مزوتراپی بهتره یا میکرودرم

مزوتراپی بهتره یا میکرودرم؟ مزو میکرونیدلینگ،بوتاکس یا ژل، کدوم بهتره؟

مشاوره رایگان مزوتراپی در مرکز زیبایی شریعتی(تهران اسکین)

سوالات رایج-تخفیف فیس آپ میکرودرم پوست در مرکز شریعتی تهران

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی بهتره یا میکرودرم 

مزوتراپی بهتره یا میکرودرم
پاسخ سریع سوالات مزوتراپی از مرکز شریعتی تهران

مزوتراپی بهتره یا میکرودرم
سلام و شب و روزتان به سلامتی و شادمانی. به خانه زیبایی تهران اسکین خوش آمدین.
دوستان تماس گرفتن و یه سری سوال درباره ی مزوتراپی پرسیدن. گفتن که میخوا ن جوانسازی صورت انجام بدن و نمیدونن از بین انواع روش های مزوتراپی، میکرودرم و تزریق بوتاکس و ژل، کدومش بهتره یا اینکه کدوم رو بهتره اول از همه انجام بدن.
امروز قصد داریم 4 روش جوانسازی پوست صورت، یعنی مزوتراپی، میکرودرم، تزریق بوتاکس و تزریق ژل رو توضیح بدیم و بگیم که کدومش کجاها بیشتر کاربرد داره. چند دقیقه ای با ما همراه باشین.

مزوتراپی بهتر است یا میکرودرم؟

فیلم میکرودرم ابریژن از مرکز شریعتی تهران

پاسخ به سوالات متداول میکرودرم و فیس آپ از مرکز شریعتی تهران

تفاوت مزوتراپی و میکرودرم

مزوتراپی یه چیزه و میکرودرم چیز دیگه ای. هر کدوم بهر کاری ساخته شده اند.
مزوتراپی یه روش تزریق انواع مواد مغذی به زیر پوست هست. ترکیبی از عصاره های گیاهی، مواد ویتامینه، معدنی، آبرسان، کلاژن ساز، اسید آمینه پروتئینی، هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان، و غیره با یه سوزن مخصوص باریک به زیر پوست تزریق میشن. بستگی به هدف مورد نظر، نوع و دوز هر یک از این مواد با هم فرق میکنه. برای مثال، مزو روش کننده داریم، مزو ضد لک صورت داریم، مزو جوانساز ضد چین و چروک و غیره.
میکرودرم یا نسخه ی جدیدش میکرودرم ابریژن، یه روش پاکسازی پوست از ناخالصی هاست. البته برای پاکسازی پوست یه روش بهتر و کم عارضه تر اومده که اسمش هست “فیس آپ پوست“. طبق تجربه ی مرکز شریعتی تهران (ب ر ک ه)، ترکیب فیس آپ با مزوتراپی نتایج خوبی در بر داشته.
میکرودرم برای پاکسازی پوست از جای جوش و آکنه، رتگدانه اضافی و نامنظم، لک ناشی از پیری یا آفتاب زدگی، و این قبیل ناخالصی ها کاربرد داره. اگه از پودر کریستالی برای پاکسازی پوست استفاده بشه ممکنه با عوارض همراه باشه.
دستگاه های میکرودرم با هم فرق دارن: کریستالی، الماسی، تخلیه کننده…
دستگاه های خانگی میکرودرم غیر تخصصی بوده و چندان موثر نیستن.
هشدار: انجام غیر تخصصی میکرودرم در آرایشگاه یا در خانه و با ابزار آلوده میتونه به عوارض بدی مانند عفونت، خونریزی، التهاب و خارش پوستی منجر بشه.

 

درمان قطعی لک صورت با مزوتراپی

مزوتراپی بهتره است یا میکرونیدلینگ؟

گاهی مزوتراپی با میکرونیدلینگ اشتباه گرفته میشه اما این دو روش مجزا هستن و هر کدوم اثرات و کاربردهای خاص خودشون رو دارن.
در میکرونیدلینگ به کمک ابزار درمارولر، چندین سوزن نازک با اندازه ی نیم تا سه میلی متری در پوست فرو برده میشن. این کار ظاهرا به بازسازی و سفت سازی پوست توسط خودش کمک میکنه. این بازسازی به معنی احیای بافت کلاژن و الاستین هسن. این دو تا بافت در واقع شالوده ی جوانی ما رو تشکیل میدن.
تعداد، عمق نفوذ و اندازه ی سوزن های میکرونیدلینگ بستگی به نوع مشکل پوستی و میزان پیری اون داره.
میکرونیدلینگ تا حدی درد داره. پوست ممکنه به قرمزی و التهاب موقت دچار بشه. معمولا اگه عمق مشکلات پوستی (مانند جای زخم عمیق) زیاد باشه از میکرونیدلینگ استفاده میشه وگرنه روش های ملایم تری مانند مزوتراپی، میکرودرم یا فیس آپ به کار میره.
بعد از میکرونیدلینگ باید ویتامین A، E و C به شکل کرم و مواد مغذی پوست شما برسه تا خشک و ملتهب نشه.

مهمترین تفاوت مزوتراپی و میکرونیدلینگ

نکته مهم و هشدار:
میکرونیدلینگ رو نباید در فواصل کوتاه انجام بدین وگرنه پوست آسیب جدی میبینه. حداقل فاصله ی هر جلسه با جلسه ی بعدی از دو تا سه ماه هست. البته چون مقاوت و ژنتیک پوست افراد با هم فرق داره ممکنه فاصله ی جلسات برای شما کمتر یا بیشتر بشه. بنابراین، هرگز میکرونیدلینگ رو سرخود و در خانه یا آرایشگاه انجام ندین. اجازه بدین متخصص پوست شما رو بررسی کرده و تعداد، عمق نفوذ سوزن ها و فاصله ی جلسات رو تعیین کنن.

مزوتراپی غیر تزریقی- فیس آپ پوست در مرکز شریعتی تهران

تفاوت دیگر مزوتراپی و میکرونیدلینگ:
مزوتراپی میتونه هم تزریقی باشه و هم غیر تزریقی. در مزو غیرتزریقی که در مرکز شریعتی تهران انجام میشه، یک سری مواد اصل آلمانی به صورت موضعی برای پوست استفاده میشن. از ترکیب فیس آپ پوست با مزوتراپی غیر تزریقی یه پوست عالی و شفاف به دست میاد.

مزوتراپی غیرتزریقی همزمان با فیس آپ انجام میشه. به این صورته که ابتدا لایه مرده پوست حذف میشه تا منافذ پوستی جهت ورود مواد مزو باز بشه. سپس، به کمک هد خصوصی که سر ماساژور دورانی فیس آپ تعبیه شده، مواد مزو روی پوست کشیده میشن و اینطوری به زیر پوست نفوذ پیدا میکنن. بستگی به هدف، این مواد ممکنه از خواص ضد لک، روشن کننده، و غیره برخوردار باشن.

مزوتراپی بهتره یا فیس آپ پوست؟

فیس آپ پوست یه روش لایه برداری و پاکسازی پوست از انواع لک و تیرگی ملایم تا متوسط هست. بیشترین کاربرد فیس آپ رفع تیرگی دور چشم، زانو، کشاله ران ها، قوزک پا، گردن، تیرگی بینی و این قبیل موارد هست. در فیس آپ، از پنج هد مخصوص برای لایه برداری دور چشم، و رفع تیرگی و برخی لک های انواع پوست حساس، خشک و چرب استفاده میشه. هد دور چشم مجزاست. این هدها شخصی هستن. هر کدوم از این هدها سر ماساژور دورانی قرار میگیرن. چون حرک ماساژور ملایم و دورانی ست، هیچ آسیبی به پوست وارد نمیشه. لایه برداری خیلی ملایم انجام میشه و اصلا عوارض پیلینگ شیمیایی رو نداره.

مزوتراپی بیشتر یه روش جوانسازی پوست (در اینجا صورت) هست تا لایه برداری و پاکسازی

بنابراین، فیس آپ رو برای پاکسازی و لایه برداری انتخاب کنین و مزوتراپی رو برای جوانسازی و روشن سازی پوست صورت.

 

مزوتراپی بهتر است یا بوتاکس؟

راستش این عنوان بالا رو کاربران در اینترنت سرچ کردن که در واقع اشتباهه. این دو تا ربطی به هم ندارن و هر کدوم بحث های جداگانه ای دارن.
بیشترین کاربرد بوتاکس برای رفع خطوط اخم در یک سوم بالای صورت هست. حتی بوتاکس کاربرد کاملا متفاوتی از تزریق ژل داره.
بوتاکس همون سم بوتولینوم هست که در دوزهای بسیار پایین برای فلج کردن موقتی عضلات مسبب اخم در زیبایی کاربرد یافته. اما ژل یه ماده پرکننده و حجم دهنده هست. وقتی گودی زیر چشم دارین ژل تزریق میکنن تا گودی ها پر بشه اما بوتاکس رو برای گوشه بیرونی و دور چشم ها ممکنه تزریق کنن تا چین و چروک های پنجه کلاغی محو بشن. بنابراین، کاربردهای هر یک از روش های زیبایی با هم متفاوته.
مزوتراپی، همین طور که قبلا اشاره کردیم، یه روش نوین هست که مانند بوتاکس هنوز تایید رسمی نشده. تزریق بوتاکس کاملا تایید شده هست و واحد هر ویال از برندهای بوتاکس مشخص هست اما مزوتراپی فرمول استاندارد جهانی نداره. البته هر دوتاشون برندهای اصل و تقلبی دارن و بهتره تشخیص اصل بودن رو به یه پزشک متخصص باتجربه و دلسوز بسپارین.

اولین و بهترین وبسایت تخصصی بوتاکس در ایران

دوستان عزیز، لینک فوق جامع ترین وبسایت تخصصی بوتاکس به زبان ساده رو نمایش میده. تمام سوالات بوتاکس مردم در این وبسایت پاسخ داده شده. هیچ کجای دیگه اینقدر وارد جزییات پاسخ ها نشدن. برای مثال، در این وبسایت گفته شده که در صورت افتادگی پلک، دیسپورت تزریق کنیم یا نکنیم؛ و یا اگه به ماده بوتاکس آلرژی داشتیم، کدام مارک شبیه بوتاکس رو تزریق کنیم جواب میده. 

خلاصه مطلب مزوتراپی بهتره یا میکرودرم

هر یک از روش های جوانسازی کاربرد خاص خود رو دارن. مزوتراپی بیشتر برای جوانسازی صورت و رفع لک، تیرگی و چین و چروک کاربرد داره. میکرودرم بیشتر برای پاکسازی پوست کاربرد داره و به روش های تکمیلی نیز نیاز هست. مواد مزوتراپی با سرنگ به زیر پوست تزریق میشن اما در میکرودرم از چندین سوزن با عمق ها و اندازه های معینی استفاده میشه. هر دو روش به بازسازی پوست کمک میکنن.
در پاسخ به این سوال که مزوتراپی بهتره یا میکرودرم باید بگیم که میتونین ترکیبی از هر دو رو با فوال و جلسات داگانه انجام بدین. اما تصمیم نهایی به نظر پزشک و نیاز و شرایط پوستی شما بستگی داره.

با آرزوی سلامتی و شادمانی برای شما و عزیزانتان
مریم اکبری زاده، پژوهشگر زیبایی و لیزر

نکته: تمامی مطالب فوق بر مبنای تحقیق علمی و به روز و نیز مصاحبه با متخصصین زیبایی در مرکز شریعتی تهران درج شده.
منبع 1
منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments