصص زیبایی  یا متخصص پوست می تواند کرم صورت یا لوسیونی را به شما پیشنهاد کند که برای نوع پوست شما مناسب است.

 

مدت زمان بهبودی و نتایج پس از میکرودرم ابریژن

درمان با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک درمان “کوتاه مدت” نامیده می شود.  زیرا این روش آنقدر سریع است که می تواند در وقت ناهار شما با ناراحتی کم یا بدون هیچ مشکلی انجام شود. پوست درمان شده ممکن است پس از درمان صورتی باشد. اما این عارضه به طور معمول در عرض چند ساعت بعدی از بین می رود.

بعد از درمان با میکرودرم ابریژن می توانید آرایش کنید تا علائم قابل مشاهده درمان را پنهان کنید. بهبودی پس از میکرودرم ابریژن و نتایج آن از جمله بهترین درمان های غیر تهاجمی  صورت است که امروزه در دسترس مردم قرار دارد.

 

هر جلسه درمانی با میکرودرم چه مدت طول می کشد؟

درمان میکرودرم ابریژن به طور معمول بین  30 تا 60 دقیقه طول می کشد. بیماران پس از یک جلسه درمان باید نشانه های بهبودی را در صورت خود ببینند. اما نتایج پایدار تنها پس از انجام چندین جلسه درمان و در طی چند هفته به دست می آید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments