مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

درمان های لیزر موهای زائد با هدف گیری فولیکول موها و از بین بردن آنها کار می کند. از بین بردن فولیکول های مو از روی پوست کار آسانی نیست.  به همین دلیل لازم است که قبل از اینکه جلسات لیزر درمانی را شروع کنید ،  اقدامات لازم و مراقبت ها را انجام دهید.  متخصصان حرفه ای حذف موهای زائد بدن در مرکز لیزر و زیبایی برکه توصیه هایی برای مراقبت از پوست پس از جلسه لیزر درمانی دارند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات لیزر موهای زائد را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کرم ضد آفتاب مصرف کنید

استفاده از کرم ضد آفتاب به طور کلی یک ایده خوب و همیشگی برای مراقبت از پوست است. اما بعد از درمان موهای زائد با لیزر حتماً باید از آن استفاده کنید.  پوست افرادی که  به تازگی ليزر کرده اند ، نسبت به تیره شدن و حتی سوختگی به علت قرار گرفتن در معرض نور خورشید بسیار آسیب پذیر است. حتی اگر برای مدت کوتاهی از انرژی نوری لیزرها و یا انرژی های نوری مشابه با اشعه های خورشیدی استفاده کرده باشید.

استفاده از کرم ضد آفتاب به ویژه برای افراد با رنگ های تیره تر پوست بیشتر توصیه می شود.

از کرم های ضد آفتاب با حداقل SPF 15 استفاده کنید و منطقه ای را که تحت درمان بوده به خوبی با کرم ضد آفتاب بپوشانید. و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را به حداقل برسانید.  فراموش نکنید که اثر بخشی کرم های ضد آفتاب با گذشت یکی دو ساعت از بین می رود.  فرقی نمی کند که  آیا شما در معرض آفتاب قرار گرفته باشید یا خیر.  بنابراین قبل از خروج از محل کار یا منزل خود دوباره از کرم ضد آفتاب  استفاده کنید.

 

اجتناب از درمان های گرم

پس از جلسه اول لیزر موهای زائد در مرکز لیزر برکه ، شما باید از درمان های گرم حداقل به مدت 24 تا 48 ساعت اجتناب کنید.  چون این کار باعث می شود منافذ باز شود و احساس ناراحتی یا التهاب پوست  را افزایش دهد.  گرما درمانی شامل دوش آب گرم ، حمام گرم ، سونای بخار و سونای خشک می باشد.

 

از بین بردن التهاب پوست

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

پس از جلسه حذف موهای زائد با لیزر شما ممکن است برای یک یا دو روز پس از جلسه درمانی ناراحتی خفیف ، حساسیت یا درد در ناحیه ای که تحت درمان بوده است ، احساس کنید.  این کاملاً طبیعی است و راه هایی برای کاهش ناراحتی وجود دارد. شما می توانید برای کاهش درد از یک بسته یخ روی پوست درمان شده استفاده کنید.

شما همچنین می توانید از کرم های بی حسی  و کرم های آرام بخش پس از لیزر درمانی بر روی منطقه درمان شده استفاده کنید.   اما پیش از استفاده از هر محصول مراقبت از پوست حتماً با تکنسین لیزر در مورد آن صحبت کنید یا اینکه از او بخواهید که پماد هایی را به شما معرفی کند.

 

اجتناب از آرایش و داروهای موضعی

دو چیز که ما توصیه می کنیم بیماران ما پس از جلسه لیزر درمانی از آن اجتناب کنند یکی استفاده از لوازم آرایشی و دیگری مصرف داروهای موضعی مانند کرم ضد آکنه در منطقه تحت درمان است. این کار می تواند موجب تحریک و یا حتی بسته شدن منافذ پوست شما بشود. که در این صورت ممکن است   مجبور شوید جلسه بعدی لیزر درمانی خود را به تأخیر بیندازید.

تنها لوازم آرایشی که توصیه می کنیم کمی بعد از درمان استفاده کنید ، لوازم آرایش معدنی است و آن هم تنها در صورتی که قبل از آن از آنها استفاده کرده باشید و مطمئن باشید که باعث التهاب پوست تان نخواهند شد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید

 

برای روز بزرگ لیزر موهای زائد آماده شوید

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

سال ها است که مردم برای راحت شدن از شر موهای ناخواسته خود به مراکز معتبر لیزر درمانی مراجعه می کنند تا این موهای مزاحم را از بین ببرند.  درمان هایی مانند شیو کردن و اپیلاسیون  فقط موقتی است و می تواند یک دردسر بزرگ برای شما باشد.  بسیاری از ما درک نمی کنیم که چقدر پول باید برای از بین بردن موهای زائد بدن مان با روش هایی غیر از لیزر درمانی صرف کنیم.  این روش های تکراری در بلند مدت مقرون به صرفه نیستند.  دائمی  بودن درمان با لیزر موهای زائد به این معنا است که دیگر نیازی به خرید کرم های اصلاح ، تیغ های یکبار مصرف یا موم ندارید.

 

مراقبت های قبل از لیزر حذف موها بدانید

با توجه به میزان رشد و منطقه ای که موها وجود دارد ، ممکن است نیاز به تکرار درمان باشد.  با این حال ، هنگامی که جلسات لیزر درمانی کامل شد ، دیگر هیچوقت لازم نیست نگران از بین بردن موهای ناخواسته خود باشید.   فقط فکر کنید چقدر خوب است که دیگر لازم نیست پاها ، پشت ، سینه ، یا دست های تان  را شیو کنید.   برای افرادی که از رشد ناخواسته یا بیش از حد موها رنج می برند ، لیزر موهای زائد واقعاً یک معجزه است.

اگر برای جلسه لیزر درمانی نوبت گرفته اید و موقع مراجعه فرا رسیده ، داشتن اضطراب و هیجان کاملاً طبیعی است. شما احتمالاً سؤالات زیادی در مورد حذف موهای زائد با لیزر دارید.  چند جلسه لیزر درمانی نتایج مطلوب را تضمین می کند و درمان در هر جلسه آسان تر از جلسه قبل می شود.

اول و مهم تر از همه شما همیشه باید قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد یک جلسه مشاوره داشته باشید.  در طول مشاوره شما قادر خواهید بود با اپراتورهای لیزر در مرکز لیزری که در حال بررسی آن هستید صحبت کنید و اطلاعات مربوط به حذف موهای زائد و نیز خطرات بالقوه و عوارض جانبی که ممکن است رخ دهد را کسب کنید.  پس از ارزیابی مو و پوست شما ،  اپراتور لیزر به شما مشاوره خواهد داد و تعیین می کند که چه نوع لیزری برای حذف موهای برای شما مناسب است.

 

قوانین مربوط به لیزر موهای زائد

مراقبت از پوست بعد از حذف موهای زائد با لیزر | آنچه باید قبل از جلسه اول لیزر بدانید

قانون شماره 1 مربوط به لیزر موهای زائد :  حداقل یک ماه قبل از جلسه لیزر درمانی از برنزه کردن پوست خود چه در محیط های مصنوعی و چه در مقابل نور آفتاب خودداری کنید.  این مورد همچنین شامل استفاده از تخت های برنزه نیز می باشد.  هنگامی که مجبور هستید بیرون بروید و باید در معرض آفتاب باشید ، از کرم ضد آفتاب باSPF 15  یا بالاتر استفاده کنید تا موهای بدن خود را از اشعه های مضر UV  محافظت کنید.

گام بعدی  برای بسیاری از مردم یک چالش است که رعایت آن ضروری می باشد.  از دو هفته یا یک ماه قبل از درمان لیزر موهای زائد ، از کندن و از بین بردن موهای زائد یا برداشتن آنها از ریشه خودداری کنید.  در غیر این صورت اثربخشی روش لیزر محدود خواهد بود. شما می توانید هر زمان که بخواهید تا قبل از جلسه لیزر درمانی ، موهای زائد خود را شیو کنید.

در مرکز لیزر و زیبایی برکه در روز مشاوره به شما خواهند گفت که یک روز قبل از جلسه درمان با لیزر :

  • منطقه مورد درمان را شیو کنید.   
  • پوست خود را با یک پاک کننده کاملاً طبیعی شستشو دهید.
  • از مصرف لوسیون ها و کرم ها اجتناب کنید.

حذف موهای زائد توسط لیزر در مرکز لیزر برکه روشی سریع و بدون درد است.  اما انجام ندادن مراقبت های لازم قبل از شروع جلسه لیزر می تواند روند درمان را کند بکند.  به همین دلیل سعی کنید آنچه را به عنوان دستورالعمل های پیش از درمان به شما توصیه کرده ایم ، رعایت کنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments