بهترین مرکز لیفت صورت: برکه

لیفت صورت با نخ: پیری پوستم کمه؛ این روش در مرکز برکه برام خیلی مقرون به صرفه و عالی در اومد.

لیفت صورت با نخ: فیلم و تجربه جالب من از مرکز لیزر و زیبایی پوست برکه

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ
سلام به دوستای خوبمون.

بعضی از مرکزای زیبایی برای افرادی با پیری کمِ پوست، روش های تهاجمی و گران رو پیشنهاد میدن. مد شده تا یه دستگاه جدید میاد توی بازار، کلی تبلیغ کرده و روش های قدیمی تر رو کنار می زنن. اما اغلب روش های قدیمی بروز رسانی و نوین شده و اتفاقا خوب جای پاشونو محکم کردن. برای مثال، تزریق ژل و بوتاکس مرغوب یا لیفت نخ مرغوب.

پوست همه یکسان نیست. وقتی پیری پوست کمه، ضرورتی نداره لیزر کنیم یا به یک روش جوانسازی آنچنانی چند جلسه ای روی بیاریم. میشه با انتخاب روش ساده تری، برای مثال لیفت نخ، هم خرجمون کمتر شه و هم بهتر نتیجه بگیریم و هم به پوستمون فشار کمتری وارد بشه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موضوع امروز: چند فیلم انمیشن و و پرسش و پاسخ رایج درباره لیفت صورت و پوست با نخ

نظر یکی از کاربران درباره قیمت ها و لیفت نخ در مرکز برکه

“سلام. من سحر هستم. اوایل فکر می کردم لیفت نخ مثل قدیم هاست که نخ ها دیرجذب و پرعارضه بودن. امامتوجه شدم دیگه از اون میله و نخ دیرجذب و ناسازگار با کلی عارضه زیر پوست خبری نیست.
من اینقد توی سایتای مختلف تبلیغ مطب ها رو دیده بودم که حسابی گیج بودم کدوم رو انتخاب کنم. دنبال یه روش جوانسازی و لیفت گونه و چانه بودم که خرج زیادی روی دستم نندازه و در عین حال الکی هم نباشه. بعدا باخودم فکر کردم گفتم بهتره حضوری به چند تا مرکز زیبایی سر بزنم و مقایسه ای بکنم.”

“یه روز از خیابون امامزاده (قلهک-شریعتی) می گذشتم که اتفاقی دوست قدیمی م نرگس رو دیدم. گفتش که از مرکز جوانسازی پوست برکه برمیگرده و لیزر موهای زائد کل بدن با کلی تخفیف انجام داده. منم ازش خواستم اگه وقت داره یه کوچولو مرکز برکه سر بزنیم و درباره قیمت های بوتاکس، لیفت نخ، ژل و اینا سوال کنم.”

“به نظر من که قیمت هاش نسبت به جاهای دیگه خیلی منصفانه تر بود. محیط و دکوراسیون مطب هم خیلی تمیز و دلنشین بود. دوستم منو با خانم جعفری مدیر سایت تهران اسکین آشنا کرد. خیلی خوشرو بودن و درباره انواع روش های جوانسازی و دستگاه های لیزر و لیفت نخ بهم توضیحاتی دادن؛ چون من سوال کردم. از منشی راجع به قیمت ها پرسیدم که بعدا متوجه شدم در مقایسه با مرکزای دیگه خیلی منصفانه تره؛ البته جدول قیمت های لیزر روی سایت هست.”

چرا مرکز جوانسازی پوست برکه رو انتخاب کردم؟

“امروز صبح یه شماره ناشناس به تلفن ثابت منزلم زنگ زد و پیام تبلیغاتی پوست و لیزر گذاشته بود. خیلی عصبانی شدم چون منتظر تماس مهمی بودم و اشتباهی سریع از جام پریدم جواب بدم. اینطور تبلیغات خیلی منو ناراحت می کنه چون مثل این میمونه که می خوان جیبتو خوب خالی کنن. یعنی، تصور من از اینگونه تبلیغات اصلا مثبت نیست. بعضی مراکز خیلی هجومی و با ایجاد مزاحمت تبلیغ می کنن و میخوان به زور مردمو راضی کنن.”

“اما من از مرکز برکه تبلیغات پرسروصدا ندیدم. اون ها بیشتر روی مهارت پزشک، خوشروبودن و باحوصله بودنِ تیم پوست و مو و لیزر و دستگاه باکیفیت تکیه دارن تا بوق و کرنای الکی. تخفیف هاشون واقعی ست و خیلی روراست هستن. دستگاه لیزرشون برای موهای زائد و جوانسازی پوست خیلی نو و بالاترین مدل ( کلیک کنید) بود. البته اینم بگم کار پزشک مهمتر از دستگاه هست که برکه از این نظر عالیه.”

پیگیری شکایات شما در مرکز پوست و مو و لیزر و زیبایی

“در سایت هم بیشتر مانورها روی دادنِ اطلاعات ناب درباره تناسب روش های جوانسازی با انواع پوست ها و عوارض و مزایا هست. مرکز برکه مستقیم زیرنظر تهران اسکین اداره میشه؛ منظورم اینه مدیران سایت حضوری کار مطب و میزان رضایت مردم رو مشاهده و بررسی می کنن. برای همین خیال من برای پیگیری جوابدهی لیفتینگ صورت راحت تر شد.”

“یادم میاد چند سال پیش یه مرکزی پیش یه خانم دکتر رفتم برای بوتاکس. اونجا کلی تبلیغ کردن که بیام علاوه بر بوتاکس، لیفت گونه و چانه با یه ژل گرون انجام بدم و لیزر موهای زائد هم بکنم. من پیری پوستم زیاد نبود فقط خط اخم پیشانیم اذیتم می کرد. اونجا، فقط بوتاکس رو دو بار انجام دادم و هیچ نتیجه ای نگرفتم؛ چون نوع بوتاکس مرغوب نبود. اون مرکز گفت اِشکال از عمیق بودن خط اخم خودته. اما من گفتم می تونستین روش بهتر یا مواد بهتری برای من پیشنهاد بدین که اینقدر معطل نشم.”

در مرکز برکه، ابتدا شرایط پوست شما کامل بررسی و بهترین روش پیشنهاد میشه. خوبیش اینه مرکز دم دست مدیران سایت هست و می تونین میزان رضایت یا نارضایتی خودتون رو اعلام و پیگیری کنین. البته برای من که لیفتینگ نخ خوب جواب داد. یکساله که اثرش مونده و قراره باز تمدید کنم.”

چرا لیفت نخ ساده به جای جراحی لیفت؟

جراحی لیفت صورت هیلاری کلینتون

حتی خانم هیلاری کلینتون هم لیفت صورت انجام داده. این یعنی نفوذ دنیای پزشکی زیبایی حتی در سیاست.

دوستان گلم. این روزها کمتر فردی پیدا میشه که به تیغ و برش جراحی روی خوش نشون بده. لیفت صورت و لیفتینگ پوست با جراحی هم قابل انجامه منتها عوارضش برای همه قابل تحمل نیست. ممکنه خون و مایعات زیرپوست جمع شه، زخم متقارن ایجاد شه و جای اسکار باقی بمونه.

روش های تازه تری مانند اندولیفت یا هایفوتراپی یا آر.اف.فرکشنال اومده که برای پوست های خیلی افتاده با پیری زیاد عالی جواب میدن. به عبارتی، جراحی تهاجمی دیگه ضرورتی نداره مگر برای پوست های خیلی پیر و بنا به تشخیص پزشک. لیفت نخ یه عمل سرپایی، ساده و کم عارضه برای پوست هایی با پیری کمتر هست. هزینه جراحی لیفت با لیفت با نخ قابل قیاس نیست. لیفت نخ خیلی ارزونتر و به صرفه تره.

فیلم لیفت صورت ۳۶۰ درجه

انمیشن جالب زیر یکی از روش های لیفت صورت به نام لیفت ۳۶۰ درجه رو نشون میده. با هم ببینیم:

فیلم لیفت صورت با نخ pdo

عملکرد و اثرات نخ pdo روی پوست صورت چیست؟ برای جواب، انمیشن زیر را با هم ببینیم:

انواع لیفت صورت با نخ ساده و خاردار

بهترین جنس نخ لیفت اونی هست که از مواد سازگار با بدن ساخته شده. از نوع نخ ساده برای لیفتینگ گردن، اطراف چشم، دور دهان اینا استفاده میشه. نوع خاردارش برای لیفت گونه، فک یا نواحی پیشانی بیشتر کاربرد دارد. هر چه جنس نخ باکیفیت تر و با بدن سازگارتر باشد، قیمتش هم بیشتر خواهد بود. ماندگاری جنس نخ عالی تا دو سال هست.

در کل، نخ خاردار برای لیفتینگ صورت و نخ بدون خار برای پر کردن خطوط خالی چهره، شکم و گردن کاربرد بیشتری دارند.

تخفیف لیفتینگ صورت با نخ در نت برگ و تخفیفان

تخفیف لیفت صورت با نخ در مرکز برکه

چقدر خوب میشد همیشه تخفیف ها واقعی و به دور از ریا بود. هر تخفیف جوانسازی پوست بهتره نسبت به کیفیت کار و میزان جوابدهی اعلام بشه. وگرنه لیفت نخ خیلی ارزون از کجا معلوم جنس نخش خوبه و برای شما عوارض پنهان و پیدا نداره؟

به قول سحر، روی خیلی از پوشاکی ها نوشته “فقط ۱۵ هزار تومان”. اما وقتی وارد میشی، می بینی که جنس های باکیفیت بالای صدتومان هستن. و پانزده بیست تومنی ها همون جنس های پلاستیکی مضر یا بدون مقاومت و دارای استعداد پارگی و دررفتگی زودهنگام هستن.

ما از اون دسته سایت های بی خودی نیستیم که با دروغ قیمتی غیرواقعی رو به عنوان تخفیف اعلام کنیم. اما تخفیف های ما واقعی، بسیار منصفانه و بدون پورسانت برای خودمان است. تلاش داریم گفتار و کردار نیک رو سرلوحه تبلیغاتمون قرار بدهیم.

یک مثال بزنم: دستگاههای لیزر مرکز برکه استانداردترین و باکیفیت ترین هست. با این حال، در مقایسه با کیفیت دستگاه و مهارت پزشک، نسبت به اغلب مراکز دیگه، تخفیف های لیزر موهای زائد بدن مرکز ما بسیار عادلانه و حتی زیرقیمت واقعی هست. فقط ازتون می خوام مراکز دیگه هم سر بزنین و سوال کنین. ما خوشبختانه دستگاه چینی یا شبه-لیزر بی کیفیت نداریم.

نمونه تخفیف های مرکز برکه را ببینید (کلیک).

لیفت صورت با نخ برای رفع چین و چروک و کشیدگی گونه و چانه

هزینه لیفت صورت با نخ در مرکز برکه منصفانه است.

از نخ های خارداری مانند PDO برای لیفت گونه استفاده می شود. نخ های بدون خار برای پر کردن خطوط خالی. فیلم های لیفت و رفع چین و چروک صورت با نخ را ببینید (بالا).

مراقبت های قبل و بعد از جوانسازی و لیفت صورت با نخ

اویلن توصیه اینه که مراقب تداخل داروها با لیفت نخ باشین. نخ هم یه ماده هست که زیرپوست میاد و می تونه جذب شه. به خصوص، داروهای ضد انعقاد رو نباید از یکی دو هفته قبل از لیفت نخ مصرف کنین. لیفت نخ با تزریق بوتاکس، ژل و لیفت نخ دیگه تداخل دارد. حداقل یکماه بینشون فاصله باشه.

برای تغذیه، مصرف مایعات و خوراک نرم و پرهیز از مواردی مانند الکل، سیگار، پرحرفی، جیغ و خمیازه، استخر و سونا، ورزش، هوای گرم، و پرهیز از ماساژ صورت توصیه میشه.

محل سوزن رو آرایشی نکنید.

مراقب تبخال، بیماری های عفونی و آکنه فعال در محل لیفت باشین. اول باید مداوا شده بعد اقدام کنید.

تداخل لیفت نخ با تزریق بوتاکس و ژل

لیفت نخ با تزریق بوتاکس، ژل و لیفت نخ دیگه تداخل دارد. حداقل یکماه بینشون فاصله باشه.

لیفتینگ با نخ PDO در کلینیک برکه

دوستان. این لینک کامل و جامع است. کلیک کنید.

لیفت صورت با نخ سیلوهت در کلینیک برکه

لینک جامع نخ سیلوئت یا سیلوهت، کلیک کنید.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

بهترین مرکز تزریق فیلر و ژل باسن

مریم اکبری زاده

 

 

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments