مزیت های استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد

مزیت های لیزر0

گرچه استفاده از موم، وکس و تیغ متداول ترین روش های برطرف کردن موهای زائد بدن هستند، اما تفاوت اساسی آنها با لیزر این است که لیزر می تواند موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد.

پنج مزیت مهم در استفاده از لیزر در رفع موهای زائد وجود دارد: اول از همه اینکه لیزر یک روش دقیق می باشد و فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد. به همین دلیل است که فقط فولیکول مو می شوزد و نه پوست و اطراف آن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر در رفع موهای زائد چگونه کار می کند؟ موی بدن در سه مرحله رشد می کند: آناژن، تلوژن و کاتاژن. لیزر بر روی موها در مراحل اولیه ی آناژن بسیار موثر است، زمانی که مو فعالانه رشد می کند. یک پرتو متمرکز از نور (لیزر) فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد. انرژی لیزر به گرما تبدیل می شود و فولیکول را گرم کرده و ز رشد بیشتر آن جلوگیری می کند.

مزیت دوم لیزر این است که رفع موهای زائد کاملا موثر به نظر می رسد. لیزر از سال 1997 مورد استفاده قرار گرفته و در FDA امریکا، برای کاهش دائم موهای زائد بدن به عنوان روش موثری ثبت شده است. طبق FDA، این روش باعث کاهش قابل توجه رشد مجدد موها پس از دوره ی درمانی می شود که البته این کاهش موهای زائد برای یک دوره ی طولانی به طول می انجامد.

لیزر موهای زائد، به طور دائم میزان آنها را کاهش می دهد، اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که این روش بتواند تمام موها را به طور دائم و کامل از بین ببرد. برای اینکه رفع موها به وسیله ی لیزر بیشترین تاثیر را داشته باشد، بهتر است استفاده از لیزر در ابدای مرحله ی آناژن، زمانی که رشد مو فعال است، انجام شود. به همین دلیل است که لیزر باید در چند جلسه ی مجزا و دارای فاصله های 4 تا 6 هفته ای انجام شود. بسیاری از افرادی که از لیزر استفاده کرده اند، بیان کرده اند که پس از چند جلسه کاهش قابل توجهی در میزان رشد موها به وجود آمد. مویی که مجدد رشد می کند نیز بسیار نازک و کمرنگ است.

لیزر خانگی

در جامعه ای که وقت طلاست، افراد همیشه به دنبال روش هایی هستند که لیست کارهای خود را سریعتر انجام دهند. لیزر موها را با سرعت بسیار بالایی از بین می برد. لیزر طوری طراحی شده که می تواند موهای بسیار زیادی از سطح بدن را به طور همزمان از بین ببرد. بسته به سطح بدن که قصد لیزر کردن آن را دارید، لیزر می تواند ظرف یک دقیقه، 15 دقیقه و یا نیم ساعت برای سطوح بزرگتر، موهای زائد را از بین ببرد. پس از انجام نیز هیچگونه خرابی روی پوست وجود ندارد. ماده ی چسبنده ای نیز روی پوست باقی نمانده است.

در استفاده از لیزر فاکتور درد در اشخاص مختلف، متفاوت است، زیرا آستانه ی درد افراد نیز با یکدیگر متفاوت است. درد مربوط به لیزر مانند یک نیشگون ملایم یا ضربه ی ناگهانی یک باند لاستیکی گرم توصیف شده است. علاوه بر این، میزان درد به منطقه ی درمانی نیز بستگی دارد. برخی قسمت های بدن دارای حساسیت بسیار بالایی هستند. برخی افراد حتی می گویند یک طرف بدن معمولا حساس تر از سمت دیگر است. به هرحال اکثر افراد معتقدند که درد مربوط به وکس و موم بسیار بیشتر از درد لیزر می باشد.

آیا لیزر می تواند رشد موهای زیر پوستی را کاهش دهد؟ مطمئنا بله! رشد موهای زیرپوستی معمولا در قسمت هایی دیده می شود که  موم یا تیغ در آنها استفاده شده است. موی زیر پوستی به این دلیل است که مو به طور غیریکنواخت با یک چیز نوک تیز شکسته می شود. در استفاده از لیزر رشد موهای زیرپوستی کمتر می شود، زیرا این موها به وسیله ی تیغ یا موم حذف نشده اند. به علاوه وقتی مو پس از استفاده از لیزر مجددا رشد می کند، نازک و ضعیف تر است. تغییر در بافت مو میزان رشد موهای زیرپوستی را کاهش می دهد.

آیا می خواهید بدانید که شما کاندیدای خوبی برای لیزر هستید؟ پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره به کارشناسان ما مراجعه کنید.

[divider]

گروه پزشکان تهران اسکین

جشنواره تخفیف ویژه 92 درصدی لیزر موهای زائد

 

با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ با تکنولوژی آمریکا 

دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو( FDA ) آمریکا

لیزر موهای زائد

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست قیمت ها اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments