متخصص پلک

متخصص پلک |تجربه جراحی بلفاروپلاستی با بهترین جراح زیبایی تهران!

متخصص پلک

متخصص پلک

حتما خودتان به خوبی با اهمیت انتخاب یک متخصص پلک خوب آشنا هستید و می دانید که نتیجه ی درمانتان به مهارت پزشک بستگی دارد. اما سوال اینجاست که از کجا بدانیم بهترین پزشک ممکن را انتخاب کرده ایم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پلک، چشم و نواحی اطراف آن، بسیار ظریف و حساس هستند. به همین خاطر است که زودتر از دیگر نواحی صورت دچار افتادگی و چین و چروک می شوند. زمانی که تصمیم دارید درمانی روی این نواحی انجام دهید، باید دقت داشته باشید که بهترین پزشک و متخصص پلک را برای خودتان انتخاب کنید. پزشک باید با حساسیت این نقطه و هم چنین اهمیت آن مطلع باشد.

در کمال تاسف بارها دیده ایم که خیلی از پزشکان متخصص پلک، با انجام درمان های غیر اصولی منجر به بروز عوارض جانبی وخیمی برای بیمار شده اند.

متخصص پلک
متخصص پلک

به همین دلیل و صدها دلیل دیگر، توصیه می کنیم که وقت مناسبی برای پیدا کردن بهترین متخصص پلک صرف کنید.در صورت تمایل ما می توانیم در این راستا به شما کمک کنیم. مرکز زیبایی برکه، یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد و در کمال افتخار آماده مشاوره به شما عزیزان خواهد بود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از بهترین جراح پلک تهران به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

اما نکته ی مهم دیگری نیز در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید. در ادامه تجربه یکی از مراجعه کنندگان مرکز برکه را آورده ایم. توصیه می کنیم آن را از دست ندهید

تجربه عمل جراحی پلک در مرکز زیبایی برکه

من سنی 46 ساله هستم که در زندگی با مشکلات زیادی رو به رو بوده ام و همین مسئله باعث شده که پلک هایم زودتر از انتظار دچار افتادگی شوند و به سرعت چین و چروک های ناجوری اطراف چشم هایم ظاهر شوند.

بارها و بارها آینه را نگاه می کردم و متعجب بودم شخص درون آینه کیست و چه شد که از آن ظاهر جوان و جذاب به اینجا رسیدم .همه دوستان و آشنایان با دیدن من فکر می کردند که خسته هستم و یا شب گذشته نتوانسته ام به خوبی بخوابم. از اینکه مرتب بگویم خسته نیستم و یا این که گریه نکرده ام، خسته شده بودم! به هر دارو و درمان خانگی که تصورش را بکنید مراجعه کردم اما دریغ از اثربخشی مثبت!

تجربه عمل جراحی پلک
تجربه عمل جراحی پلک

تا این که با وجود ترس فراوان تردید را کنار گذاشتم و تصمیم گرفتم که به یک متخصص پلک مراجعه کنم تا چاره ای برای این مشکل من پیدا شود.

عمل جراحی بلفاروپلاستی : بهترین انتخاب من!

وقتی که از متخصص پلک برکه نوبت گرفتم، اصلا نمی داستم که باید چه انتظاری از روند درمان خود داشته باشم. اما خوشبختانه در جلسه اول همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رفت. پزشک در ابتدا پلک های مرا معاینه کرد و از اوضاع سلامت و زندگی ام سوال هایی پرسید. سپس تلاش کرد تا انتخاب هایی که پیش رویم بودند را شرح دهد:

لیفت پلک با نخ: نمی توانید حجم تعجب مرا حدس بزنید وقتی که شنیدم می توان با نخ پلک ها را بالا کشید. اما به نظر چنین مسئله ای واقعی بود. پزشک برایم توضیح داد که در طول این پروسیجر از نخ های مخصوصی استفاده می شود و در کمتر از 30 دقیقه می توان پلک ها را بالا کشید. تنها مشکل این درمان آن بود که دوام و ماندگاری نداشت و بعد از 2 سال دوباره ناچار به تکرار آن می شدم. به همین خاطر به سادگی این درمان را کنار گذاشتیم.

رفع افتادگی پلک با بوتاکس : بارها راجع به بوتاکس و اثرات خوبش برای رفع چین و چروک ها شنیده بودم اما به هیچ وجه نمی دانستم که برای رفع افتادگی پلک نیز کاربرد دارد. اما به نظر می آمد که این روش نیز همان مشکل لیفت پلک با نخ را دارد و دائمی نیست و باید هر 3 ماه آن را تکرار کرد. با وجود مزایای فوق العاده تزریق بوتاکس، من به دنبال روشی بهتر و دائمی تر می گشتم تا بدون نگرانی از آن استفاده کنم

جراحی بلفاروپلاستی : شاید باورتان نشود که در ابتدا که این نام را شنیدم به درستی نمی توانستم آن را تلفظ کنم اما با توضیحات متخصص پلک متوجه شدم احتمالاً این جراحی بهترین انتخاب من خواهد بود. به همین خاطر درخواست کردم که پزشک توضیحات بیشتری در این باره به من بدهد

عمل جراحی بلفاروپلاستی
عمل جراحی بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

در طول این درمان ابتدا به بیمار بیهوشی عمومی تزریق می شود ( البته بسته به وضعیت سلامت بیمار ممکن است از دیگر انواع بیهوشی و بی حسی استفاده شود). بعد از آن برشی از داخل پلک بالایی زده می شود و چربی های تجمع کرده زیر پلک را بیرون می کشند. علاوه بر این پوست پلک نیز سفت تر می شود. بعد از آن جای برش ها بخیه زده می شود. جای این برش باید به دقت انتخاب شود تا اثر بخیه ها مشخص نباشد.

با تمام این اطلاعات، به نظر می آمد بهترین انتخاب من جراحی بلفاروپلاستی باشد. با راهنمایی پزشک برای جراحی آماده شدم. برخلاف تصورم، جراحی به هیچ وجه سخت نبود. بعد از اتمام آن تنها عوارض جانبی من اندکی تورم و کبودی بود. اما نتیجه غیرقابل باور بود. چشمان من بازتر و درشت تر شده بود و آن احساس سنگینی به طور کامل از بین رفته بود.

بعد از 1 ماه، نتیجه درمان کاملا تثبیت شد. حالا به نظر 36 ساله می آیم و از انتخاب خودم کاملاً راضی هستم!

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

انتخاب بهترین متخصص پلک به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. همه جراحان در تمام پروسیجرهای زیبایی ماهر و با تجربه نیستند. حتما باید برای عمل بلفاروپلاستی یک فوق تخصص جراحی پلک را انتخاب کنید. مطمئن شوید که پزشکتان تحصیلات تخصصی داشته باشد. هم چنین سابقه و مهارت او را نیز در نظر بگیرید.

حتما از جراح پلک خود درخواست کنید که آلبوم تصاویر قبل و بعد بیماران سابق خود را به شما نشان دهد.

حتما دقت داشته باشید که با جراح خود راحت باشید چرا که ارتباط قبل از جراحی با پزشکتان هم مهم است. همه سوالات خود را از متخصص پلک بپرسید و همه جوره برای جراحی تان آماده باشید. مرکز برکه نیز برای پاسخ دهی به تمام سوالات شما آماده سازید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments