بهترین متخصص جراحی بینی در مشهد

متخصص جراحی بینی در مشهد-بهترین جراحان زیبایی بینی

متخصص جراحی بینی در مشهد

بهترین متخصص جراحی بینی در مشهد

سلام و سلامت باشید

دسترسی به بهترین ها در این دوره زمانه نعمت است و مثل گنج می مانند. بهترین متخصصین جراحی زیبایی پلاستیک و بینی فقط خوب جراحی نمی کنند؛ بلکه، از ترکیبی از صفات انسان دوستی، تعهد، دانش به روز، مهربانی و تلاش برای حفظ سلامت بیمار برخوردارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

قصدما تبلیغ درباره هیچ پزشکی در مشهد نیست اما می توانیم بهترین متخصصین جراحی بینی در مشهد را بر پایه اطلاعات موثق معرفی کنیم.
چند راهکار و اطلاعات مفید برای شناخت بهترین پزشکان جراحی بینی رینوپلاستی بدون تکیه بر تبلیغات برای شما عزیزان داریم. پنج دقیقه با ما همراه باشید.

فیلم رینوپلاستی جراحی بینی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی با تغییرات استخوان و غضروف بینی سروکار دارد. رینوپلاستی به دو شکل باز و بسته انجام می شود اما نتیجه مشابه است: هماهنگی میان بینی و اجزای صورت، رفع عیوب مادرزادی مانند لب شکری و درمان مشکلات تنفسی.
در جراحی بسته و باز، برش های خیلی کوچکی در داخل بینی و یا بیرون آن ایجاد می شود؛ پوست از استخوان یا غضروف جدا شده و ساختار جدید درست می شود (برش زیگزاکی بینی برای استتار بعد از عمل است).
البته، تکنولوژی های جدید تصویربرداری امکان دید واضحتر داخل بینی و جراحی بدون برش را بوجود آورده.
 

این فیلم درباره رینوپلاستی بسته بدون برش با جراحی ست. ما قبل از جراحی، به کمک شبیه سازی کامپیوتری، از هشت زاویه مختلف از بینی شما عکس می گیریم و بینی جدید شما را در حالت سه بعدی نمایش می دهیم. در این شبیه سازی، تغییراتی مانند رفع قوز بینی، اصلاح نوک بینی و صاف شدن پل بینی نمایش داده می شوند. همچنین، تقارن در دو سمت بینی ایجاد می شود. تمامی این تغییرات را در همان جلسه اول برای شما انجام می دهیم.

متخصص جراحی بینی در مشهد و رینوپلاستی بسته

متخصص جراحی بینی در مشهد رینوپلاستی بسته

نگران نباشید، زیر بینی تان زخم نمی شود. تحت بیهوشی عمومی، “جابجایی در ناحیه قدامی بینی بدون استفاده از چکش جراحی و توسط ابزار ویژه صورت می‌گیرد و فرم پل بینی پس از برداشتن قوز بینی ، بازسازی خواهد شد. سمت چپ و سمت راست سپتوم به صورت عمودی و سپس دو طرفه از داخل برش داده شود. برش افقی در استخوان بالای بینی انجام خواهد شد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب عمل زیبایی بینی بافت‌های اضافه از داخل بینی برداشته می‌شود. پس از آن گرافت. غضروف در ناحیه سپتوم انجام می‌شود. گرافت عمودی غضروف در بالا و پایین بینی زده می‌شود.

تمامی غضروف‌ها با بخیه محکم می‌شوند. عدم تقارن بینی اصلاح می‌شود. همه برش‌ها با بخیه بسته می‌شود. بخیه‌ها قابل جذب هستند . بنابراین نیازی به کشیدن بخیه‌ها نیست. برای مرحله نهایی جراحی زیبایی بینی استخوان‌های پایین بینی شکل داده می‌شوند. بعدا شکاف در پایین کاهش می‌یابد. پل بینی با فشار بسته می‌شود.
در هر دو طرف ورقه‌های سیلیکونی برای حمایت از ساختار داخلی دیواره وسط قرار داده می‌شود سپس چسب روی بینی زده می‌شود و در نهایت یک اسپلینت با قابلیت ارتجاعی روی پل بینی قرار داده می‌شود حالا اگر مایل هستید.
عکس‌های قبل و بعد رینوپلاستی بسته بینی را به شما نشان دهیم که انحنای بینی برداشته شده است. عدم تقارن سوراخ‌های بینی نیز اصلاح می‌شود. در صورت لزوم پره‌های بینی نیز ترمیم می‌شوند.”

متخصص جراح بینی در مشهد نظرات مردم

“با یک سرچ ساده در انواع سایت های مردمی به نظرات جالبی درباره بهترین متخصص عمل بینی برخوردم. اما ممکن است نظر علم پزشکی درباره ی بهترین جراح بینی متفاوت باشد.

بهتر است به اطلاعات پزشکی-عمومی خود درباره جراحی بینی بیافزاییم تا خودمان بتوانیم خوب را از بد تمایز دهیم.

عمل بینی تخصص می خواهد و آشنایی کامل پزشک با ساختار بینی و واکنش شما به تغییرات بینی پس از عمل اهمیت دارد.

اما به قول کاربران،

بهار: “من و دخترم به یه متخصص جراحی بینی در مشهد مراجعه کردیم. ایشون منو عمل نکردن و گفتن چون سیگاری هستی کاندید مناسبی برای عمل نیستی و ریسک داره اما دخترمو چرا.”

سوگل: “دکتر من بینی مو خیلی طبیعی عمل کرده، برای همین من میگم بهترینه…”

پوپک: “7 سال از عملم میگذره و خیلی راضیم. بینیم استخونی بود و یه قوز کوچیک داشت.”

سیما: “من دکتری می خوام که عوارض سردرد و کبودی، مشکل تنفسی و موندن جای بخیه رو بعد عمل تجربه نکنم چون دخترم سه سالشه و نمی خوام بعد عمل زمین گیر شم.”

مهرانه: “فکر کنم دکترای خوب نوبتاشون به سختی گیر میاد و باید کلی تو نوبت باشی. حتما همه ازشون راضین که این جوریه.”

افسون: “من که میگم بعضی دکترا خیلی مشهورن ولی اصلا کارشون خوب ینست. منم گول یکی از همین تعریفا رو خوردم. بینیم گوشتی بود. بعد یک ماه هنوز بینیم باد کرده هست و مصنوعی عین دماغ خوک زشت شده. اصلا راضی نیستم. کاش بیشتر تحقیق می کردم.”

تجربه کاربر از متخصص جراحی بینی در مشهد

“سلام. در یه مرکز خوب عمل بینی در مشهد، در جلسه مشاوره پیش از عمل سوالای زیر رو از من پرسیدن:

هدفت از جراحی بینی چیه؟ توقعت بعد از عمل چیه؟

مشکلات تنفسی داری یا نداری؟ آلرژی چی؟

داروی خاص مصرف می کنی؟

انواع مکمل و قرصای ویتامینه، دارو گیاهی، الکل، سیگار، تنباکو یا مواد مصرف می کنی یا نه؟

سابقه بیماری خاص داشتی؟ تا حالا سابقه جراحی یا بی حسی و بیهوشی داشتی؟

ما با تصویربرداری سه بعدی از بینی ت قبل و بعد از عمل می تونیم تغییرات رو نشون بدیم و به ما بگی که با قیافه جدیدت مشکلی داری یا نه.

آزمایش خون و یک سری آزمایشات رو قبل عمل انجام میدی و …

دکتر بینی مو به دقت بررسی کرد؛ چون نوک بینی م کوچیک بود و می خواستم استخوان بینی مم صاف تر شه رینوپلاستی بسته رو برام انتخاب کرد.”

جراح بینی برای درمان آپنه خواب و خرخر

طبق گفته ی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، هر سال 220 هزار نفر رینوپلاستی انجام می دهند. در ایران، گاهی دختران و پسران نوجوان (بالغ) و جوانان بینی شان را به قصد زیبایی جراحی می کنند. آمار جراحی بینی غیرضروری در ایران نگران کننده است! اما در کشورهای غربی مانند هلند، انگلیس و آمریکا، رینوپلاستی زیبایی غیر ضروری تنها زیر یک درصد انجام می شود.

در آمریکا، مهمترین دلایل جراحی بینی عبارتند از:

• کمک به رفع انسداد بینی با باز کردن مجاری تنفسی در داخل بینی

• کمک به رفع مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی با پیوند غضروف

• کمک به درمان خرخر شبانه

• کمک به درمان اختلالات خواب، از جمله آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب)؛ البته جراحی وقتی نیاز می شود که اسپری بینی یا درمان های غیرجراحی جواب ندهد


هزینه رینوپلاستی بدون جراحی-هزینه عمل بینی اقساط

هزینه رینوپلاستی بدون جراحی بستگی به روش انتخابی و بررسی توسط پزشک دارد. برای مثال، اگر می خواهید قوز بینی تان را با تزریق ژل برطرف کنید، هزینه ها به مارک ژل، مقدار سی سی یا واحد تزریق و حجم و عمق تزریق بستگی دارد.

برای هزینه عمل بینی اقساط، کافی ست با مرکز انتخابی خود تماس بگیرید. در بعضی کلینیک جراحی بینی به صورت اقساطی انجام می شود. به علاوه، هزینه ها در ایران به عوامل متعددی بستگی دارد مانند محل کلینیک یا مرکز و اینکه در کجای شهر واقع باشد، میزان تخصص و مهارت پزشک، معروفیت و شهرت پزشک، بیمارستان خصوصی یا دولتی، و غیره.


اغلب عمل های بینی در ایران غیرضروری هستند. در سال های اخیر، روش های غیرجراحی برای 1. کاهش هزینه ها و 2. کاهش عوارض جراحی باب شده.

لیفت بینی بدون جراحی برای رفع عیوب قوز یا فرورفتگی و یا انحراف بینی با تزریق ژل و نخ جذبی برای لیفت نوک بینی، و یا لیزر بینی.

برای دریافت اطلاعات هزینه رینوپلاستی بدون جراحی، کلیک نمایید (شماره های تماس درج شده).

نکته: همه افراد کاندید مناسبی برای تمامی روش های غیرجراحی و یا جراحی بینی نیستند. اینکه کدام روش برای شما مناسب تر است بستگی به نظر پزشک دارد. البته در مقایسه با روش های غیرجراحی چون لیزر، تزریق ژل یا لیفت نخ…، روش های جراحی ماندگاری بیشتری دارند.


عمل بینی با بیمه تامین اجتماعی

بیمه تامین اجتماعی عمل های زیبایی غیرپزشکی را پوشش نمی دهد. در عمل بینی، در صورت انحراف بینی، می توانید از مزایای بیمه برای کسر هزینه پرداختی بهره مند شوید.

برای عمل انحراف بینی با بیمه تامین اجتماعی، ابتدا از پزشک یا مرکز بپرسید آیا با بیمه تامین اجتماعی طرف قرارداد هستند یا نه و اینکه این قرارداد تا چه مدت اعتبار دارد.

هر بیمارستان یا کلینیک ممکن است یک کارشناس بیمه نیز داشته باشد. کافی ست سوالات بیمه ای خود را از آنها بپرسید.


معرفی بهترین متخصص جراحی بینی در مشهد

دوست عزیز، گاهی تشخیص بهترین متخصصین جراحی زیبایی آسان نیست. در صورت تمایل، می توانید این کار را به تهران اسکین بسپارید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و از عوارض نیز در امان باشید.

معرفی بهترین پزشکان جراحی بینی، زیبایی، لیزر و جوانسازی در تمامی شهرهای ایران؛ کافیست تماس بگیرید.

بهترین متخصص جراحی بینی در مشهد

 

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments