لیزر کیوسوئیچ، درمانی برای لک

همه آنچه باید در مورد لیزر کیو سوئیچ بدانیدلیزر کیو سوئیچ برای درمان لک های قهوه ای پوست، کک و مک ناشی از نور خورشید، یا خال کوبی کاربرد دارد.

از کجا بفهمم می توانم از لیزر کیو سوئیچ استفاده کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر کیوسوئیچ زمانی مناسب است که تعداد کمی لک پوستی در سایز بزرگ و کوچک دارید و می خواهید آنها را درمان کنید. تأکید می کنیم این درمان برای لک های کم  مفید می باشد. اگر لک های شما در بسیاری از مناطق پوستی پخش شده و زیاد است بهتر است روش جایگزین بهتری استفاده کنید (مثل لیزر فراکسل).

لیزر کیوسوئیچ در درمان لک های خورشیدی در بازوها، پاها و قفسه سینه نیز موثر می باشد.

لیزر کیوسوئیچ برای زنان باردار و بیمارانی که در طول 6 ماه گذشته آکوتان مصرف کرده اند توصیه نمی شود.

کسانی که سابقه زخم های سرد و یا ویروس هرپس سیمپلکس دارند از این روش باید زمانی استفاده کنند که این مشکلات پوستی آنها به طور کامل درمان شده باشد.

 

لیزر کیو سوئیچ چگونه عمل می کند؟

انرژی پالس این لیزر،که  یک میلیارد در ثانیه می باشد، رنگ دانه های پوست را ریز می کند سپس این رنگ دانه ها به وسیله بدن خورده و دفع می شود. انرژی این لیزر احساس داغی در پوست شما ایجاد می کند، البته این ناراحتی تا حد زیادی با سیستم خنک کننده آن کنترل می شود  اما به طور کامل حذف نمی شود. درمان تاتو با لیزر کیو سوئیچ بدون بی حسی  بسیار دردناک است ، بنابراین توصیه می شود حتماً قبل از اقدام منطقه کاملاً بی حس شود.

 

لیزر کیوسوئیچ چه مزیت هایی دارد؟

درمان یک جلسه ای با لیزر کیوسوئیچ بین 75 تا 100% در درمان لک های قهوه ای موثر بوده است. در موارد نادر برای اینکه رنگ دانه ها به طور کامل خنثی شوند نیاز به تکرار درمان برای جلسات دوم و سوم می باشد.

 

لیزر کیوسوئیچ خطرات و عوارض جانبی دارد؟

بروز قرمز و لک قهوهای در پوست بعد از درمان طبیعی است که تبدیل به پوسته شده و می ریزد. اگر چه این مورد به خودی خود برطرف می شود. اما در موارد نادری که سبب زخم و عفونت می شود باید با پزشک مشورت کنید.

بعد از درمان با این لیزر، مراقبت های پوستی توصیه شده  توسط پزشک و اجتناب از نور آفتاب بسیار ضروری است.

 

بعد از درمان چه اتفاقی می افتد؟

اگر منطقه ای که می خواهید درمان کنید صورت است، مهم است که اگر سابقه بروز زخم های سرد یا هرپس سیمپلکس را دارید پزشک را در جریان قرار دهید. چراکه انرژی این لیزر ممکن است ویروس را فعال کند.

بعد از درمان  پوسته پوسته شدن برای مدت چند روز تا 2 هفته  اتفاق می افتد . اگر محل درمان پاها می باشد این مدت 3 تا 4 هفته نیز به طول می انجامد. توصیه می شود در این مدت پوست را با وازلین و یا کرم های ترمیمی پوشش دهید.

 

ایا درمان های دیگری با همین کارایی وجود دارد؟

بله، لیزر فراکسل نیز در این موارد موثر عمل می کند. همچنین درمان فتودینامیکPDT. اما از این روش بیشتر برای درمان کسانی استفاده می شود که مناطق زیادی از پوست آنها در گیر لک های قهوه ای باشد نه چند لک در یک منطقه از پوست.

منبع:

advdermatology

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

18 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
هستي
هستي
6 years ago

براي كك و مك خوبه????

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  هستي

سلام، بله دوست عزیز

پریسا نصیر
پریسا نصیر
6 years ago

خب من کک مکم رو بااین لیزر رفتم درمان کنم جلسه اول عالی جلسه دوم لکام پررنگ شده چندتام جدید دراوردم پوست لپمم میسوزه جزو عوارضش که ننوشتید پس من چرااینجوری شدم جلسه سومو برم نرم؟

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  پریسا نصیر

سلام، دوست گرامی نیاز به مشاهده پوست میباشد. توصیه میشود قبل از اقدام به انجام جلسه سوم، با پزشک معالجتان در میان بگذارید تا بررسی شود.

روژان
روژان
4 years ago
پاسخ به  پریسا نصیر

دوست عزیز کجا رفته بودید امکان داره آدرسشو ب من هم بدین.سپاس ازتون

نوشین
نوشین
6 years ago

کمکم کنید رفتم لیزر کردم کل گونه و بینیم یک دست کبود شده پوست انداخته. دیروز لیزر کردم ولی هنوز میسوزه دستم بهش میخوره دادم درمیاد. قبلنم لیزر کرده بودم اینجوری نشده بود. کل گونه و زیر چشمم طوری ورم کرده که چشمم باز نمیشه چیکار کنم سوختم با لیزر؟ جاش نمونه حالا

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  نوشین

سلام، دوست گرامی نیاز به مشاهده و بررسی دارد. بدون مشاهده نمیتوان تشخیص یا راهکاری برای رفع این حالت ارائه کرد. توصیه میشود توسط پزشک متخصص پوست ویزیت شوید.

رقیه خلیلی
رقیه خلیلی
6 years ago

سلام.دخترم ی لکه قهوهای رنک از زمان تولد روی چشم وگونه چپش داره که با بزرگ شدن صورتش لکه هم بزرگتر شده.با دستگاه کیو سوییچ قدرت1064 یک قسمت کوچکش رالیزر کردیم که رنگش سیاه شد وبا لیزر های قدرت 523 و 694اصلا رنگش تغییری نکرد.بمن گفتند فقط ی دستگاه اسراییلی میتونه لکه را کمرنگ کنه که توی ایران وجود نداره.لطفا منو راهنمایی کنید.ممنون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  رقیه خلیلی

سلام، دوست گرامی نیاز به مشاهده پوست است. اگر ساکن تهران هستید با شعبه جردن و یا پاسداران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کند. قطعا دستگاه های موجود در ایران نیز در رفع این گونه لک ها موثر هستند. نیاز به بررسی است تا روش درمانی مناسب اتخاذ گردد.

sanam abbasi
sanam abbasi
5 years ago

سلام.این دستگاه برای پاک کردن تتو هم مناسبه؟

زهرا
زهرا
5 years ago

سلام برای لک ملاسما لیزر کیوسوییچ )جلسه اول(کردم یه کم قرمز شد بعد لکها تیره تر شدن اما پوسته پوسته نشدن یه هفته گذشته تغییری در پوستم ایجاد نشده بنظرم الکی وقتمو پولمو هدر دادم.

مدیر بخش توسعه و تحقیق
مدیر بخش توسعه و تحقیق
5 years ago
پاسخ به  زهرا

دوست گرامی
بهتر است پیش از انکه درمان راقطع کنید نتیجه را به متخصص پوستی که در مان انجام دادین اطلاع بدین

محمدجواد
محمدجواد
5 years ago

سلام من اسکالپ سر کردم الان پشیمان شدم چقدر هزینه میبره تا پاکش کنم ممنون میشم جواب بدین

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  محمدجواد

سلام دوست عزیز
نیاز به مشاهده ناحیه مدنظر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مدنظر تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

بینام
بینام
5 years ago

من برای سیاهی زیر چشمم لیزر کیو سوئیچ کردم خیلی بد شد …مثل لک وپیس شده …خیلی افسرده شدم …لیزر خیلی دقت و مشاوره با پزشک ماهر میخواد…

مینا
مینا
5 years ago

من دو ماه پیش لیزر کیوسوییچ کردم لک کوچکی را که روی صورتم بود ، بسیار پشیمونم اصلا لک نرفته که هیچ ، کنار اون لک یک لکه دیگه ایجاد شده حتی جای لیزر هم یک دایره قهوه ای شده واقعا افسردگی گرفتم و نمیگذرم ازشون

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  مینا

سلام دوست گرامی
بهتر است توسط پزشک معالجتان معاینه شوید تا بررسی لازم صورت گیرد.