موچین یا لیزر ، کدامیک بهتر است ؟

[su_note note_color=”#ff952c” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

موچین یا لیزر ، کدامیک بهتر است ؟

[/su_note]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی موهای صورت همانگونه که انتظار می رود مانند موهای ابرو ، رشد می کنند  و ساختار صورت ما را فرم می دهند . اما موهای زائد صورت مانند موهای زائد بالای لب یا زیر چانه می تواند آزاردهند باشد و یا به عبارت دیگر بسیار ناخوشایند است، که اکثر افراد به دنبال روشی دائمی هستند تا از دست این موها خلاص شوند .

 

خانم ها نسبت به آقایان بیشتر از موهای زائد صورت خود رنج می برند، زیرا این موها در صورت آقایان امری طبیعی محسوب می شود  . اغلب موهای زائد صورت خانم ها اطراف ابروها، کنار گونه ها ، بالای لب و یا زیر چانه دیده می شود ، در صورتیکه مردان گاهی اوقات دارای ابروی پیوسته (موهای اضافی بین دو ابرو) و یا موهای فراوانی بر روی گونه ها  هستند .

خوشبختانه امروزه  روش های مختلفی وجود دارد که می توان از دست این گونه موها خلاص شد ، رفع موهای زائد توسط موچین و یا لیزر که اغلب مردم از این دو روش استفاده می کنند.

[su_note note_color=”#faff2c” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

برداشتن یا کندن موهای زائد صورت توسط موچین روشی سنتی است که در حدود چندین دهه و یا شاید حتی قرن ها ست که بیشتر مردم از این روش استفاده می کردند.  استفاده از موچین کار نسبتا ساده ای می با شد ، (اما همه ی موچین ها یکسان نیستد !). برخی از موچین ها نسبت به انواع دیگر آنها به سادگی طراحی شده اند که می توان به راحتی و به دقت موها ی زائد را از ریشه در آورد .

 

یک موچین خوب باید این قابلیت را داشته باشد که بتواند حتی کوچکترین و کم رنگ ترین و نازک ترین موها را از ریشه در آورد . باید این انتظار را داشت که موهای زائدی که با موچین برداشته می شوند دو روز بعد از برداشتن مجددا رشد می کنند  زیرا  موهای صورت سریع تر از موهای بدن رشد می کنند.

از بهترین مزایای رفع موهای زائد توسط موچین می توان به  رایگان بودن آن (یک بار موچین خریداری می شود )، و اینکه می توان در هر مکانی با موچین موها را برداشت ، اشاره کرد . بزرگترین عیب رفع موهای زائد توسط موچین این است که گاهی اوقات باعث درد و ناراحتی (به خصوص در بالای ) می شود و بسته به اینکه چه مقدار مو باید برداشته شود ، وقت گیر نیز می باشد .

[su_note note_color=”#a7ff2c” text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[/su_note]

امروزه در میان اقدامات درمانی و غیر درمانی رایج در حوزه ی زیبایی ، یکی از موارد پرطرفدار ، رهایی از دست موهای زائد با استفاده از لیزر است ، زیرا این روش تنها روشی است که موهای زائد را کاهش می دهد و حتی در برخی موارد این موها را به کلی از بین می برد .

لیزر درمانی در مقایسه با برداشتن  موها توسط موچین نیاز به تعهدات بیشتری دارد به چندین دلیل  : نخست، حتی اگر می توان از دستگاه های خانگی لیزری استفاده کرد ، اما بسیاری از مردم هنوز ترجیح می دهند برای رفع موهای زائد بدن شان به کلینک های لیزر درمانی مراجعه کنند .

حتی برخی کارشناسان اعلام کرده اند که لیزر های حرفه ای در رفع موهای زائد نسبت به لیزر های خانگی قوی تر هستند .

همچنین، رفع موهای زائد توسط لیزر تنها با یک جلسه هرگز کافی نخواهد بود  زیرا مو ها در سه مرحله مختلف رشد می کنند . گاهی اوقات، حتی بیش از سه جلسه مورد نیاز خواهد بود. این در نهایت بدان معنی است  که مراجعین باید زمان بیشتری را برای رفع موهای زائد بدنشان اختصاص بدهند .

[su_note note_color=”#2cff76″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

 

[/su_note]

در حالی که لیزر موهای زائد به طور قطع می تواند بعد از ماه ها یا حتی سال ها موجب از بین رفتن موهای زائد و پوستی نرم و  صاف گردد ، اما این روش ، روشی جادویی نیست که بتواند یک شبه تمامی موهای زائد را تنها با انجام یک جلسه از بین ببرد .

نتایج حاصل از لیزر درمانی را نمی توان تضمین کرد زیرا این اماکن وجود دارد که در برخی افراد موجب رشد مجدد این موها گردد . اما در بیشتر موارد ، اکثر مراجعین از لیزر موهای بدن شان در مقایسه با اپیلاسیون و برداشتن موها توسط موچین راضی هستند .

[divider]

مترجم و محقق : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان پوست و لیزر موهای زائد

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود.

سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

[divider]

[su_button url=”http://www.hairremoval.org/tweezing-vs-laser-for-facial-hair-removal/” target=”blank” style=”glass” background=”#ff5326″ color=”#040404″ icon=”icon: hand-o-left”]لینک منبع[/su_button]

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments