موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018  از بین ببرید

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

از بین بردن موهای پشت لب بالایی می تواند بسیار دردناک باشد. اپیلاسیون خیلی دردناک است.  اگر شیو بکنید خیلی زود موها دوباره رشد می کنند.  شیو کردن فقط منجر به رشد سریع تر مو می شود و در پایان روز شما می بینید که موها از زیر پوست سر درآورده اند.

هیچ زنی دوست ندارد این موهای نوک تیز را احساس کند.  اگر به دنبال راهی برای از بین بردن موهای پشت لب خود هستید ، لیزر موهای زائد را انتخاب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بگذارید برخی از سؤالات رایج در مورد این روش را در نظر بگیریم تا ببینید که آیا گزینه برای شما مناسب است یا خیر.

 

آیا لیزر موهای زائد پشت لب دردناك است؟

یکی از بیشترین سؤالاتی که مردم در مورد لیزر موهای زائد  دارند این است که آیا درد دارد یا نه.  درست است که لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد به طور کامل درد نخواهد داشت ، اما بیماران می گویند که احساس می کنند درد آن تقریباً مانند برخورد یک بند لاستیکی به پوست است.   پرتوهای لیزر فولیکول موها را هدف قرار می دهند و درد آن مانند نیش سوزن است

اگر تحمل درد شما واقعاً کم است ، می توانید از ما بخواهید قبل از شروع جلسه لیزر موهای زائد  از یک کرم بی حسی خفیف برای تان در منطقه تحت درمان استفاده کنیم.

 

آیا ابتدا باید شیو کنیم؟

برخلاف اپیلاسیون ، شما می توانید قبل از اینکه درمان تان انجام شود ، شیو کنید.  زیرا لیزر برای از بین بردن موهای زائد نیازی به موهای روی پوست ندارد.  بلکه فولیکول موها در زیر پوست هدف پرتو لیزر هستند.  لیزر فقط از رنگدانه های فولیکول ها استفاده می کند ، پس لازم نیست که موها رشد کرده و بلند باشند.  همچنین نگران این نباشید که پس از لیزر موها دوباره ضخیم تر رشد کنند.  زیرا چنین چیزی امکان پذیر نیست.

 

ماندگاری نتایج لیزر چه مدت است؟

حذف موهای زائد با لیزر واقعاً یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای ناخواسته محسوب می شود.، اما این روش در واقع فقط نیمه دائمی است و باید حداقل سالی یکبار تکرار شود.  نتایج درمان با لیزر بسیار طولانی است ، اما شما باید به طور منظم و طبق برنامه ای که به شما داده شده تا زمانی که موها  به طور کامل در این منطقه از بین بروند به مرکز لیزر درمانی مراجعه کنید.

شما همچنین باید یک یا دو بار در سال برای حفظ نتایج مراجعه کرده و فولیکول های جدید را توسط لیزر از بین ببرید.

 

قیمت لیزر موهای زائد پشت لب 

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

سؤالی که همه می پرسند این است که می خواهند بدانند هزینه لیزر موهای زائد چقدر است.  در حالی که لیزر موهای زائد در تمام دنیا بسیار گران می باشد ، اما اندازه منطقه پشت لب خیلی کوچک است ، بنابراین درمان با لیزر واقعاً می تواند مقرون به صرفه باشد. در صورتی که از لیزر برای مناطق بزرگ تر مانند پاها و پشت استفاده شود ، هزینه آن بیشتر می شود.

اگر سؤال دیگری در مورد لیزر موهای زائد لب دارید ، به مرکز لیزر و زیبایی برکه مراجعه کنید و با پزشکان ما مشاوره کنید.  هر سؤالی که دارید از ما بپرسید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

حذف موهای زائد پیشانی با لیزر  

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

آیا موهای خط پیشانی شما ناصاف است ؟ اگر چنین است ، پس شما ممکن است به دنبال روش هایی باشید که آن را مرتب کنید.  این کار به لطف لیزر موهای پیشانی آسان تر از آن است که فکرش را بکنید.   این که بخواهید خط موی پیشانی خود را صاف کنید و یا با برداشتن مقداری از موها پیشانی خود را بلند تر کنید ، کاری است که به راحتی با لیزر موهای زائد انجام پذیر است.   حذف موهای زائد توسط  لیزر می تواند یک راه حل عالی باشد.

اگر این تصمیمی است که شما در نظر گرفته اید ، پس ممکن است سؤالاتی در این مورد داشته باشید و بخواهید با ما مشاوره کنید.  در اینجا چند نکته است که به انجام این روش کمک می کند و همچنین به شما کمک کند تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنید.

اول از هر چیز، شما باید مرکزی را برای لیزر موهای زائد  انتخاب کنید که اپراتورهای لیزر آن با تجربه و آموزش دیده باشند.  ما همیشه توصیه می کنیم قبل از شروع جلسات ، یک جلسه مشاوره با پزشک  متخصص در مورد نحوه درمان خود داشته باشید.

 

اجتناب از شیو ، اپیلاسیون یا بند انداختن قبل از لیزر درمانی

اگر فکر می کنید که لیزر موهای زائد ممکن است برای شما مناسب باشد ، باید قبل از جلسه لیزر درمانی مطمئن شوید که پوست شما به خوبی برای این روش آماده شده است.  شما باید قبل از لیزر موهای زائد از شیو ، اپیلاسیون و بند انداختن خودداری کنید.  اگر شما برای شیو کردن قبل از جلسه لیزر برنامه ریزی کرده اید ، مطمئن شوید که یکی دو روز قبل این کار را بکنید.  اگر چند ساعت قبل این کار را بکنید ، ممکن است باعث تحریک پوست شود و در این صورت سطح پوست برای انجام لیزر درمانی آماده نخواهد بود.

 

مراقبت های قبل از لیزر درمانی  

مراقبت های قبل از لیزر درمانی نیز بسیار مهم است.  در جلسه مشاوره پیش از لیزر درمانی سؤالات خود را در مورد مراقبت های قبل از لیزر درمانی از متخصص لیزر بپرسید.  نکات زیر را هم رعایت کنید :

  • پوست خود را برنزه نکنید.
  • موها را از ریشه نکنید.
  • چند روز قبل از درمان شیو کنید.
  • قبل از درمان ، آرایش صورت خود را پاک کنید.
  • اگر از آنتی بیوتیک یا داروی دیگری استفاده می کنید ، قبل از شروع درمان به پزشک خود اطلاع دهید.
  • برای از بین بردن موهای زائد بیکینی از پوشیدن لباس زیر تیره خودداری کنید. زیرا رنگ تیره پرتو لیزر را به خود جذب می کند.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد پیشانی

مهم است بدانیم که حذف موهای زائد توسط لیزر با یک جلسه تمام نمی شود.  شما نمی توانید  بهترین نتایج را از اولین درمان خود انتظار داشته باشید.  بلکه باید جلسات پیگیری را برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود  دنبال کنید.  و حتی پس از اتمام  جلسات برای حفظ نتایج باید یک یا دو بار در سال لیزر درمانی انجام دهید.

برای مشاوره با مرکز لیزر موهای زائد شعبه شریعتی اینجا کلیک کنید. 

 

لیزر موهای زائد گونه ها  

موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

آیا روی گونه های شما موهای زیادی وجود دارد؟ موهای روی گونه ها معمولاً کرک مانند و بور هستند.   این موهای کرکی صورت زنان را پوشش می دهد و می تواند هنگام آرایش کردن و سایر روش های زیبایی دردسر آفرین باشد.  خبر خوب این است که با لیزر موهای زائد شما می توانید از موهای کرک مانند گونه های خود خلاص شوید.

 

علت وجود مو بر روی گونه ها چیست؟   

وجود موهای کرک مانند روی گونه طبیعی است.  اما اگر این موها تیره و ضخیم باشند علل دیگری باعث رشد آنها شده است.   برخی از بیماری ها می تواند به رشد مو در گونه و صورت منجر شود. مانند :

 

بهترین انتخاب برای از بین بردن موهای زائد گونه  

اگر به دنبال یک راه حل طولانی مدت برای خلاص شدن از موهای گونه های خود هستید ، لیزر موهای زائد ممکن است بهترین انتخاب باشد.

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی است. این درمان دردناک نیست و در کمتر از یک ساعت انجام می شود.   لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی است که در سطح جهان انجام می شود.    در این روش از پرتوهای متمرکز لیزر برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود که با جذب رنگدانه و از بین بردن موها صورت می گیرد.

پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی لیزر حاصل شده باعث شده که دیگر نگرانی برای از بین بردن موهای بور و کرک مانند صورت وجود نداشته باشد.  دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد برای حذف موهای صورت در رنگ های مختلف ساخته شده است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments