بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

تجربه لیزر در مرکز لیزر موهای زائد یزد (بخش اول)

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در یزد
کلینیک لیزر موهای زائد در یزد

سلام من دنیا هستم و تو شهر بادگیر ها، یزد زندگی می کنم. درست 4 سال پیش، وقتی یکی از دوستام درمان لیزر موهای زائد دستش تموم شده بود، و نرمی و لطافت دستش رو به رخم کشید، این جرقه رو تو ذهنم روشن کرد که من هم برای لیزر موهای زائد زیر بغلم اقدام کنم. من اساسا آدم کم مویی بودم و موهای زائدم خیلی نازک و کم بودن، اما بیشترین موی زائدی که تو کل بدنم آزارم می داد، همین موهای زائد زیر بغلم بودند. اونها خیلی تیره و خشن و بد ترکیب بودن. برای همین، تصمیم گرفتم فقط موهای زائد زیر بغلم رو لیزر کنم (البته باید بگم که بعد از دیدن نتیجه لیزر موهای زائد زیر بغلم برای لیزر ناحیه بیکینی، دست و پام هم اقدام کردم).

از اونجایی که من توی اون سال ها، یه دختر دبیرستانی بودم که تو شیو کردن بدنش ناشی بود، همیشه حین شیو کردن، بدنم رو می بریدم. بریدگی های زیر بغلم انقدر زیاد شده بود که حتی نمی تونستم بشمارمشون! این قضیه باعث درد، رشد موهای زیر پوستی، ایجاد جوش و برآمدگی های قرمزی و به طور کل، خارش زیر بغلم شده بود. البته باید این رو هم بگم که تجربه خوشایندی از اپیلاسیون نداشتم. یک بار که برای اولین بار با مادرم به یه سالن اپیلاسیون رفته بودم، به خاطر ناشی بودن اپیلاسیون کار محترم! زیر بغلم دچار سوختگی با موم شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعد از اون، همیشه امیدوار بودم که یک راه بهتری هم وجود داره و بهش هم رسیدم؛ لیزر موهای زائد.

منم مثل خیلی از آدمایی که به قبل از هر کار به هزینه هاش فکر میکنن، مدام با خودم مرور می کردم که آیا هزینه کردن برای لیزر موهای زائد، ارزش داره؟ (که البته الان می بینم در نهایت اصلا گرون نبوده!)، آیا ممکنه عوارض داشته باشه و بهم آسیب بزنه؟ (بعد متوجه شدم اگه درست انجام بشه عوارض خیلی جزیی داره که زود هم رفع میشه)، و آیا واقعا اثربخش هست یا نه؟ (باور کنید تو بعضی قسمت های بدن، لیزر معجزه می کنه!). من شنیده بودم که لیزر موهای زائد خیلی گرون و خطرناکه. اما بعد که خوردم این کار رو انجام دادم، متوجه شدم اینا همه شایعه ای بیش نبوده.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد
مرکز لیزر موهای زائد یزد

الان که 4 سال از اولین جلسه درمان لیزرم تو کلینیک دکتر ثوابی می گذره، من علاوه بر موهای زائد زیر بغلم، موهای زائد ناحیه بیکینی، دست و پام رو هم لیزر کردم. شاید چند صد هزار تومن از پول هام کم شده باشه، اما بدنم خیلی نرم تر و صاف تر از قبله و این مایه خرسندی منه. چی از این می تونه بهتر باشه؟ به خاطر تشویق و ترغیب های من، همه دوستانم برای لیزر موهای زائد بدنشون به مرکز لیزر یزد مراجعه کردن، و از نتایجش شگفت زده شدن. حتی آقایونی رو می شناسم که موهای زائد بدن شون رو تو این مرکز لیزر کردن و الان روش قسم می خورن.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید