پاکسازی جوش لک و آکنه در مرکز میکرو هیدرودرمی

مرکز تخصصی میکرودرم، هیدرودرم گالوانیک در تهران چگونه کار می کند؟

مرکز تخصصی میکرودرم، هیدرودرم گالوانیک در تهران برای آبرسانی و پاکسازی پوست از جوش، لک و آکنه…

مرکز تخصصی میکرودرم ابریژن و هیدرودرم با ماسک حرارتی در تهران

سلام دوستان.

یکی از دغدغه های ما ایرانیان فرهنگ مصرف کنندگی مان است. تبلیغات بازرگانی دایم ما را تشویق به خرید وسایل و کالاهای نه چندان ضروری می کنند. یادم می آید برای خرید پوشک بچه به داروخانه رفته بودم. زخم کوچکی روی دستم ایجاد شده بود. خانم پشت پیشخوان تا دست مرا دید تشویقم کرد که کرم پنجاه هزارتومانی برای التیام زخم را بخرم. من خرید نکردم و وقتی بعد از یک هفته جای زخمم خود به خود خوب شد خندیدم و خوشحال از اینکه هزینه اضافه خرج نکردم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعضی از ما از صرف مقداری از درآمد خود برای جوانسازی پوست صرف نظر می کنیم. انواع کرم ها و مواد آرایشی گران را می خریم اما از پول دادن برای یک جلسه رفع چین و چروک چشم با پلاسماتراپی یا مزوتراپی طفره می رویم.

واقعیت این است که تنوع روش های زیباسازی پوست آنقدر زیاد است که می توان به راحتی یک روش مفید را متناسب با بودجه خود انتخاب کنیم. یکی از این روش های میکرودرم ابریژن در کنار دوستان همیشگی اش هیدرودرم گالوانیک با ماسک حرارتی است. این روش بدون درد، بدون بیهوشی و بدون سوزش و برای همه تیپ های پوستی مناسب است.

میکرودرم ابریژن و هیدرودرم گالوانیک

بهترین مرکز و جدیدترین روش جواننسازی: هیدرودرمی آب رسانی پوست

میکرودرم ابریژن یک روش جایگزین برای لایه برداری خشن شیمیایی بدون عوارض ست. ابریژن یعنی سایش و لایه برداری. سلول های مرده پوست مکش شده و خون تازه ای در رگ های زیرپوست صورتتان می روید. جامعه جراحان پلاستیک آمریکا می گوید که در سال نزدیک ۷۰۰ هزار نفر به روش میکرودرم هیدرودرم روی می آورند. اگر می خواهید چربی اضافه و آت و آشغال های پوست به راحتی حذف شوند، میکرودرمی را پیشنهاد می کنم.

تکنیک میکرودرم شبیه سنباده است اما از نوع تهاجمی و خشن نیست و با پوست شما مدارا می کند. هیدرودرم مکمل میکرودرم است و نوعی تکنیک آبرسانی به پوست برای جلوگیری از خشکی آن است.

فیلم میکرودرم: مرکز تخصصی میکرو-هیدرودرم

مزایا و کاربردهای مهم میکرودرم هیدرودرم برای پوست

برخی کاربردهای مهم میکرودرم عبارتند از:

بهبود حالت آفتاب سوختگی پوست، رفع کک و مک، ملاسما بارداری، خال قهوه ای و سیاه، جای جوش و بخیه و غیره.

کاهش جای زخم آکنه و پاکسازی جوش سرسیاه

بهبود رنگدانه پوست

رفع خطوط چین و چروک های ریز صورت (برای برطرف کردن چین و خط های عمیق توصیه می کنم هایفوتراپی انجام دهید).

شادابی و شفاف سازی پوست در کنار آبرسانی آن

چرا ترکیب میکرودرم با هیدرودرم؟

برای اینکه پوست شما پس از لایه برداری با میکرودرم خشک نماند، از تکنیک هیدرودرمی یا همان آبرسانی به پوست همراه با ماسک حرارتی استفاده می شود. هیدرو به معنی آب است. توضیحات بیشتر در ادامه متن…

دو روش لایه برداری پوست در میکرودرم ابریژن

یک سوال: دستگاه ارزان تر اما با مقداری عوارض و کارآیی کمتر را انتخاب می کنید یا دستگاه گرانتر با کارآیی بیشتر و فاقد عوارض را؟

میکرودرم دو ابزار متفاوت برای لایه برداری پوست دارد: کریستالی و سنگ الماس:

در نوع کریستالی، ذرات آلمینیوم اکسید و یا یکی از سه ماده ی سدیم کلراید، سدیم بی کربنات و اکسید منیزیم برای لایه برداری استفاده می شوند. پودر کریستالی بدون هیچگونه شوک الکتریکی یا بی حسی روی پوست شما اسپری می شود که برای رفع لکه های قهوه ای و تیره و باز کردن منافذ بسته خیلی مناسب است.

نکته مثبت: بر خلاف درم ابریژن، در میکرودرم به ماده بی حسی موضعی نیازی نیست.

بعضی دستگاه های کریستالی باکیفیت اند که اتفاقا در مرکز پیشنهادی ما هم استفاده می شوند. پودر کریستالی در یک مرکز معتبر، بهداشتی و خشک و بدون عوارض است. اگر دستگاه کریستالی مرغوب نباشد، احتمال اینکه ذرات آلمینیوم اکسید وارد ریه و چشم ها شوند وجود دارد.

نکته: توصیه می کنیم قبل از جلسه اول میکرودرم، تست حساسیت پوستی به مواد کریستالی فوق را انجام دهید.

در نوع سنگ الماسی، از سنگ الماس برای لایه برداری پوست استفاده می شود. دستگاه سنگ الماس گرانتر و باکیفیت تر است.

سه خاصیت مهم میکرودرم برای پوست و سیستم لنفی

بهترین مرکز میکرودرم ابریژن و هیدرودرمی

اگر می خواهید بدانید میکرودرم ابریژن چه مزایای مثبتی برای پوست و سیستم لنفاوی بدن دارد، اینجا کلیک کنید.

تکنیک هیدرودرم گالوانیک برای آبرسانی به پوست

کلینیک هیدرودرمی آبرسانی پوست

پوست بدون آب خیلی زود پژمرده و چروکیده می شود. هیدرودرم مکمل میکرودرم است. در هیدرودرم، آب و مواد مغذی به کمک ماسک حرارتی به زیر پوست رسانده می شود. برای تغذیه سلولی، از جریان گالوانیک برای نفوذ مواد به داخل سلول ها و فضای میان بافتی استفاده می شود. جریان گالوانیک به معنای منبع برق شیمیایی برای شکستن سلول های مرده پوست است. سپس، مواد زائد و اضافی به کمک یک اپلیکاتور واتر جت و مکش از پوست بیرون کشانده می شوند.

دوستان قبلا در یک متن اختصاصی حسابی درباره هیدرودرم توضیح داده ایم. می توانید لینک زیر را کلیک کنید:

لینک هیدرودرمی برای آبرسانی به پوست+ ماسک حرارتی؛ کلیک کنید.

 

عدم جوابدهی میکرودرم برای خطوط و چین و چروک های عمیق و استریا

دوستان عزیز، فریب تبلیغات مراکز نامعتبر را نخورید. میکرودرم برای رفع چین و چروک های ریز و خطوط ریز مناسب است نه عمیق. همچنین، برای رفع ترک های پوستی جواب نمی دهد. به جای میکرودرم، کربوکسی تراپی کنید زیرا بهترین گزینه برای استریا و ترک های بارداری و سلولیت است. برای پاکسازی زخم های عمیق، توصیه می کنم میکرودرم انجام ندهید.

چند توصیه مهم برای انجام میکرودرم هیدرودرم در یک مرکز خوب

در ایران مراکز زیبایی زیادی فعالیت می کنند که درصدی از آن ها یا مجوز فعالیت ندارند و یا پزشکان بدون تخصص با پوست مردم بازی می کنند. پوست عضو بسیار ظریف و حساسی از بدن است که بازی با آن شوخی بردار نیست. حفظ تعادل آب، مایعات و چربی پوست حین لایه برداری فوق العاده اهمیت دارد.

تنها یک پزشک متخصص در یک مرکز معتبر با دستگاه های پیشرفته می تواند پوست شما را بدون تحمیل عوارض زیبا و جوان سازد. مهارت پزشک و اعتبار مرکز خیلی اهمیت دارد. خوشبختانه تهران اسکین سال هاست با بهترین مراکز ارتباط دایمی داشته و از نزدیک شاهد کیفیت کار، پیشرفته بودن و دستگاه ها و رضایت متقاضیان بوده است. با راهنمایی تهران اسکین، می توانید علاوه بر کسب بهترین نتیجه، در پول و وقت خود صرفه جویی کنید. تخفیف های مراکز پیشنهادی واقعی و به دور از هرگونه پورسانت قبلی ست.

با ما در تماس باشید.

دلتان شاد و امیدوار 

بهترین مرکز هیدرودرمی میکرودرم ابریژن در تهران

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments