تعداد جلسات مورد نیاز لیزر

معتبر ترین و بهترین مرکز برای لیزر فول بادی در ساری

لیزر فول بادی در ساری

لیزر فول بادی در ساری

از صورت گرفته تا مچ پا، لیزر می تواند موهای زائد تمام نقاط بدن را برای همیشه از بین ببرد. لیزر درمانی است که می توانید آن را ناحیه به ناحیه انجام دهید یا به صورت یکجا. لیزر کردن موهای زائد کل بدن را لیزر فول بادی می گویند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با لیزر فول بادی تنها با یک دوره می توانید از شر موهای زائد همه ی قسمت های بدن راحت شوید. لیزر کردن موهای زائد هر ناحیه از بدن هرکدام چند ماه طول می کشد و چنانچه کم کم بخواهید موهای زائد کل بدن را لیزر کنید اینکار ممکن است سال ها وقتتان را بگیرد!!

ولی با لیزر فول بادی در یک دوره ی چند ماهه موهای زائد بدن را تقریبا برای همیشه از دست می دهید. شاید از خودتان بپرسید که چند ماه!!! در ادامه ی مقاله بیشتر در مورد مزایا و معایب احتمالی لیزر فول بادی صحبت می کنیم. با ما همراه باشید.

لیزر فول بادی در ساری
لیزر فول بادی در ساری

مزایای لیزر فول بادی

مهمترین مزیت لیزر موهای زائد کل بدن صرفه جویی در وقت و هزینه ی شماست.با لیزر فول بادی از پیشانی گرفته تا انگشتان پا رشد کردن موهای زائد متوقف می شود.

لیزر موها را از ریشه نابود کرده و منافذ پوستی که جای ریشه های مو بود را می بندد. اینکار باعث می شود بعد از اتمام دوره پوستی صاف، صیقل خورده و شفاف داشته باشید. درست مانند مدل های خارجی. لیزر کردن هر ناحیه از بدن این خاصیت را دارد اما با لیزر فول بادی می توانید به جای مثلا پا ها یا ناحیه بیکینی، بدنی سراسر زیبا و بدون مو داشته باشید.

لیزر فول بادی در ساری

خوشبختانه شهر ساری یکی از جدیدترین مقصد های مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین است. مرکز تخصصی لیزر ساری به عنوان یکی از شعب این مجموعه مراکز معتبر یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد بدن به آن مراجعه کنید.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر فول بادی را مطالعه کنید.

معایب لیزر فول بادی

اصولا درمان لیزر موهای زائد درمانی ایمن و کم خطر است. معایب و مشکلات لیزر فول بادی هم از نظر کلی هیچ تفاوتی با لیزر یک ناحیه ی محدود ندارد. اما آنچه شاید در نظر خیلی ها بزرگترین عیب لیزر فول بادی باشد، احتمال تقسیم بندی جلسات آن است.

چراکه لیزر یک اشعه ی پر قدرت است که با استفاده از حرارت متمرکز موها را از بین می برد. به همین دلیل ممکن است بدن همه ی افراد توان دریافت تعداد زیادی از شات های لیزر در یک جلسه را نداشته باشد. به همین علت بسیاری از افراد برای لیزر فول بادی باید هر یک جلسه ی لیزر را به دو جلسه تقسیم کنند. مثلا بخش هایی از بدن را در یک جلسه و بخش های دیگر را در جلسه ی بعدی که فاصله ی یک الی چند روزه دارد لیزر کنند.

این امر باعث می شود که دوره ی لیزر فول بادی اندکی بیشتر از لیزر تک ناحیه ها زمان ببرد.

لیزر فول بادی در ساری

هزینه ی لیزر فول بادی

لیزر فول بادی مثل یک پک کامل است. اگر بخواهید بخش های بدن را جدا جدا لیزر کنید باید تعرفه های قیمتی مربوط به هر کدام را جداگانه بپردازید. اما در اکثر مراکز لیزر و به خصوص در مرکز تخصصی لیزر ساری، لیزر فول بادی شامل تخفیف هایی است که قیمت آن را از مجموع قیمت لیزر نواحی جداگانه ی بدن بسیار کمتر می کند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

لیزر یک درمان دوره ای است. اشعه ی لیزر با هر بار تابش ماده ی فولیکول موجود در پیاز مو که عامل اصلی رشد مو محسوب می شود را می سوزاند و از بین می برد. اما بدن مداوما آن را بازتولید می کند چون فولیکول یک ماده ی طبیعی است. اما چنانچه روند از بین رفتن فولیکول ها طی بازه های زمانی مرتب و منظم انجام شود، ریشه های مو رفته رفته ضعیف شده و بدن کم کم تولید مجدد فولیکول را متوقف می کند.

از همین رو لیزر یک درمان دوره ای است و باید هم دوره ای باشد. تعداد جلسات لیزر به شرایط خاص پوست و موی هرکس بستگی مستقیم دارد. اما اگر بخواهیم میانگین این تعداد را برای عموم افراد در نظر بگیریم، هر نفر به حدود 6 الی 10 جلسه ی لیزر برای تکمیل دوره ی درمانی نیازمند است.

لیزر فول بادی در ساری
لیزر فول بادی در ساری

نکته : لیزر موهای زائد الزاما تاثیر دائمی ندارد، مگر به واسطه ی جلسات ترمیمی. جلسات ترمیمی تک جلساتی هستند که چند ماه بعد از اتمام دوره ی لیزر، هر شش ماه الی یک سال یکبار باید آنها را به مدت چهار الی پنج سال انجام دهید تا اثر لیزر پایدار بماند و به قول معروف دائمی شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی جلسات ترمیمی لیزر را مطالعه کنید.

فاصله بین جلسات لیزر

درست مانند تعداد جلسات لیزر، تعیین فاصله ی مناسب بین جلسات لیزر نیز به شرایط پوست و موی هر نفر وابسته است. واقعیت آن است که در فاصله ی بین جلسات لیزر موها باید دوباره اندکی قدرت نمایی کرده و کمی رشد کنند تا آماده ی لیزر شدن گردند. به همین خاطر فاصله ی بین جلسات لیزر به سرعت رشد موهای هر نفر بستگی دارد.

اما چنانچه بخواهیم باز هم میانگینی به شما ارائه کنیم، باید بگوییم که هر نفر به صورت میانگین بین 4 الی 6 هفته باید صبر کند تا برای جلسه ی بعدی آماده شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی فاصله بین جلسات لیزر را مطالعه کنید.
لیزر فول بادی در ساری
لیزر فول بادی در ساری

لیزر خوب در ساری

شاید با آرایشگاه های زیادی رو به رو شده باشید که ادعا می کنند می توانند لیزر موهای زائد را برای شما انجام دهند. اما با همه ی سادگی انجام آن، لیزر یک درمان حساس است که به دقت، ظرافت، تخصص و دستگاه های جدید نیاز دارد.

متاسفانه دستگاه ه های کمی قدیمی لیزر هم کارایی های مناسب آخرین ورژن ها را ندارند و آنطور که باید و شاید تاثیر گذاریشان مطلوب نیست. از طرفی به دلیل هزینه ی پایین خیلی از مراکز اقدام به خرید دستگاه های قدیمی می کنند و با توجیهاتی سعی دارند به خود و مراجعه کننده بقبولانند که مدل دستگاه فرقی در نتیجه ی درمان ایجاد نمی کند! اما این حقیقت ندارد.

مرکز تخصصی لیزر ساری با کادری مجرب از تکنسین های متخصص و مجهز بودن به بهترین وجدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مراکزی است که می توانید برای لیزر کردن موهای زائد به آن مراجعه کنید. شما می توانید برای دیدن لیست قیمت های به صرفه ی این مجموعه و همچنین گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما سری بزنید.

محقق : ندا ناصری

منبع علمی خوب برای اطلاعات بیشتر

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments