بیایید برای همیشه با موهای زائد پا خداحافظی کنیم! + فیلم لیزر موهای زائد پا

بیایید برای همیشه با مو های زائد پا خداحافظی کنیم!

رفع موهای زائد پا

اگر از اصلاح های مکرر، استفاده از موچین و اپیلاسیون احساس رضایت نمی کنید، شاید وقت آن رسیده است که روش دیگری را برای از بین بردن مو های زائد خود جایگزین کنید؛ روشی که ارزشش را داشته باشد.

همه ما دوست داریم پاهای مان حداقل برای چند روز صاف و براق باشد. اما پا بزرگ ترین قسمتی از بدن است که به اصلاح یا اپیلاسیون احتیاج دارد. اما هنگامی که مدت زمان زیادی از استحمام خود را صرف اصلاح مو های زائد پا می کنید، نظریه داشتن پای صاف و براق، بیشتر به یک بار سنگین تحمیل شده تبدیل می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

لیزر مو های زائد، یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. در این روش، پرتو های نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگ دانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه، مو از بین می رود.

داشتن پا های ابریشمی هم به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر مو های زائد پا به راحتی می توانید تیغ های اصلاح تان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. پس از چندین جلسه لیزر، از کاهش دائمی مو های زائد خود لذت خواهید برد، بدون اینکه وقت تان را تلف کرده باشید.

در ویدئوی زیر فرآیند لیزر مو های زائد به تصویر کشیده شده است. برای آشنایی با این فرآیند، ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

 

مزایای لیزر مو های زائد

لیزر موهای زائد

لیزر جهت از بین بردن مو های زائد صورت، دست، پا، زیربغل، خط بیکینی و سایر نقاط بدن کاربرد دارد.

مزایای از بین بردن مو های زائد توسط لیزر عبارتند از:

  • دقت. در لیزر مو های زائد می توان بطور انتخابی مو های تیره و خشن را از بین برد، در حالیکه اطراف پوست کاملا سالم باقی خواهد ماند.
  • سرعت. هر پالس لیزر دارای عملکرد یک ثانیه ای است، بنا بر این می تواند در آن واحد مو های زائد بسیاری را درمان کند. لیزر قادر است در هر ¼ ثانیه، مو های زائد یک قسمت از بدن را از بین ببرد. لیزر مناطق کوچکی چون پشت لب در کمتر از یک دقیقه و لیزر مناطق بزرگ تر، مانند کمر یا پاها حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید.
  • قابل پیش بینی بودن. به جرات می توان گفت، مراجعین به طور میانگین پس از 3 تا 7 جلسه، به طور دائم مو های زائد خود را از دست خواهند داد.

 

پا های نرم و ابریشمی

لیزر موهای زائد پا

تصور کنید بدون هیچ دغدغه و کار اضافی به حمام بروید و مدت زمان استحمام خود را به نصف زمان قبلی کاهش دهید. به این فکر کنید که چقدر عالی می شود اگر بتوانید هر نوع لباسی را که دوست دارید به تن کنید، بدون این که نگران این موضوع باشید که آخرین باری که پا های خود را اصلاح کرده اید، چه زمانی بوده است. تصور کنید که چه حس غیر قابل وصفی دارید وقتی پا های خود را با دست لمس می کنید و از نرمی و لطافت بی حد و مرز آن لذت می برید. لیزر مو های زائد پا، بسیار بی خطر و موثر است و تنها طی چند جلسه درمان، در کوتاه ترین زمان، نتایج ذکر شده را حاصل می کند.

مزایای  لیزر مو های زائد پا عبارت هستند از:

  • لذت بردن از نرمی و لطافت پا
  • احساس پاکیزگی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • صرفه جویی در وقت
  • خداحافظی با اصلاح و اپیلاسیون

 

نه اپلاسیون، نه اصلاح، فقط پای صاف!

رفع موهای زائد پا

تصور کنید که دیگر هیچوقت لازم نباشد برای رفتن به سفر، بسته تیغ خود را نیز به همراه ببرید، هیچوقت نگران جیک زدن آزار دهنده مو های زائد پای تان نباشید، و هیچوقت درد ناشی از بریدن پای خود را حین اصلاح با تیغ تجربه نکنید. لیزر مو های زائد پا قادر است به طور موثری، 1 ساعت در هفته را که قبلا صرف اصلاح می کردید، برایتان ذخیره کند. این زمان، طی یک سال، معادل 52 ساعت می شود! هزینه را هم خودتان به آن بیافزایید!

 

لیزر مو های زائد پا به چه صورت است؟

لیزر موهای زائد پا

در لیزر، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و به طور کامل کنده می شود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. به علاوه، هزینه لیزر مو های زائد پا به طور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

چه کسی فرآیند لیزر را انجام می دهد؟

لیزر موهای زائد

لیزر مو های زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پزشکی صورت می گیرد. همه پزشکان، از قبل به طور گسترده ای در این زمینه آموزش دیده اند و با انواع لیزر مو های زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام می دهند، دارای مجوز پزشکی نیز می باشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده می باشند.

 

شاد و زیبا باشید!

 

منابع:

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.idealimage.com” ]ideal image[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.webmd.com/” ]web md[/button]

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments