مرکز لیزر موهای زائد راضی یا ناراضی؟

مراکز لیزر بیمارستان های خصوص و دولتی. از کدام مرکز لیزر موهای زائد راضی هستید؟

مرکز لیزر بیمارستان رازی

مرکز لیزر بیمارستان خصوصی یا دولتی؟ 

 

مرکز لیزر موهای زائد راضی یا ناراضی؟

سلام دوستان. شب و روزتان به نیکی.

داشتم گذری در وب سایت ها برای لیزر موهای زائد می زدم که به یک دیدگاه از یک هم وطن درباره ی کلینیک های لیزر موهای زائد معروف برخوردم. برایم عجیب است که معروف ترین مراکز لیزر هنوز قیمت لیزر را شاتی حساب می کنند و قیمت ها و تخفیف هایشان نیز غیر واقعی ست. مقاله ای در همین سایت درباره ی روش تشخیص تخفیف های واقعی از غیرواقعی در لیزر موهای زائد نوشته شده که بسیار جالب است و لینک آن را می توانید در پایان همین متن مشاهده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این هم وطن ما از انجام لیزر موهای زائد در چنین کلینیک هایی حسابی دلخور است: کادر اغلب کلینیک ها متواضع نیستند و قیمت ها و تخفیف ها بر اساس شات لیزر است و در آخر هیچ نتیجه جالبی از لیزر نگرفته اند.

موضوع متن زیر: کسی یه جای مطمئن و به صرفه برای لیزر موهای زائد با کیفیت بالای دستگاه و جوابدهی خوب سراغ دارد؟ کدام مراکز؟

هفت ویژگی معتبرترین مراکز لیزر در تهران و شهرستان ها

یکی از دغدغه های اغلب ما پیداکردن یک مرکز یا کلینیک خوب لیزر برای جوانسازی پوست و رفع موهای زائد است. پیدا کردن یک مرکز خوب کمی تلاش می خواهد. صِرف تبلیغات نمی توانید به راحتی به یک مرکز اعتماد کنید.

فاکتورهای متعددی در خوب بودن یا نبودن یک کلینیک یا مرکز لیزر دخالت دارند:

  1. محیط تمیز و آرام و باامکانات بهداشتی و رفاهی لازم
  2. پزشک کاربلد و صد البته متعهد و نوع دوست
  3. یک یا چند دستگاه لیزر باکیفیت و چه بهتر که این دستگاه ها مد روز دنیا و فوق پیشرفته باشند
  4. خراب نبودن دستگاه لیزر و تعمیر به موقع آن پیش از هر گونه استفاده
  5. مدیریت منظم و دقیق مجموعه خدمات لیزر پوست و مو
  6. توجه به شرایط پوست و مو و شرایط فیزیکی هر یک از مراجعه کنندگان، به طوری که اگر فردی در شرایط بیماری قلبی-عروقی، عفونت، بارداری و شیردهی، حساسیت به نور لیزر، آکنه فعال، ضایعات پوستی فعال، شیمی درمانی، تداخلات دارویی، مشکلات خونی… ست، از لیزر منع می شود.
  7. انتخاب دستگاه لیزر (طول موج، پالس،…) طبق تیپ پوست و موی فرد مراجعه کننده

مرکز لیزر بیمارستان رازی

شش ویژگی برتر بهترین مراکز لیزر تهران و شهرستان ها

  1. تعیین درجه فولیکول مو و نوع پوست (مقیاس فیتزپاتریک) برای انتخاب طول موج مناسب لیزر  و جواب دهی خوب لیزر
  2. مجهز بودن دستگاه های لیزر به سیستم خنک کننده پوست و دود زا نبودن لیزر
  3. تعیین قیمت و تخفیف بر اساس کیفیت کار، نوع دستگاه، و جوابدهی و نه بر اساس شات لیزر: شاتی کردن قیمت ها از اساس کار اشتباهی ست و شات لیزر باید نامحدود باشد و به اندازه ای که برای هر مراجعه کننده لازم است استفاده شود و شات نقشی در تعیین قیمت و تخفیف لیزر نداشته باشد.
  4. پیگیری وضعیت رضایت متقاضی پس از عمل لیزر
  5. مجهز بودن دستگاه به سیستم آنالیزرگر پوست
  6. و به روز بودن مرکز یا کلینیک خدمات لیزر به طوری که هم پزشک و هم کل مجموعه با علمی ترین مسائل لیزر روز دنیا آشنا باشند و بهترین روش های لیزری را در جوانسازی و رفع موهای زائد بدن اجرا کنند.

هزینه لیزر در مرکز لیزر بیمارستان رازی، عرفان، پیامبران، محب کوثر…: نظرات کاربران؟

به قول کاربری: ” طبیعی ست که مرکزای خصوصی برای لیزر هزینه یبشتری دریافت کنن چون ادعا می کنن که امکانات لیزر بهتری دارن. البته بعضی شون حق دارن و کارشون خوبه اما اغلب هزینه لیزر رو گران تر از حد منطقی حساب می کنن. باید پرس و جو کنین تا در نهایت بتونین یک جای خوب برا لیزر پیدا کنین.”

یک از کاربران نی نی سایت نوشتن: “من دنبال یه جای مناسب برای لیزر موهای زائد می گردم که هزینه لیزر رو شاتی حساب نکنن و شات اضافه ننویسن. جایی که کارکنانش متواضع و دلسوز باشند. دوست دارم به مرور زمان همه موهای اضافه بدنمو بسوزونم و نمی تونم یه جا کل هزینه ها رو بدم.”

این دوست ما از اغلب مراکز و کلینیک های لیزر شکایت دارن و می گویند که اغلب هر چه قدر هم امکاناتشان خوب باشد باز سر هزینه خیلی گران حساب می کنند. به علاوه، اکثرشان پیگیری های لازم را درباره جوابدهی لیزر، عدم رضایت مراجعه کننده و میزان جوابدهی ندارند.

به قول عزیزی: ” من اولین بار که برای لیزر موهای زائد به یه کلینیکی مراجعه کردم، خانومه فورا منو به اتاقی راهنمایی کرد و به قسمتی که می خولستم لیزر کنم نگاهی انداخت و گفت اینقدر شات می خوره؛ برو پول رو بده آماده شو لیزر کنیم. سرم سوت کشید چون قبلا سایتای تخصصی پوست و مو و لیزر (تهران اسکین) خونده بودم که اول باید تست تعیین درجه فولیکول مو و حساسیت پوستی بدم و بعد از جلسه مشاوره اگه کاندید مناسبی برای لیزر بودم انجام بدم. جالبه که فقط پول رو می بینن نه سلامت بدن مردم رو.”

مرکز لیزر بیمارستان خصوصی و دولتی: نظرات کاربران

کاربر دیگری نوشتن: ” من از طریق دو سایت معروف تخفیف به یکی از مراکز لیزر مراجعه کردم. در سایت تخفیف ها رو برای کل بدن نوشته بود اما مرکز زیر بار نرفت و فقط دست ها و پاهای من رو لیزر کردن. جالبه که من ندانسته همان اول کل پول رو به حساب تخفیف برای لیزر کل بدن پرداخت کردم. این تجربه برام تلخ بود و متوجه کلک و دوزک های بعضی مراکز لیزر شدم که با ترفند مردم رو به طرف خودشون می کشونن.”

به قول یکی از کاربران: ” در سایت های معروف تخفیف لیزر می نویسن لیزر کل بدن در سه جلسه؛ اما وقتی مراجعه می کنی فقط برای جلسه اول تخفیف می دهند و برای جلسات بعدی آزاد حساب می کنن. تازه اگه شانس بیاری دستگاه مرغوب و بی عیب و نقص باشه یا اینکه دکتر متخصص (نه اپراتور) کار لیزر رو برات انجام بده.”

تخفیف مرکز لیزر بیمارستان رازی، پیامبران، عرفان…

دوست عزیز، تهران اسکین اهل قضاوت درباره ی هیچ مرکز یا بیمارستان خاصی نیست و صِرف نظرات برخی کاربران رای نمی دهد. اما اگر به هر مرکز، کلینیک یا بیمارستانی برای لیزر پوست و مو مراجعه می کنید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. تخفیف ها باید واقعی باشد؛ تخفیف بر مبنای تعداد شات لیزر درست نیست. شات لیزر در قیمت گذاری و تخفیف دهی نباید اثری داشته باشد چرا که شات لیزر نامحدود است و به هر تعدادی که لازم باشد استفاده خواهد شد.
  2. در تخفیف های واقعی، به بهانه ی فوق پیشرفته بودن دستگاه، هزینه لیزر نباید از حد معینی فراتر رود. در عین حال، تخفیف های زیاده از حدِ 70 درصدی نیز غیرواقعی هستند زیرا نگهداری و تعمیر دستگاه های لیزر فوق پیشرفته هزینه بردار است و اینگونه تخفیف ها برای چنین مرکزی نمی صرفد؛ مگر اینکه دستگاه چندان مرغوب نباشد.
  3. فریب تخفیف های 70 درصدی یا تخفیف های پی در پی و دایمی را نخورید. مطمئن باشید تخفیف های بالا و دایمی اصلا به نفع هیچ مرکز معتبر و درست حسابی نیست. هیچ مرکزی دوست ندارد با نذر و نیاز تخفیفات به زودی ورشکسته شود. زمانی که چنین تخفیف هایی اعلام می شوند، قضیه بودار است: برای مثال، دستگاه لیزر خراب است و آن مرکز می خواهد، به بهانه تخفیف، هزینه تعمیر دستگاهش را در بیاورد.
  4. بعضی مراکز لیزر دستگاه های خوبی دارند اما ممکن است، در زمانی که تخفیف می دهند، این دستگاه ها اِشکال و نقص فنی داشته باشند. بنابراین، درصد بازدهی لیزر و توانمندی پزشک مهمتر از نوع دستگاه لیزر است.
  5. لیزر کل موهای زائد بدن را به جز جلسه اول نمی توان به یکباره انجام داد. زیرا فاز رشد موها در قسمت های مختلف بدن با هم فرق دارد. بنابراین، تخفیف های لیزر کل بدن اغلب برای جلسه اول است مگر اینکه مرکزی برای جلسات بعدی نیز مقداری تخفیف در نظر بگیرد.
  6. و غیره.

جدیدترین قیمت های لیزر موهای زائد در تهران

دوستان خوب. لیست قیمت های لیزر موهای زائد کل بدن همیشه در سایت تهران اسکین به روز رسانی می شود. به علاوه، بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار که مخصوص موهای زائد ساخته شده در مرکز برکه (متعلق به تهران اسکین) استفاده می شود.

تخفیف های تهران اسکین کاملا واقعی و مطابق با 13 ویژگی فوق است.

برای مشاهده ی جدیدترین لیست قیمت های لیزر مرکز برکه، اینجا کلیک نمایید.

لینک نحوه ی شناسایی مراکز متقلب از معتبر در تخفیف لیزر (کلیک کنید).

 

تخفیف مرکز لیزر بیمارستان رازی

بهترین تخفیف های لیزر موهای زائد دستگاه اسکلپیون: مرکز برکه تهران

هم وطن عزیز، تخفیف های لیزر برکه واقعی و به دور از هرگونه سیاست بازی و پورسانت یا فریبکاری ست. دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار الکس برکه (متعلق به کمپانی مشهور آلمانی مدیواستار و با فن آوری لیزری شرکت زایس) برای همه نوع پوست و مویی مناسب است.

دستگاه اسکلپیون، بر خلاف نسل لیزرهای قبلی، مخصوص رفع موهای زائد ساخته شده و مزایایی دارد که لیزرهای قبلی ندارند:

  1. فعالیت عروق تغذیه کننده فولیکول های موی زائد را متوقف می کند. به عبارتی موهای را از ریشه می خشکاند.
  2. با اسکلپیون به تعداد جلسات کمتری نیاز دارید. در نتیجه، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می شود.
  3. اسکلپیون بر خلاف لیزرهای سابق (حتی آپوجی، کندلا و سوپرانو) برای از بین بردن همه نوع پوست و مو، از جمله پوست تیره و یا موی نازک، کرکی، روشن …جوابدهی خوبی دارد.
  4. به جای الکل از سلفون بهداشتی و یکبار مصرف بر روی سر هندپیس و نیز روی چوست هر فرد استفاده می شود. در نتیجه، امکان انتقال هر گونه میکروب یا آلودگی از شخصی به شخص دیگر به صفر می شرد.
  5. سرعت انتقال امواج لیزر و بازدهی در اسکلپیون چند برابر لیزرهای دیگر است.
  6. و کاملا بی درد و بدون هیچگونه عارضه جانبی ست.

برای جزییات کامل لیزر اسکلپیون، اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام مرکز لیزر، جوانسازی پوست و زیبایی برکه: berkelyzerr


شادمان بمانیم.

م. اکبری زاده

دپارتمان پزوهشی تهران اسکین

2.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments