معرفی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شهر اراک | کلینیک زیبایی اراک

معرفی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شهر اراک | کلینیک زیبایی اراک (بخش اول)

معرفی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شهر اراک | کلینیک زیبایی اراک (بخش اول)

معرفی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شهر اراک | کلینیک زیبایی اراک
معرفی بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در شهر اراک | کلینیک زیبایی اراک

داستانی که روزی برای همه دخترا و خانم ها اتفاق می افته اینه که یه روزی وقتی می خوان جلوی آینه خط چشم بکشن ، متوجه چروک های کنار چشماشون می شن.  اینا چروک هایی هستن که بهشون میگن چروکای پاهای کلاغ و خطوط 11 که بین دو ابرو تشکیل می شه و به خط اخم معروفه ! شهر اراک

بعضی از آدما با چروک هاشون مشکلی ندارن و چهره طبیعی را بیشتر می پسندند ، بعضی ها هم دلشون می خواهد که ظاهر جوان تری داشته باشن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این صورت گزینه های زیادی برای جوان سازی پوست وجود دارد که بوتاکس یکی از آنهاست. و هنگامی که درست تزریق بشود ، نتایج فوق العاده بنظر می رسند.

 

بوتاکس چه کاری انجام می دهد؟

اگر می خواهید بدانید که بوتاکس چه کاری انجام می دهد ، ادامه مقاله رو بخوانید.

بوتاکس نام تجاری سم بوتولینوم است و توسط باکتری Clostridium botulinum تولید می شود. این باکتری در گیاهان ، خاک ، آب و روده حیوانات یافت می شود.  این ماده شیمیایی انتقال دهنده عصبی استیل کولین را مسدود می کند و باعث فلج عضله می شود که چند ماه طول می کشد.

بوتاکس یک ماده بسیار سمی است که بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد. اما نترسید ! هنگامی که برای رفع چین و چروک ها استفاده می شود ، در دوزهای بسیار کمی تجویز می شود.  از بوتاکس حتی برای معالجه برخی شرایط پزشکی نیز استفاده می شود.

بوتاکس چه کاری انجام می دهد؟
بوتاکس چه کاری انجام می دهد؟
اثر یک شات بوتاکس این است که با فلج کردن عضلات ، باعث کاهش کیس خوردن و چین و چروک هایی می شود که به طور طبیعی با بیان احساسات مثل اخم کردن ، خندیدن ، و همچنین با بالا رفتن سن توسط عضلات صورت دیده و ایجاد می شود.  در برخی موارد ، بوتاکس حتی ممکن است از بروز بیشتر چین و چروک ها جلوگیری کند.

 

آیا بوتاکس برای تزریقات زیبایی واقعاً بی خطر است ؟

شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد ، اما آنچه که می شنوید درست است.  ما در مورد تزریق یک ماده سمی  صحبت می کنیم که خیلی از افراد اونو به صورتشان تزریق می کنند! بوتاکس برای تزریقات زیبایی واقعاً بی خطر است !

درست است که محققان بوتاکس را نسبت به سایر روش های زیبایی و بهداشتی تهاجمی نسبتاً بی خطر می دانند ، اما خطراتی هم وجود دارد. یک مطالعه اخیر نشان داد که اگر تزریق بوتاکس توسط یک متخصص پوست انجام بشود ، احتمال بروز عوارض جانبی کمتر از 1 درصد است.

برای اطلاع بیشتر از  تزریق ژل و بوتاکس این مقاله را مطالعه کنید.

 

قبل از تزریق بوتاکس حتماً این مطلب را بخوانید

نحوه انتخاب کلینیک مناسب در شهر اراک

بوتاکس در حال حاضر بهترین روش آرایشی غیر جراحی در دنیا است. این بدان معناست که در کشور ما هم تعداد زیادی کلینیک تزریق بوتاکس وجود دارد. انتخاب کلینیک مناسب در شهر اراک بر عهده خود شماست.

بهترین انتخاب این است که کلینیکی را انتخاب کنید که تزریق بوتاکس یا ژل در آنجا توسط متخصصان پوست و جراحان پلاستیک انجام می شود.  چون این پزشکان متخصص آناتومی صورت هستند و آموزش آنها فقط به یک دوره آخر هفته محدود نمی شود.

در مرحله بعد ، رسانه های اجتماعی و وب سایت پزشک و کلینیک را بررسی کنید تا ببینید آیا کار آنها با زیبایی شناسی مورد نظر شما مطابقت دارد یا خیر.

درست مثل اینکه دنبال یک متخصص تاتو هستید  ، همان روش را انجام بدهید.  عکس های قبل و بعد از تزریق بوتاکس را که توسط پزشکان این کلینیک انجام شده ببینید و هنر پزشک را تأئید کنید.

در صورت امکان ، به صورت حضوری یک بیمار را ببینید. اگر صورت بیمار حالت یخ زده و مجسمه ای دارد ، ممکن است شما نخواهید به آن پزشک مراجعه کنید.

بعد از اینکه کلینک را انتخاب کردید ، ترتیب یک مشاوره با دکترتان را بدهید تا ببینید نظرات پزشک با شما مطابقت دارد یا خیر.

این چهره شماست ، پول شماست و تصمیم با شماست.  اگر از جلسه مشاوره ناراضی هستید ، یک پزشک دیگر پیدا کنید که به نگرانی ها و خواسته های شما گوش بدهد

پزشک باید به شما کمک کند تا به اهداف مورد نظر خودتان برسید نه اینکه اهداف خود را دیکته کند.

مرکز زیبایی اراک یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای هزینه جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس و چربی هستید ، سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.  برای مشاوره و گرفتن وقت برای جوانسازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و سایر درمان های زیبایی در مرکز زیبایی اراک با ما تماس بگیرید.

 

دکتر بوتاکس خوب پیدا کنید

برای اینکه بدانید یک دکتر خوب بوتاکس کیست ، به نکات زیر توجه کنید :

  • اعتبار و تجربه پزشک در نظر بگیرید ،
  • در مورد کارهای قبلی پزشک تحقیق کنید ،
  • بررسی های آنلاین را انجام بدهی ،.
  • برای مشاوره با پزشک رو در رو ملاقات کنید ،
  • مطمئن شوید که نظر دکتر با اهداف شما مطابقت دارد.

 

 با دکتر خود برنامه تزریق بوتاکس را تهیه کنید

وقتی دکترتان را انتخاب کردید ، به اتفاق او یک برنامه تزریق بوتاکس تهیه کنید.  به یاد داشته باشید که چهره هر کسی بی نظیر و منحصر به فرد است.  این بدان معنی است که برنامه بوتاکس شما از برنامه مادر یا حتی بهترین دوست شما متفاوت است و باید هم متفاوت باشد.

مهم ترین بخش برنامه ریزی برای تزریق بوتاکس ، درک اهداف بیمار و ایجاد انتظارات واقع بینانه   است.  برای این منظور ، یک پزشک باید در مورد آنچه بوتاکس می تواند و نمی تواند انجام دهد ، با شما گفتگو کند.

شما با توجه به اهداف تان ممکن است چندین بار به کلینیک زیبایی ما در شهر اراک مراجعه کنید.  متخصص پوست و مو تمام گزینه های درمان شما ، از جمله درمان هایی که به بوتاکس مربوط نمی شود را برای تان توضیح می دهد.

هنگامی که اهداف خود را با متخصص پوست خود به اشتراک می گذارید ، آنها باید سن شما را در نظر بگیرند و به عمق چروک های صورت تان دقت کنند.

ما از بوتاکس برای درمان چین و چروک های ریز استفاده کند. برای خطوط عمیق تر باید از پرکننده های پوستی برای دستیابی به اهداف زیبایی شناسی مطلوب شخص استفاده كرد.

همچنین دکتر شما باید تمام حرکات ماهیچه های صورت شما را ارزیابی کند.  تا ببیند آیا بوتاکس گزینه خوبی است و چه مقدار باید تزریق شود.

به عنوان مثال برای بررسی خطوط پیشانی ، دکتر باید هنگامی که بیمار ابروها را بالا می برد و  در حالت استراحت و موقع بسته بودن چشم ها ، صورت او را معاینه کند.

متخصصان ما توضیح می دهند: “برخی از افراد بطور ژنتیکی دارای پلک های سنگین هستند که با بالا نگه داشتن ابروهای خود این اشکال را جبران می کنند.”

“بوتاکس پیشانی می تواند این عضلات را فلج کند در نتیجه ، شخص احساس می کند که پلک هایش حتی سنگین تر است.

 

برنامه ریزی برای تزریق بوتاکس در شهر اراک

برنامه ریزی برای تزریق بوتاکس در شهر اراک  
  • اهداف شما چه هستند؟ ،
  • آیا می توانید با بوتاکس به اهداف خود برسید؟ ،
  • سن خود را در نظر بگیرید. ،
  • در صورت لزوم درمورد درمان های تکمیلی بحث کنید. ،
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. ،
  • در مورد عوامل شیوه زندگی بحث کنید.

 

بودجه خود را در نظر بگیرید 

بودجه خود را در نظر بگیرید 
بودجه خود را در نظر بگیرید 

آنچه در کیف پول شماست ، در برنامه تزریق Botox شما نیز نقش دارد.  اثرات بوتاکس موقتی است و حدود چهار تا شش ماه به طول می انجامد.  اگر نتایج را دوست دارید ، ممکن است تصمیم بگیرید که با یکی دو درمان در سال ادامه دهید.

رعایت بودجه بیمار مهم است و تهیه برنامه ای که هم هزینه درمان را در نظر گرفته شده باشد و هم نتیجه زیبایی عالی داشته باشد ، بسیار مهم است. 

حتماً همه شما می دانید که پیری به دلیل عوامل ذاتی و بیرونی اتفاق می افتد.  ژن ها ، قومیت ها و حتی برخی شرایط پزشکی ذاتی هستند که ما بر آنها کنترل نداریم. ما کنترل زیادی در مورد عوامل بیرونی مانند آلودگی هوا ، استرس یا سیگار کشیدن نداریم.

آموزش دادن به بیمار در مورد انواع مختلف پیری و بحث صحیح در مورد عادات خاص آنها ، قرار گرفتن در معرض محیط زیست و همچنین انتخاب رژیم غذایی و شیوه زندگی آنها به راهنمایی این طرح و به حداکثر رساندن مزایا و بهینه سازی نتایج کمک می کند.

بخش دوم این مقاله را بخوانید……

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie  

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments