بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر مهسا سعیدیان (اصفهان) – بخش اول

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان
کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

سلام. من سولماز هستم و یه دختر یک ساله به اسم لیانا دارم. ما تو اصفهان زندگی می کنیم. امروز می خوام یکی از تجربیات بزرگ زندگیمو با شما به خصوص با خانمای جوونی که تازه میخوان مادر بشن در میون بذارم.

حدود یک سال و نیم پیش که متوجه شدم باردارم، بدنم شروع به پرمو شدن کرد. وقتی که برای آزمایش و بررسی به دکتر زنان می رفتم، یک بار موضوع موهای زائدمو با دکتر در میون گذاشتم و گفتم که این وضعیت برام قابل تحمل نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متخصص زنانی که پیشش می رفتم، توضیح داد:

تغییرات هورمونی در دوران بارداری می تواند به رشد بیش از حد موی زائد در اطراف شکم، سینه ها، صورت و سایر قسمت های بدن منجر شود. این موضوع در برخی از زنان اتفاق می افتد و در برخی دیگر خیر. اما پس از پایان بارداری، اوضاع به حال اول خود باز می گردد.

متاسفانه من جزء اون دسته خانم هایی بودم که این اتفاق براش پیش اومده بود. برام مهم نبود بعدش موهای زائدم مثل قبل میشه. دوس داشتم همیشه تمیز و مرتب باشم. به خصوص چون داشتم مادر می شدم، دلم می خواست بدن نرم و لطیفی داشته باشم.

خلاصه به روش های مختلف مثل اپیلاسیون و بند و خرید دستگاه اپیلاتور متوسل شدم. اما راضیم نمی کردن. تو ماه سوم بارداریم بود که به صرافت افتادم برای لیزر موهای زائد اقدام کنم. اما چون باردار بودم یه کم نگران بودم. با این حال دست به کار شدم. تو خانواده ام، خواهر و خواهر شوهرم و همینطور چندتایی از دوستام بدنشون رو لیزر کرده بودن و همگی به کلینیک دکتر مهسا سعیدیان رفته بودن. منم خواستم از قافله عقب نمونم و برای همین شماره کلینیک رو از خواهرم گرفتم و یه وقت برای مشاوره گرفتم.

روز مشاوره و تجربه لیزر موهای زائد اصفهان

 

روز مشاوره رسید و من تونستم مستقیم با خود خانم دکتر در اینباره مشورت کنم.

بهترین کلینیک لیزر خانم دکتر مهسا سعیدیان
خانم دکتر مهسا سعیدیان

خانم دکتر سعیدیان که متوجه بارداری بنده شد، با مهربونی تمام گفت: به طور کلی، لیزر موهای زائد در دوران بارداری بر روی زنان صورت نمی گیرد. چندین دلیل برای امتناع از این امر وجود دارد. به دلیل تحقیقات کم و عدم دسترسی به اطلاعات در خصوص پیامدهای منفی لیزر بر روی یک زن باردار و جنین در حال رشدش، اغلب پزشکان و متخصصان توصیه می کنند که انجام لیزر موهای زائد را به بعد از زایمان به تعویق بیاندازید.

معمولا مراکز لیزر موهای زائد این کار را انجام نمی دهند، برخی از کلینیک ها هم که در دوران بارداری فرایند لیزر را انجام می دهند، از کار بر روی سینه ها، ناحیه شکم و بیکینی اجتناب می ورزند.

 

ادامه داستان …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید