لیفت گردن و صورت با لیزر آر اف اینفینی

لیفت گردن و صورت با لیزر آر اف اینفینی

لیزر آر اف اینفینی

بیمار:

من به خاطر کاهش ناگهانی وزنم، دچار افتادگی شدید در ناحیه ی گردن و فک شده ام. خیلی مایلم بدانم که آیا لیزر اینفینی جایگزین مناسبی برای لیفت گردن و ناحیه ی پایین صورت است یا خیر؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین:

دکتر دومینیک برین در این مورد می گوید: ” برای افتادگی های شدید پوستی هیچ روشی بهتر از عمل لیفت صورت نیست. لیزر اینفینی آر اف بیشتر برای افتادگی های خفیف کاربرد دارد. البته در مواردی برای سفت کردن پوست صورت نیز کاربردی مناسب و عالی دارد.”

دکتر ریچارد بکستر میگوید: ” در حالیکه دستگاه ها و فناوری های نوینی برای درمان مشکلات پوستی به بازار آمده است، اما هیچ کدام تاکنون نتوانسته جایگزینی مناسب برای عمل لیفت افتادگی های شدید پوستی در ناحیه ی گردن و فک باشد. پولتان را برای عمل لیفت صورت جمع کنید، چرا که نتایجی عالی در پایان در ناحیه گدن و فک خواهید داشت. ”

لیزر آر اف اینفینی
لیزر آر اف اینفینی

دکتر استنلی اوکورو می گوید: ”  تمام دستگاه ها ی لیزر آر اف یکسان نیستند. دستگاه RF می تواند کاملا غیر تهاجمی و یا نیمه تهاجمی باشد. این لیزر ها غیر تهاجمی و با دوره ی درمانی کوتاهی هستند. دستگاه لیزر اینفینی آر اف هم یکی از لیزر های غیر تهاجمی(عمل جراحی)  است که سبب استحکام بخشی به پوست و کلاژن سازی در لایه ی درم می شود. البته این روش برای افتادگی های خفیف پوستی کاربرد فراوانی دارد.

روش اینفینی از ترکیب میکرونیدلنگ و لیزر آر اف ( امواج فرکانسی) تشکیل شده است که به درمان افتادگی های خفیف، چروک های ریز می پردازد.

البته به تازگی لیزری با نام ثرمی تایت (ThermiTight) که یکی از انواع لیزر های تهاجمی آر اف است به بازار آمده و توان بالایی در رفع افتادگی پوست از خود نشان داده است. این روش می تواند در سال های آینده جایگزینی مناسب برای لیفت صورت و گردن باشد.

این لیزر اینگونه عمل می کند که؛ با ایجاد شیار میله ای شکلی ریز در پوست، به لایه های زیرین دست یافته و سبب از بین بردن چربی های آن نقطه شده و موجب بالا کشیدن و لیفت پوست می شود. در این روش از بیحسی های موضعی کمک گرفته می شود. من از لیزر ثرمیتایت برای برخی از بیمارنم استفاده نموده ام که آن ها تا 4 سال به درمان های دیگر نیازی پیدا نکرده اند.”

محقق و مترجم: میلاد اسد بیگی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید