مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی؟

مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی؟ نظرات درباره کربوکسی تراپی

مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی

مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی؛ سلام.خوش آمدید.

کربوکسی تراپی خوبه؟

جدیدترین پاسخ از مرکز شریعتی (تهران اسکین):
تجربه مرکز نشان داده که برای رفع تیرگی زیر چشم، مزوتراپی روشن کننده گزینه ی بسیار بهتری می باشد. در مقایسه با مزوتراپی، جوابدهی کربوکسی تراپی کمتر و در عین حال هزینه ی بالاتری دارد. به عبارتی، با تزریق مزو روشن کننده، علاوه بر صرف هزینه ی پایین تر، درمان سیاهی زیر چشمتان بسیار سریع تر و با نتایج ماندگارتری خواهد بود. 


خیلی ها میپرسند: مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی؟
از اونجا که کار ما پژوهش علمی-تجربی درباره ی لیزر و انواع عمل های زیبایی ست، سعی میکنیم به تمامی سوالات متداول شما پاسخ منطقی بدیم. در کنار جمع بندی مقالات علمی، با بهترین مراکز زیبایی در تهران نیز مصاحبه کردیم.
خوندن متن زیر بهتون کمک میکنه تا مزایا و معایب مزوتراپی و کربوکسی تراپی رو بشناسین. ما نه تنها از دریچه ی تبلیغات نگاه نمیکینم بلکه آگاهی رسانی میکنیم تا به تصمیم های درست و حفظ سلامت شما کمکی کرده باشیم. چند دقیقه ای با ما همراهی کنین.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی نوعی روش درمانی ست اما اخیرا در زیبایی و جوانسازی باب شده. در کربوکسی تراپی، گاز دی اکسید کربن در مقادیر جزیی و کنترل شده به لایه ها یا بافت چربی زیر پوستی تزریق میشه. ظاهرا مغز فریب میخوره و پیامی مبنی بر کمبود اکسیژن به بدن میده. این فریب سبب خونرسانی بیشتر به زیر پوست و تحریک کلاژن سازی میشه. تزریق دی اکسید کربن سبب رقیق شدن خون و شکسته شدن بافت چربی زیر پوستی خواهد شد. از این خاصیت کربوکسی تراپی برای رفع سلولیت، ترک های پوستی، روشن سازی پوست، و بهبود جای زخم و جوش و آکنه استفاده شده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

عوارض کربوکسی تراپی

البته نظر مقالات علمی چیز دیگه ای هست. برخی متخصصین علوم پزشکی-زیبایی این نظر (خونرسانی) رو رد می کنند. به گفته آنان، تزریق دی اکسید کربن به زیر پوست، به خصوص زیر چشم، عوارض جدی دارد. وزرات بهداشت هنوز و در زمان فعلی تجهیزات کربوکسی تراپی رو تایید نکرده. علت اینه که هنوز مطالعات کافی برای بررسی همه جانبه اثربخشی یا عوارض این روش انجام نشده. به علاوه، برخی مقالات معتبر گزارش کردن که تزریق گاز دی اکسید کربن ممکنه به ایجاد حباب هایی در رگهای خونی و عوارضی مانند نابینایی منجر بشه. بنابراین، نظرات درباره ی اثربخشی یا ریسک کربوکسی تراپی متفاوت و متضادند.

مزوتراپی بهتره یا کربوکسی تراپی؟

یک محقق حرف جالبی زده: برای اینکه سازمان غذا و دارو آمریکا FDA یک دارو، یک روش درمانی یا یک سری تجهیزات زیبایی رو موثر و ایمن معرفی کنه، لزوما میلیون ها دلار خرج نمیکنه تا نتایج حاصل از مطالعات گسترده در سطح جهانی رو به دست بیاره. بنابراین، صِرف اینکه سازمان FDA روشی رو تایید کرده یا نه نمیتونیم بگیم که بی خطر یا بی عارضه نیست. داروهایی توسط سازمان FDA تایید شده که خطرات زیادی به همراه داشتن و برعکس، همزمان داروهای بسیار مفیدی نیز توسط FDA تایید شده اند. در واقع، امروزه دنیای پزشکی با دنیای تجارت گره خورده.
در مورد روش های زیبایی مانند کربوکسی تراپی و مزوتراپی باید بدونیم که هیچ مطالعه گسترده یا فرمول استاندارد جهانی برای تایید یا عدم تایید این دو روش انجام نشده. دلیل اینه که باید میلیونها دلار و مدت زمان زیادی وقت صرف بشه تا جمعیت زیادی از مردم مختلف جهان مورد آزمایش قرار بگیرن تا نتیجه نهایی معلوم بشه.

جواب به این سوال که آیا کربوکسی تراپی روش موثری هست یا نه اینه که بنا بر گزارشات تجربی پزشکان، کربوسی تراپی ماندگاری و اثربخشی قابل توجهی نداشته اما مزوتراپی بهتر عمل کرده.

همچنین، سوال بالا رو از کادر یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران پرسیدم. این مرکز جزو مراکزی ست که حفظ سلامت مراجعین رو در دستور کار خود قرار داده. نگاه مثبتی به نتایج کربوکسی تراپی نداشتن. اما طبق تجربه، مزوتراپی با فرمول هایی که توسط متخصصین کاربلد تهیه شده رو موثر میدونستن.
در جمع بندی مقالات علمی نیز به این نتیجه رسیدم که کربوکسی تراپی آنچنان موثر نیست اما اگه مواد مزوتراپی توسط متخصصین کاربلد تولید شده باشه، اثربخشی معناداری خواهد داشت. به یاد دکتر عبیدی فقید افتادم که نوع و دوز ترکیبات هر دارو رو با دقت تولید میکرده.

نظرات درباره مزوتراپی

در مزوتراپی، ترکیبی از مواد مغذی با فرمول های متنوع به لایه میانی زیر پوست تزریق میشن: مواد ویتامینه، اسیدهای آمینه پروتئینی، مواد معدنی، مواد آبرسان، عصاره های گیاهی، مواد آنتی اکسیدان، ضد التهاب، مواد آنزیمی، مواد ضد پیری و کلاژن ساز، مواد تنظیم کننده هورمونی مثل تیروکسین و کَلسیتونین، و غیره.
نکته:
هیچ فرمول استاندارد جهانی برای تهیه مواد مزو معرفی نشده. در واقع، متخصصین زبده بر اساس دانش علمی و تجربه یک سری مواد رو با دوزهای معین برای تزریق زیر پوستی تهیه میکنن. هر یک از ترکیبات مزو بستگی به هدف با هم متفاوتند. برای مثال، ترکیبات مزو ضد لک با ترکیبات مزو روشن کننده متفاوتند. حتی ممکنه دو پزشک برای رفع لک صورت شما از فرمول های متفاوتی استفاده کنند.
مزوتراپی جزو روش هایی ست که اثرات اون بیشتر به طور تجربی به دست آمده. گرچه هنوز مطالعاتی در سطح جهانی درباره ی مزوتراپی انجام نشده، اغلب متخصصین زیبایی اثربخشی این روش رو تایید کردن.
هشدار: حتما مزوتراپی رو در بهترین مراکز زیبایی کشور تزریق کنید. تزریق کوکتل مزو سرخود عوارض جدی به دنبال دارد.

ماندگاری کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست جزو روش های موثر نیست و ماندگاری معناداری نیز ندارد.

 

مقایسه کربوکسی تراپی و مزوتراپی: تیرگی زیر چشم

بعضی مراکز کربوکسی تراپی رو به منظور روشن سازی و رفع تیرگی و کبودی زیر چشم تزریق میکنن. من از مرکز زیبایی شریعتی تهران سوال کردم گفتن که فعلا انجام نمیدن تا نتایج تحقیقات آینده مشخص شه؛ و به جای کربوکسی از مزوتراپی کمک میگیرن.

گفتیم که در مورد ایمنی کربوکسی تراپی برای تزریق زیر چشم تردیدهایی وجود داره. به گفته ی متخصصین کاربلد زیبایی و مقالات علمی معتبر، در نتیجه ی تزریق گاز دی اکسید کربن به زیر چشم، ممکنه حباب های گازی در رگ های خونی تشکیل و در برخی اشخاص به کوری منجر شود.

بنابراین، برای رفع تیرگی زیر چشم، مزوتراپی جزو روش های پیشنهادی ست. البته مزوتراپی رو حتما باید زیر نظر متخصص باتجربه انجام بدین. درجه ی اعتبار هر یک از شرکت های تولید کننده مواد مزو با هم فرق داره. بهتره انتخاب ترکیبات مزو رو به متخصص متعهد و دلسوز بسپارین تا دچار عوارض نشین.

آیا مزوتراپی برای رفع کبودی و گودی زیر چشم موثره؟

جواب از مرکز زیبایی شریعتی در تهران:
برای رفع گودی زیر چشم بهتره تزریق ژل انجام بشه. اگه همزمان، تیرگی و کبودی زیر چشم دارین، تزریق مزوتراپی نیز پیشنهاد میشه.

آیا میتوانم مزوتراپی زیر چشم رو خودم سرخود تزریق کنم؟

جواب از مرکز شریعتی تهران:
دوست عزیز، ناحیه زیر چشم و ساختار زیر پوستی آن بسیار حساس، ظریف و شامل شبکه ی پیچیده ای از رگ های خونی، اعصاب حیاتی و غیره می باشد. هر گونه تزریق سرخود مواد مزو به نقاط اشتباهی و در عمق اشتباه میتواند خطرناک باشد.
حتی اگه شما در تزریق حرفه ای باشین، تزریق توسط خودتون با انجام تزریق روی دیگران نتایج بسیار متفاوتی خواهد داشت.
توصیه و پیشنهاد مرکز زیبایی شریعتی:
بهتره ابتدا به متخصص مراجعه کنین تا علت کبودی زیر چشم شما بررسی بشه. اگه علت بی خوابی، استرس یا بیماری باشه، ابتدا باید درمان ریشه ای صورت بگیره.

 

 

مشاوره رایگان مزوتراپی

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران

بهترین مرکز مزوتراپی در تهران محصولات برند و اصل رو به کار می برد. یکی از این مراکز مرکز زیبایی شریعتی در تهران است که مواد مزو تزریقی و غیر تزریقی اصل رو از شرکت های معتبری در آلمان و کشورهای پیشرفته وارد می کنند. به علاوه، از تجربه و دانش بهترین دکتر متخصص بهره مند می باشد.

برای هر گونه سوال درباره ی مزوتراپی مو، مزوتراپی ضد لک، مزوتراپی روشن کننده و غیره، با مرکز شریعتی تهران تماس بگیرید.

 

تماس با بهترین مرکز مزوتراپی شریعتی در تهران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments