مزیت های استفاده از لیزر در رفع موهای زائد

رفع موهای زائد

لیزر موهای زائد به عنوان یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش ها برای رفع دائمی موهای زائد دارای مزیت های زیادی است که در ادامه به مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد اشاره می کنیم.

  • بزرگترین مزیت لیزر موهای زائد این است که از شر رشد موهای زائد راحت می شوید. پس از استفاده از لیزر به عنوان روشی برای رفع موهای زائد، زمان زیادی طول می کشد تا موها دوباره رشد کنند، اما این مسئله در مورد دیگر روش های سنتی درست نیست. این روش فولیکول مو را به طول کامل سوزانده و ناتوان می کند. گرچه وکس هنوز یک روش محبوب و پرطرفدار برای رفع موهای زائد محسوب می شود، اما لیزر درمانی دارای اثر طولانی تر و گاهی دائمی است و این امر باعث شده لیزر توجه بیشتری نسبت به وکس به خود جلب کند.
  • لیزر موهای زائد موثرترین روش درمانی برای رفع موهای زائد است. اکثر مردمی که از این روش استفاده کرده اند، نتایج مثبتی مشاهده کرده اند و در برخی موارد حتی موهای زائد به طور دائم برطرف شده اند.
  • دستگاه های لیزر که برای رفع موهای زائد استفاده می شوند بسیار متنوع هستند و دستگاه های جدیدتر مجهزتر می شوند و ایمنی آنها ارتقا پیدا کرده و استفاده از آنها آسانتر می شود و همچنین مراجعه کننده راحت تر خواهد بود. بنابراین لیزر برای تمام افراد در هر سنی و هر جنسیتی قابل استفاده است.
  • درد ناشی از لیزر بسیار کمتر از وکس، اصلاح با نخ و الکترولیز است. در زمان انجام لیزر درمانی سوزش یا چیزی شبیه به جرقه بر روی پوست احساس می شود که اگر غیر قابل تحمل باشد، می توانید از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید و این درد را نیز به حداقل برسانید. لیزر حسی شبیه به برخورد باند پلاستیکی به پوست ایجاد می کند که تنها چند ثانیه طول می کشد.
  • یکی دیگر از مزیت های لیزر موهای زائد سرعت آن است. لیزر درمانی بسیار سریع انجام می شود. مدت زمان انجام لیزر درمانی به اندازه محل تحت درمان بستگی دارد. هر پالس لیزر می تواند یک بخش به اندازه 9*9 میلی متر را تحت الشعاع قرار دهد.
  • موهایی که پس از جلسات اول لیزر درمانی رشد می کنند بسیار نازکتر و روشن تر هستند و زیاد قابل مشاهده نخواهند بود.
  • لیزر موهای زائد معمولا دارای پیامدها و عوارض جانبی خاصی نیست و اگر عارضه و پیامدی وجود داشته باشد، دائمی و خطرناک نیست. بروز هر گونه درد، التهاب یا قرمزی به سرعت و طی چند ساعت برطرف می شود. اگر تکنیسین انجام لیزر درمانی با تجربه باشد می تواند احتمال بروز این قرمزی و التهاب را نیز به حداقل برساند.
  • دیگر مزیت این روش ایمنی آن است. در مقایسه با دیگر روش های سنتی که تاکنون استفاده می کرده اید، لیزر یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود که آسیبی به پوست نمی رساند. به علاوه لیزر هرگز باعث بروز عفونت های باکتریایی نمی شود.
  • استفاده از لیزر باعث صافی و نرمی پوست می شود و زیبایی فرد را بیش از پیش ارتقا می بخشد. به علاوه یک روش موثر برای تمام بخش های بدن از جمله صورت و نواحی حساس مانند واژینال محسوب می شود.

لیزر نیز مانند تمام فرایندهای زیبایی دیگر، در کنار تمام مزیت ها دارای معایبی نیز می باشد که به آنها اشاره می کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • بخشی که تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گرفته به مدت 4 تا 6 هفته نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد (که این مسئله ممکن است محدودیت هایی برای شما در پی داشته باشد). البته این مشکل نیز با مصرف کرم ضد آفتاب و استفاده از کلاه قابل حل خواهد بود.
  • قبل از شروع درمان به مدت 4 تا 6 هفته در بخش های مورد نظر از وکس و نخ اصلاح به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • اگر سابقه ابتلا به هرپس دارید، قبل و بعد از استفاده از لیزر باید تحت درمان های ضد ویروسی قرار بگیرید.
  • 24 ساعت قبل از انجام درمان از مصرف داروهای حساس به خورشید، مانند آنتی بیوتیک ها، اجتناب کنید.

البته تمام موارد ذکر شده عیب یا نقص روش لیزر درمانی محسوب نمی شوند، بلکه نکات و محدودیت هایی است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب و پیشگیری از بروز هر گونه عارضه جانبی باید رعایت شوند.

[button color=”blue” size=”medium” link=” http://www.stylecraze.com/articles/side-effects-of-laser-hair-removal-treatment-that-you-should-definitely-know/#gref” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید