لیزر موی زائد صورت

لیزر موی زائد صورت | از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه | مرکز لیزر برکه

لیزر موی زائد صورت

لیزر موی زائد صورت

شما چطور موی زائد صورت خود را از بین می برید؟ آیا شما هم مثل همه ی خانم های دیگر معمولا صورتتان را بند می اندازید؟ یا اینکه از روش های غیر معمول تر مانند وَکس استفاده می کنید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز می خواهیم در مورد تجربه ی یکی مراجعین مرکز زیبایی برکه با شما صحبت کنیم. دختر نوجوانی که صورت پر مویی داشت به مرکز برکه مراجعه کرده بود. این دختر خانم زیبا از این پر مویی صورتش آسی شده بود. چرا که مدام مجبور بود موهای صورتش را بند بیاندازد. آنطور که خودش می گفت تقریبا هر سه یا چهار روز یکبار مجبور بود صورتش را بند بیاندازد چون موهای زائد روی لپ ها و پشت لبش دوباره سبز می شدند.

لیزر موی زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

جدای از اینکه از این بند انداختن های مداوم خسته شده بود و پوست صورتش به همین دلیل حساس و ملتهب شده بود، اما مشکل اصلی زمانی بود که موهای صورتش پیش از بند انداختن بعدی به مقدار کمی رشد می کردند. به حدی که قابل مشاهده بودند، چون موهای پر پشتی داشت،  اما به قدری نبودند که بتوان آنها را از بین برد.

این نوجوان آنقدر از موهای صورتش شرمگین بود که حتی در بعضی از اوقات از فرط ناامیدی به ژیلت هم روی آورده بود. یا وَکس. اما هیچکدام از این روش ها نه تنها اثری برای او نداشتند بلکه رشد موهای زائد صورتش را تشدید هم کرده بودند. جدای از آسیب های گاه و بی گاهی که به پوستش می زدند.

به همین دلیل این دختر نوجوان که به دنبال راهی بود تا بتواند برای همیشه از شر موهای زائد صورتش خلاص شود، راهش به مرکز برکه رسیده بود. قصد داشت موهای صورتش را لیزر کند و اتفاقا تصمیم بسیار درستی هم گرفته بود. چرا که طبق تحقیقات و پرس و جو هایی که کرده بود متوجه شده بود که لیزر تنها و بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد است.

لیزر موی زائد صورت مانند لیزر کردن موهای زائد سایر نقاط بدن اثر دائمی و همیشگی دارد. بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره لیزر دیگر نیازی نیست هرگز نگران رشد کردن دوباره ی موی زائد صورتتان باشید.

لیزر موی زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

این دختر نوجوان بعد از اینکه دوره ی چند ماهه ی لیزر را پشت سر گذاشت به نتیجه ی دلخواهش رسید. بعد لیزر همانطور که انتظارش را داشت موهای زائد صورتش دیگر رشد نکردند و جالب تر از همه برایش این بود که در طول درمان هیچ عارضه ای را هم تجربه نکرده بود.

در ادامه به برخی از مسائلی می پردازیم اغلب مردم مانند آن دختر نوجوان، پیش از لیزر کردن در مورد آنها سوال هایی دارند. سعی خواهیم کرد شما را با برخی از جنبه های درمان لیزر دائمی موهای زائد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

یکی از نکاتی که برای لیزر کردن موهای زائد باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب یک مرکز معتبر و با کیفیت برای انجام اینکار است. علی رغم اینکه لیزر درمانی ساده و کم خطر است، اگر همین درمان ساده توسط فردی غیر متخصص و بی تجربه انجام شود می تواند برای شما و پوستتان خطرات جدی به همراه داشته باشد. پس اگر قصد لیزر موی زائد صورت یا هر نقطه ی دیگر از بدنتان را دارید، حتما در انتخاب مرکز لیزر مد نظرتان دقت کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران، به عنوان یکی از شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران، یکی از بهترین مرکز های لیزر موی زائد صورت در تهران است. تخفیف های استثنایی در کنار جدیدترین دستگاه های لیزر، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر بدل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه های قیمیت و همچنین تماس برای گرفتن نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.
لیزر موی زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

   آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

یکی از ترس های رایج درمورد لیزر، هراس داشتن از درد آن است. بسیاری از مراجعین ما در ابتدای درمان از درد لیزر به شدت می ترسند و نگرانند. اما همانطور که آنها با تجربه کردن لیزر متوجه شدند، ما به شما هم اطمینان می دهیم که لیزر برای موهای زائد دردی ندارد.

البته این به معنای آن نیست که لیزر ذاتا بدون درد است. چون به هر حال از روش سوزاندن ریشه های مو استفاده می کند. اما استفاده از کرم های مخصوص ضد درد روی پوست، در کنار سیستم خنک کننده درد لیزر را به حداقل، تا حد مور مور کاهش داده اند.

سیستم خنک کننده که به نوک تفنگی یا قلم لیزر متصل است به این صورت کار می کند که بلافاصله بعد از هر شات لیزر سطح پوست را سرد می کند تا از این طریق با حرارت ناشی از لیزر مقابله کند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی داستان ترس من از درد لیزر موهای زائد  را مطالعه کنید.
لیزر موی زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

لیزر برای پوست های روشن

بهترین افراد برای انجام دادن لیزر افرادی هستند که پوستی روشن با موهای تیره دارند. به این دلیل که اشعه ی لیزر اساسا مجموعه ای منجسم و متراکم و از پرتو های نوری است. پس طبیعتا تمایل دارد جذب نقاط تیره تر شود. و از آنجایی که این نقاط تیره معمولا ریشه های مو هستند، اشعه مسقیما وارد ریشه ی مو شده و به پوست هیچ آسیبی نمی رساند.

 

اشعه ی جذب شده در مو با تبدیل شدن به انرژی حرارتی فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند و از رشد مجدد موهای جلوگیری می کند. البته به شرطی که این عمل مرتبا طی چند جلسه ی مجزا تکرار شود. به همین خاطر است که افراد روشن پوست کمترین عوارض را از لیزر تجربه می کنند و بیشترین نتیجه را از آن می گیرند.

اما اینها به معنی آن نیست که افرادی که پوست تیره یا سبزه دارند نمی توانند از خدمات لیزر استفاده کنند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد برای پوست سبزه و تیره را مطالعه کنید.

نکته: اگر به تازگی پوستتان را برنزه کرده اید درمان لیزر موهای زائد اصلا مناسب شما نیست. چرا که به خاطر اختلاف رنگی کم میان پوست و موی شما در هنگام برنزه بودن، لیزر مو را از پوست تشخیص نمی دهد و می تواند به پوشت شما آسیب بزند.

لیزر موی زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments