بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پا

لیزر مو های زائد اندام تناسلی خانم ها و آقایان

چه مقدار مو پس از یک جلسه لیزر در ناحیه ی (بیکینی و ژنیتال) می ریزد؟

سوال در مورد لیزر مو های زائد اندام تناسلی:

بیمار: من در حدود 2 هفته ی گذشته یک جلسه ی درمانی برای لیزر موهای زائدم داشتم. خیلی سریع پیش رفت. از آن زمان تا به امروز تعداد کمی از موهای زائد در ناحیه ی لیزر شده ریخته است. آیا این ریزش دائمی است؟ در مورد روند این فرآیند هیچ اطلاعاتی ندارم. آیا این ریزش ادامه خواهد داشت؟ آیا تمام موها در جلسه اول می ریزند؟  و یا رویش مجدد دارند و باید برای جلسات جدید خودم را آماده کنم؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین در مورد لیزر مو های زائد اندام تناسلی :

دکتر دنیس گراس

دکتر دنیس گراس در این مورد می گوید: ” ما به شما توصیه می کنیم که بین جلسات لیزر خود 4 تا 6 هفته فاصله ایجاد کنید که البته این فاصله ی زمانی بستگی به چرخه ی رشد موهای بدن شما دارد. با هر جلسه ی درمانی در واقع شما باعث می شوید تا مواد مغذی و خون به فولیکول ها نرسد و در نتیجه ظریف تر و ضعیف تر می شود و پس از چندی موها شروع به ریزش کنند.”

دکتر دیانا دی. استراچن

دکتر دیانا دی. استراچن در این رابطه می گوید: ” انتظار نداشته باشید که پس از یک جلسه لیزر  یا آی پی ال موهای زائد شما همگی شروع به ریزش کنند. چندین جلسه ی درمانی برای از بین رفتن موهای زائد برای شما لازم است چرا که چرخه رشد مو در افراد متفاوت است. حداقل باید 6 جلسه لیزر با فواصل 3 تا 4 هفته انجام شود تا فرد به نتایج دلخواه خود دست یابد.”

دکتر رونالد شلتون

دکتر رونالد شلتون عقیده دارد که :”قبل از لیزر موهای زائد بدن، باید به این موضوع توجه نمود که تمام موها با تیغ برداشته شوند تا دیگر مویی در سطح پوست منطقه ی مورد نظر نباشد. بنابراین اشعه ها به راحتی با ملانین موجود در پیاز مو جذب می شوند و شما پس از رویش مجدد موها بدون اینکه متوجه شوید، موها شروع به ریزش می کنند. برای رسیدن به نتیجه ای دائمی حدود 6  جلسه با توجه به نوع پوست شما، نیاز است.”

دکتر استیون ایچ . ویلیام

دکتر استیون ایچ . ویلیام می گوید: ” میزان ریزش موهای زائد برای افراد به تعداد جلسات درمانی و نوع پوست افراد و موارد بسیار دیگر بستگی دارد. مقاومت موها با یکدیگر بسیار تفاوت دارد برای مثال، برخی از موها در همان جلسه ی اول ریخته و این ریزش برای آن ها به حالت دائمی خواهد بود، اما برخی دیگر مقاومت بیشتری داشته و به جلسات بیشتری برای از بین رفتن نیاز دارند. معمولا ما به افراد جلسات با فاصله ی 4 هفته برای گردن و صورت پیشنهاد می کنیم و برای سایر مناطق بدن مانند پاها و پشت حدود 6 شش هفته فاصله میان جلسات قرار میدهیم. ”

دکتر گره گوری توروسکی

به عقیده  ی دکتر گره گوری توروسکی: ” در هر جلسه باید 20 درصد از موها ریزش پیدا کنند. اگر تعداد موهای شما در محل کم بوده و جلسه ی شما بسیار کوتاه بوده است، بنابراین یا جلسات شما کامل نشده است و یا تنظیمات دستگاه برای پوست و موی شما مناسب نبوده است. موها در ناحیه ی تناسلی معمولا تیره و ضخیم هستند و به راحتی اشعه های لیزر را جذب می کنند. شما برای رسیدن به نتایج عالی باید در حدود 6 جلسه درمانی داشته باشید. ما هم اکنون از دستگاه لایت شیر دوئت استفاده می کنیم که بسیار عالی عمل می نماید.”

دکتر ندا واندن بوش

دکتر ندا واندن بوش می گوید: ” معمولا فرد در هر جلسه ی درمانی 20 درصد از موهای زائد خود را از دست می دهد. حدود 2 هفته طول می کشد تا موها بریزند. من معمولا به بیمارانم توصیه می کنم تا از یک لیف لایه بردار در حمام برای ریزش سریعتر موهای پس از لیزر استفاده نمایند. در کلینیک ما به بیماران 4 تا 6 هفته استراحت برای رویش مجدد موها می دهیم. موهای ناحیه ی بیکینی و آلت تناسلی در حدود 28 تا 32 روز طول می کشد تا مجددا بیرون بیایند. من معمولا برای مناطق مختلف بدن 4 تا 6 جلسه لیزر در نظر می گیرم که پیش بینی می شود در حدود 85 درصد از موها بریزند. موهایی هم که در محل باقی می مانند بسیار ظریف و ضعیف هستند. اگر واقعا به دنبال نتایج عالی هستید، باید تا انتهای جلسات تعیین شده برای شما توسط پزشک، پیش بروید.”

دکتر آنیل آر شاه

دکتر آنیل آر شاه در این مورد می گوید: ” در هر جلسه موهای زائد نسبت به جلسات گذشته ریزش بیشتری خواهند داشت. شما باید صبور باشید و به جلسات درمانی خود طبق گفته های پزشکان عمل کنید.”

دکتر هاردیک سونی

دکتر هاردیک سونی می گوید: ” مقدار مویی که در هر جلسه از بین می روند در حدود 15 تا 20 درصد هستند. در ناحیه ی بیکینی و آلت تناسلی معمولا رشد موهای سریع است. بنابراین فواصل زمانی میان هر جلسه 4 هفته برنامه ریزی می شود. نواحی وسیعتر با چرخه رشد بالاتر مانند پاها جلساتی با فواصل 6 تا 8 هفته ای نیاز دارد. به جلسات درمانی خود ادامه دهید تا نتایج عالی در پایان داشته باشید.”

دکتر مایکل گلد

به نظر دکتر مایکل گلد: ” لیزر موهای زائد در طول زمان و با هر جلسه سریعتر عمل می کنند. دستگاه های لیزر متفاوتی در بازار و کلینیک ها وجود دارد، این پزشک شماست که بهترین دستگاه را برای شما تشخیص می دهد تا بهترین اثر و نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. بهترین دستگاه های حال حاضر لیزر لایت شیر دوئت و آلما سوپرانو آی سی ای در رده لیزر های دایود است. لیزر های ان دی یگ نیز برای افراد با پوست های تیره بسیار مناسب است.

در حقیقت شما دوره ی درمانی کاملی نداشته اید و به زمان و جلسات بیشتری برای مشاهده ی نتایج بهتر نیاز مندید. از با تجربه بودن پزشک خود اطمینان حاصل نمایید.”

دکتر مایکل شوارتز

دکتر مایکل شوارتز می گوید:” در مجموع، هر طرف از اندام تناسلی به 2 جلسه و یا بیشتر نیاز دارد تا به نتایجی مطلوب دست یابید. لیزر زمانی بسیار مفید واقع می شود که مو در دوره و چرخه ی رشد خود باشد در نتیجه به جلسات بیشتر برای اثر گذاری لیزر بر فولیکول هایی که وارد دوره ی رشد خود شده اند، نیاز است. هرچه مو تیره تر باشد بهتر اشعه های لیزر را جذب می کند. موارد زیادی در رشد مجدد موها در ناحیه هایی از بدن موثر هستند؛ مانند:

  • سن
  • رژیم های غذایی
  • وراثت
  • هورمون ها
  • داروهای مصرفی
  • متابولیسم بدن

شاید در مورد سریع بودن جلسه ی لیزر حق با شما باشد، بهتر است این موضوع را با پزشک خود در جریان بگذارید. ”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments