با موهای صورت خود برای همیشه خداحافظی کنید!

لیزر موهای زائد
لیزر موهای صورت

شاید بتوان موهای زائد موجود در قسمت هایی که در معرض دید نیستند را به راحتی پنهان کرد، اما در خصوص موهای کرکی شکل صورت نمیتوان این کار را انجام داد. صورت، قسمتی از بدن است که دائما در معرض نمایش است. در نتیجه، بیشترین توجه ها را به سمت خود جلب میکند. پس اجازه ندهید موهای زائد پشت لب، چانه و ناحیه خط ریش، اعتماد به نفستان را کاهش دهد. با استفاده از لیزر، به راحتی خود را از شر موهای زائد صورت خلاص کنید.

مزایای استفاده از لیزر موهای زائد صورت عبارتند از:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • کاهش و حذف دائمی موهای زائد صورت
  • افزایش اعتماد به نفس
  • پیشگیری از بروز التهاب و جوش های ناشی از اصلاح صورت با تیغ
  • دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی

صافی و لطافت صورت، ارمغانی برای زنان و مردان

پوست صورت، یکی از حساس ترین قسمت های بدن بشمار میرود و بطور دائم در معرض اصلاح قرار گرفتن آن منجربه التهاب میشود. این مشکل در زنان و مردان، مشترک است.

خوشبختانه، درمانی بیخطر، موثر و دائمی برای کاهش موهای زائد صورت وجود دارد، بدون اینکه آسیب های ناشی از اصلاح را در پی داشته باشد. لیزر موهای صورت با مورد هدف قرار دادن رنگدانه های تیره موجود در ریشه مو، آنها را از بین میبرد. در کسری از دقیقه، جلسه لیزر به پایان میرسد و شما یک قدم به زیبایی و لطافت پوست که همیشه رویای آن را داشتید، نزدیکتر میشوید.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت زنان

وجود موهای زائد پشت لب، چانه و خط ریش برای زنان بسیار شرم آور است. وجود موهای زائد صورت، حس نا امنی به زنان میدهد و آنها را از انجام فعالیت های روزمره باز میدارد. گاهی نیز سبب میشود زنان برای پنهان کردن این عیوب در صورت، خود را پنهان کنند.

رایجترین قسمت های صورت زنان که لیزر در آن بکار برده میشود، عبارتند از:

  • پشت لب
  • خط ریش
  • چانه
  • گردن

لیزر موهای زائد
لیزر موهای صورت

لیزر موهای صورت مردان

تنها زنان نیستند که به دنبال از بین بردن موهای زائد صورت خود هستند. مردان نیز به دنبال جایگزین های مختلف و اشکال از بین بردن موهای زائد صورت هستند تا لطافت پوست را بدون خارش، برآمدگی و جوش های دردناک که در اثر اصلاح های مکرر و منظم ایجاد میشود، برایشان به ارمغان آورد. اصطلاح پزشکی این وضعیت، فولیکولیت کاذب یا سودوفولیکولیت نام دارد و هنگامی اتفاق می افتد که مو در زیر سطح پوست رشد کند. نتیجه این وضعیت، بروز جوش های ناخوشایند و دردناک است. فولیکولیت کاذب در اثر اصلاح، اپیلاسیون و استفاده از موچین ایجاد میشود و میتواند منجربه التهاب شدید شود.

با لیزر موهای صورت، از این اثرات التهابی در امان خواهید بود. شما به راحتی میتوانید ناحیه مورد نظر صورت خود را مشخص کنید تا لیزر در آن صافی و لطافت دائمی را ایجاد کند. هنگامیکه آراسته هستید، حس بهتری دارید و همچنین از دید دیگران جذاب تر به نظر میرسید.

رایجترین قسمت های صورت مردان که لیزر در آن بکار برده میشود، عبارتند از:

  • خط گردن
  • ریش کامل
  • پشت گردن

منبع: https://www.idealimage.com

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments