لیپوست چیست؟

لیپوست چیست؟ | بهترین مرکز لیپوست در تهران

لیپوست چیست؟

همانطور که می دانید، امروزه چاقی دلایل بسیار زیادی دارد. در جامعه ی صنعتی کنونی، استرس زیادی را باید تحمل کرد. استرس میزان ترشح هورمون کورتیزول یا همان (هورمون استرس)  را در بدن افزایش می دهد که افزایش این هورمون ارتباط مستقیمی با افزایش اشتها دارد.

بعضی پر خوری ها غیر ارادی است
پر خوری عصبی

بنابراین ما روزانه شاهد چاقی روز افزون خود خواهیم بود. البته نا گفته نماند که دلایلی چون  وراثت، کم خوابی، یائسگی، تنبلی تخمدان و… تاثیر بسزایی در چاقی دارد. افراد زیادی هستند که تلاش خود را برای داشتن اندام خوش فرم می کنند اما میدانند این امر نیاز به زمان بسیار طولانی مدت، تلاش و هزینه ی بسیار زیادی دارد. از طرفی تا کی می خواهید از قرص های لاغری و ضد اشتها استفاده کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیپوست کمک شایانی به تناسب اندام شما می کند
لیپوست

برخی نیز گول تبلیغات ماهواره، تلویزیون و … را می خورند و میلیون ها تومان خرج لاغری خود با قرص های تبلیغاتی می کنند که البته تاثیری در تناسب اندام خود نخواهند یافت. علاوه بر این ها هنگامی که افراد به بدن خود برای لاغر شدن سخت می گیرند، به شدت به افرادی عصبی و متهاجم و یا افرادی افسرده تبدیل می شوند.

چاقی و لیپوست
لیپوست چیست

بطور کل لاغر کردن بدون کمک از علم و تلنولوژی علاوه بر اینکه عوارض جبران ناپذیری مانند ریزش مو، افت قند خون، بوجود آمدن اختلالات کلیوی و کبدی و… دارد از نظر روحی هم افراد را تهدید می کند. امروزه علم و تکنولوژی به کمک شما عزیزانی که به دنبال داشتن اندامی زیبا هستید آمده است. یکی از بهترین و کار آمدترین روش ها برای داشتن اندامی زیبا لیپوست می باشد.

یکی از بهترین و کار آمدترین روشها برای داشتن اندامی زیبا عمل لیپوست می باشد
لیپوست و تناسب اندام

لیپوست دقیقا به برداشتن چربی های اشباع شده در هر قسمت از بدن شما که مایل به نبودن آن هستید، می پردازد. حتی به لیپوست، پیکر تراشی هم می گویند. یعنی اندام خود را همانگونه که می خواهید شود، شکل می دهند. برای همین به متخصص لیپوست، پیکرتراش هم می گویند چرا که مانند یک مجسمه ساز اندام شما را زیبا می کند. خیالتان راحت باشد که در لیپوست، به بافت اصلی بدن مثل بافت های عروقی، عصبی، ماهیچه ای و…  آسیبی وارد نمی شود.

لیپوست در تناسب اندام موثر است
لیپوست

 

مزایای لیپوست چیست؟

a. بعضی ها به لیپوست معجزه ی لاغری قرن، گویند. چرا که در همان جلسه ی اول شما شاهد لاغری چشم گیری در نواحی مد نظرتان خواهید بود.

روزانه با خیلی ها روبرو می شویم که از چاقی مفرط خود در ناحیه ی شکم و ران خسته شده اند. آنها با نگاهی ملال آور به ما خواهند گفت: هر کاری می کنم پاهایم متناسب و لاغر نمی شود، ویا می گویند : من حتی با خوردن آب هم چاق می شوم و متاسفانه حتی آب هم باعث چاقی شکمم خواهد شد. حتی معترضند که ساعت ها از وقت خود را در باشگاه می گذرانند و کل روز را فقط با تکه ای ماهی یا مرغ ویا یک کف دست نان می گذرانند.

چاقی نامتناسب و لیپوست
مزایای لیپوست

ما به شما این مژده را می دهیم که دیگر نگران چاقی خود نباشید، فقط کافیست تناسب اندام و رژیم غذایی خود را به ما بسپارید. بله درست خوانده اید و لازم است رژیم غذایی خود را هم به متخصص مربوطه بسپارید چرا که  لیپوست هم مانند هر عمل دیگری نیاز به مراقبت های بعد از عمل و رعایت اصول تغذیه ای مناسب را دارد.

b. بعضی افراد نیز می باشند که بعد از گذراندن دوره های طولانی برای لاغری به مرکز ما مراجعه می کنند. آنها تلاش خود را برای لاغری خود کرده اند، اما باید باور داشت که نواحی ای مثل غبغب، بازو، ران، پشت سینه و برخی نواحی دیگر بعد از لاغری به فرم دلخواه در نمی آیند.

ورزش ها و رژیم های بی اثر خسته کننده است
لیپوست و تناسب اندام

حتما شما هم با افراد لاغری مواجه شده اید، که داشتن غبغب آنها برای شما تعجب آور است ویا افرادی را که بالا تنه ی خوش فرمی دارند اما رانهای آنها به شدت بزرگ است و بالعکس و هزاران افراد دیگری که خود را لاغر کرده اند اما با تعجب بسیار با عدم تناسب بخش هایی از اندام آنها مواجه هستیم. باید گفت که لیپوست مشکل این دسته از عزیزان را به سادگی، بدون درد، بدون عوارض و از همه مهمتر اینکه طی مدت کوتاهی حل کرده است.

لیپوست برای برطرف کردن غبغب موثر است
مزایای لیپوست

c. مادران عزیزی که نوزاد دلبند خود را زایمان می کنند، همیشه از درد در ناحیه ی بخیه خود و جای بخیه ی خود گلگی دارند. من نمی خواهم بگویم نوزاد خود را با این عمل به دنیا بیاورید، فقط خواستم با ذکر مثالی به شما بگویم که در لیپوست شما نه زیر تیغ جراحی می روید و نه با معضل جای بخیه مواجه خواهید شد.

با لیپوست به اندام دل خواه خود برسید
لیپوست و تناسب اندام

d. جالب است بدانید بعد از  لیپوست شما بستری نخواهید شد و هم چنین دوره ی نقاهت بسیار کمی دارد.
دوره ی نقاهت این عمل یک یا دو هفته می باشد. بعد از لیپوست فرد می تواند کارهای روزانه ی خود را به راحتی انجام بدهند.

لیپوست در مدت زمان کمی شما را به تناسب اندام دلخواه می رساند
سریع ترین راه برای تناسب اندام

عوارض لیپوست چیست؟

همانطور که گفته شد لیپوست عارضه ی خاصی ندارد. شما هنگامی که یک آمپول برای سرما خوردگی یا آبریزش بینی خود می زنید با سوزش مواجه می شوید، اما سوزشی که می دانید نه دائمی است و نه ضرری برای شما خواهد داشت.

دقیقا لیپوست هم همین گونه است. یعنی بعد از لیپوست، ممکن است کمی سوزش و کبودی در ناحیه ی مربوطه داشته باشید. یا اینکه ممکن است پوست شما به داروی بی حس کننده، حساسیت داشته باشید که این امر واقعا قابل چشم پوشی است فقط کافیست قبل از عمل به جراح خود این موضوع را یاد آوری کنید.

می بینید، می توان گفت لیپوست نه تنها عارضه ای ندارد، بلکه به جرئت باید گفت خدارا شکر با تحمل کمی سوزش ویا کبودی ای زود گذر، شما را به اندام ایده آلی که می خواهید می رساند.

لیپوست عارضه ای ندارد
عارضه های لیپوست

 

ما در مرکز زیبایی برکه،مجهز به بهترین دستگاه لیپوست با مجرب ترین کادر می باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما  اینجا کلیک کنید.

هزینه ی لیپوست:

برای لیپوست، مراکز مختلف قیمت های متفاوتی با یکدیگر دارند. آنچه مهم است، این است که دقت کنید مراکزی که  لیپوست در آنها  خیلی ارزان قیمت است، از کادر مجرب و دستگاه قابل اعتمادی استفاده کنند. برای لیپوست در مرکز زیبایی برکه اینجا کلیک کنید.

 لیپوست چگونه انجام میشود؟

امروزه لیپوست، توسط دستگاه لیپوست انجام می شود. کار این دستگاه به این شکل است که با تزریق و استفاده همزمان از سیستم ساکشن و ویبریشن بافت چربی زنده را از محل مورد نظر بیرون می کشد.

حالت ویبریشن در دیگر دستگاه ها به صورت دورانی می باشد اما در دستگاه لیپوست به صورت رفت و برگشتی است. مزیت این روش در این است که چربی های کشیده شده هم دما با بدن انسان است و هم چنین زنده می باشند به موجب این امر، چربی ها به راحتی و خیلی روان بیرون کشیده می شوند.

نکته ی جالبی که درمورد لیپوست وجود دارد این است که، چربی هایی را که به کمک لیپوست بیرون می کشیم، می توانیم برای جوان سازی و حجم دهی سایر نقاط بدن، مثل صورت، سینه، باسن و… استفاده کرد.

معرفی دستگاه لیپوست :

دستگاه لیپوست، دستگاهی پیشرفته است که حجم وسیعی از چربی های بدن شما را،تقریبا بدون هیچ عارضه ای و در کم ترین زمان ممکن، بیرون می کشد. دستگاهی که ما در مرکز زیبایی خود استفاده می کنیم ساخت کشور مولر آلمان می باشد. این دستگاه سال 2016 جایگزین دستگاه لیپوماتیک شد.

برتری دستگاه لیپوست در مقایسه با دیگر دستگاه ها:

دستگاه لیپوست در مرکز زیبایی برکه
دستگاه لیپوست

. جراحی با این دستگاه بصورت همگن انجام می شود و اینطور نیست که به صورت ناگهانی به کشیدن چربی ها بپردازد. اصطلاحا می گویند عملکردی ملایم دارد.

. پس از لیپوست شما احساس درد نخواهید کرد.

. پس از لیپوست شما دچار آمبولی نخواهید شد.

 . بعد از  لیپوست به شما حالت تهوع دست نخواهد داد.

. بسیاری از دستگاه ها بعد از لیپوست افتادگی پوست را منجر می شوند.با لیپوست توسط این دستگاه شما هرگز دچار افتادگی پوست نخواهید شد.

. در این دستگاه شما با عدم تناسب اندامی مواجه نخواهید شد. متخصص ما درست مثل یک مجمسه ساز شما را به اندام دلخواهتان با تناسبی زیبا می رساند .

. بعد از لیپوست درد و خونریزی نخواهید داشت.

. دوره ی نقاهت بعد از لیپوست با این دستگاه بسیار کوتاه می باشد. می توان گفت دوره ی نقاهت یک و یا دو هفته ای دارد.

برتری لیپوست نسبت به لیپوساکشن و لیپوماتیک در چیست؟

در  لیپوساکشن، کشیدن چربی به کمک لیزر انجام می شود. بنابراین چربی خارج شده سوزانده شده و مجددا قابل استفاده نیست. اما در لیپوست، چربی خارج شده بصورت زنده و هم دما با دمای بدن می باشد پس می توان مجددا از این چربی ها برای حجیم کردن و یا پر کردن بعضی قسمت ها استفاده کرد.

هم چنین در لیپوماتیک، به خوبی نمی توان عمل لیفت پوست را انجام داد. بنابراین بعد از عمل با دستگاه لیپوماتیک نا همواری های پوستی، گودی و کبودی خواهیم داشت. در لیپوست، به خوبی می توان لیفت پوست را انجام داد. بنابراین بعد از لیپوست، ما بهترین نتیجه دلخواه را خواهیم داشت.

مراقبت های قبل از لیپوست:

قبل از عمل لیپوست حتما با پزشک خود مشورت کنید
مراقبت های قبل از لیپوست

_ قبل از لیپوست حتما با پزشک خود مشورت کنید. دانستن این نکته ضروری است که همه ی افراد نمی توانند  لیپوست را انجام دهند.

_ قبل از لیپوست باید استریل محل موردنظر انجام شود.

بسیاری نکات دیگر وجود دارد که بهتر است با پزشک و متخصص خود در این باره صحبت کنید برای مثال اگر لازم است قبل از انجام لیپوست رژیم غذایی مناسب داشته باشید، بهتر است نظر متخصص را در این مورد، با توجه به سیستم بدنی و اندام خود بدانید.

افرادی که نمی توانند لیپوست را انجام دهند :

  1. بیماران هموفیلی به علت وجود خونریزی در حین لیپوست، نباید لیپوست را انجام بدهند.
  2. بیماران مبتلا به دیابت
  3. افرادی که به بی حس کننده ها (مثل لیدوکائین) حساسیت های شدید دارند.
  4. افراد مبتلا به بیماری های عفونی

مراقبت های  بعد از لیپوست:

بعد از لیپوست مراقبت هایی لازم است. بخاطر برگشت پذیر بودن لیپوست، بهتر است بعد از آن، رژیم مخصوص و حرکات ورزشی خاصی انجام شود. باز هم تاکید می کنیم توصیه های متخصص خود را در این مورد جدی بگیرید.

بعد از عمل لیپوست رعایت رژیم غذایی ضروری است
مراقبت های بعد از لیپوست

برای چه نقاطی از بدن عمل لیپوست را می توان انجام داد؟

بهتر است عمل لیپوست برای نقاطی انجام شود که با رعایت رژیم های لاغری و ورزش به شکل دلخواه در نمی آیند. مثل:

. غبغب

. بازو

. بالای سینه و پشت  سینه

. شکم

. ران

. پهلوها

منابع:

منبع 1:

منبع 2:

منبع3:

محقق و مترجم: فروغ مشعوف

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments