مراحل لیزر موهای زائد

مراحل لیزر موهای زائد
مراحل لیزر موهای زائد

مراحل لیزر موهای زائد مختلف می باشند که در ادامه به طور مختصر به بررسی این مراحل می پردازیم. در ابتدا فرایند لیزر را مورد بررسی قرار می دهیم.

بررسی فرایند

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با انتخاب نوع صحیح لیزر درمانی، موهای زائد به طور دائم از بین می روند. در لیزر هدف نور رنگدانه مو می باشد. افرادی که بهترین نتیجه را دریافت می کنند افرادی هستند دارای پوست روشن و موی تیره و زبر. با تکنولوژی های جدیدتر انواع پوست ها با این روش قابل درمان هستند. با این حال افراد دارای پوست تیره به جلسات درمانی بیشتری نیاز خواهند داشت. به علاوه از بین بردن موهای سفید، جوگندمی و یا موهای نازک یک چالش محسوب می شود.

نتایج مورد نظر

موفقیت این روش وابسته به متغیرهای مختلفی است. یک فرد که گزینه خوبی برای لیزر درمانی است و توسط یک متخصص با مهارت و با استفاده از جدیدترین فن آوری های لیزر درمان می شود، تقریبا همیشه نتیجه خیلی خوبی دریافت می کند. فردی که به خاطر رنگ مو و پوست خود گزینه زیاد مناسبی نیست و به علاوه توسط یک پزشک یا تکنیسین کم تجربه درمان شده و از دستگاه های نامناسب لیزر استفاده می کند، معمولا نتیجه مطلوبی دریافت نخواهد کرد.

آمادگی برای انجام فرایند

آمادگی برای فرایند لیزر درمانی شامل مراحل زیر می باشد:

  • از قرار گرفتن در برابر نور خورشید یا دستگاه های سولار خودداری کنید.
  • از یک ماه قبل درمان ریشه موها را نکشید (از روش هایی مانند وکس، نخ اصلاح، موچین و اپیلاسیون استفاده نکنید.)
  • می توانید از تیغ یا کرم های موبر استفاده کنید.
  • حدود 30 تا 90 دقیقه قبل از شروع درمان از بی حس کننده های موضعی استفاده کنید (دستور مصرف را به دقت بررسی کنید).

قبل از شروع درمان از عینک های محافظ مناسب برای چشم ها استفاده کنید. این عینک برای بیمار و پزشک ضروری می باشد. پوست منطقه مورد نظر تمیز شده و موها با تیغ مرتب می شوند. سپس دستگاه لیزر بر روی بخش مورد نظر قرار گرفته و پالسی از نور خارج می شود. هر پالس نور تقریبا به مساحت یک سکه می باشد. فرایند لیزر درمانی معمولا سریع انجام می شود، اما بخش های بزرگتر بدن به زمان بیشتری نیاز دارند.

پس از اتمام درمان پوست قرمز و موقتا ملتهب خواهد بود. التهاب در اطراف فولیکول های مو رخ می دهد و قرمزی حدود یک تا سه روز طول می کشد.

پس از اتمام فرایند

پس از انجام لیزر درمانی از پوست خود مراقبت کرده و تا مدتی در برابر نور خورشید قرار نگیرید تا بهبود پوست کامل شود. اقدامات مربوط به مراقبت از پوست عبارتند از: اجتناب از مصرف محصولات تحریک کننده پوست (به عنوان مثال گلیکولیک اسید و الکل) و مالیدن و ساییدن بیش از حد پوست. با استفاده از یک ضد آفتاب حاوی مرطوب کننده هم می توان از تیره شدن پوست در مقابل نور خورشید جلوگیری کرد و هم پوست را تسکین داد.

عوارض جانبی لیزر

  • بی نتیجه ماندن
  • تحریک رشد موهای جدید
  • تاول زدن
  • تغییر رنگ پوست (تیره یا روشن شدن پوست)
  • زخم شدن پوست

جایگزین لیزر

تنها جایگزین لیزر که از بین برنده دائم موهای زائد است، الکترولیز می باشد. حذف موقت موهای زائد با استفاده از روش های متداول مانند وکس، نخ اصلاح، کرم های موبر و تیغ انجام می شود.

http://www.skinsight.com/cosmetics/laserHairRemoval.htm?Imiw9cApl

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

لیزر درمانی فرایند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک خود نیز حساسیت بالایی به خرج دهید. این انتخاب حساس را می توانید به ما بسپارید. 

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده در استفاده می شود. به علاوه کلینیک معرفی شده مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments