بهترین مرکز لیزر مهرگان بوشهر لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک زیبایی و لیزر موهای زائد بوشهر

مرکز لیزر موهای زائد بوشهر

بهترین مرکز لیزر موهای زائد بوشهر در میدان امام خمینی

سلام دوستان. امروز می خواهیم سری به مراکز لیزر بوشهر بزنیم. این مرکز علاوه بر خدمات لیزر، در زمینه تغذیه و لاغری نیز فعال هست. بشنوین چه خاطره ای از این عمارت در ذهن من مونده.

برای اولین بار بود که به مراکز لیزر موهای زائد بوشهر مطب زیبایی. اونجا یه نکته جالبی نظرمو جلب کرد. شنیدم یکی از مراجعه کننده ها میگه: “یعنی من نمی تونم لیزر موهای زائد کنم؟” و خانم دکتر می گفتن: “عزیزم، متاسفانه تست حساسیت پوستی (پچ) برا شما نشون میده که کاندید مناسبی نیسین. احتمال سوختگی شدید پوستتون با لیزر وجود داره.”  با خودم فکر کردم: “عجب! تو این مشکلات اقتصادی همه سرو دست میشکنن با تبلیغات پرزرق و برق آدمها رو به خود جلب کنن. اما دکتر چقدر بامسوولیت هستن که سلامت بیمار براشون مهمتر از منافع اقتصادیه.” همین منو ترغیب کرد که در مرکز بوشهر ساختمان پزشکان مهرگان برای لیزر مو زائد و نیز رفع تیرگی و لک اقدام کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر در بوشهر: سرفصل های لیزر

مبحث لیزر موهای زائد به قدری گسترده ست که می شه چند کتاب بزرگ با صدها سرفصل دربارش نوشت. در مرکز لیزر مهرگان بوشهر عوامل زیر رو در نظر می گیرن:

? سن و وضعیت بلوغ

? تیپ (نوع) پوست، رنگ و ضخامت مو (درجه فولیکول مو)

? لیزر یا جراحی قبلی

? بارداری و شیردهی

? حساسیت ها، بیماری ها یا ضایعات پوستی

? بیماری های عفونی

?  تاتوی شمیایی پوست

? بیماری های قلبی-عروقی

? مصرف داروها

? شرایط شغلی-محیطی

? سبک تغذیه یا سبک زندگی

? و غیره.

مرکز لیزر موی زائد بوشهر: نکات مهم 1

چند مثال از نقش عوامل بالا در لیزر موهای زائد می زنیم.

مثال اول: تصور کنین فردی چندین زگیل تناسلی جدِی داره و مبتلا به ویروس تناسلی HPV هست. طبیعی هست که ناحیه تناسلی این فرد رو نباید لیزر موی زائد کرد. زیرا علاوه بر انتقال ویروس به بقیه بدنش، احتمال آلودگی دستگاه لیزر و انتقال به دیگران وجود داره. اینها نکاتی هستن که در مرکز لیزر بوشهر کاملا رعایت میشه.

مثال دوم: فردی به مطب مراجعه کرده و آلرژی شدید به انرژی لیزر داره. یعنی، با تست حساسیت پوستی مشخص میشه که بعد از لیزر احتمال سوختگی، تورم، قرمزی، کهیر و حتی عفونت وجود داره. در مطب دکتر  این گونه افراد رو لیزر نمی کنن. در واقع مراقبن که بیمار از چاله به چاه نیافته.

مرکز لیزر مهرگان بوشهر: نکات مهم 2

مثال سوم: هر دستگاه لیزر با هر طول موجی برای هر فردی مناسب نیست. اغلب بوشهری ها پوستی سبزه دارند که البته ممکنه افرادی با پوست روشن نیز به مطب مراجعه کنن. بنابراین، طول موج های 755، 808، 1064 نانومتری برای تیپ های پوستی بوشهر مناسب هستن. یادمون باشه این تصور که لیزر برای پوست های تیره جواب نمی ده غلطه. فایده لیزر موهای زائد برای پوست تیره  به مراتب بهتر از روش های غیرلیزری هست. لیزر یه علم هست که مرتب در حال بهسازی و رفع عیب های قبلی خودش هست. هر سال که می گذره، پزشکان نکات جدیدتری درباره لیزر موهای زائد می دانند و عملی می کنند.

مثال چهارم: آب و هوای بوشهر در اغلب ماههای سال گرم و مرطوب هست. سیستم لیزر سوپرانو مجهز به یک سیستم خنک کننده TEC هست که بلافاصله پوست رو در تماس با لیزر خنک می کند. دستگاه سوپرانو در مطب دکتر استفاده میشه. این دستگاه از مدرنترین و پیشرفته ترین تجهیزات لیزری مورد تایید در آمریکا و اروپا به شمار می آد.

مرکز لیزر مو بوشهر: نکات مهم 3

مثال پنجم: اغلب خانم های بوشهری از ما پرسیدن که آیا لیزر موهای زائد در بارداری خطری دارد یا نه؟ جواب اینه که بهتره لیزر رو به قبل یا بعد از بارداری و شیردهی موکول کنین. هنوز آزمایشات کافی برای تاثیرات مخرب احتمالی لیزر روی جنین یا مجاری شیری انجام نشده. هر چند برخی پزشکان ادعا می کنند که به استثنای ناحیه شکم (بارداری)، بیکینی و پستان ها، بقیه بدن رو میشه لیزر کرد. یک لینک براتون در ذیل میگذارم که می تونین اثرات علمی لیزر بر زنان باردار و شیرده رو بهتر درک کنید. تصویر زیر فهرست لینک “لیزردرمانی در دوران بارداری” رو نشون می ده که چندی قبل در سایت قرار دادیم. در صورت تمایل، روی لینک کلیک کنین.

لینک “آیا لیزردرمانی در دوران بارداری ممنوع است؟”

مرکز لیزر در شهر بوشهر: نکات مهم 4

مثال ششم: مصرف برخی داروهای شیمیایی و حتی گیاهی با لیزردرمانی تداخل داره. مانند داروهای ضد آکنه، ضد افسردگی، ضد آرتروز، ضد تورم، آنتی هستامین ها، قلبی-هورمونی، و داروهای ضد سرطان و تومور…. حتما قبل از لیزر موهای زائد، با پزشک در میون بگذارین. البته در مطب دکتر  حتما در این باره ازتون سوال میشه. یه لینک مفید بهتون میدم که لیست تمامی داروهای شناخته شده (حتی گیاهی) رو معرفی کرده. روی لینک زیر کلیک کنین.

لینک “لیست داروهایی که در لیزردرمانی پوست رو بدتر می کنن.”

لیزر موهای زائد بدن در بوشهر: نکات مهم 5

مثال هفتم: لیزر با عفونت ها و ضایعات پوستی سازگاری ندارد. دود حاصل از بخارات لیزر می تونه عفونت پوستی رو به نقاط دیگری انتقال بده. برای همین مطب های پیشرفته از دستگاه های مکنده دود استفاده می کنن. اما در مرکز لیزر مهرگان بوشهر حتما سابقه بیماری پوستی-عفونی بررسی میشه. اگه فردی ضایعه پوستی جدی مثل آکنه، پسوریاسوس …داشته باشه، لیزر انجام نمیشه. این کار در وحله اول برای پیشگیری از آسیب به خود فرد هست.

مثال هشتم: در لیزر موهای زائد، تاتوی قبلی نیز در نظر گرفته میشه. درسته که رفع تاتو با لیزرهایی چون کیو-سوییچ یا فرکشنال امکان پذیره، در لیزر موهای زائد نباید زیر پوست تاتو شده باشه. دلیلش اینه که انرژی پرتو لیزر جذب جوهر تاتو میشه. همین سبب پخش جوهر تاتو در پوست و نفوذ مواد تاتو در جریان خون میشه. تاتو شیمیایی خطرناکه وبه ویژه رنگ جوهر سیاه، آبی و قرمز برای سیستم لنفاوی خطرآفرین هستن.

مراکز لیزر بوشهر: نکات مهم 6

مثال نهم: هر سنی مناسب لیزر موهای زائد نیست. سنین زیر 18 سال هنوز دوران رشد و تغییرات هورمونی رو طی می کنن. بهتره لیزر رو به بعد از بلوغ موکول کرد. البته در شرایط خاصی با اجازه نامه والدین امکان لیزر وجود داره که مراقبت های پس از لیزر لازمه.

مثال دهم: سبک زندگی و شرایط محیطی-شغلی اهمیت زیادی در سلامت پوست، مو و زیبایی داره. بعد از لیزردرمانی، بهتره در شرایط محیطی سالمی زندگی یا کار کنین. برای مثال، تا مدتی از مواجهه با اشعه ماوراء بنفش نور خورشید اجتناب بشه. زخم لیزر تا مدتی روی پوست می مونه. به همین دلیل، تمیز بودن محیط و عدم تماس با مواد شیمیایی مضر اهمیت زیادی داره.

مراکز لیزر مهرگان بوشهر

 

سایت تهران اسکین یک سایت فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی هست. تهران اسکین و زیبان زیر نظر پزشکان برتر و فارغ التحصیل دانشگاههای برتر دنیا اداره میشن. هر گونه سوال پوست-مو-لیزر رو می تونین از طریق بات تلگرامی askq_bot@ از پزشکان آنلاین بپرسین. سعی بر اینه که پاسخ ها در اسرع وقت براتون ارسال بشه

موفق و سرفراز باشین.

لینک منبع 1

لینک منبع 2

مریم اکبری زاده

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید