استفاده از لیزر برای درمان هموروئید | درمان بدون درد هموروئید با استفاده از لیزر

مقایسه درمان هموروئید با دو روش لیزر درمانی و عمل باز | بهترین جراح هموروئید

مقایسه درمان هموروئید با دو روش لیزر درمانی و عمل باز | بهترین جراح هموروئید

مقایسه مزایای استفاده از لیزر برای درمان هموروئید در مقایسه با عمل جراحی باز  Hemorrhoidectomy هموروئیدکتومی سنتی چیست؟ لیزر درمانی چه مزایایی نسبت به عمل باز دارد؟

جراحی برای از بین بردن بافت ملتهب هموروئید یک رویکرد تهاجمی برای درمان این بیماری دردناک است.  و در عین حال مؤثرترین درمان نیز هست.  در گذشته ، بهترین گزینه درمان برای کسانی که درد و ناراحتی شدیدی از این وضعیت داشتند ،  روش جراحی سنتی بود.  که در این روش جراح مجبور به برش دادن بافت ، متوقف کردن خونريزی عروق و سپس بخیه زدن بافت به همدیگر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال ، امروزه تکنولوژی در زمینه جراحی هموروئید با لیزر پیشرفت هایی داشته است.   این روش لیزر همانند عمل جراحی سنتی مؤثر است و همچنین دارای مزایایی است.  با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که همه بیماران کاندید مناسبی برای درمان با لیزر نیستند.

 

جراحی هموروئید با لیزر

جراحی هموروئید با لیزر با استفاده از لیزرهای دقیق و برای انجام وظایف مشابهی که در روش سنتی با استفاده از  اسکالپل ، کتتر و دیگر ابزارها انجام می شود ، صورت می گیرد.  با استفاده از پرتو متمرکز نور لیزر ما می توانیم  بافت مشکل ساز  را بدون آسیب رساندن به بافت اطراف آن برداریم.

در عین حال ، لیزر عروق خونی را سوزانده  و آنها را از بین می برد. این تکنیک باعث می شود که روش درمان هموروئید با لیزر در مقایسه با عمل جراحی سنتی دقیق تر و سریع تر باشد.  ما معمولاً عمل جراحی لیزر هموروئید را به صورت سرپایی انجام می دهیم. اگر چه گاهی به علت بروز برخی از عوارض برای برخی از بیماران شاید ضروری باشد که یک شب را در بیمارستان بستری باشند.

 

مقایسه جراحی هموروئید با لیزر و عمل جراحی باز

مقایسه درمان هموروئید با دو روش لیزر درمانی و عمل باز | بهترین جراح هموروئید

اگر ما بدانیم  که می توانیم هموروئید ملتهب را از طریق روش لیزر برطرف کنیم ،  تقریباً همیشه درمان با لیزر را به عمل جراحی سنتی ترجیح می دهیم.  این به دلیل مزایای متعدد لیزر در مقایسه با روش های دیگر است.

 

شباهت جراحی سنتی و جراحی هموروئید با لیزر

  • هدف هر دو جراحی سنتی و جراحی هموروئید با لیزر برداشتن هموروئید ها می باشد.  به این معنی که در هر روش هموروئید را حذف می کنند.  به طوری که احتمال عود آن  کاهش یابد.
  • هر دو روش در یک اتاق عمل در یک کلینیک ، مرکز جراحی یا بیمارستان انجام می شود.
  • هر دو روش به یکی از انواع روش های بیهوشی نیاز دارند.  متخصص بیهوشی با توجه به وضعیت بیمار نوع بیهوشی را تعیین می کند.

جراحی هموروئیدکتومی سنتی از چندین دهه پیش برای درمان هموروئید  شدید استفاده شده  و تقریباً تمام جراحان کولون و رکتال این روش را انجام می دهند.  لیزر هموروئید  یک تکنیک بسیار جدید تر است و با وجود اینکه لیزرها و تجهیزات دیگر گران هستند ما معتقدیم نتایج  این روش آنقدر خوب است که ارزش هزینه کردن را دارد.

 

مقایسه عوارض جانبی جراحی سنتی و جراحی با لیزر

در حالی که خطر عوارض جانبی برای هر روش جراحی وجود دارد ، عمل جراحی لیزر هموروئید آسیب به بافت سالم اطراف ورید ملتهب را کاهش می دهد.  این کار خطر مرگ بافت به علت عفونت را از بین می برد.  و دیگر عوارض رایج را کاهش می دهد.

لیزر همچنین عروق خونی را از بین می برد و خطر خونریزی بیش از حد را در طی یا بعد از عمل کاهش می دهد.

جراحان متخصص ما انواع کاملی از روش های مختلف را برای جراحی هموروئید انجام می دهند و شما را به نتایج مطلوب و دلخواه تان می رسانند. 

مقایسه دوره ی بهبودی جراحی سنتی و جراحی هموروئید با لیزر

در هر دو روش سنتی و لیزر ، حذف هموروئید معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود و شما در عرض چند ساعت پس از جراحی  به خانه خود می روید.  با عمل جراحی سنتی ، درد و حساسیت ممکن است چند ساعت به طول انجامد و ممکن است درد تا یک ماه یا بیشتر ادامه داشته باشد. این به این دلیل است که بخیه در منطقه ای انجام می شود که پوست آن بسیار حساس است.

ما شاهد بسیاری از بیماران هستیم که جراحی هموروئید لیزری را انجام می دهند و بسیار سریع تر بهبود پیدا می کنند.  با استفاده از لگن آب گرم ، مصرف مسکن ، نوشیدن مقدار زیادی مایعات و یک رژیم غذایی با فیبر بالا ، بسیاری از بیماران ما در طول یک یا دو هفته احساس سلامتی می کنند.

اگر هموروئید شدید یا مزمن دارید و جراحی ممکن است گام بعدی باشد ، باید در باره روش لیزر بیشتر بررسی کنید.  همه بیماران واجد شرایط برای این روش پیشرفته نیستند.  با این حال ، برای کسانی که آن را انجام می دهند ، مزایای استفاده از لیزر درمانی در مقایسه با جراحی  سنتی هموروئید بیشتر است.

 

آیا ابتلا به هموروئید شرم آور است؟

مقایسه درمان هموروئید با دو روش لیزر درمانی و عمل باز | بهترین جراح هموروئید

هموروئید بسیار شایع است.  تقریباً سه نفر از هر چهار نفر  بزرگسال هموروئید را در یک زمانی تجربه کرده اند.  یک جستجو در اینترنت به شما نشان می دهد که  بسیاری از افراد مبتلا به خارش و سوزش دردناک و آزاردهنده مقعد هستند.  همه آنها به دنبال یافتن درمان هایی هستند که با انجام آن در خانه و بدون مراجعه به پزشک درمان شوند.  زیرا از اینکه به هموروئید مبتلا شده اند ، خجالت می کشند.  اما اگر شما علائم هموروئید و به خصوص خونریزی را تجربه می کنید ، باید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

دلایل متعددی برای مقابله با خجالت شما و مراجعه به پزشک وجود دارد.  از جمله :

ممکن است مشکل شما هموروئید نباشد

علائم  هموروئید با علائم بسیاری از بیماری ها و مشکلات دیگر مشترک می باشد.  این شامل همه چیز از شکاف های مقعدی تا سرطان کولون و رکتوم است. تشخیص صحیح به خصوص برای رد بیماری های خطرناک بسیار مهم است.

پزشک می تواند برای کاهش درد و سوزش و کمک به بهبود زخم ها به شما کمک کند.

عوارض جدی ممکن است رخ دهد

در برخی موارد هموروئیدها می توانند عوارض جدی ایجاد کنند. هموروئید ترومبوزه یا عفونی نیاز به مراقبت های فوری پزشکی دارند.  گاهی اوقات ممکن است یک لخته در هموروئید (هموروئید ترومبوزه) ایجاد شود.  هر چند این لخته ها خطرناک نیستند ، اما می توانند بسیار دردناک باشند و گاهی اوقات نیاز به انهدام و تخلیه دارند. در چنین مواردی اگر سریعاً به پزشک مراجعه کنید ، او با انجام  یک روش حداقل تهاجمی می تواند سریع تر به شما کمک کند و شما را درمان کند.

 

در صورتی که به هموروئید مبتلا هستید ، با یک متخصص جراحی  معتبر و با تجربه مشورت کنید.  متخصصان جراحی ما آماده مشاوره و ارائه خدمات درمانی به شما عزیزان می باشند.  برای گرفتن وقت از مرکز زیبایی و لیزر برکه اینجا کلیک کنید

 

مراجعه به پزشک

 مقایسه درمان هموروئید با دو روش لیزر درمانی و عمل باز | بهترین جراح هموروئید

دکتر از شما در مورد علائمی که دارید سؤال می کند.  او می خواهد بداند از چه مدت پیش این علائم را داشته اید و آنها چقدر با فعالیت های روزمره تان تداخل دارند.  باید صادقانه به سؤالات پزشک معالج خود پاسخ دهید تا او بتواند بهترین گزینه درمان را برای شما انتخاب کند.

پزشک احتمالاً از پاسخ های شما متوجه می شود که به هموروئید مبتلا هستید یا خیر.  اما با این وجود باید یک سری معاینات نیز انجام بدهد.   این معاینات شامل موارد زیر می باشد :

  • برای هموروئید خارجی ، این معاینات احتمالاً شامل دیدن و مشاهده هموروئید ها است.
  • برای هموروئید داخلی ، پزشک احتمالاً یک آنسکوپ کوچک را وارد می کند که به وسیله آن می تواند بافت  داخل مقعد را ببیند. این معاینه  بدون درد است و تنها چند ثانیه طول می کشد.

بهترین روش برای تشخیص دقیق و تسکینی که برای علائم هموروئید  نیاز دارید ، دیدن پزشک است. ما درک می کنیم که شما چندان مایل نیستید بیماری خود را با پزشک درمیان بگذارید.  مسلماً با شروع درمان و توجه به توصیه های پزشک بهتر می شوید و دیگر از اینکه به پزشک مراجعه کردید پشیمان نیستید.

متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه هموروئید ، لیزر موهای زائد و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments