رفع سلولیت

برای رفع سلولیت، مزوتراپی سلولیت یک پیشنهاد عالی است! + فیلم مزوتراپی

مزوتراپی سلولیت یعنی چه؟

مزوتراپی سلولیت
مزوتراپی جهت درمان سلولیت

جهت کاهش یا از بین بردن سلولیت تنها یک روش درمانی قطعی و اثبات شده وجود دارد و آن مزوتراپی است.

اگرچه محصولات بسیاری وجود دارند که مدعی درمان سلولیت هستند، اما بسیاری از آن ها صرفا دستگاه های ماساژ و کرم هایی هستند که تاثیر ناچیزی (یا بدون هیچ تاثیری) در بهبود ظاهر افراد دارند. مزوتراپی با تمرکز بر روی علل زمینه ساز سلولیت و نه تنها با تکیه بر علائم آن، نتایج فوق العاده ای حاصل می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولا بین سنین 25 تا 35 سالگی سلولیت ظهور کرده و به مرور زمان تشدید می شود. با شرکت در تنها چند جلسه مزوتراپی به راحتی می توانید سلولیت را در مراحل اولیه درمان کنید. زمانی که سلولیت وارد مراحل پیشرفته تر شود، به جلسات مزوتراپی بیشتری نیاز دارد.

برای اولین بار در ایران: کلینیک تخصصی و انحصاری رفع سلولیت با نتایج عالی

مراحل مختلف سلولیت عبارتند از:

  • مرحله صفر: حین نیشگون گرفتن هیچ سلولیتی قابل مشاهده نیست.
  • مرحله یک: در حالت ایستاده یا خوابیده هیچ سلولیتی قابل مشاهده نیست. با این حال، حین نیشگون گرفتن بافتی شبیه پوست پرتقال مشاهده می شود.
  • مرحله دوم: در حالت ایستاده سلولیتی قابل مشاهده نیست اما در حالت خوابیده قابل مشاهده است.
  • مرحله سوم: در حالت ایستاده یا خوابیده سلولیت قابل مشاهده است.

 

پیامدهای سلولیت

مزوتراپی سلولیت
درمان سلولیت

از آن جایی که بیش از 90 درصد زنان دارای سلولیت هستند، شاید نسبت به بروز این وضعیت بی تفاوت باشید. اما اگر درصدد رفع آن برآمده اید، آگاهی از روش درمان آن بسیار اهمیت دارد.

سلولیت منجر به بروز بسیاری مشکلات جسمی و روانی در زنان می شود که عبارت هستند از:

  • کاهش سطح اعتماد به نفس
  • خجالت و ترس از مورد تمسخر قرار گرفتن شریک زندگی یا دیگران
  • اثرات منفی بر روابط زناشویی و میل جنسی
  • اجتناب یا کاهش لذت بردن از فعالیت های خاص مانند رفتن به استخر و ساحل
  • استرس ناشی از پنهان کردن دائمی سلولیت
  • هدر دادن وقت و پول در جهت “به اصطلاح درمان”

 

تاثیر مزوتراپی در سلولیت

 

این روش برای جوان سازی پوست، کم رنگ کردن لکه های پوستی و لکه های بارداری، لیفتینگ پوست، آب کردن سلولیت ها و چربی های اضافه و همچنین درمان ریزش مو کاربرد دارد.

میزان پاسخ گویی و عوارض این روش درمانی از فردی به فرد دیگر متفاوت و غیر قابل تشخیص است. برای مثال ممکن است درمان ملاسما (لک بارداری) با مزوتراپی برای بیماری خوب و موثر باشد و در عین حال برای بیمار دیگری چنین تاثیری را نداشته باشد.

 

مزایای مزوتراپی در درمان سلولیت

مزوتراپی سلولیت
رفع سلولیت با مزوتراپی

این روش درمانی قادر است سلولیت پا و باسن و شبیه پوست پرتقال بودن پوست را از بین ببرد و صافی و لطافت را به ارمغان آورد. به طور میانگین طی 10 الی 25 جلسه تمامی سلولیت های قابل مشاهده از بین خواهند رفت. اما در صورتی که سلولیت سخت تر و مقاوم تر باشد، به تعداد جلسات بیشتری نیاز است.

 

 

آیا مزوتراپی سلولیت خطراتی در بر دارد؟

چنانچه این فرایند توسط یک پزشک با تجربه و آموزش دیده انجام شود، کاملا امن و بی خطر محسوب می شود. در واقع، در طول سال هایی که مزوتراپی انجام می شود، هیچ گونه مرگ و میر ناشی از این امر رخ نداده است.

 

عوارض جانبی مزوتراپی سلولیت

عوارض جانبی قابل توجه این روش شامل لک های سیاه و آبی، احساس سوزش 15 تا 20 دقیقه پس از درمان، درد خفیف تا متوسط به مدت 1 الی 5 روز و مانند هر تزریق دیگری، کمی احتمال خطر بروز عفونت می باشد. همه افرادی که از مزوتراپی استفاده می کنند، می توانند همان روز فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

 

آلرژی نسبت به مزوتراپی

مزوتراپی سلولیت در تهران
مزوتراپی چیست

تا زمانی که پزشک ماده مزوتراپی را به بیمار تزریق نکند، متوجه نمی شود که آیا او به آن ماده خاص حساسیت دارد یا خیر. البته چنانچه خود بیمار بگوید که بدنش به ماده خاصی مانند ماینوکسیدیل حساسیت دارد، پزشک آن تزریق را بر روی وی انجام نخواهد داد.

خوشبختانه تمام افراد با هر جنس پوست و مویی می توانند روش مزوتراپی را برای درمان های زیبایی خود انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که مزوتراپی برای درمان های مختلف، دارای پروتکل های متفاوتی است. این بدان معنی است که ترکیب ها و میزان مواد مورد استفاده در ماده تزریقی برای هر مشکلی به صورت مستقل تجویز می گردد.

پزشکان می توانند خودشان مواد مختلفی مانند ویتامین ها و دارو ها را با یک دیگر ترکیب کنند، یا این که می توانند اقدام به تهیه ترکیب های آماده ای کنند که از قبل توسط شرکت های داروسازی تولید شده اند.

تهیه ترکیب های آماده، دردسر ترکیب دارو ها را از بین می برد و احتمال آلوده شدن میکروبی دارو را نیز به حداقل می رساند. این کار برای پزشک و بیمار از نظر بهداشتی و سلامتی، بهتر و ساده تر است.

 

توجه!!!

لطفاً پیش از انتخاب یک مرکز مزوتراپی با پزشک خود مشورت نمایید. برخی افراد در خصوص انجام مزوتراپی هیچ آموزشی ندیده اند؛ بنابراین نتایج مطلوبی برای مشتریان حاصل نمی گردد. از این رو، لطفاً تنها مزوتراپیست های مجرب و آموزش دیده را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments