لیزر پوست برای جای جوش

لیزر پوست برای جای جوش در مقایسه با دیگر روش های جوانسازی پوست

لیزر پوست برای جای جوش در مقیسه با دیگر روش های جوانسازی پوست

اگر زخم های آکنه(جای جوش)  باعث می شود اعتماد به نفس خود را از دست بدهید یا احساس خجالت کنید، بهتر است در مورد درمان هایی که می توانند آنها را حذف کنند یا کاهش دهند، بیشتر بدانید. این درمان های زخم های آکنه درواقع جزو درمان های حیاتی نیستند، و بیمه معمولا هزینه ی آنها را پوشش نمی دهد، اما برای به حداقل رساندن ظاهر زخم های آکنه به شما کمک می کنند. لیزر پوست برای جای جوش رایج ترین و بهترین نوع درمان برای رفع جای جوش صورت است که امروزه بیشترین کاربرد و محبوبیت را نزد متقاضیان دارد.
لیزر پوست برای جای جوش
لیزر پوست برای جای جوش

مرکز لیزر برکه مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر جوش صورت بوده و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و متخصصان ماهر، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر پوست برای جوش صورت به مراجعین عزیز می باشد. شما هم اکنون می توانید برای مشاوره و تعیین نوبت، همچنین آگاهی از لیست تعرفه ها، از اینجا با ما تماس بگیرید.

اما لیزر هرچند بهترین روش درمان جای جوش صورت است، اما تنها روش نیست. برای آشنایی بیشتر با این درمان و آگاهی نسبت به مزایای آن بهتر است با انواع جوش صورت و انواع درمان های آن آشنا شوید. برای آشنایی با روش های رفع جای جوش صورت، با ما در ادامه همراه باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع زخم های آکنه

برخی از زخم های آکنه ( جاهای جوش) دائمی هستند و برخی از آنها با گذشت زمان خود به خود از بین می روند. زخم های آکنه ممکن است به شکل های زیر وجود داشته باشند:

  • لکه های پوستی . این لکه ها نقاط صاف و قرمز هستند که یک ضایعه آکنه زمانی در آنها قرار داشته است. این لکه ها می توانند برای چند هفته باقی بمانند و سپس خودشان کم کم محو می شوند.
  • تغییر رنگ پوست. گاهی اوقات یک زخم آکنه ی درمان شده رنگ پوست را تغییر می دهد، که همچنین به نام “تشدید رنگی پس از التهاب” شناخته می شود. تغییر رنگ پوست می تواند برای چند ماه پس از از بین رفتن زخم آکنه همچنان قابل مشاهده باشد.
  • زخم های بافتی. برخی از انواع آکنه می توانند زخم هایی را از خود به جا بگذارند که به شکل توده های بزرگ رشد یافته ی بافتی ظاهر می شوند. این زخم های آکنه ممکن است کلوئید یا زخم های هایپرتروفی نامیده شوند و حاصل تولید بیش از حد کلاژن در پوست هستند.
  • از بین رفتن بافت. شایع تر از زخم های رشد بافتی ، زخم های آکنه ای هستند که به علت از بین رفتن بافت پوست ایجاد می شوند. این زخم های آکنه، زخم های یخ زده، زخم های فیبروتیک افسرده، زخم های نرم، لکه های آتروفیک یا آتروفی لکه ای فولیکول نامیده می شوند. این آکنه ها معمولا تو رفته اند و به شکل چاله در می آیند.

گزینه های درمانی رفع جای جوش صورت

تصمیم اینکه آیا زخم های آکنه ی خود را درمان کنید یا نه، یک تصمیم شخصی است. برخی از مردم می خواهند زخم های آکنه شان را درمان کنند چون این جای زخم های روی صورت و اثرش بر ظاهرشان، بر روی روحیه ی آنها تاثیر می گذارد. برخی دیگر هم زخم های آکنه ای دارند که شدید و بسیار نازیبا هستند، بنابراین تصمیم می گیرند آنها را با درمان رفع کنند تا ظاهرشان را مجددا نوسازی کنند.(لیزر پوست برای جای جوش)

چنانچه دچار زخم های آکنه هستید با یک متخصص پوست در اولین فرصت مشورت کنید. او بهترین راه درمانی مناسب شما را برای جلوگیری از بروز زخم ها و آسیب های پوستی بیشتر در آینده تشخیص داده و تعیین می کند.

امروزه رایج ترین روش درمانی جای جوش یا زخم های آکنه، روش لیزر است. چراکه نسبت به سایر روش ها ایمن تر است و کمترین عوارض جانبی را دارد.

لیزر پوست برای جای جوش
لیزر پوست برای جای جوش

اما به هرحال برای آشنایی بیشتر در زیر به روش های رایج درمان جای جوش اشاره خواهیم کرد، که عبارتند از:

  • پوست خراشی . این درمانِ بسیار موثر حذف زخم آکنه ، از برس های سرعت بالا و یا ابزار دیگری برای بازساری سطحی پوست شما و حذف یا کاهش عمق زخم ها استفاده می کند.اما مشکل آن این است که طول بهبودی پس از درمان در این روش چندین روز به طول می انجامد. علاوه بر آن کمی هم قدیمی شده.(لیزر پوست برای جای جوش)
  • مقشر کردن(قشر قشر کردن) . مقشر کردن می تواند ظاهر زخم های آکنه کم عمق سطحی و لکه های رنگی پس از التهاب را در اطراف خود آکنه درمان کند. مقشر کردن ممکن است توسط یک پزشک، پرستار،  یا تکنسین متخصص انجام شود و شامل استفاده از یک ماده شیمیایی روی پوست شما می شود تا لایه بیرونی آن را حذف کند و ظاهری ظریف و یکدست به پوست بدهد. بسته به قدرت اسید استفاده شده، ممکن است تا چند روز پس از درمان قرمزی پوست را تجربه کنید.(لیزر پوست برای جای جوش)
  • لیزر. متخصص پوست می تواند از لیزر برای حذف لایه بیرونی پوست شما، مناطق حدفاصل زخم های آکنه یا کاهش قرمزی در اطراف آکنه های درمان شده استفاده کند. انواع مختلفی از لیزرها وجود دارد که بسته به این که آیا زخم آکنه تان برآمده است یا مسطح ، انتخاب و استفاده می شود. ممکن است برای درمان بیش از یک لیزر مورد نیاز باشد و بسته به لیزر مورد استفاده، ممکن است تعداد روز های لازم برای بهبودی کامل تفاوت می کند.(لیزر پوست برای جای جوش)
  • پرکننده یا فیلر. یک ماده مانند کلاژن، اسید هیالورونیک یا چربی می تواند برای «پر کردن» نوع خاصی از زخم های آکنه، به ویژه آنهایی که باعث ایجاد ظاهر افسرده برای پوست می شوند، استفاده شود. از آنجایی که پرکننده ها یا فیلر ها در نهایت به پوست جذب می شوند، بسته به نوع محصول مورد استفاده، تزریق آنها، معمولا هر چند ماه چند بار انجام می شود. بهبودی پس از این درمان در کوتاه ترین مدت(حتی تا چند دقیقه) اتفاق می افتد.(لیزر پوست برای جای جوش)

به یاد داشته باشید که در حالی که این درمان ها می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشند، ممکن است قادر به جوانسازی پوست آن به طور کامل نباشد. سعی کنید واقع بین باشید، اما درمورد گزینه های درمانی مناسب با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید.

فیلم لیزر جوش صورت

برای رفع نگرانی در مورد لیزر جوش صورت، سعی کنید پیش از انجام عمل یا حتی تصمیم به انجام آن فیلم لیزر جوش صورت را ببینید تا هر گونه نگرانی در شما رفع شود و نسبت به این درمان مطمئن شوید. شما به راحتی می توانید از طریق اینترنت به این فیلم ها دسترسی داشته باشید.

عوارض لیزر جوش صورت

لیزر جوش صورت یکی از کم عوارض ترین روش های رفع جوش صورت و جوانسازی پوست است. عوارض جانبی مربوط به لیزر جوش صورت جزو عوارض عمومی هستند که معمولا پس از هر گونه درمان اتفاق می افتند. عوارض رایج و معمول لیزر جوش صورت عبارتند از:

  • قرمزی
  • التهاب
  • کبودی
  • زخم
  • عفونت

 

مترجم و محقق : ندا ناصری

مراکز درمانی

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments