مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد                                               مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد

بیایید در مورد مزایا و عوارض حذف موهای زائد توسط لیزر صحبت کنیم.  حقیقت این است که هنگامی که حرف از حذف موهای زائد بدن پیش می آید ، شما گزینه های مختلفی دارید و حتماً می خواهید قبل از تصمیم گیری نهایی همه این گزینه ها را در نظر بگیرید.

شما می توانید شیو کنید و همه موها را به سرعت و در عرض چند دقیقه از بین ببرید.  اما موها در عرض چند روز دوباره رشد می کنند. کرم های موبر هم در عرض چند دقیقه مشکل شما را حل می کنند ، اما آنها بوی بسیار نامطبوعی دارند.  اگر می خواهید موها را برای یکی دو هفته نبینید ، ممکن است روش اپیلاسیون را امتحان کنید که موهای زائد را از ریشه می کند و موها به مدت چند هفته رشد نمی کنند.  اما استفاده از موم یک روش دردناک است و زمانی که مو رشد می کند ،  خارش آنها دیوانه کننده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گزینه های طولانی مدتی نیز مانند الکترولیز وجود دارد. الکترولیز با استفاده از یک سوزن فوق العاده نازک به داخل فولیکول مو وارد شده و یک جریان الکتریکی به  فولیکول مو ارسال می کند که فولیکول مو را از بین می برد.

اگر فکر می کنید که الکترولیز به نظر دردناک می رسد ، حق با شما است.  تعداد جلسات الکترولیز هم بسیار زیاد است.  چون الکترولیز هر بار فقط یک فولیکول را از بین می برد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

و این است که ما لیزر موهای زائد را به عنوان بهترین راه حل به شما توصیه می کنیم.   لیزر موهای زائد گزینه ای برای حذف تقریباً دائمی موها است که باعث آسیب به فولیکول مو می شود تا رشد مو کم شود.

دستگاه لیزر موها را منحصراً و با تمرکز بر سلول های رنگدانه ای که در فولیکول مو قرار دارند ، تشخیص می دهد. هنگامی که ملانین موجود در مو توسط پرتو لیزر هدف قرار می گیرد ، لیزر تمام مسیر فولیکول مو و ریشه را می سوزاند.

پس از چند جلسه ، شما دیگر می توانید خودتراش های خود را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. اما قبل از اینکه برای اولین جلسه از مرکز لیزر درمانی ما وقت بگیرید ، ما مزایا و معایب لیزر موهای زائد را به اطلاع شما می رسانیم.

 

مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد

  • در حالی که لیزر موهای زائد این موها را تقریباً برای همیشه از بین می برد ، رشد موها به طور چشمگیری کاهش می یابد. به طوری که شما می توانید از همه روش های دیگر از بین بردن موها دست بکشید.
  • شما می توانید لیزر موهای زائد را برای هر جایی از بدن تان انجام دهید. دستگاه لیزر می تواند خیلی سریع مناطق بزرگ بدن را پوشش دهد. پاها ، پشت ، زیر بغل ، خط بیکینی ، شکم و صورت … هیچ محدودیتی برای مکان هایی که می توانید از لیزر برای از بین بردن موهای آن استفاده کنید وجود ندارد.
  • هنگامی که صحبت از درد لیزر به میان می آید ، درد لیزر موهای زائد چیزی میان درد شیو کردن و درد اپیلاسیون است. تکنسین ها قبل از لیزر درمانی منطقه تحت درمان را با کمک کرم های بی حسی موضعی بی حس می کنند.  البته بعد از جلسه اول و با ادامه درمان درد به تدریج کمتر می شود.
در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

مهم ترین مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018

دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار 2018 تنها لیزر بدون درد است که در از بین بردن موهای کرک مانند و نازک نیز مؤثر است.  و قادر است به طور هم زمان هم موهای زائد را از بین ببرد و هم مویرگ های تغذیه کننده فولیکول ها را مسدود کند.

برای مشاوره با مرکز لیزر موهای زائد شعبه شریعتی اینجا کلیک کنید. 

سه مزیت استفاده از لیزر اسکلپیون مدیو استار عبارتند از:

  • درمان با لیزر اسکلپیون مؤثرتر از درمان با سایر لیزرها می باشد.
  • لیزر اسکلپیون مدیو استار نسبت به سایر لیزرها ایمنی بیشتری دارد ؛
  • این لیزر از سرعت بالا تری برخوردار می باشد.

مهم ترین مزایای این دستگاه عبارتند از :

  • سریع و مطمئن برای انواع پوست ؛
  • امکان درمان مؤثر بر روی پوست های تیره و برنزه با ترکیبی از دو طول موج این دستگاه لیزر؛
  • از تکنولوژی لیزر مدیواستار می توان در تمام 365 روز سال استفاده کرد ؛
  • دارای یک سیستم خنک کننده 360 درجه می باشد ؛ هند پیس های این دستگاه دارای سنسور دمای تماسی است که با فعال کردن سیستم کولینگ از بروز سوختگی پوست جلوگیری می کند. و باعث می شود که هیچ گونه آثار سوختگی بر روی پوست ایجاد نشود ؛
  • طول مدت درمان و تعداد جلسات در مقایسه با سایر لیزرها تقریباً نصف شده است ؛ این دستگاه  به علت داشتن سرعت بالا این امکان را برای پزشکان فراهم می کند که  لیزر کل بدن در کمتری زمان ممکن انجام شود ؛
  • کسب نتایج طولانی مدت.

 

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

مهم ترین مزایا و عوارض لیزر موهای زائد را بشناسید! معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد

  • لیزر موهای زائد یک روند طولانی است. یک جلسه لیزر موهای زائد زیر بغل در حدود 5  دقیقه طول می کشد. با این وجود ، برای دیدن نتایج واقعی نیاز به جلسات متعدد دارید.  و شما معمولاً باید 6 هفته بین هر دو جلسه درمان صبر کنید.
  • یه نظر می رسد که گران است. اما اگر شما هزینه هایی را که برای خرید خودتراش و کرم های موبر و یا اپیلاسیون  صرف کرده اید ، با هم جمع کنید مجموع آنها ممکن است از کل هزینه های  لیزر درمانی  بیشتر بشود.  در واقع شما با انتخاب گزینه لیزر برای از بین بردن موهای زائد در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.
  • از آنجا که کنتراست بین رنگ پوست و رنگ رنگدانه موجود در فولیکول مو عاملی است که باعث می شود تا لیزر به راحتی فولیکول مو را هدف قرار بدهد ،  حذف موهای زائد با لیزر به بهترین شکل در پوست های روشن با موهای تیره کار می کند و برای پوست های تیره تر به خوبی پوست های روشن عمل نمی کند.   در افرادی با پوست تیره تر  ، ممکن است لیزر رنگدانه پوست را با رنگدانه موجود در فولیکول مو اشتباه بگیرد.  اما این بدان معنا نیست که احتمال لیزر موهای زائد برای پوست های تیره تر وجود ندارد.  دستگاه های مدرن و جدید لیزر امکانات بیشتری برای از بین بردن فولیکول موها برای پوست های تیره تر دارند.  همچنین برخی از لیزرها مانند  Nd: YAG  در تشخیص بین انواع مو در انواع مختلف پوست ، بهتر عمل می کنند.
  • لیزر موهای زائد هنگامی که توسط یک تکنسین آموزش دیده انجام می شود ، احتمال سوختگی یا زخم بر روی پوست را منتفی می کند. مراقب باشید و به مراکز لیزر درمانی مطمئن مراجعه کنید.  همچنین اطمینان حاصل کنید که تکنسین لیزر دوره های لازم را گذرانیده و آموزش دیده و با تجربه است.  حتی پزشکانی که می خواهند درمان های لیزر را ارائه دهند ، نیاز به آموزش بیشتری دارند.  درمان لیزر در دانشکده پزشکی تدریس نمی شود ، بنابراین پزشکانی که درمان های لیزر را انجام می دهند نیز نیاز به آموزش و صدور گواهینامه دارند.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments