بهترین مرکز پاکسازی تاتو و لکه قهوه ای پوست با لیزر کیوسوییچ Q-switch

لکه های قهوهای سمج و سم تاتو را با لیزر کیوسوییچ (Q-switch) درمان کردم

لیزر کیوسوییچ برای پاکسازی لکه های تیره و تاتو

بهترین مرکز پاکسازی تاتو و لکه قهوه ای پوست با لیزر کیوسوییچ Q-switch

سلام دوستان. متن امروز درباره پاکسازی تاتو و لک + جوانساری پوست با لیزر کیو-سویچ (Q-Switch) است. ابتدا جواب این سوال رو می دهیم: چرا پاکسازی تاتو با لیزردرمانی  (کیوسوییچ) اهمیت دارد؟ بعد سراغ پاکسازی لک و جوانسازی پوست با لیزر Q-switch  و ویژگی های منحصر به فرد این لیزر می رویم.

نکته: منظور ما تاتو زیبایی است نه تاتو پزشکی-درمانی!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کیو-سوییچ چیست؟

هر لیزری با توجه به پالس، طول موج، قدرت پرتو، دامنه انتقال امواج، منطقه پوشش و غیره اثر خاصی روی پوست می گذارد. کیو-سوییچ در رفع تاتو و لک های قوی بهتر از خیلی از لیزرهای دیگر عمل می کند. گاهی با هیچ روش سنتی یا خانگی نمی توان برخی لک ها را از بین برد. اینجاست که لیزر کیو-سوییچ جایگزین می شود. در هر یک جلسه، بین 75 تا 100 درصد یک لک قهوه ای سرسخت از بین می رود. برای پاکسازی کامل، دو-سه جلسه لازم است. پس از درمان تاتو با لیزر کیو سوییچ : پس از درمان، پوست صورت از چند روز تا دو هفته پوسته پوسته می شود. برای پاها، 3 تا 4 هفته طول می کشد. وازلین به بهبود سریع تر کمک می کند. اما سوزش، قرمزی و پوسته شدن به تدریج رفع می شود.

برای دیدن روش کار لیزر کیوسوییچ، ویدئو زیر را ببینید.

 

ویژگی و کاربردهای لیزر Q-Switch (کیو-سوییچ)

1. استاندارد طلایی و نتایج عالی برای پاکسازی تاتو 2. کاربرد ویژه در پاکسازی لکه های قهوه ای، کمک و مک، و لک ناشی از نور آفتاب 3. تابش پالس لیزر با سرعت خارق العاده برای آزادسازی رنگدانه تاتو و بازجذب و دفع آنها از بدن 4. پاکسازی کم و مک یا لک های پراکنده با اندازه های مختلف روی سینه، بازو و پاها.

موارد منع استفاده از لیزر کیو-سوییچ

1. نامناسب برای زنان باردار
2. نامناسب برای افراد مصرف کننده آکوتان (شش ماه قبلی)
3. نامناسب برای افراد مبتلا به ویروس هرپس سیمپلکس ( برای مثال، عفونت تناسلی) و تاول های ویروسی دردناک

مقدمه ای برضرروت پاکسازی تاتو با لیزر کیوسوییچ

نسل نوجوان و جوان از دنیای سینمای هالیوود، فشن/مد، و جنبش های رادیکال تاثیراتی پذیرفته که یکی از این تاثیرات خالکوبی یا همان تاتوی بدن هست. اما چیزی متعلق به آفرینش طبیعی ما هست که میانه خوبی با تاتو زیبایی ندارد. آن چیز سیستم لنفاوی بدنمان است.

سیستم لنفی بدن یک شبکه لنفاوی (رگ، دریچه، مجرا، گره  و اندام لنفی) با چندین کارکرد دارد : 1. تجمع مایعات اضافی و ناخالص از بافت ها برای حفظ تعادل مایعات بدن  2. فیلتر مایعات اضافه و بازگردانی مواد مفید به خون، 3. ساختن برخی سلول های خونی ضروری و شکل دهی به پلاسمای خون 4. حفظ ایمنی بدن برای رویارویی با انواع عفونت و بیماری.
اگر می خواهید کلیپ کوتاه “سیستم لنفی چگونه کار می کند” را ببینید، اینجا کلیک کنید.

سیستم لنفاوی و تاتو

وقتی باکتری، ویروس، یا هر دشمنی به بدن حمله می کنه، این سیستم لنفی ست که به دادمون می رسه. غدد لنفی در پاسخ به حمله متورم می شن. اکنون فرض کنیم یک ماده شدیدا آلوده سمی وارد بدن شده، فکر می کنید سیستم لنفی آنقدر قوی هست که طاقت بیاورد؟ جواب اینه که همه چیز بستگی به قدرت و سلامت کلی بدن ما دارد. گاهی سیستم لنفی نمی تواند تمام سموم را دفع کند. در نتیجه، بیماری لنفودنوپاتی (Lymphadenopathy) یا همان آسیب لنفاوی رخ می دهد. یعنی، گره های لنفی متورم و دردناک می شن.
در لنفودنوپاتی، اگه گره لنفی کمتر از یک سانتی متر باشد، خیلی جای نگرانی نیست و قابل درمانه. اما بالاتر از 2/25 سانتی متر می تونه نشانه سرطانی شدن بافت پوستی حاوی سیستم لنفاوی باشه.

سخن یک پزشک درباره تاتو (لیزر کیوسوییچ)

[su_box title=”نکته” style=”noise” box_color=”#cb0dc7″ title_color=”#110e0e”]شاید تعجب کنین از اینکه می شنوید: “دوست من 18 سال پیش تاتوی بازو کرده ولی اکنون زیربغلش حسابی درد و ورم داره. دکتر میگه تومور سرطانی ناشی ازعفونت سیستم لنفی هست و احتمالا به خاطر رنگدانه های شیمیایی یا گیاهی تاتو باشه که در عمق پوستش نفوذ پیدا کردن. به قول دکتر، جوهر تاتو از سه ماه تا چهل سال بعد هم میتونه سیستم لنفی رو گرفتار کنه که یکی از نشونه هاش آبی شدن رنگ پوست هست. اشعه ماورابنفش نور خورشید هم این وضعیت رو بدتر کرده. خیلی مردم نمی دونن که حتی در آمریکا، هیچ قانونی مبنی بر ایمنی مواد سازنده تاتو وجود نداره و شرکت ها به دروغ اونها رو بهداشتی و بی خطر اعلام میکنن.”

لیزر کیو سوییچ: چاره ی تاتو

فکر می کنین چاره چیست؟ 1. هیچی، درد و پشیمانی و عفونتی که با کمتر دارویی درمان پذیره؟ یا 2. گفتنِ اینکه: “ای کاش اصلا تاتو نمی کردم. رنگدانه تاتو ممکنه از قبل به ویروس و باکتری یا قارچ آلوده بوده باشه.” و یا 3. ” من ندانسته تاتو کردم. قبل از اینکه بلایی سرم بیاد و عفونت بدنمو بگیره، بهتره برم یه مرکز تخصصی پوست و با لیزر تاتو رو بردارم.”[/su_box]

لیزر کیو سوییچ: تاتو و غدد لنفی

[su_box title=”نکته” style=”noise” box_color=”#cb0dc7″ title_color=”#110e0e”]سموم تاتو قابل دفع از بدن نیستن. اینطور نیست که به سادگی با دارودرمانی از بدن دفع شوند. یعنی، رنگدانه های تاتو در عمق لایه های زیرین پوست و به سلول های ماکروفاژ (سلول سفید خونی متحرک) نفوذ می کنند. نکته: طبق تحقیقات رسمی پزشکی، بین ذرات جوهر تاتو و تورم غدد/گره های لنفی رابطه ی مستقیمی وجود دارد.[/su_box]

 یک سوال: رنگدانه تاتو با بدن چکار می کند؟

اثر تاتو روی بدن به رنگ و نوع ماده رنگیزه بستگی دارد. برای مثال، رنگیزه قرمز آئوسین در بافت زیرپوستی باقی می ماند. سلول های زیرپوستی در محل تاتو تکثیر یافته و تبدیل به توده سفتی می شوند. رنگ کربن سیاه تاتو نیز سبب فیبروسیز (غیرفعال سازی بافت همبند و تخریب سلول های فیبروبلاست) می شود.

دو تصویر گویا و واقعی از زیر پوست:

تصویر اول: گره لنفی نرمال با ملانین/ رتگدانه طبیعی پوست

بهترین مرکز پاکسازی تاتو و لکه قهوه ای پوست با لیزر کیوسوییچ Q-switch

تصویر دوم: گره لنفی با حضور رنگدانه کربنی سیاه تاتو

بهترین مرکز پاکسازی تاتو و لکه قهوه ای پوست با لیزر کیوسوییچ Q-switch

نتیجه گیری:

در حال حاضر، بهترین راه حل برای خلاصی از نفوذ جوهر تاتو در رگهای لنفاوی لیزردرمانی (کیو-سوییچ) است. ضمن اینکه لکه های قهوه ای تیره نیز با Q-switch بهتر رفع خواهند شد.

لینک منبع

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید