موهای زائد اطراف لب ، پیشانی و گونه های خود را با لیزر اسکلپیون مدیو استار 2018 از بین ببرید

چرا لیزر های خانگی برای رفع موهای زائد مناسب نیستند ؟

لیزر خانگی
لیزر های خانگی

لیزر در سالهای اخیر تا اندازه ای معروف شده است که حتی انواع خانگی ان هم به بازار امده اند و تعدادی از انها هم توسط سازمان غذا و دارو تایید شده اند .

این لیزر ها به مشتریان اطمینان میدهند که میتوانند با صرف هزینه خیلی کمتر موهای زائد انها را رفع نمایند.همچنین فرد میتواند در خانه و بدون نیاز به مراجعه به مراکز لیزر از این دستگاه ها استفاده نماید  و حتی نیازی نیست که زمان ان را تنظیم کند و در مواقع دلخوه از دستگاه مورد نظر استفاده میکند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این لیزر ها به خوبی میتوانند در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند ولی در نهایت لیزرهای حرفه ای عملکرد خیلی بهتری داشته  و به مراجعین توصیه میشوند . در این پست با مزایای لیزر های حرفه ای به نسبت لیزر های خانگی اشنا میشوید :

1.تنظیم جلسات لیزر با توجه به وضعیت فرد 

یکی از بهترین مزایای لیزر موهای زائد این است که میتوان ان را با توجه به شرایط فرد تنظیم نمود .لیزر های بسیاری برای رفع موهای زائد وجود دارند و گزینش یکی از انها با توجه به رنگ مو و پوست فرد و حساسیت پوستی وی صورت میگیرد .

افرادی که موهای تیره و پوست روشنی دارند ،به خوبی میتوانند از لیزر های خانگی استفاده نمایند ولی این لیزر ها گزینه خوبی برای افرادی با موهای روشن و یا پوست تیره نمیباشند و بهتر است این افراد از لیزر های حرفه ای  استفاده نمایند .همچنین لیزر های خانگی توسط سازمان غذا و دارو برای رفع موهای صورت تایید نشده اند ولی لیزر های حرفه ای برای رفع موهای تمام نواحی بدن استفاده میشوند .

2.لیزر درمانی با متخصصین حرفه ای در این زمینه 

لیزر های حرفه ای حاوی دستورات راهنمایی هستند که به فرد  در جهت بهبود روند لیزر درمانی کمک میکنند ولی این دستورات نمیتوانند جایگزینی برای تجربه یک فرد باشند .این افراد نه تنها میتوانند روند لیزر درمانی را با توجه به نیاز های فردی تنظیم کنند،بلکه به فرد کمک میکنند تا بهتر بتواند برای لیزر موهای زائد اماده شود  و پس از ان هم به راحتی بهبود یابد . همچنین در صورتی که شما کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد نباشید ،انها به شما در این زمینه هشدار میدهند و به شما یاد میدهند تا توقعات منطقی از این روش درمانی داشته باشید .

3.خطر کمتر 

لیزر های خانگی به اندازه لیزر های حرفه ای قوی نیستند ولی باز هم میتوانند باعث سوختگی پوست شوند و یا اسیب زیادی به بافت اطراف وارد نمایند و این در حالی است که به خوبی مورد استفاده قرار نگیرند .ولی روند لیزر درمانی حرفه ای به گونه ای است که متخصص مربوطه امکان بروز عوارض جانبی را کاهش میدهد و در صورتی که مواردی همانند تاول  و سوختگی  و پوسته پوسته شدن بروز نماید ؛این فرد بهتر میتواند به شما کمک نماید تا بهبود یابید .انها پیش از اغاز جلسات درمانی بعدی ،از بهبود کامل بیمار اطمینان حاصل میکنند .

4.نتایج بهتر 

در صورتی که کمی در خصوص نتایج حاصل از لیزر  های خانگی تحقیق کنید ،متوجه میشوید که اثر بخشی انها در رفع موهای زائد ناچیز است .ممکن است موهای کمی رفع شوند و یا کمی پس از لیزر درمانی دوباره رشد نمایند .

لیزر های حرفه ای هم نتایج دائمی ندارند ولی باعث میشوند تا فرد به مدت یک تا دو سال از شر موهای زائد خود راحت شود و سپس از جلسات اضافی استفاده کند .همچنین تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد به کمک لیزر های حرفه ای کمتر از لیزر های خانگی است .

شاید در نگاه اول لیزر های خانگی گزینه بهتری برای رفع موهای زائد باشند ،ولی با بررسی بیشتر متوجه میشوید که این لیزر ها نمیتوانند جایگزینی برای لیزر های حرفه ای باشند و نتایج مطلوبی نخواهند داشت .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
mreza
7 years ago

مقاله کوتاه و مفیدی بود.. ممنون از شما