مزایا و معایب استفاده از بوتاکس

مزایا و معایب استفاده از بوتاکس
مزایا و معایب استفاده از بوتاکس

یکی از مهم ترین جنبه های مثبت استفاده از بوتاکس این است که این فرایند موثر و نسبتا غیرتهاجمی می باشد. جنبه منفی مربوط به این روش نیز موقتی بودن آن و خطر ابتلا به فلج است.

استفاده از بوتاکس مزایا و معایب زیادی دارد. تمایل به جوان ماندن آرزوی جدیدی نیست. در حقیقت مردان و زنان در طول تاریخ به دنبال راه هایی برای جلوگیری از پیری بوده اند. برخی معتقدند با استفاده از بوتاکس راه حل این مشکل را یافته اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از پر طرفدارترین پروسه های زیبایی به ویژه در 5 سال اخیر استفاده از بوتاکس بوده است. در ادامه به مزایا و معایب استفاده از بوتاکس می پردازیم.

مزایای استفاده از بوتاکس

  1. پس از استفاده از بوتاکس شاهد کاهش چشمگیری در خطوط ریز و چین و چروک ها خواهید بود. در حقیقت برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق بوتاکس لازم است چند جلسه درمانی اجرا شود.
  2. بوتاکس می تواند به شکلی کاملا موثر فرایند پیری پوست را طولانی کند. بوتاکس ابزار موثری برای پیشگیری از چین و چروک های پوستی است. بوتاکس زمانی بهترین نتیجه را در پی دارد که در مراحل اولیه شروع چین و چروک ای پوستی آغاز شود.
  3. بوتاکس نسبتا غیرتهاجمی است و هیچ اتلاف وقتی در انجام این فرایند وجود ندارد. در اکثر موارد تنها عارضه جانبی استفاده از بوتاکس قرمزی، کبودی التهاب یا حساسیت در اطراف محل تزریق است. به طور کل این عوارض جانبی طی 24 تا 48 ساعت پس از انجام درمان و بدون مداخلات پزشکی برطرف می شود.

معایب استفاده از بوتاکس

  1. بوتاکس راه حل دائم نیست. برای رسیدن به نتیجه مطلوب و دائم بهتر است بوتاکس هر 4 تا 6 ماه یک بار تکرار شود. در حقیقت نتایج این فرایند هر بار با تکرار استفاده از بوتاکس کمتر می شود و علت آن ایجاد مقاومت نسبت به بوتاکس در بدن فرد می باشد.
  2. استفاده از بوتاکس ممکن است پر هزینه باشد. یوتاکس در فواصل منظم تکرار می شود، به مین دلیل هزینه آن به تدریج افزایش می یابد.
  3. استفاده از بوتاکس با خطر فلج دائم و حتی مرگ همراه است. به همین دلیل لازم است تزریق بوتاکس توسط متخصص با تجربه در این زمینه انجام شود. به علاوه محصولی که استفاده می شود استاندارد باشد.

لینک منبع

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments