لیفت صورت

لیفت با نخ | بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

همه آنچه باید در مورد لیفت با نخ بدانید

لیفتینگ صورت و لیفت با نخ
لیفت با نخ

تا همین اواخر ، تنها راه برای حل مشکلات ناشی از شلی و افتادگی پوست صورت (از جمله شلی فک و گونه ها) عمل جراحی لیفت صورت بود.

از این گذشته ، در حالی که درمان های جوانسازی پوست می توانند تا حدی به احیای استحکام در زمان شلی و افتادگی پوست کمک کنند ، تنها تیغ جراحی می تواند کارساز باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با این حال ، تا زمانی که رویکرد تکیه بر ترکیبات تزریقی و جوانسازی پوست بر جراحی صورت برای بسیاری از بیماران ارجحیت داشته باشد ، هیچ کس مایل نیست تن به چاقوی جراحی در دهد.

اگر شما در زمره این گروه قرار دارید ، خوشحال خواهید شد اگر بدانید نوع جدیدی از روش های زیبایی برای پر کردن شکاف بین جوانسازی صورت به صورت غیر تهاجمی و جراحی تهاجمی صورت ابداع شده است و آن چیزی نیست جز “کشیدن صورت با نخ”.

جراحی لیفت صورت چه خطراتی دارد؟

 

لیفت با نخ چیست ؟

لیفت با نخ صورت
لیفت با نخ چیست

لیفتینگ صورت با نخ (Thread-LIfting) نوعی پروسیجر است که در آن از بخیه های موقتی به منظور “بالا کشیدن” بسیار جزیی اما مشهود در پوست استفاده می شود.

جراح زیبایی به جای برداشتن پوست شل صورت به صورت جراحی ، به سادگی با بخیه قسمت هایی از آن ، آن را به حالت تعلیق در می آورند.

این امر باعث می شود پوست کمی کشیده شود و به همین دلیل پوست صورت را سفت و محکم می سازد. لیفت با نخ علاوه بر این که برای کشیده شدن پوست ایده آل است ، به روشی دیگر نیز با فرایند پیری مقابله می کنند: با تحریک “پاسخ شفابخش” بدن و هدایت بدن برای رساندن موج های عظیم کلاژن به نواحی تحت درمان. این امر به دلیل نقش حیاتی کلاژن در فرآیند پیری بسیار مهم است.

کلاژن به پشتیبانی از “فاکتورهای رشد” کمک می کند که تاثیر به سزایی در وضعیت پوست ما دارد. کلاژن علاوه بر این که جهت ترمیم زخم مورد استفاده قرار می گیرد ، به تقویت ، حجم دادن و نرمی پوست نیز کمک می کند. هرچه سن مان افزایش می یابد ، بدن مان به تدریج کلاژن کمتر و کمتری تولید می کند و همین امر منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود.

این از دست دادن در حجم و قدرت پوست ، یک عامل بزرگ در تشکیل پوست اضافه و چروک های بیشتر است. با ضعیف تر شدن ، پوست دیگر قادر به حمایت از بافت های زیر خود نیست ، به این معنی که جاذبه زمین آن را به سمت پایین سوق داده و آن را کشیده می کند.

تزریق کلاژن تازه به پوست صورت ، هنگامی که علائم شلی پوست هنوز خفیف است می تواند به کاهش افتادگی (با ضخیم شدن و آبرسانی پوست) کمک کند و از بدتر شدن شرایط آن (با تقویت پوست) جلوگیری کند.

به عبارت دیگر ، این فرایند شرایط را برای جوانسازی مستمر و رو به رشد برای بافت های صورت فراهم می کند. بیمارانی که به منظور تحریک کلاژن ، از روش لیفت صورت با نخ استفاده می کنند ، متوجه بهبود تدریجی در تون و استحکام پوست خود خواهند شد.

زمانی که نخ در زیر پوست قرار می گیرد ، پاسخ شفابخش بدن به طور مداوم فعال است ، زیرا بدن می خواهد مناطق بخیه شده را “التیام بخشد” و بخیه ها را از بافت خارج سازد.

از نظر بیولوژیکی ، هنگامی که بدن وجود جسمی خارجی در درم را حس می کند به آن واکنش نشان می دهد. خوشبختانه از آنجا که نخ هایی که در درمان لیفت صورت با نخ در زیر پوست قرار می گیرند ، بسیار نازک و ظریف هستند ، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد.

اکثر افراد پس از بهبودی کامل پوست ، به هیچ وجه بخیه های خود را حس نمی کنند.

 

فیلم لیفت با نخ

فیلم لیفت صورت با نخ در ایران را می تواند در ویدئوی زیر مشاهده کنید:

مزایای استفاده از نخ به جای جراحی فیس لیفت چیست؟

لیفت صورت بانخ
کشیدن صورت با نخ

برای بسیاری از بیماران ، بزرگترین مزیت لیفت صورت با نخ به جای جراحی لیفت صورت ، دوره ریکاوری بسیار کاهش یافته روش لیفت صورت با نخ است. هنگامی که بیمار جراحی صورت انجام می دهد ، به طور عمیقی بی هوش است. به این ترتیب ، بیمار باید از قبل ترتیبی دهد كه شخصی او را از بیمارستان مرخص كند.

همچنین اکثر بیماران جراحی لیفت صورت حداقل به مدت سه روز پس از عمل جراحی ، به کمک و مراقبت شبانه روزی نیاز دارند. علاوه بر این ، اگر بیمار ، کودک در خانه داشته باشد ، ممکن است به گرفتن پرستار کودک نیز نیاز باشد. معمولاً بیماران تحت جراحی فیس لیفت به یک یا دو هفته مرخصی برای بهبودی نیاز دارند.

همه چیز درباره دوران نقاهت جراحی فیس لیفت

اما در مقابل ، دوره ریکاوری لیفت صورت با نخ نسبتاً آسان است. این روش می تواند تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام شود ، به این معنی که بیماران پس از اتمام پروسیجر می توانند بلافاصله به خانه منتقل شوند و از خود مراقبت کنند.

با وجودی که برخی از بیماران بعد از لیفت صورت با نخ کمی احساس درد ، قرمزی و تورم را تجربه می کنند و بنابراین مایل هستند که بقیه روز را در خانه بگذرانند ، اما بیشتر آنها می توانند بلافاصله به محل کار خود بازگردند. مصرف داروهای مسکن قوی به ندرت پس از لیفت صورت با نخ مورد نیاز است .

همین امر بازگشت بیماران به روال عادی خود را آسان تر می سازد. بنابراین این روش برای افرادی که فرزند در خانه دارند یا شاغل هستند ، یا مشغله های بسیاری دارند ، بسیار ایده آل است.

لیفت صورت با نخ به لطف غیر تهاجمی بودنش ، خطر کمی دارد. بعد از لیفت نخ عملا هیچ خطری برای ایجاد زخم ، کبودی شدید ، خونریزی یا عوارض دیگر وجود ندارد.

در موارد نادر ، بیماران ممکن است ناراحتی ، عفونت یا مشهود شدن بخیه های زیر پوست خود را تجربه کنند. اگر این اتفاق بیفتد ، بخیه ها به سادگی برداشته می شوند و صورت بیمار به حالت اولیه خود باز می گردد.

در آخر ، از آنجا که لیفت صورت با نخ نسبت به جراحی لیفتینگ صورت بسیار آسان تر عمل می کنند ، بسیار مقرون به صرفه تر محسوب می شود.

 

لیفت گوشه چشم با نخ

لیفت گوشه چشم با نخ
کشیدن گوشه چشم با نخ

یکی از نکات شگفت انگیز در مورد لیفت صورت با نخ این است که می تواند گوشه چشم را با استفاده از این تکنیک ، بالا ببرید و از تاثیر کلی آن که ده ها سال جوان تر شدن است ، بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت پلک مطلب زیر را مطالعه کنید:

انجام انواع لیفت پلک در مرکز زیبایی برکه

 

قیمت لیفت صورت با نخ

هزینه لیفت با نخ
کشیدن پوست صورت بوسیله نخ

قیمت لیفت صورت با نخ بسته به عمق مشکل پوست تان ، این که در چه ناحیه ای نخ را دریافت می کنید ، تجربه پزشک و سایر عوامل ، متفاوت است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت لیفت با نخ کلیک کنید.

 

مراقبت بعد از لیفت با نخ

 

با وجودی که دوره ریکاوری این پروسیجر فشرده نیست ، بیماران همچنان باید در طول بهبودی ، اقدامات احتیاطی کوچکی را انجام دهند.

بسیار حائز اهمیت است که اطمینان حاصل کنید که حداقل یک هفته پس از انجام لیفت صورت با نخ ، با صورت خود با ملایمت رفتار کنید و همچنین از مرطوب کننده نیز استفاده کنید.

همچنین باید سعی کنید سر خود را هنگام خواب کمی بالا نگه دارید تا مانع از غلتیدن روی صورت تان شوید.

 

لیفت صورت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

 

لیفت صورت با تخ
جوانسازی صورت با ترد لیفت

اگرچه کشیدن صورت بوسیله نخ بسیار پر فایده است ، اما بسیار حائز اهمیت است که بیماران انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشند. در حالی که این روش مطمئناً تغییرات قابل توجهی ایجاد می کند ، اما معمولاً تنها چند میلی متر پوست صورت را بالا می کشد.

به همین ترتیب ، نتیجه ای ظریف تر و طبیعی تر از عمل جراحی لیفت صورت حاصل می کنند. از این رو این پروسیجر برای بیمارانی که علائم شلی خفیف تا متوسط پوست ​​(نه شدید) را دارند ، مناسب است.

سن ایده آل برای انجام این روش ، معمولاً اواخر دهه سی تا پنجاه سالگی است ، این در حالیست که اکثر بیماران بالای 55 سال می توانند از عمل جراحی لیفت صورت بیشتر بهره مند شوند. با این وجود نخ های لیفتینگ می توانند برای بیماران مسنی که به دلایل پزشکی قادر به انجام جراحی نیستند ، جایگزین مناسبی باشند.

از آنجا که این نخ ها را می توان تحت بی حسی موضعی زیر پوست قرار داد ، بسیاری از افرادی که مشکلات وابسته به سن دارند و باعث می شود از نظر جراحی واجد شرایط نباشند (مانند فشار خون بالا ، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی و عروقی) می توانند با اطمینان خاطر از این درمان برخوردار شوند. اگر در سلامت کامل به سر می برید ، حتما با پزشک خود در مورد این که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر مشورت کنید.

 

لیفت با نخ چقدر دوام دارد

 

ماندگاری لیفت با نخ

تا به این جا احتمالا این سوال برای تان پیش آمده که کشیدن صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟ در این رابطه باید گفت ، درک این نکته حائز اهمیت است که در حالی که هیچ یک از تکنیک های لیفتینگ نمی توانند نتایج دائمی داشته باشند ، جراحی لیفت صورت معمولاً نتایج ماندگارتری نسبت به نخ خواهد داشت.

نتایج عمل جراحی لیفتینگ می تواند تا یک دهه ماندگار باشد ، در حالی که ماندگاری لیفتینگ با نخ عموماً از یک تا سه سال به طول می انجامد.

با این حال ، به دلیل این که این روش لیفت صورت بسیار کم خطر است ، بیمارانی که از نتایج آن رضایت دارند ، معمولاً می توانند پس از جذب بخیه های قدیمی توسط بدن ، مجددا مجموعه جدیدی از بخیه های موقتی را انتخاب کنند.

 

بیشترین بهره را از لیفت صورت با نخ ببرید

 

لیفت با نخ نتایج
عکسهای قبل و بعد از هایفو یا اولتراپی ولیفت

از آنجا که نخ های لیفت ، بسیار کم خطر هستند و دارای دوره بهبودی کوتاه مدتی هستند ، می توان آنها را با سایر روش های غیر جراحی دیگر ترکیب کرد تا نتایج جامع و قابل توجه تری حاصل شود.

پس از این که پوست شما در اطراف نخ های قرار داده شده بهبود یافت ، توصیه می کنیم لیفت نخ خود را با درمانی مانند اولتراپی (Ultherapy) ترکیب کنید.

در اولتراپی از پالس های ملایم انرژی سونوگرافی برای گرم کردن بافت های همبند زیر پوست استفاده می شود و بدین ترتیب تولید کلاژن را تحریک می کند.

اولتراپی ، که اغلب به آن “لیفت غیر جراحی صورت ” گفته می شود ، به اندازه ای ایمن است که تقریباً در هر ناحیه ای از صورت و گردن اعمال می شود.

با ترکیب این روش با لیفت نخ ، می توانید مقدار کلی استحکام پوستی که دریافت می کنید را به حداکثر برسانید و با درمان گردن و همچنین صورت ، کشیدگی بیشتری در پوست خود ایجاد کنید.

در حالی که نخ های لیفتینگ می توانند پوست را به طور موثری استحکام بخشند ، اما جهت رفع لک های روی سطح پوست طراحی نشده اند. به همین ترتیب ، از بین بردن علائم سطحی پیری (مانند لکه های ناشی از سن ، مناطقی از رنگدانه به صورت ناهموار توزیع شده و خطوط ریز) به تکنیکی معروف به “جوانسازی پوست” احتیاج دارد.

در طول فرایند جوانسازی پوست ، لایه بالایی درم برداشته می شود و لکه های فوق را از بین می برد. لایه جدید پوست که بسیار جوان تر به نظر می رسد ، در جای خود رشد می کند و جایگزین پوست قبلی می شود.

با ترکیب تعدادی از درمان های ضد پیری غیر جراحی مختلف ، بیماران می توانند بدون تحمل دوره بهبودی طولانی مدت مرتبط با جراحی ، تغییری عمیقاً مثبت در ظاهر خود حاصل کنند.

 

بهترین متخصص لیفت با نخ در تهران

 

متخصص لیفت با نخ

امیدواریم لیفت نخ خود را در هر کلینیکی که انجام می دهید، با موفقیت همراه باشد و هیچ گونه عوارضی را تجربه نکنید. اما چنانچه در یافتن متخصص لیفت با نخ در تهران دچار تردید هستید، کلینیک تخصصی پوست برکه را به شما معرفی می کنیم.

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات لیفتینگ صورت ، تزریق ژل ، بوتاکس و چربی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و به این صفحه مراجعه کنید.

همچنین می توانید تجربه نظر کاربران در مورد لیفت صورت با نخ در این مرکز را در بخش نظرات سایت مشاهده نمایید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد اطلاعات مفیدی به شما عزیزان ارائه کند.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

plasticsurgery

h

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments