لیزر موهای ناخواسته در رشت

لیزر موهای ناخواسته در رشت ، با مراجعه به بهترین مرکز لیزر موهای زائد شعبه تهران اسکین

لیزر موهای ناخواسته در رشت

لیزر موهای ناخواسته در رشت

سلام به گیلانی های عزیز و مخصوصا ساکنان دوست داشتنی شهر رشت. شیمی حال خوب هیسه؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

متاسفانه تو کشور ما خیلی وقتا بوده که مردم شهرستان حسرت امکانات پایتخت نشین ها رو می خوردن. یه زمانی بود که هرکی تو شهرستان بود آرزوش این بود که تهران و مردم شیک و متفاوتشو ببینه. طبیعی هم بود چون خیلی از امکنات رفاهی که توی پایتخت پیدا می شد و باعث فرق کردن ظاهر تهرانی ها با دیگران بود، تو هیچ شهر دیگه ای وجود نداشت.پایتخت ها تو ایران همیشه شهر فرنگ بودن.

اما امروز این حرفا دیگه واقعا خنده داره. فرق پایتخت و شهرستان های دیگه امروزه اصلا تو امکانات رفاهیشون نیست. چون به سادگی همه ی اون امکانات توی شهرستان ها هم در دسترس مردم قرار داره.

یکی از این امکانات که قصد داریم امروز درموردش باهاتون حرف بزنیم، دستگاه های لیزر موهای زائده. حتما می دونید که دقیقا مثل تهران، مراکز خیلی خوب و باکیفیتی برای لیزر موهای ناخواسته در رشت هم وجود داره. مرکزهایی که از نظر کیفیت خدمات هیچ فرقی با مراکز جردن و تجریش تهران ندارند و بلکه کارشون بهترم هست.

لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

لیزر مو در رشت

خانم ها و حتی آقایون محترم، اگه قصد دارید برای همیشه از شر موهای زائد بدنتون خلاص بشید، و پوستی صاف و صیقل خورده، مثل مدل های خارجی داشته باشید یا به جذابیت فیزیکیتون اضافه بشه، به شعبه ی مرکز لیزر تهران اسکین در رشت مراجعه کنید.

ما با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر شما را برای همیشه از شر موهای ناخواسته ی بدن مثل موهای زیر بغل، پا ها، ناحیه ی بیکینی، سینه، کمر، گردن، شکم و غیره خلاص می کنیم.

اما ممکنه واژه ی “لیزر کردن مو” یا “laser hair removal” اونقدرها که باید و شاید براتون اطمینان بخش نباشه و نتونید بهش اعتماد کنید. این هم به خاطر تصویر رایج از اشعه ی لیزر در ذهن مردمه، و هم به خاطر تجربه های ناموفق خیلی ها در مراکز لیزر موی نامعتبر. اما نگران نباشید، تا وقتی که یک مرکز معتبرو با کیفیت رو برای لیزر کردن موهای زائد انتخاب کنید، می تونید مطمئن باشید که دارید تحت ایمن ترین و کم عارضه ترین درمان ها قرار می گیرید، که از قضا نتایج فوق العاده ای براتون خواهد داشت.

برای اینکه یکبار برای همیشه خیالتون رو از لیزر راحت کرده باشیم، در ادامه سعی می کنیم تا به طور خلاصه به همه ی جنبه های لیزر بپردازیم تا کاملا با اون آشنا بشید و بهش اطمینان پیدا کنید.

لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

لیزر چگونه موی زائد را از بین می برد؟

اشعه ی لیزر مورد استفاده در دستگاه های لیزر مو، با اون اشعه ی خطرناک صنعتی که تو فیلم های ترسناک و تخیلی می بینید فرق داره. اشعه ی لیزر که به شدت کنترل شده و ایمنه، در واقع مجموعه ای از پرتو های نوریه که خاصیت اصلیش تولید حرارت کنترل شده و متمرکزه.

این اشعه با تابیدن روی پوست وارد ریشه ی مو شده و فولیکول موجود داخل پیاز مو رو از بین می بره. فولیکول یک ماده ی طبیعیه که عامل اصلی رشد مو تلقی میشه. حالا اگر این فولیکول ها طی یک سری جلسات منظم و مرتب از بین برن، بدن رفته رفته تولیدشون رو متوقف کرده و منافذی که جای ریشه های مو هستند رو می بنده. با این کار رشد موهای زائد متوقف میشه و پوست به خاطر بسته شدن منافذ شکلی صاف و صیقل خورده پیدا می کنه.

برای اطلاعات بیشتر بهتره مقاله ی عملکرد لیزر رو مطالعه کنید.
لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

دوام لیزر موهای زائد

مراکز نامعتبری که صحبتشون رو کردیم، به شما خواهند گفت که لیزر موهای ناخواسته رو برای همیشه از بین می بره. ولی در واقع لیزر یک درمان موثر برای کاهش شدید رشد موهای زائده. بدن به هر حال بعد از چند مدت دوباره شروع به بازسازی فولیکول های از دست رفته می کنه، در ضمن تعداد کمی از این فولیکول های زیر پوستی، در بخش های عمیق تر باقی می مونن و تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرن.

به همین دلیل لازمه حتما بعد از دوره ی لیزر تا سه چهار سالی، هر شش ماه الی یکسال یه بار برای انجام یک جلسات ترمیمی، دوباره به مرکز لیزر مراجعه کنید تا اثرش دائمی بشه.

لیزر موهای زائد در رشت

نکته ی مهم قابل ذکر که مخصوص شمالی ها و مخصوصا رشتی های عزیز می باشد، این است که هرچند دستگاه های جدید لیزر می توانند موی زائد را روی هر رنگ پوستی از بین ببرند، اما بیشترین و بهترین و اثرگذاری را برای افرادی دارند که پوست روش و موی تیره دارند.

لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

عوارض لیزر موهای زائد

همونطور که گفتیم لیزر یک درمان کاملا ایمنه. البته به شرطی که در یک مرکز معتبر مثل شعبه ی تهران اسکین در رشت انجام بشه. اشعه ی لیزر چون ماهیت نوری داره، فقط جذب نقطه های تیره که ریشه های مو هستند میشه و نمی تونه به بافت های پوستی آسیب جدی برسونه. عوارض عمومی لیزر مثل : التهاب، قرمزی، کبودی سطحی و سوزش اندک، همگی موقتی هستند و نهایتا بعد از چند روز خود به خود از بین میرن.

ولی یادتون باشه که اگه لیزر رو در مرکز درستی انجام ندهید، همین درمان ایمن می تونه عوارض جدی برای پوست شما داشته باشه.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی عوارض جانبی لیزر موهای زائد رو مطالعه کنید.

آیا لیزر سرطانزاست؟

هرکس این حرف را بزند هیچ اطلاعاتی از لیزر ندارد. برد موثر لیزر به حدیه که فقط می تونه تا عمق ریشه های مو برسه و اصلا به بافت های جدی و عمیق بدن کاری نداره.

لیزر بیکینی باعث ناباروری می شود؟

این هم یکی دیگه از اون شایعه های بی اساس در مورد لیزره. چون لیزر هرگز نمی تونه به به رحم برسه و تاثیری روش بگذاره. یادتون باشه که ماهیت لیزر اصلا شبیه اشعه ی ایکس و غیره نیست که بتونه از بدن عبور کنه.

لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

لیزر در دوران بارداری

در دوران بارداری به خاطر تغییر واکنش های شیمیایی و هورمونی بدن، ممکنه واکنش بدن به اشعه ی لیزر متفاوت از شرایط عادی باشه. به خاطر غیرقابل پیشبینی بودن واکنش بدن به لیزر در دوران بارداری، توصیه می شه مادران باردار تا بعد از زایمان موهای زائد بدن رو لیزر نکنن.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی لیزر در دوران بارداری رو مطالعه کنید

قیمت لیزر

قیمت لیزر به عواملی مثل تعداد جلسات لیزر، بزرگی ناحیه ی تحت درمان و حساسیت پوست موی فرد بستگی داره. به همین خاطر نمیشه اطلاع دقیقی بدون معاینه ی اولیه از قیمت لیزر داد.

هرچند یادتون باشه که مرکز تخصصی لیزر رشت، به عنوان بهترین مرکز لیزر در این شهر تعرفه های منطقی و به صرفه ای برای خدماتش ارائه می ده که حتما شما رو راضی می کنه. چون به خاطر سیاست پرداخت هزینه ی درمان به صورت جلسه ای، شما عملا در این مرکز دارید هزینه ی کل لیزر رو به شکل اقساط ماهیانه پرداخت می کنید. علاوه براینکه تحت درمان بهترین دستگاه های لیزر و زیر دست ماهرترین تکنسین های لیزر قرار می گیرید. برای دیدن لیست قیمت های ما و گرفتن نوبت لیزر بهتره سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.
لیزر موهای ناخواسته در رشت
لیزر موهای ناخواسته در رشت

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

لیزر یه درمان دوره ایه که باید در جلسات متعدد انجام بشه تا بتونه اثر کنه. تعداد این جلسات برای هرکس متفاوته، اما معمولا به صورت میانگین هرکسی به 6 الی حداکثر 12 جلسه برای لیزر کردن موهای زائدش احتیاج داره.

فاصله ی بین جلسات لیزر هم به صورت میانگین برای هر کس بین 4 الی 6 هفته است.

برای آشنایی بیشتر بهتره مقاله ی فاصله بین جلسات لیزر رو مطالعه کنید.

محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments